Ar21 kirjutas:
Kah ei tee paha väga küla ilmaga autot pikemalt seisma jättes hoolitseda selle eest, et ka seismise ajaks ei jääks m ingeid elektritarbijaid taha - kunagi ei tea milla kusagil mingi lühis või muu elektrisüsteemi anomaalia väga külmaga tekib. Ka signalisatsiooni pealejätmine võib vahest piisavalt energiat võtta, et käivitades auku liiga tühi oleks, eriti kui signa pole ka kvaliteetselt paigaldatud.
Paak tasub külmaga alati kvaliteetset kütust võimalikult täis hoida, et ruumi kondensvee tekkimiseks võimalikult vähe jääks.
Suuremast klaaside sulatamise -kraapimise vaeva aitab vähendada, kui ~5 enne auto seismajätmist pikemaks panna ventilatsioonisüsteem välisõhku sisse puhuma, nii, et klaasid ka seestpoolt mahajahtuvad.
Samuti ei maksa suure külmaga käsipiduriga autot parkida.