1. leht 2-st

Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 14:14:47 +0300
Postitas vaska
Viimase kuuga on Salva kahjukäsitlusega suhtlemine muutunud tüütuks monoloogiks, seetõttu soovitaks vähegi oma hingerahu eest hoolt kandvatel isikutel sellest kohast (sellega seonduvalt ka Salva kindlustusest) ringiga mööda käia.

Paha ei tee ka koheselt suheldes viidata LKF-i vaidluskomisjonile või muudele õigusnorme kontrollivatele organitele.

Kui oma saaga nendega läbi saama peaks, saab ühe põneva loo vast kokku panna sellest, kuidas kahju kannatanuid peeditakse rohkem kui süüdlasi.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 14:23:11 +0300
Postitas sulapekk
+1
Mul on kannatajana minevikus ka olnud üks kokkupuude Salvaga. Lõpuks pidin kasutama kaugelt-kõrgelt tutvusi et saaks asjad korda.
Hiljuti nägin kõrvalt ka RSA tegemisi ja see oli midagi analoogset.

Ka väike moraal - ise olen kohustusliku kindlustamise koha pealt lähtunud mitte hinnast vaid kvaliteedist. Kui (isegi teoreetiliselt) põhjustad kellelegi kannatusi, siis niipalju peaks ikka olema mees et teiselt võimalikult lihtsalt läheks lahendamine. Aastas mingi ~20€ selle meelerahu eest ma olen nõus rohkem maksma. See kas sellega ka karma poole pealt midagi positiivsemaks muutub on muidugi iseasi :)

Jään huviga kirjatükki ootama.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 14:30:33 +0300
Postitas mart050
Ma vahetasin just Salva ringi Ergo vastu sest Ergo tegi soodsama pakkumise. Ma sain aastase kindlustuse Ergost sama hinnaga mida pakkus mulle Salva kolmeks kuuks.
Ühtegi kahjujuhtumit ei olnud aga nad reklaamisid oma suurepärast autoabi mulle.Talvel kui reaalselt puksiiri vaja oli ja ma sinna autoabisse helistasin siis esimese asjana küsiti raha väljakutse eest ja kohe jooksma hakkavat tunnitasu vms.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 16:00:03 +0300
Postitas AllanA
sulapekk kirjutas: Ka väike moraal - ise olen kohustusliku kindlustamise koha pealt lähtunud mitte hinnast vaid kvaliteedist. Kui (isegi teoreetiliselt) põhjustad kellelegi kannatusi, siis niipalju peaks ikka olema mees et teiselt võimalikult lihtsalt läheks lahendamine.
Ise mõtlen täpselt samamoodi, ja olen aastaid IF´i liiklust kasutanud. Reeglina nendega sujub ikka muretult, vähemasti olen nii kuulnud.
A.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 16:24:36 +0300
Postitas vaska
Endal kogemus olemas Seesamiga, väga meeldiv ja sujuv koostöö. Ka enda kohustuslik kindlustus sealt, paraku siin ei mängi enam rolli ei kohustuslik kindlustus ega kasko - süüdlase kindlustus peaks tekkinud vigastused ja rahalise kahju korvama - täpselt sellises mahus nagu enne õnnetusjuhtumit.

Ilmselt on Salva kodanikel viimase paari kuuga tekkinud probleeme rahavoogudes - järsult keelduti kindlustamast ühte suurt tööstusobjekti ning kahel heal tuttaval on ka millegipärast üsna kurvad kogemused Salva kahjukäsitluse poolel. Eelnev jutt on subjektiivne ning ei pretendeeri hädas sipleva ettevõtte kuvandiprojektsioonina. Maine on ettevõtte kohta üpris kesine, loodetavasti omanikud tunnetavad seda oma rahakotiga lõpuks ja peale reklaampamflettide tellimise tutvuvad ka pärismaailmas toimuvaga.

Loomulikult olen omaltpoolt üritanud saavutada mõistliku dialoogi teket ning klienditeeninduses aastaid tegutsenuna saan aru reatöötajate "mokk" suhtumisest. Ka osaline kontakt kõrgema poolega on olnud positiivne, paraku paistab mingi "kasumifiltriks" olev paberimäärija kogu suhtlust nulliv element olema. Õnneks katab kogu LKF-i protseduuri alati kindlustusfond, tuleb esitada vaid dokumendid veebi kaudu - seega võib ka kõhnema rahakoti juures julgelt õigust nõuda.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 17:02:11 +0300
Postitas mart050
Mul tööalaselt kogemus Seesamiga ja seni kuni kahjusid pole on kõik roosiline. Kui kahjusid tekib siis peale kahjuavalduse esitamist on pikk vaikus ja siis laekub mingi kopikas a´la pool kahjusummast. Siis pead ise taga ajama ja uurima, et mis põhjusel hüvitatakse selle summa ulatuses ja tulemuseks on see, et ise oled loll ja meie teeme mis tahame, et ole õnnelik et midagigi said.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 04 Juul 2012 22:43:47 +0300
Postitas oioioi
ega neil kindlustustel suurt vahet pole. mina liitusin DAS-iga ja kui miskit juhtub siis saadan nende advokaadid lahingusse. :twisted: ei jõua ise nende ahvidega võidelda! :evil:

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 05 Juul 2012 00:08:50 +0300
Postitas sulapekk
oioioi kirjutas:ega neil kindlustustel suurt vahet pole. mina liitusin DAS-iga ja kui miskit juhtub siis saadan nende advokaadid lahingusse. :twisted: ei jõua ise nende ahvidega võidelda! :evil:
Sama siin (Y)

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 05 Juul 2012 00:55:40 +0300
Postitas vaska
DAS-i hea teema on see, et mingi aeg (vist oli kolm kuud) pead niisama klient eelnevalt olema, enne kui teenuseid kasutada võid. Niiet pole see asi ilma konksudeta tavainimese jaoks.
Kui mõni kodanik arvab, et võib hüva nõu anda erialaselt praegusel juhul - abi igati teretulnud.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 05 Juul 2012 01:26:46 +0300
Postitas wiirus77
DAS üks halb asi on,et nad ei kaeba kohtusse riigiasutust. Mul tavaliselt nendega kõige rohkem probleeme.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 05 Juul 2012 09:01:14 +0300
Postitas no1
Mehed, näidake ühte kindlustajat, kes Teile käsi plaksutades raha kandikul üle annab!? Kõigiga on probleeme ja kõik üritavad võimalikult palju raha endale jätta!

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 05 Juul 2012 09:29:39 +0300
Postitas oioioi
no1 kirjutas:Mehed, näidake ühte kindlustajat, kes Teile käsi plaksutades raha kandikul üle annab!? Kõigiga on probleeme ja kõik üritavad võimalikult palju raha endale jätta!
okei. aga teeme siis kindlustuse ka vabatahtlikuks! ma ka ei taha maksta kui teenust vastu ei saa! :evil:

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: P, 08 Juul 2012 09:17:17 +0300
Postitas 88valve
Mul legacyl oli kasko võetud QBE-st. Oli ka 2 pisikest plekimõlkimist minu enda poolt ning mõlemal korral sai asja aetud läbi mariine auto ning mõlemal korral sai remont tehtud suurepäraselt ning ilma igasuguste probleemideta.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: P, 08 Juul 2012 23:01:41 +0300
Postitas marek906@hot.ee
88valve kirjutas:Mul legacyl oli kasko võetud QBE-st. Oli ka 2 pisikest plekimõlkimist minu enda poolt ning mõlemal korral sai asja aetud läbi mariine auto ning mõlemal korral sai remont tehtud suurepäraselt ning ilma igasuguste probleemideta.
Ja tänaseks QBE lahkus eestist..... Sul lihtsalt vedas, et Mariine ja QBE vahel olid head suhted.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: T, 10 Juul 2012 18:17:40 +0300
Postitas T.K
siit ei selgu probleemi olemus, mis osas siin üldse see tekkind on. igal mündil on 2 külge.