Igapäevase liiklemisega seonduv
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
vaska
- Lumelendur
- Postitusi: 3608
- Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#1
Postitus
Postitas vaska » N, 29 Dets 2005 19:58:13 +0300
Missugused on soovitused külma ilmaga käivitamiseks ning linnasõiduks?
Enda kogemustest rääkides -
alates -10C on kohapeal soenduse aeg ca 5minutit, saab aknad enamvähem puhtaks kraabitud ning aknad ei tõmba uduseks.
Pöörded on iga käiguga ca 2000rpm max, enne kui temperatuurinäidik maksimumile ei jookse. Jõu puudust ei ole, käiguvahetus tavatrajektooril ei eelda ka kõva vajutamist.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
all
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 161
- Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
- Asukoht: Tallinn
#2
Postitus
Postitas all » N, 29 Dets 2005 23:01:44 +0300
Ise lasen samuti ca 10 minutit hommiku kohal tuksuda. Kuna kasutan 10w 60 siis kohe koormust anda ei ole mitte hea ,selline õli on miinuste juures küllaltki paks.Kohapeal käies pole vändale tulev pauk nii kõva ja õlitus on piisav.Need kes väidavad et auto soojendamine sõiduajal on kiirem ja ohutum pole vist päris õigel teel.
-
CPX
- Subaruaff
- Postitusi: 82
- Liitunud: E, 26 Sept 2005 23:41:01 +0300
- Asukoht: Tallinn
#3
Postitus
Postitas CPX » N, 29 Dets 2005 23:09:06 +0300
Hommikul soeneb auto kohapeal ainult nii vähe/kaua kui läheb aega lumest puhastamiseks ja/või akende kraapimiseks. Pärast käivitamist loomulikult kõik soojendused sisse
Spetsiaalselt autot ei soojenda ma kunagi. Ka külma mootoriga sõidan samamoodi nagu sooja mootoriga. Selleks tuleb kasutada häid õlisid
Legacy 2,5 GX
-
all
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 161
- Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
- Asukoht: Tallinn
#4
Postitus
Postitas all » N, 29 Dets 2005 23:13:44 +0300
See on õige et talveks vedelamad õlid. Siin on ainult üks aga .Kui läheb "tõeliseks" sõiduks siis sooviks mootor jälle selliseid tugevamaid õlisi. Loomulikult tava tingimustes ei oma see mingit tähtsust.
-
lauri
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 209
- Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
- Asukoht: Tallinn
#5
Postitus
Postitas lauri » R, 30 Dets 2005 01:19:13 +0300
Legacy Turbo: paigal lasen seni tuksuda seni kuni klaasid puhtad, siis minema. Üle 3 pöördeid külmalt ei lase, alla 2 pole samas üldse mingit minekut, kipub alates 3. käigust lausa väristama juba. Kõvemini tallan muidugi siis kui mootor soe. Õli 5w-50.
-
Axxept
- Rallisportlane
- Postitusi: 809
- Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300
#6
Postitus
Postitas Axxept » R, 30 Dets 2005 02:18:27 +0300
panen ka sooja kui garaažis ei seisa just.
puhastan ja kraabin puhtaks ning ootan kuni midagi välja hakkab nägema
ning siis stardin.
õli on 0w-50 Castrol
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#7
Postitus
Postitas Ar21 » R, 30 Dets 2005 10:29:28 +0300
Kas Castrolil ka 0W-50 on? Pole kohanud, 0W-40 on küll olemas. Ise kasutan talvel mõnda 5W-50, suvel ka 10W-60. See kipub nii -20 juures veidi liiga "paksuks" jah. Seepärast 5W-50 talveks mõistlikum.
-
ecu
- Suur Sõber
- Postitusi: 246
- Liitunud: T, 07 Sept 2004 16:47:35 +0300
- Asukoht: Tartu
#8
Postitus
Postitas ecu » R, 30 Dets 2005 15:27:48 +0300
Axxept kirjutas:panen ka sooja kui garaažis ei seisa just.
puhastan ja kraabin puhtaks ning ootan kuni midagi välja hakkab nägema
ning siis stardin.
õli on 0w-50 Castrol
Kas 0W-50 Subaru puhul liiga vedelaks ei jää?
-
Axxept
- Rallisportlane
- Postitusi: 809
- Liitunud: K, 15 Sept 2004 02:47:55 +0300
#9
Postitus
Postitas Axxept » R, 30 Dets 2005 16:27:49 +0300
tundub et ei jää, praegu küll alt märg, näha et tihendisari on õhtal.
muidu ei kurda.
-
CPX
- Subaruaff
- Postitusi: 82
- Liitunud: E, 26 Sept 2005 23:41:01 +0300
- Asukoht: Tallinn
#10
Postitus
Postitas CPX » R, 30 Dets 2005 19:33:46 +0300
Ma kasutan aastaringselt Castroli 5w-40 ja siiani pole ühegi autoga probleeme tekkinud õli pärast
Legacy 2,5 GX
-
vaska
- Lumelendur
- Postitusi: 3608
- Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#11
Postitus
Postitas vaska » K, 18 Jaan 2006 15:33:59 +0300
Kuidas esimesed külmakraadid ka sõiduvahenditele mõjunud on? Mingeid tüüpprobleeme ka leiab?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
-
lauri
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 209
- Liitunud: T, 15 Mär 2005 19:43:29 +0300
- Asukoht: Tallinn
#12
Postitus
Postitas lauri » K, 18 Jaan 2006 17:06:13 +0300
vaska kirjutas:Kuidas esimesed külmakraadid ka sõiduvahenditele mõjunud on? Mingeid tüüpprobleeme ka leiab?
Tagumised uksed jäätuvad kinni
Hommikul alguses käigukang oleks nagu otsapidi kusagil taignas ja siduripedaal tuleb peale vajutamist üsna tasapisi üles tagasi. Peale väikest sõitu kõik ok. Ühesõnaga pole häda midagi
-
Ar21
- Guru
- Postitusi: 782
- Liitunud: N, 28 Apr 2005 11:17:49 +0300
#13
Postitus
Postitas Ar21 » K, 18 Jaan 2006 17:40:14 +0300
Üle ilma igasugustes Subaru foorumites-clubides ollakse seisukohal, et ei kõlba 0W õlid Subaru jaoks. Kusjuures sellesosas ollakse päris konkreetsed ja soovitatakse kiiremaskorras see õli väljavahetada. Ja ega tehas ka anna isegi uutele mootoritele, ikka laustades 5W-dest.
Samas on mõnede arvates ka 10W-60 suvel liiast, olevat liiga karm, aga selles osas üldiselt nii konkreetsed ei olda.
-
EJ204
- Suur Sõber
- Postitusi: 225
- Liitunud: N, 17 Nov 2005 13:46:05 +0300
- Asukoht: Tallinn
#14
Postitus
Postitas EJ204 » K, 18 Jaan 2006 18:55:19 +0300
0W... õliga pole subaruga mõtet mängida.võite mariinest küsida,palju mootri kaprem maksab... see,et soovitatakse antud õli välja vahetada,on jumala tõsi.ise kasutan castroli 10W60.
-
all
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 161
- Liitunud: L, 26 Veebr 2005 22:19:48 +0300
- Asukoht: Tallinn
#15
Postitus
Postitas all » K, 18 Jaan 2006 19:37:50 +0300
Täna hommikul 10w60ga käivitades ei olnud mingit probleemi .Esimesed paar ringi natuke vaevalisemad aga siis köhatab kenasti käima.