Re: Uus XV
Postitatud: P, 04 Mär 2018 09:08:34 +0300
Mihhail,kas sa oled jälginud ka oma auto õlirõhku? Palju on külma mootoriga,palju tavasõidul? Ja palju peale piitsutamist?
Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
https://www.subaruclub.net:443/foorum/
https://www.subaruclub.net:443/foorum/viewtopic.php?f=46&t=13590
Mul on praegu 10 000 labisoidetud. Siis kui oli 8500 vahetasin õli ja enne kontrollisin ja oli sama nagu ostul pole milimetrit liikunud. Praegu 10 000 lugu sama seisab ilusti))) olen sõitnud nii sooja jal kii ka kulma, masinat kasutan ja vajutan siis kui vaja!raig0 kirjutas:Mihhail,kas sa oled jälginud ka oma auto õlirõhku? Palju on külma mootoriga,palju tavasõidul? Ja palju peale piitsutamist?
Ahaah...sorry minu viga, lugesin telefonist))) Ei õlirõhu ei ole jälginud set ootan OBD2 kaabli, tahan proovida FreeSSM või mingi muu programm seal paistab... Aga muidu oli plaanis 0,3 bar anduri asemel panna 0,4 bar või rohkem, selleks on vaja vaadata mis ta tühlatel pööretel mul annab.Tubaru kirjutas:Küsimus oli õliRÕHU kohta, sa siin kirjeldasid õliTASET.
Siin ongi see, et saaled on läinud pikkaajalisel sõidul madala rõhuga, sellepärast kõik arvavad, et kui tulukene lööb siis on ka rong läinud. Sellest peab ki järeldama seda, et järgmise astme suurema rõhuga anduri panek ennustab õlikulu paremini, sest töörõhk on 0,5.Duster kirjutas:Kui sa tahad mootorit elus hoida, siis pole selle 0,4'ga midagi targemat teha kui 0,3. Üldse on see andur suht mõtetu, sest isegi kui ta oleks 1 bar, pole see piisav, et mootor elus hoida pöörete juures, see hetk, kui tühikäigul tiksud ja tuld märkad, on juba saaled lännu.
Täpselt sellepärast ongi ettenähtud 0w20, et mootor saaks õlitatud selle 0,5 rõhu süsteemis.renxwr kirjutas:Ma nendest diislitest ja üleüldse uuematest midagi ei tea, aga wow, 0.5 bar. Peale kuuma andmist tühikäigul siis lähedal päris nullile või? Pole auto millega kuuma anda, aga siiski.