K: Keskmine bensiinikulu
K: Keskmine bensiinikulu
Kuna siin foorumis paistab olevat mitmeid Subaru omanikke, siis teeks väikese küsitluse teemal "Kui suur on kütusekulu linnas liigeldes".
Võrdlus omab vaid ülevaatlikku iseloomu, kommentaariks võiks panna siis mootorisuuruse. Jala raskus gaasipedaalil selgub ehk statistika järgi:D
Võrdlus omab vaid ülevaatlikku iseloomu, kommentaariks võiks panna siis mootorisuuruse. Jala raskus gaasipedaalil selgub ehk statistika järgi:D
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
2,0 T Legacyga keskmine üldine kusagil 12 l. kanti. Täpselt ei oska öelda palju sellest maanteel ja palju linnas. Linnas kahel juhul kui sai täpselt mõõta, saanud 12,5 ja 14,5. esimesel juhul sai teha ökosõitu niipalju , kui võimalik ja ilm suvine soe ja päikesepaisteline. Teisel juhul oli lumetorm ja külma üle 10 miinuskraadi, vist isegi -20 alla. Tavaliselt jääb linnas vist nende kahe näitaja vahele.
Maanteel tavaline keskmine kusagil 10 sajale. Maks.kiirus seejuures alla 120 ainult väga kehvade olude korral.
Samas pikemat otsa tehes, ~600 km, tuli ka keskmine kusagil alla 9,5 l.
Ja maanteel saanud ka suvel väga ühtlaselt 110 sõita püüdes 9,3 liitrit. sajale.
Arvata võib, et kui püüda 80-90-ga sõita saab ka alla 9 liitri, võibolla ehk 8 ligigi.
Samas selle autol pole saanud eriti aru 95 ja 98-ga sõidu erinevustest. Enamus katalooge annab bensiiniks (2,0 T-l) 95-te. Enda omal luugil
"95 unleaded only". Samas leiab mitmeid viiteid, mis väidavad, et nullitud ajuga ja 98 sõites annab turbo suuremat maksimaalrõhku ja järelikult siis ka võimsust. Ning, et vahe võib olla vägagi suur, aga eks seda tunneb alles 6000 pöörde peal sõites. Kuidas teiste kogemused on?
Samas tähele pannud ka, et kui pikemalt linnas töristanud ilma eriliselt pöördesse ajamata, siis klappepuhastavad bensulisandid kuluvad marjaks ära, kuna neid kipub tahmama madala pöördega. Arvata võib, et sellest ka aegajalt rohkem tuntav vibra tühikäigul, mis pidi 2,0 T suht iseloomulik olema.
Maanteel tavaline keskmine kusagil 10 sajale. Maks.kiirus seejuures alla 120 ainult väga kehvade olude korral.
Samas pikemat otsa tehes, ~600 km, tuli ka keskmine kusagil alla 9,5 l.
Ja maanteel saanud ka suvel väga ühtlaselt 110 sõita püüdes 9,3 liitrit. sajale.
Arvata võib, et kui püüda 80-90-ga sõita saab ka alla 9 liitri, võibolla ehk 8 ligigi.
Samas selle autol pole saanud eriti aru 95 ja 98-ga sõidu erinevustest. Enamus katalooge annab bensiiniks (2,0 T-l) 95-te. Enda omal luugil
"95 unleaded only". Samas leiab mitmeid viiteid, mis väidavad, et nullitud ajuga ja 98 sõites annab turbo suuremat maksimaalrõhku ja järelikult siis ka võimsust. Ning, et vahe võib olla vägagi suur, aga eks seda tunneb alles 6000 pöörde peal sõites. Kuidas teiste kogemused on?
Samas tähele pannud ka, et kui pikemalt linnas töristanud ilma eriliselt pöördesse ajamata, siis klappepuhastavad bensulisandid kuluvad marjaks ära, kuna neid kipub tahmama madala pöördega. Arvata võib, et sellest ka aegajalt rohkem tuntav vibra tühikäigul, mis pidi 2,0 T suht iseloomulik olema.
Samas bokser oma silindrite asendite tõttu üldse selline, et mootoripadajad ei saa niihästi summutada seda horisontaalsuunalist võnkumist. Kindlasti ka bensu kvaliteedist palju oleneb.
Lisanditest olen kasutanud STP, Comma, Valvoline. Seda nii spetsiaalset klapipuhastuslisandit, komplekseid, pihustipuhastajat-veesidujat. Klappidele peaks see spetsiaalne klapipuhastuslisand ehk kõige rohkem mõjuma. Ei mäleta enam oli see STP või Valvoline klappide puhastaja kombinatsioonis Statoili bensuga, mis mõjus sellele vibrale päris tuntavalt.
Ja tähelepanek ka selline, et pärast pikemat otsa suurema kiirusega käib mootor vähema vibraga, tühikäigul pikemalt käies hakkab ka rohkem vibrama. Uno-X bensule pole kunagi lisandit hulka pannud, kuna nad isegi ütlevad, et seal on seda niipalju sees, et veel millegi lisamine võib kahjustada mootorit. Aga üldiselt ei saa aru, et Uno-X millegipoolst oleks etem Statoilist või Nestest. Sellega on hoopis esinenud paar korda mõningaid ajutisi anomaaliaid. Üks autoremontija arvas, et Uno-X võib mõnedel tingimustel seda oma lisandit ladestada küünaldele.
Üldiselt olen ma veendunud, et neid bensulisandeid võiks meie kliimas ja meie bensiinikvaliteedi juures aeg-ajalt kasutada toitesüsteemi korrashoiu mõttes.
Lisanditest olen kasutanud STP, Comma, Valvoline. Seda nii spetsiaalset klapipuhastuslisandit, komplekseid, pihustipuhastajat-veesidujat. Klappidele peaks see spetsiaalne klapipuhastuslisand ehk kõige rohkem mõjuma. Ei mäleta enam oli see STP või Valvoline klappide puhastaja kombinatsioonis Statoili bensuga, mis mõjus sellele vibrale päris tuntavalt.
Ja tähelepanek ka selline, et pärast pikemat otsa suurema kiirusega käib mootor vähema vibraga, tühikäigul pikemalt käies hakkab ka rohkem vibrama. Uno-X bensule pole kunagi lisandit hulka pannud, kuna nad isegi ütlevad, et seal on seda niipalju sees, et veel millegi lisamine võib kahjustada mootorit. Aga üldiselt ei saa aru, et Uno-X millegipoolst oleks etem Statoilist või Nestest. Sellega on hoopis esinenud paar korda mõningaid ajutisi anomaaliaid. Üks autoremontija arvas, et Uno-X võib mõnedel tingimustel seda oma lisandit ladestada küünaldele.
Üldiselt olen ma veendunud, et neid bensulisandeid võiks meie kliimas ja meie bensiinikvaliteedi juures aeg-ajalt kasutada toitesüsteemi korrashoiu mõttes.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 458
- Liitunud: T, 14 Sept 2004 16:09:55 +0300
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Autoks turbo Impreza ja kütust talveperioodil 15L sajale.....suvel oli see 13L
Impreza GT (ex), Impreza Stinkeye (ex), Impreza Blobeye STI ´Crocodile look´ (ex), Forester 2,0D 2010, Impreza 555 Rally edition E12,
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/4661785 ... 8/?fref=ts