Politsei uued masinad.
Re: Politsei uued masinad.
Milline neist videotest õigustab võimsaid autosid ja meeletut vajadust kedagi taga ajada?
Räägid liiklusohutusest ja kihutamisest? Natuke vastuoluline teema...
Ehk siis järeldus on, et PPA loll ja mitte jätkusuutlik organisatsioon kuna nad ostavad mõtetult aeglaseid autosid ja ei jõua kellegile järgi?
Kui tagaajamine oleks prioriteet nr. 1 siis jah selles kontekstis on õigus osaliselt.
Praegused ja tulevikus kasutuses olevad sõidukid on põhjalikult läbimõeldud ja kaalutletud otsuse tagajärjel soetatud, mis on põhjendatud efektiivsuse, ekspluatatsioonikuluga. See, mis märgiga see auto lõpuks tuleb ei oma suurt rolli. Oluline on see, et ta reaalselt olulisi parameetrid täidab.
Tagaajajate kinnipüüdmisel pole vahet palju sul pauku kapotiall on, kinni püütakse sind ikka siiliga või purki ajades, mitte 0-100 kiirendust ja tillipikkust mõõtes. Teeääres seistes pole vahet, kas sul on 77kw või 177kw. Oskaja juhi käes sõidab rajal Justy ka paremat aega, kui omaarust kõva käsi STI-ga. Reaalselt, kui palju on üldse peatumismärguande eiramisi? Protsent või paar heal juhul? Pigem on oluline Politsei tajutav kohalolu mida sa ka ise räägid. Kui ka oleks meil neid võimsaid autosid rohkem siis kui suur on tõenäosus, et just sinna kohta joppab see võimsam auto, kus mingi rull eest vajutada kavatseb? Mis moodi sinu arust näeb välja suurel kiirusel toimuva tagaajamise käigus põgeneva peatamine? Rehve tulistades? Teelt välja rammides? Või lihtsalt kihutad järgi ja loodad, et ehk jääb seisma?
Kui endiselt rahu ei anna siis tee teabenõue PPA-sse ja küsi et miks on teil aeglased autod ja miks ei toimu tagajamisi?
Räägid liiklusohutusest ja kihutamisest? Natuke vastuoluline teema...
Ehk siis järeldus on, et PPA loll ja mitte jätkusuutlik organisatsioon kuna nad ostavad mõtetult aeglaseid autosid ja ei jõua kellegile järgi?
Kui tagaajamine oleks prioriteet nr. 1 siis jah selles kontekstis on õigus osaliselt.
Praegused ja tulevikus kasutuses olevad sõidukid on põhjalikult läbimõeldud ja kaalutletud otsuse tagajärjel soetatud, mis on põhjendatud efektiivsuse, ekspluatatsioonikuluga. See, mis märgiga see auto lõpuks tuleb ei oma suurt rolli. Oluline on see, et ta reaalselt olulisi parameetrid täidab.
Tagaajajate kinnipüüdmisel pole vahet palju sul pauku kapotiall on, kinni püütakse sind ikka siiliga või purki ajades, mitte 0-100 kiirendust ja tillipikkust mõõtes. Teeääres seistes pole vahet, kas sul on 77kw või 177kw. Oskaja juhi käes sõidab rajal Justy ka paremat aega, kui omaarust kõva käsi STI-ga. Reaalselt, kui palju on üldse peatumismärguande eiramisi? Protsent või paar heal juhul? Pigem on oluline Politsei tajutav kohalolu mida sa ka ise räägid. Kui ka oleks meil neid võimsaid autosid rohkem siis kui suur on tõenäosus, et just sinna kohta joppab see võimsam auto, kus mingi rull eest vajutada kavatseb? Mis moodi sinu arust näeb välja suurel kiirusel toimuva tagaajamise käigus põgeneva peatamine? Rehve tulistades? Teelt välja rammides? Või lihtsalt kihutad järgi ja loodad, et ehk jääb seisma?
Kui endiselt rahu ei anna siis tee teabenõue PPA-sse ja küsi et miks on teil aeglased autod ja miks ei toimu tagajamisi?
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Politsei uued masinad.
aivo28 kirjutas:Jube igav teil ikka
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Politsei uued masinad.
Vastused on väga lihtsad, raha ei ole, et osta ja pidada neid võimsaid politseiautosid.
Ah, et mis kasu on võimsast autost? Kasu on see, et suudetakse sabas püsida, võibolla ka mööda sõita ja kinni pidada ja teine variant on just nimelt rehve tulistada.
Samuti on see kasu, et sabas püsides saab teada anda, kus auto liigub ja siis saavad kasvõi politseibussid kuskile teesulu teha ja siili maha panna jne, vastasel korral ei ole ju teada, kuhu tagaaetav suundub, kui ta eest ära saab.
Politseiauto tehnilised näitajad omavad vägagi tähtsust, kui ikka vähegi oskaja juht on ees, kel on hea juhitavusega ülivõimas auto, siis valib ta paar sirget ja ongi eest läinud ja edasi valib ka kohad, kuhu minna ning kõik, ei saagi kätte.
Ehe näide, kus politseiauto jääb lahjaks ja mootorrattur paneb eest ära.
http://kuma.fm/uudised/uudis/article/tu ... -pogeneda/
Palun, siin on öeldud, et 2012 esimese poolaastaga oli politsei eest üritanud ära sõita 94 juhti ja neist 20 on mootorratturid.
http://www.reporter.ee/2012/07/26/mooto ... e-200-kmh/
Siin saad motikas kätte, aga siin olid ka vanad head Superbid.
Ja vaadake video lõpuni, siin ka politseinik räägib täpselt sama juttu ,mis mina olen rääkinud, kui taga ei aja hakkavadki kõik eest ära sõitma, ehk siis politsei peab taga ajama, et oma mõju ja korda liikluses hoida jne.
Loomulikult ei juhtu alati võimsa politseiauto ette need kiired eest ära sõitjad, aga tõenäosus siiski suureneb, pluss tagajamise käigus on võimalik see võimas auto kohale kutsuda ja tal võib õnnestuda veel tagaaetav üles leida ning jälitama asuda.
Need videod ja artiklid, mida ma näitasin, näitsaid asju, mida ma liikluses enim vihkan.
Kui politseipatrulle oleks rohkem, siis tehtaks ka selliseid asju vähem, nagu neis videodes oli, sest siis jäädaks oma kihutamiste ja manöövritega lihtsalst tihemini vahele ja seda ei saa keegi omale lubada, et nädalas mitu korda vahele jääb, kui mitte iga päev.
Isegi praegu leidub rullnokki, kes suudavad mitu korda kuus vahele jääda hullude tegudega liikluses, kui patrulle oleks kõvasti rohkem jääksid sõgedamad tegelased ilmselt iga päev vahele.
Aga nagu juba ütlesin on kõik raha taga kinni ja ma mõistan seda, kuid abi oleks ka sellest, kui kasvõi neid samu skodasid oleks näiteks 40 tükki üle vabariigi rohkem, sellest oleks meeletult kasu liiklusohutusele.
Lisaks on ka teada tuntud kohad, kus kihutatakse ja kus sõidab bike, sinna tasuks suunata võimsamad politseiautod.
Näiteks Skoda Octavia RS ei ole eriti kallis ja ei ole ka väga kallis pidada, kuid oleks ka päris kiire masin juba, miinuseks muidugi esivedu, kuna kiirel politseimasinal võiks olla nelikvedu.
Aga ka see oleks juba asi, suvistes oludes väga hea pill see Skoda Octavia RS.
Teine variant oleks võtta see sama tavaline nelikveoline Octavia aga 1,8 TSI 132kw mootoriga.
Muideks algselt olid 1,8 118kw turbo superbid ja need mulle meeldisid,üsna võimekad tagaajamises, olid küll esiveolised, aga tegid oma töö siiski suurepäraselt ära.
Ma olin väga rahul, kui need Superbid tulid, sest politsei sai omale sedasi üsna asised autod, aga nüüd ma ei tea palju neid algseid enam alles on, minu teada need enamus müüki pandud, liisingfirma või kellegi poolt.
Tagaajamistest lugege näiteks see artikkel läbi.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... id=8819594
Täpselt minu räägitud asi, algul ei suudeta sabas püsida, siis tuleb võimsam politseiauto ,mis suudab sabas püsida.
Täpselt minu välja toodud stsenaarium.
Näiteks algne skoda superb 1,8 tsi 118kw, sellel ei oleks probleem olnud sellel autol sabas püsida, tol ajal neid Superbe muidugi ei olnudki veel tootmises.
Või meenutame kasvõi seda hiljutist lugu
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70813627
need 118kw Superbid oleksid sel Audil paremini sabas püsinud.
Tagajamise uudiseid leiab veel hulgim, kui otsida ja kõiki ei leiagi, mis on toimunud.
Näete, täpselt see mis ma rääkisin, sõidab ilma numbrita
http://epl.delfi.ee/news/eesti/politsei ... d=51095133
Ja siin andis see 232 km/h sõitnud mootorrattur ennast ise kätte, aga kõik kahjuks ei anna.
http://epl.delfi.ee/news/eesti/mootorra ... d=51095158
Ah, et mis kasu on võimsast autost? Kasu on see, et suudetakse sabas püsida, võibolla ka mööda sõita ja kinni pidada ja teine variant on just nimelt rehve tulistada.
Samuti on see kasu, et sabas püsides saab teada anda, kus auto liigub ja siis saavad kasvõi politseibussid kuskile teesulu teha ja siili maha panna jne, vastasel korral ei ole ju teada, kuhu tagaaetav suundub, kui ta eest ära saab.
Politseiauto tehnilised näitajad omavad vägagi tähtsust, kui ikka vähegi oskaja juht on ees, kel on hea juhitavusega ülivõimas auto, siis valib ta paar sirget ja ongi eest läinud ja edasi valib ka kohad, kuhu minna ning kõik, ei saagi kätte.
Ehe näide, kus politseiauto jääb lahjaks ja mootorrattur paneb eest ära.
http://kuma.fm/uudised/uudis/article/tu ... -pogeneda/
Palun, siin on öeldud, et 2012 esimese poolaastaga oli politsei eest üritanud ära sõita 94 juhti ja neist 20 on mootorratturid.
http://www.reporter.ee/2012/07/26/mooto ... e-200-kmh/
Siin saad motikas kätte, aga siin olid ka vanad head Superbid.
Ja vaadake video lõpuni, siin ka politseinik räägib täpselt sama juttu ,mis mina olen rääkinud, kui taga ei aja hakkavadki kõik eest ära sõitma, ehk siis politsei peab taga ajama, et oma mõju ja korda liikluses hoida jne.
Loomulikult ei juhtu alati võimsa politseiauto ette need kiired eest ära sõitjad, aga tõenäosus siiski suureneb, pluss tagajamise käigus on võimalik see võimas auto kohale kutsuda ja tal võib õnnestuda veel tagaaetav üles leida ning jälitama asuda.
Need videod ja artiklid, mida ma näitasin, näitsaid asju, mida ma liikluses enim vihkan.
Kui politseipatrulle oleks rohkem, siis tehtaks ka selliseid asju vähem, nagu neis videodes oli, sest siis jäädaks oma kihutamiste ja manöövritega lihtsalst tihemini vahele ja seda ei saa keegi omale lubada, et nädalas mitu korda vahele jääb, kui mitte iga päev.
Isegi praegu leidub rullnokki, kes suudavad mitu korda kuus vahele jääda hullude tegudega liikluses, kui patrulle oleks kõvasti rohkem jääksid sõgedamad tegelased ilmselt iga päev vahele.
Aga nagu juba ütlesin on kõik raha taga kinni ja ma mõistan seda, kuid abi oleks ka sellest, kui kasvõi neid samu skodasid oleks näiteks 40 tükki üle vabariigi rohkem, sellest oleks meeletult kasu liiklusohutusele.
Lisaks on ka teada tuntud kohad, kus kihutatakse ja kus sõidab bike, sinna tasuks suunata võimsamad politseiautod.
Näiteks Skoda Octavia RS ei ole eriti kallis ja ei ole ka väga kallis pidada, kuid oleks ka päris kiire masin juba, miinuseks muidugi esivedu, kuna kiirel politseimasinal võiks olla nelikvedu.
Aga ka see oleks juba asi, suvistes oludes väga hea pill see Skoda Octavia RS.
Teine variant oleks võtta see sama tavaline nelikveoline Octavia aga 1,8 TSI 132kw mootoriga.
Muideks algselt olid 1,8 118kw turbo superbid ja need mulle meeldisid,üsna võimekad tagaajamises, olid küll esiveolised, aga tegid oma töö siiski suurepäraselt ära.
Ma olin väga rahul, kui need Superbid tulid, sest politsei sai omale sedasi üsna asised autod, aga nüüd ma ei tea palju neid algseid enam alles on, minu teada need enamus müüki pandud, liisingfirma või kellegi poolt.
Tagaajamistest lugege näiteks see artikkel läbi.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... id=8819594
Täpselt minu räägitud asi, algul ei suudeta sabas püsida, siis tuleb võimsam politseiauto ,mis suudab sabas püsida.
Täpselt minu välja toodud stsenaarium.
Näiteks algne skoda superb 1,8 tsi 118kw, sellel ei oleks probleem olnud sellel autol sabas püsida, tol ajal neid Superbe muidugi ei olnudki veel tootmises.
Või meenutame kasvõi seda hiljutist lugu
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70813627
need 118kw Superbid oleksid sel Audil paremini sabas püsinud.
Tagajamise uudiseid leiab veel hulgim, kui otsida ja kõiki ei leiagi, mis on toimunud.
Näete, täpselt see mis ma rääkisin, sõidab ilma numbrita
http://epl.delfi.ee/news/eesti/politsei ... d=51095133
Ja siin andis see 232 km/h sõitnud mootorrattur ennast ise kätte, aga kõik kahjuks ei anna.
http://epl.delfi.ee/news/eesti/mootorra ... d=51095158
Re: Politsei uued masinad.
Ei ole küll Mode, aga see teema võiks tõesti jääda ainult selleks, et ära märkida, kui politsei saab uued masinad ja mis masinad.
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
Re: Politsei uued masinad.
Jumal kl . Kust sellised vennad tulevad ?
Sellised oma tõekspidamsites kinni olevad inimesed on sammuti liikluses ohtlikud !
Liikluskultuur on inimeste endi kätes. Ära lase end häirida teistest, ära häiri teisi ja asi korras .
Politseisi vähemalt Tallinn - Pärnu -Tallinn suunadel on piisavalt . Sõidan seda teed nädalas mitmeid kordi ja igakord on olnud värviline põõsas ja erakas liikvel. Ja ma ei ütleks et seal ka igakord keegi 200 lasex ja tagaajamist vajaks.
Ehk siis minu soovitus proovi mõnipäev liigelda nii , et KÕIK TEISED EI OLE SINU VAENLASED . Usu mind näed liiklust palju helgemates värvides ja saad aru , et tegelikuses ei ole vaja iga 5 liikluses oleva autopeale politseile Ferrut ja Iga Bikeri kohta Politseinikule Turbotatud Hayabusat .
Võimalik , et mõni masin võiks juures olla . Aga tegelikuses on lõppkokkuvõttes asi inimeste peas kinni . Vaevalt iga korralik pere issi kohe kihutama kukub ja politseil eest ära litsub. Kui rahakott Veironit soetada lubab ja avastab oma hallist argipäevast välja astudes , et kurat politseil polegi ferrusi.
Sellised oma tõekspidamsites kinni olevad inimesed on sammuti liikluses ohtlikud !
Liikluskultuur on inimeste endi kätes. Ära lase end häirida teistest, ära häiri teisi ja asi korras .
Politseisi vähemalt Tallinn - Pärnu -Tallinn suunadel on piisavalt . Sõidan seda teed nädalas mitmeid kordi ja igakord on olnud värviline põõsas ja erakas liikvel. Ja ma ei ütleks et seal ka igakord keegi 200 lasex ja tagaajamist vajaks.
Ehk siis minu soovitus proovi mõnipäev liigelda nii , et KÕIK TEISED EI OLE SINU VAENLASED . Usu mind näed liiklust palju helgemates värvides ja saad aru , et tegelikuses ei ole vaja iga 5 liikluses oleva autopeale politseile Ferrut ja Iga Bikeri kohta Politseinikule Turbotatud Hayabusat .
Võimalik , et mõni masin võiks juures olla . Aga tegelikuses on lõppkokkuvõttes asi inimeste peas kinni . Vaevalt iga korralik pere issi kohe kihutama kukub ja politseil eest ära litsub. Kui rahakott Veironit soetada lubab ja avastab oma hallist argipäevast välja astudes , et kurat politseil polegi ferrusi.
Re: Politsei uued masinad.
Kunagi oli mõrapeade foorumis mingi kasutaja Part, vist on ta siia eksinud nüüd.
Paar tuttavat kes ka seda foorumit loevad, on mulle üelnud, et ma kirjutavat kole teravat juttu siin. No aga mis teha, kui tüüpilisele margifoorumile kohaselt on seegi siin sageli nagu Delfi kommentaarium
Paar tuttavat kes ka seda foorumit loevad, on mulle üelnud, et ma kirjutavat kole teravat juttu siin. No aga mis teha, kui tüüpilisele margifoorumile kohaselt on seegi siin sageli nagu Delfi kommentaarium
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Politsei uued masinad.
Ma kunagi tegin ettepaneku Idiot corneri loomiseks
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Politsei uued masinad.
+1 ja selliste "võimsate" masinate (massiline) ülalpidamine ja igapäevakulud viivad niigi väikese PPA eelarve kuhu?mart050 kirjutas:Milline neist videotest õigustab võimsaid autosid ja meeletut vajadust kedagi taga ajada?
Räägid liiklusohutusest ja kihutamisest? Natuke vastuoluline teema...
Ehk siis järeldus on, et PPA loll ja mitte jätkusuutlik organisatsioon kuna nad ostavad mõtetult aeglaseid autosid ja ei jõua kellegile järgi?
Kui tagaajamine oleks prioriteet nr. 1 siis jah selles kontekstis on õigus osaliselt.
Praegused ja tulevikus kasutuses olevad sõidukid on põhjalikult läbimõeldud ja kaalutletud otsuse tagajärjel soetatud, mis on põhjendatud efektiivsuse, ekspluatatsioonikuluga. See, mis märgiga see auto lõpuks tuleb ei oma suurt rolli. Oluline on see, et ta reaalselt olulisi parameetrid täidab.
Tagaajajate kinnipüüdmisel pole vahet palju sul pauku kapotiall on, kinni püütakse sind ikka siiliga või purki ajades, mitte 0-100 kiirendust ja tillipikkust mõõtes. Teeääres seistes pole vahet, kas sul on 77kw või 177kw. Oskaja juhi käes sõidab rajal Justy ka paremat aega, kui omaarust kõva käsi STI-ga. Reaalselt, kui palju on üldse peatumismärguande eiramisi? Protsent või paar heal juhul? Pigem on oluline Politsei tajutav kohalolu mida sa ka ise räägid. Kui ka oleks meil neid võimsaid autosid rohkem siis kui suur on tõenäosus, et just sinna kohta joppab see võimsam auto, kus mingi rull eest vajutada kavatseb? Mis moodi sinu arust näeb välja suurel kiirusel toimuva tagaajamise käigus põgeneva peatamine? Rehve tulistades? Teelt välja rammides? Või lihtsalt kihutad järgi ja loodad, et ehk jääb seisma?
Kui endiselt rahu ei anna siis tee teabenõue PPA-sse ja küsi et miks on teil aeglased autod ja miks ei toimu tagajamisi?
+2mart050 kirjutas:Ma kunagi tegin ettepaneku Idiot corneri loomiseks
Klemmikas, kui sa pole juba PPA palgatööline, siis ma julgeks arvata, et su isiklik huvi liikluses korrapidamise järgi on juba ületanud teatud tervemõistuslikult aksepteeritavad piirid. Kui palju sa päevas kulutad oma energiat ja aega sellepeale?
Re: Politsei uued masinad.
Teeks nii, et rohkem peale ei võta?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Politsei uued masinad.
Kûll Sa ka veel kuuled, kes Sa oled, kui siin teemas sõna võtadvaska kirjutas:Teeks nii, et rohkem peale ei võta?
Nahatan ka roole aegajalt : http://s879.photobucket.com/user/Rom_Ko ... g.html?o=6
Info: romm.koma@gmail.com
Info: romm.koma@gmail.com
Re: Politsei uued masinad.
Ma pean täiesti normaalseks, liiklusohutuse tähtsustamist.
Olen ma enda vaenlaseks pidanud liiklejaid? Ei ole, lihtsalt ei salli ma ohtlikke liiklejaid.
Siin ka ehe näide, millest olen ma rääkinud ja lugege ka seda, kui kaugel oli lähim patrull.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70905209
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70907713
Mu unistus oleks politseinik olla küll, aga ma ilmselt ei suudaks enda seatud nõudmisi täita ja pigem jätan selle ameti inimestele ,kes seda minust paremini teha suudavad.
Ja isegi kui sinna tööle läheksin, ega sellest ju patrulle juurde ei tekiks, aga see on mu põhisoov, et patrulle tekiks juurde ja võimsaid autosid.
Et vähegi foorumi teemas püsida, siis ütlen, et need võimsad autod võivad minu poolest kasvõi Subaru Imprezad olla
Peaasi, et on kiired.
Jah liiklusohutus sõltubki meist endist, aga kahjuks ei ole see kõigile kohale jõudnud ja nii ongi vaja politsei suurendatud sekkumist liiklusohutusse.
Olen juba lapsest peaole suhtunud politseisse teistmoodi, mäletan et tatina vaatasin politseisarja Chips ja see meeldis mulle Motopolitsei oli see siis.
Olen ma enda vaenlaseks pidanud liiklejaid? Ei ole, lihtsalt ei salli ma ohtlikke liiklejaid.
Siin ka ehe näide, millest olen ma rääkinud ja lugege ka seda, kui kaugel oli lähim patrull.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70905209
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=70907713
Mu unistus oleks politseinik olla küll, aga ma ilmselt ei suudaks enda seatud nõudmisi täita ja pigem jätan selle ameti inimestele ,kes seda minust paremini teha suudavad.
Ja isegi kui sinna tööle läheksin, ega sellest ju patrulle juurde ei tekiks, aga see on mu põhisoov, et patrulle tekiks juurde ja võimsaid autosid.
Et vähegi foorumi teemas püsida, siis ütlen, et need võimsad autod võivad minu poolest kasvõi Subaru Imprezad olla
Peaasi, et on kiired.
Jah liiklusohutus sõltubki meist endist, aga kahjuks ei ole see kõigile kohale jõudnud ja nii ongi vaja politsei suurendatud sekkumist liiklusohutusse.
Olen juba lapsest peaole suhtunud politseisse teistmoodi, mäletan et tatina vaatasin politseisarja Chips ja see meeldis mulle Motopolitsei oli see siis.
Re: Politsei uued masinad.
Kuidas aitab võimas auto ära hoida sellist olukorda, mille ühed shõumehed siin korraldasid, cruisides 150km läbi Eesti 9 autoga selle asemel, et keegi vastu kutsuda ja siil tee peale visata?