Seoses sellega, et viimastel kuudel on tekkinud klientide seas päris palju küsimusi selle märgutule kohta, otustasime veelkord teema üle korrata.
Üldjuhul jääb see märgutuli juhile märkamatuks ning süttib vaid 2 sekundiks süütevõtit keerates. Kuid on kaks eri juhust, millal selle pisikese tule märguannet eriti tõsiselt arvesse peab võtma, muidu võib see hiljem Teile üsna kalliks maksma minna.
Esimene märguanne – kui tuli süttib põlema
Märgutuli süttib kui filter ei suuda diisliosakesi (sh tahma) automaatselt põletada ja osakeste kogus on jõudnud kriitilise piirini. Sel juhul sõitke vähemalt 15minutit kiirusega vähemalt 60km/h. Nii tõuseb filtris temperatuur ning sinna kogunenud osakesed põletatakse. Märgutuli kustub, kui osakesed on põletatud.
NB! Mootori suutlikkus, pöörlemissagedus ja müra ning heitgaaside lõhn võivad osakeste põletamise ajal teistsugused olla.
Teine märguanne – kui tuli hakkab vilkuma
Kui märgutuli hakkab vilkuma, soovitame viivitamatult pöörduda lähimasse Subaru esindusse. Sellisel juhul on diisliosakeste põlemisprotsessi võimalik esile kutsuda vaid arvutiga.
Kui eirate ka seda märguannet, on vaja ummistunud filter välja vahetada. See ei kuulu aga enam garatiiremondi hulka.