2. leht 2-st

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: N, 12 Juul 2012 22:38:07 +0300
Postitas dimberg
üleeile üks tuttav läks sinna, Salva kontorisse et teada saada miks tal koeff. ei lange, öeldi et nendel on see teema kuskil pool aasta juba ei kehti ja sõber sellest teada sai ainult siis kui ise huvi tundis, muidu juba ammu nendest ära läks...

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 12:38:19 +0300
Postitas T.K
milles need eripärad siis seisnevad? äkki tuli omal ahnus peale ja kui unelmaid ei rahuldatud, läks tuju kehvaks? alati pole asi kindlustuses.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 15:15:31 +0300
Postitas vaska
T.K kirjutas:milles need eripärad siis seisnevad? äkki tuli omal ahnus peale ja kui unelmaid ei rahuldatud, läks tuju kehvaks? alati pole asi kindlustuses.
Noh, kuidas võtta, auto ning muu soetamise kulusid tõesti tagasi ei saanud sellises mahus nagu alguses lubati.

Kogemustest tekkinud soovitused ja tähelepanekud:
1) Sõidukist auto24.ee ja esinduste hinnavõrdlused. Kindlustused kipuvad kallimaid autosid võrdlusest välja jätma
2) Tore kui käepärast on jurist/kindlustusabi/võsapets vms - asjad sujuvad kohe kiiremini ja kõrgemal tasemel
3) Hoia igast muretsetud lisaseadmest/lapse turvatoolist/pihuseadmest alles ostutšekk
4) Ürita liisingut vaidlusesse kaasata, kliendi huvide eest seismine peaks ka nende mureks olema
5) Tee sündmuskohal võimalikult palju pilte - sealhulgas autost ka muude külgede pealt jäädvustamaks täpset seisundit
6) Hoia kätt pulsil - jutt stiilis "järgmisel nädalal millalgi vaatame, meil on puhkused" pole suuremat sorti vabandus
7) Lapse turvatool kantakse maha ja hüvitatakse - jääkväärtusest võetakse protsent kasutusaja põhjal maha
8) Tervisekahjude puhul võidakse hüvitada ka taksosõit perearstikeskusesse peale ravimite ja teraapia - tasub kahjumenetlejalt üle küsida

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 17:32:01 +0300
Postitas sulapekk
Aga räägid terve loo ka ära?

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 18:57:06 +0300
Postitas airfrance1
Õnneks järgmisel aastal jõustuva Liikluskindlustuse seaduse kohaselt ei pea enam toimetama kahju tekitaja kindlustusega, vaid asjad võib korda ajada ka läbi oma kindlustusandja. Siis võiks ilmselt kindlustustega seotud nurinat vähemaks jääda, kuna tekib võimalus valida suhtlus omale meeldivama ettevõttega.

Eelmise aasta lõpus oli mitmel tuttaval vaja kannataja poolena asju ajada IF-ga ning neil osutus suhtlus väga keeruliseks ning aeganõudvaks. Samas pidin olude sunnil ka ise hiljuti IF-i kaudu autot remontima ning seekord sujus kõik kiirelt ja positiivselt.

Eelpoolt oli mainitud kindlustusremonti läbi Mariine. Kahjuks pean tõdema, et minu auto on seal küll üsna viletsalt tehtud. Näiteks kasutatud vanema Impreza värvi osade detailide peal ning tehtud täiesti puudulikku hajutustööd.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 20:15:46 +0300
Postitas wiirus77
Värvitööd minu teada mariine vist ei tee vaid kasutavad allhanget.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 21:08:45 +0300
Postitas Duster
Ei oma ju kliendi jaoks mitte mingit vahet, kas mariine või mõni allhankija ta auto "peeti" keerab, mariine ju vastutab ja mott.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: K, 29 Aug 2012 21:30:37 +0300
Postitas airfrance1
Paraku avastasin vead liiga hilja. Juba eelmise omaniku käes oli praaki tehtud.
Üldiselt on aga auto nüüd korras ning tagastange ka jälle õiget värvi.

Vähemalt keredetailide tellimisel ei saa mingitel allhankijatel praaki lasta teha :mrgreen:

Samas Mariine pole ainus esindus, mille kallal nääkuda võiks. Ühe tuttava 08 S-klass käis kannatajana Silberis avariiremondis. Tuli tal seal lausa 4-5 korda peale auto tagasi saamist käia ja nõuda praagi parandamist (esistanget ei suudetud ette keerata, tuledega tekkis jama ning üks tulekinnitus oli jäänud välja vahetamata).

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: R, 31 Aug 2012 21:41:34 +0300
Postitas T.K
eestis on autoesindustest üsna vähestel oma keretöökojad ja enamus võtab allhankena. aga allhanget tavaliselt võetakse odavamatest kohtadest, mitte korralikumatest, sest nad tahavad teenida keretööde ehk välja müüdava teenuse pealt ka. pole midagi imestada, et praaki tuleb. korralikes kohtades on investeeringud tehnikasse ja personali, sealt ka parem kvaliteet. ja garantii antakse ka mujal nii nagu seadus ette näeb.

Re: Salva kahjukäsitluse ebameeldivad eripärad

Postitatud: L, 01 Sept 2012 12:35:33 +0300
Postitas Mustu
Ega see, et korralikud aparaadid ja kallid seadmed, ei garanteeri küll normaalset tulemust. Mina olen loobunud selle hinna järgi korraliku kvaliteedi tagaajamisest. Olen võtnud kõige odavamad ja ja saanud väga head kvaliteeti. Sõltub maalrist ja nende suhtumisest pigem. Ja kui tulebki mingi jama, siis mis sitasti, see uuesti, kuid tegija enda kulul. Nii on on see ju suht igas eluvaldkonnas.