Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Esmaspäev, 18 Dets 2017 08:15:45 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 125 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Nov 2017 19:40:26 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Teisipäev, 22 Okt 2013 17:47:59 +0000
Postitusi: 86
kullikas kirjutas:
Plaan soetada üks 4-5 aastat vana ja 120- 150 tuhat sõitnud diisel XV. Olge head, andke tulla, mis puudused ja voorused ees ootavad! Tänud

Ilmselt on suurim puudus "diisel" :lol:


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Nov 2017 23:42:26 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 177
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
merchant kirjutas:
kullikas kirjutas:
Plaan soetada üks 4-5 aastat vana ja 120- 150 tuhat sõitnud diisel XV. Olge head, andke tulla, mis puudused ja voorused ees ootavad! Tänud

Ilmselt on suurim puudus "diisel" :lol:

Huvitav miks? Subaru ei tähenda automaatselt STI-d. Esimese generatsiooni diisleid ära igaks juhuks vaata. Aga sinu küsimus on 2012 ja edasi - nendel väntvõlli murdumise probleeme üldjuhul enam ei ole. Soovitan otsida kindla taustaga autot. Parim variant oleks Eestist ostetud ja siin hooldatud, st. kontrollitava ajalooga.
Mis veel ees ootab. Talvel lühikestel sõitudel külm salong - miinuskraadidega võtab ikka aega, enne kui sooja tuppa saad. Siis naljakas kütusekulu. Näiteks minu reedene "Eesti turnee" lõppes 765 km päevase läbisõiduga ning kompu näitas keskmiseks 4,2 L/100 (ok, Legacy TD). Mõnus igapäevasõidu dünaamika ehk vääne 350Nm (STI-del on 320-407 sõltuvalt mudelist) on võtta madalatel pööretel. Mina soovitaks manuaalkasti, kui võimalik. Variaatorkastiga tekib selline kummimootori tunne. Variaatorkastidel on lisaks ka hooldusteema, kipuvad lagunema isegi korralikult hooldades.

_________________
Legacy TD 2013


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 13 Nov 2017 23:46:18 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3250
Asukoht: Pärnu
Ei ole veel kuulnud, et mõni diisel xv oleks poolndunud.
XV puhul on diisel ilmselt väga hea valik, kuna võrreldes pakutavate bensumootoritega on disla dünaamika palju etem. Muidugi ei sobi see mootor kõigile, kui enamus sõitu linnas ja lühikesed otsad, siis dpf kooleb maha kiiresti ja vahetus kallis.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Nov 2017 11:44:49 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev, 25 Sept 2013 16:57:41 +0000
Postitusi: 177
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Tubaru kirjutas:
Ei ole veel kuulnud, et mõni diisel xv oleks poolndunud.

Asi vist selles, et XV tuli 2011 ehk selleks ajaks olid esimesed tüüpprobleemid mootorist välja aetud.

_________________
Legacy TD 2013


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 14 Nov 2017 20:52:21 +0000 
Eemal
Guru
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev, 06 Juun 2011 17:18:43 +0000
Postitusi: 3250
Asukoht: Pärnu
Nii on. Ilmselt.

_________________
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 125 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur