1. leht 1-st

Postitatud: K, 11 Okt 2006 12:51:22 +0300
Postitas Ar21
Ega sõidutehnika asfaldil alajuhitavusest eriti ei päästa. "Kontra" tegemisest pole nagu asfaldil erilist abi. Siis on kas kiirus liiga suur selle kurvi jaoks või tuleb vedrustust ümberehitada. Ise veel proovinud pole,aga räägitakse, et jäigem stabikavarras taha muudab asja tuntavalt.
Sama asja ette läheks ka taha suurem rehvirõhk võrreldes esiratastega ja võrreldes orginaalrõhkudega. Reguleeritava jäikusega amortidega õiges sedaes annab ka ühtteist parendada, koiloveridest rääkimata.
Polüpuksid ja veel suuremas ulatuses seatavad esi-ja tagarataste kalded
aitavad asjale veelgi kaasa. Rehvid samuti.

Postitatud: K, 11 Okt 2006 12:56:57 +0300
Postitas all
Rinkal kehtivad kindlad reeglid. Võidab see kes suudab kurvist võimalikult kiiresti välja sõita, mitte see kes kurvi kõige kiiremini sisse sõidab(sellest ka alalajuhitavus). Peale selle tuleb sõita õigete trajektooridega. Rääkida seda kõike lihtne teha natuke raskem. :wink:

Postitatud: K, 11 Okt 2006 13:17:19 +0300
Postitas Ar21
Seda muidugi küll, et liiga suure kiirusega kurvi sisenemine laseb aega raisku. See peab olema juba kurvi sisenedes parajaks rihitud, et saaks täiega väljakiirendada. Kui auto on ebastabiilne, seda teha ei saa. Aga see pole mingi spets. rinka reegel või sõidu võte. See on täpselt sama igasuguse pinna peal kiireid aegu taga ajades.
Keskmine kiirus tuleb parem sujuvama sõidustiili juures, kui igas elemendis eraldi rapsides.

Postitatud: K, 11 Okt 2006 14:13:50 +0300
Postitas all
Täiesti tavalise(tehniliselt korras) tänava autoga, täiesti tava rehvidega on võimalik rajal võimalik nö. stabiilselt sõita, ilma et auto ebastabiilseks muutub. Auto muutub ebsatabiilsesks kasvõi ühest väärast piduri vajutusest või roolikeeramsiest. Õige kaalujaotuse muutmine ja selle enda kasuks pööramine ei ole nii lihtne nagu arvatakse.Teoorias on suurem osa juhte "teadjad" millal pidurdada ja millal kiirendada. Aga millegipärast kui sõiduks läheb kiputakse ikka kurvidest otse sõitma, seda nii talvel kui suvel kuiva asfaldiga. Teadmised ja oskused ei käi käsikäes. Viimaste lihvimiseks on vaja kõvasti trenni teha.

Postitatud: K, 11 Okt 2006 14:32:10 +0300
Postitas Ar21
Teadmised ja oskused ja trenn loomulikult ka õiged asjad igati. Aga tänavaautosidki on väga erinevaid ja nii mõnegi nnde tüüpilise esindaja näitajad on rajalsõiduks nii viletsad, et sa võid trennida palju tahes ega auto tehnilistest puudustest ei pääse üle ega ümber. Ka vilets juht sõidab tehniliselt tipptasemel autoga mõnigase harjutamise järel tunduvalt paremaid aegu, kui mõne "sarapanniga".

Postitatud: K, 11 Okt 2006 15:43:35 +0300
Postitas all
Ar21 kirjutas:Teadmised ja oskused ja trenn loomulikult ka õiged asjad igati. Aga tänavaautosidki on väga erinevaid ja nii mõnegi nnde tüüpilise esindaja näitajad on rajalsõiduks nii viletsad, et sa võid trennida palju tahes ega auto tehnilistest puudustest ei pääse üle ega ümber. Ka vilets juht sõidab tehniliselt tipptasemel autoga mõnigase harjutamise järel tunduvalt paremaid aegu, kui mõne "sarapanniga".
Olen täitsa nõus. Aga olen veendunud et GT subaru sinna viletsate autode klassi ei kuulu :wink:

Postitatud: K, 11 Okt 2006 17:53:56 +0300
Postitas lauri
slow in, fast out, sissekeeramine võimalikult sujuvalt teha, ütlevad minu kogemused legacyga. ja eelpoolnimetatud vedrustuse modidest on ka palju abi :)

Postitatud: N, 15 Veebr 2007 16:21:59 +0300
Postitas Ar21
See turbo Subaru alajuhitavus on selline tootjapoolt spetsiaalselt taodeldud nähtus, mitte, et ta olekski selline ja teistsugune olla ei saagi.
Alajuhitavust peetakse tavatarbija jaoks ohutumaks, kui ülejuhitavust. Ja tegemist on ju ikkagi tänavaautoga, tänavaseades.
N-rühmas ei jää nendest tänavaseadetest suurt midagi järele.