1. leht 4-st

Postitatud: K, 19 Jaan 2005 21:17:44 +0300
Postitas Axxept
selle hääletuse kohta, et MILLE keskmine kütusekulu.
kui ma SIIA kirjutan, siis kõik saavad aru, mis autoga tegu, aga seal sa mõtlesid siis kõikide subarute keskmist kütusekulu?
Subaru Legacy 2.0 STW 92kW - keskmine 13+ l/100km
Turbo kohta andmed varsti...

K: Keskmine bensiinikulu

Postitatud: K, 19 Jaan 2005 22:19:46 +0300
Postitas vaska
Kuna siin foorumis paistab olevat mitmeid Subaru omanikke, siis teeks väikese küsitluse teemal "Kui suur on kütusekulu linnas liigeldes".
Võrdlus omab vaid ülevaatlikku iseloomu, kommentaariks võiks panna siis mootorisuuruse. Jala raskus gaasipedaalil selgub ehk statistika järgi:D

Postitatud: K, 02 Veebr 2005 12:59:57 +0300
Postitas Külaline
2,0 T Legacyga keskmine üldine kusagil 12 l. kanti. Täpselt ei oska öelda palju sellest maanteel ja palju linnas. Linnas kahel juhul kui sai täpselt mõõta, saanud 12,5 ja 14,5. esimesel juhul sai teha ökosõitu niipalju , kui võimalik ja ilm suvine soe ja päikesepaisteline. Teisel juhul oli lumetorm ja külma üle 10 miinuskraadi, vist isegi -20 alla. Tavaliselt jääb linnas vist nende kahe näitaja vahele.
Maanteel tavaline keskmine kusagil 10 sajale. Maks.kiirus seejuures alla 120 ainult väga kehvade olude korral.
Samas pikemat otsa tehes, ~600 km, tuli ka keskmine kusagil alla 9,5 l.
Ja maanteel saanud ka suvel väga ühtlaselt 110 sõita püüdes 9,3 liitrit. sajale.
Arvata võib, et kui püüda 80-90-ga sõita saab ka alla 9 liitri, võibolla ehk 8 ligigi.
Samas selle autol pole saanud eriti aru 95 ja 98-ga sõidu erinevustest. Enamus katalooge annab bensiiniks (2,0 T-l) 95-te. Enda omal luugil
"95 unleaded only". Samas leiab mitmeid viiteid, mis väidavad, et nullitud ajuga ja 98 sõites annab turbo suuremat maksimaalrõhku ja järelikult siis ka võimsust. Ning, et vahe võib olla vägagi suur, aga eks seda tunneb alles 6000 pöörde peal sõites. Kuidas teiste kogemused on?
Samas tähele pannud ka, et kui pikemalt linnas töristanud ilma eriliselt pöördesse ajamata, siis klappepuhastavad bensulisandid kuluvad marjaks ära, kuna neid kipub tahmama madala pöördega. Arvata võib, et sellest ka aegajalt rohkem tuntav vibra tühikäigul, mis pidi 2,0 T suht iseloomulik olema.

Postitatud: K, 02 Veebr 2005 14:22:07 +0300
Postitas vaska
Hmm, vibrab see 2.0 ka ilma turbota. Mis lisandeid soovitatav oleks kasutada, kui juba jutuks läks?

Postitatud: N, 03 Veebr 2005 11:38:48 +0300
Postitas Külaline
Samas bokser oma silindrite asendite tõttu üldse selline, et mootoripadajad ei saa niihästi summutada seda horisontaalsuunalist võnkumist. Kindlasti ka bensu kvaliteedist palju oleneb.
Lisanditest olen kasutanud STP, Comma, Valvoline. Seda nii spetsiaalset klapipuhastuslisandit, komplekseid, pihustipuhastajat-veesidujat. Klappidele peaks see spetsiaalne klapipuhastuslisand ehk kõige rohkem mõjuma. Ei mäleta enam oli see STP või Valvoline klappide puhastaja kombinatsioonis Statoili bensuga, mis mõjus sellele vibrale päris tuntavalt.
Ja tähelepanek ka selline, et pärast pikemat otsa suurema kiirusega käib mootor vähema vibraga, tühikäigul pikemalt käies hakkab ka rohkem vibrama. Uno-X bensule pole kunagi lisandit hulka pannud, kuna nad isegi ütlevad, et seal on seda niipalju sees, et veel millegi lisamine võib kahjustada mootorit. Aga üldiselt ei saa aru, et Uno-X millegipoolst oleks etem Statoilist või Nestest. Sellega on hoopis esinenud paar korda mõningaid ajutisi anomaaliaid. Üks autoremontija arvas, et Uno-X võib mõnedel tingimustel seda oma lisandit ladestada küünaldele.
Üldiselt olen ma veendunud, et neid bensulisandeid võiks meie kliimas ja meie bensiinikvaliteedi juures aeg-ajalt kasutada toitesüsteemi korrashoiu mõttes.

Postitatud: N, 03 Veebr 2005 11:45:08 +0300
Postitas Külaline
Ka kütusefiltrit vahetan tihedamini, kui tehas nõuab ja selle vahepeal valan sealt ka sinna kogunenud vett (pealevoolust lahti ja tagurpidi tagasi kõik mis filtris on) välja. Aeg-ajalt on nagu jäänud mulje, et mingi törts midagi veetaolist seal on.

Postitatud: R, 04 Veebr 2005 10:29:53 +0300
Postitas 600MTA
Autoks turbo Impreza ja kütust talveperioodil 15L sajale.....suvel oli see 13L

Postitatud: N, 03 Mär 2005 09:42:42 +0300
Postitas archi
Sõidan Impreza 2,0 (95a, ilma turbota), linnas tuleb keskmiseks kuluks
10-11 l, maanteel saab heal juhul natuke alla 10.
Huvitav on see, et ei ole eriti vahet kas on talv või suvi.

Postitatud: N, 03 Mär 2005 10:39:10 +0300
Postitas vaska
Vedamine on samamoodi, sellest ka erilist vahet pole. Näiteks enda sõiduki puhul pole tõesti vahet, sest suvel läheb natuke kütust konditsioneeri peale, talvel on gaasijalg tiba raskem :D

Postitatud: N, 24 Mär 2005 10:14:58 +0300
Postitas Mangust
Legacy 97a. 2.0 85kw. 2wd Talvel linnas 11-12l Suvel saab linnas alla 10L. Maanteel ca8/100km.

Postitatud: N, 24 Mär 2005 12:21:48 +0300
Postitas vallo
Impreza 99 2.0 92 kw vabalthingav - Linnas ~11, maanteel 8-9. Suvel siis (kont on ka olemas).
Legacy 2004 2.0 101 kw vabalthingav, kompu keskmine ~10,4-11,6 oleneb teeoludest ja ummikutest, soendamistest. Enamus linnas. Maanteel 7 - 8.

Postitatud: N, 24 Mär 2005 17:42:52 +0300
Postitas nellu
Legacy 96 universaal 94 kW linnas 13L/100 maanteel 8 L/100. Mõõdetud talvel.

Postitatud: P, 27 Mär 2005 20:13:46 +0300
Postitas lauri
Legacy Turbo 92, 15000 km keskmine 13,1 (peamiselt linnasõit). Talvel linnas 13-14, suvel 12-13. Maanteel 9-10 sõltumata aastaajast.

Postitatud: T, 29 Mär 2005 20:57:11 +0300
Postitas pets
Njah!
Impeza WRX 2,0 turbo!
Kõige ekstreemsem on olnud 20l/100km, aga eks ta ikka 13 kanti kisub.

Postitatud: E, 06 Veebr 2006 00:55:41 +0300
Postitas crazy
impreza turbo.
eestis on kütuse kulu tavaliselt 15-17
väljaspool eestit 13-15.
seal kütus parem ja fotokaid rohkem tee ääras. :D