Mida arvatakse uustulnukast.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Hetkepakkumist keegi tahab kommenteerida - null sissemaks ja mingi aasta(d) tasuta hooldust. Mõlemad esindused paistavad rootsi käsu korras seda pakkuvat - on kuskil mingi konks või lisa komm peidus?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
3 aastat tasuta hooldust pakuvad juba pikka aega. Märtsis tellimust esitades sain sama kommi endalegi. Mingit konksu pole, eks see ole auto hinna sisse kirjutatud. 0% sissemaks - see vist kõige mõistlikum tglt pole.vaska kirjutas:Hetkepakkumist keegi tahab kommenteerida - null sissemaks ja mingi aasta(d) tasuta hooldust. Mõlemad esindused paistavad rootsi käsu korras seda pakkuvat - on kuskil mingi konks või lisa komm peidus?
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
See tasuta hooldus on üks müügitrikk. Esimesed 3 korrapärast hooldust ( kilometraazi täitmisel kuni 45 000km või siis vähemalt 1x aastas hoolduses) on juba sisse kirjutatud auto müügihinnale. Need esimesed hooldused ütleme ausalt ei maksa suurt midagi suht köömes võrreldes alates 100 000km hooldustega. Kunagi keegi arvutas oma esimesed hooldused ära ja arvutas kokku palju oleks maksama läinud siis tuli välja et ca 8000.- EEki nende kolme aasta peale mis suhteliselt tühine summa vaadates auto hinda. See tasuta hooldus lihtsalt üks müügi viise kuidas klienti endale ligi meelitada, ärge sellest mingil juhul erutuge. Küsige 10% auto hinnast vähemalt alla (see reaalselt võimalik, ise proovinud), alla selle ei tasu leppida.vaska kirjutas:Hetkepakkumist keegi tahab kommenteerida - null sissemaks ja mingi aasta(d) tasuta hooldust. Mõlemad esindused paistavad rootsi käsu korras seda pakkuvat - on kuskil mingi konks või lisa komm peidus?
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Autospiriti arvutustes on kah välja toodud 575€ 3 hoolduse peale kokku.wiirus77 kirjutas: ca 8000.- EEki
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Peaks mainima, et üllatavalt mõistlik summa Mõni uue saksa masina omanik võiks pajatada, palju ta esimesed kolm hooldust maksma läksidBlacku kirjutas:Autospiriti arvutustes on kah välja toodud 575€ 3 hoolduse peale kokku.wiirus77 kirjutas: ca 8000.- EEki
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Natsa sakib, et kapotialune on mingi kaitsva ilaga üle kaetud. Seda maha ei pesta ning müügimees ütles, et see kõrbeb ise maha. Ma ei tea, mul on see igastahes päris räige sita-liivakihi enda peale korjanud. Üldiselt on suva, aga kole on Survekaga kah kapoti alla ei lähe...
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Las esindus siis läheb. Omast kogemusest võin öelda et tundub et survekas kapotiall seal võõras ei ole.
MY09 STi
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Proovisõit ka tehtud.
Üldmulje 3 punni viiest.
Kohe esimestel meetritel hakkas kõrva olematu müraisolatsioon. Kõrgetel pööretel oli tunne nagu sõidaks ilma põhjata ja avatud akendega.
Samuti mootori dünaamikas oli kerge pettumus. Paras uims on madalatel pööretel. Samas möödasõidukiirendus oli ok.
Interjöör on keskpärane. Kõik nupud ja kangid oma kohtadel, kuid häris paljudes kohtades kasutatud odav plastik. Ma arvan, et isegi tänapäeva uuematel koreakatel on seda raske leida.
Suunatuled on ilma "easy touch" funktsioonita. Üsna paljudel samaklassi konkurentidel on see mugav lisa juba peal.
Stereo... dziizas, see on klass omaette, kahjuks pingerea tagantpoolt. Sellist olematut helikvaliteeti oleks raske isegi ettekujutada.
Loomulikult ma ei oota sellelt klassilt 14st kõlariga Harman Kardoni soundi, kuid ka mitte sellist "topsikut" mida praegu on sinna topitud.
Küünarnukitugi... huvitav kellele see mõeldud oli? Inimesele kelle käed on u. kahemeetrised?
Vahekoht sellest samast küünarnukitoest käigukangi poole on samuti kole kui pommitatud põllumaa... miks peavad need sahtlikesed ja torbikuhoidjad lahtised olema? miks ei ole võimalust katta see ilusa kaanega?
Konsooli keskosa alumises osas, on jäetud samuti haigutama üks kole sahtel, mille jaoks? Ajal mil kõik konkureerivad autotööstused pingutavad ilusa ja kvaliteetse tulemuse saavutamiseks.
Välisdisain. See täitsa meeldib, v.a. tagatuled. Minu arvates oli eelmise põlvkonna impezadel nooblimad tuled, mis koos dioodvalgustusega jätsid väga innovatiivse mulje. Praegused tagatuled on väga tagasihoidlikud ja konservatiivsed.
Meeldis roolitunnetus, väljavaade, vedrustus, käiguvahetus, istmed. Viimased võiksid olla ka nimme piirkonna reguleerimisvõimalusega.
Samuti jäin rahule kütusekuluga. Keskmine tuli 7,6l/100 km`le. Igati ok, arvestades kõiki kütust mittesäästvaid tegureid antud autol.
Kokkuvõtteks.
Jääb mulje, et antud mudeli liinile laskmisega natuke kiirustati. Oleks võinud rohkem panustada siseviimistluse kvaliteeti. Selline toores ja puine tundub ta hetkel. Mootorite valikus võiks olla ka vurriga variant. Ntks vabalthingava 1,6 asemel võikski olla 1,6 + turbo. VAG ja GM on selles osas küll tubli töö teinud.
Mine tea ehk tulevikus Facelift versioon tuleb veidi mõistlikum. Hetkel kulgen edasi oma `07 Outbackiga
P.
Üldmulje 3 punni viiest.
Kohe esimestel meetritel hakkas kõrva olematu müraisolatsioon. Kõrgetel pööretel oli tunne nagu sõidaks ilma põhjata ja avatud akendega.
Samuti mootori dünaamikas oli kerge pettumus. Paras uims on madalatel pööretel. Samas möödasõidukiirendus oli ok.
Interjöör on keskpärane. Kõik nupud ja kangid oma kohtadel, kuid häris paljudes kohtades kasutatud odav plastik. Ma arvan, et isegi tänapäeva uuematel koreakatel on seda raske leida.
Suunatuled on ilma "easy touch" funktsioonita. Üsna paljudel samaklassi konkurentidel on see mugav lisa juba peal.
Stereo... dziizas, see on klass omaette, kahjuks pingerea tagantpoolt. Sellist olematut helikvaliteeti oleks raske isegi ettekujutada.
Loomulikult ma ei oota sellelt klassilt 14st kõlariga Harman Kardoni soundi, kuid ka mitte sellist "topsikut" mida praegu on sinna topitud.
Küünarnukitugi... huvitav kellele see mõeldud oli? Inimesele kelle käed on u. kahemeetrised?
Vahekoht sellest samast küünarnukitoest käigukangi poole on samuti kole kui pommitatud põllumaa... miks peavad need sahtlikesed ja torbikuhoidjad lahtised olema? miks ei ole võimalust katta see ilusa kaanega?
Konsooli keskosa alumises osas, on jäetud samuti haigutama üks kole sahtel, mille jaoks? Ajal mil kõik konkureerivad autotööstused pingutavad ilusa ja kvaliteetse tulemuse saavutamiseks.
Välisdisain. See täitsa meeldib, v.a. tagatuled. Minu arvates oli eelmise põlvkonna impezadel nooblimad tuled, mis koos dioodvalgustusega jätsid väga innovatiivse mulje. Praegused tagatuled on väga tagasihoidlikud ja konservatiivsed.
Meeldis roolitunnetus, väljavaade, vedrustus, käiguvahetus, istmed. Viimased võiksid olla ka nimme piirkonna reguleerimisvõimalusega.
Samuti jäin rahule kütusekuluga. Keskmine tuli 7,6l/100 km`le. Igati ok, arvestades kõiki kütust mittesäästvaid tegureid antud autol.
Kokkuvõtteks.
Jääb mulje, et antud mudeli liinile laskmisega natuke kiirustati. Oleks võinud rohkem panustada siseviimistluse kvaliteeti. Selline toores ja puine tundub ta hetkel. Mootorite valikus võiks olla ka vurriga variant. Ntks vabalthingava 1,6 asemel võikski olla 1,6 + turbo. VAG ja GM on selles osas küll tubli töö teinud.
Mine tea ehk tulevikus Facelift versioon tuleb veidi mõistlikum. Hetkel kulgen edasi oma `07 Outbackiga
P.
Sooviks postkasti avaga kapotti...
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kas siis OBK on parema sisuga? Kas ei ole kasutatud odavaid materjale?
Ja mõelge, mis hind oleks supsikutel kui sisu oleks pehmetest ja kallitest materjalidest ? Vihjeks, eelmisel aastal Subaru kaubamärgi all oli toodetud natuke üle 600000 tk.
Ja mõelge, mis hind oleks supsikutel kui sisu oleks pehmetest ja kallitest materjalidest ? Vihjeks, eelmisel aastal Subaru kaubamärgi all oli toodetud natuke üle 600000 tk.
prayer kirjutas:Proovisõit ka tehtud.
Üldmulje 3 punni viiest.
Kohe esimestel meetritel hakkas kõrva olematu müraisolatsioon. Kõrgetel pööretel oli tunne nagu sõidaks ilma põhjata ja avatud akendega.
Samuti mootori dünaamikas oli kerge pettumus. Paras uims on madalatel pööretel. Samas möödasõidukiirendus oli ok.
Interjöör on keskpärane. Kõik nupud ja kangid oma kohtadel, kuid häris paljudes kohtades kasutatud odav plastik. Ma arvan, et isegi tänapäeva uuematel koreakatel on seda raske leida.
Suunatuled on ilma "easy touch" funktsioonita. Üsna paljudel samaklassi konkurentidel on see mugav lisa juba peal.
Stereo... dziizas, see on klass omaette, kahjuks pingerea tagantpoolt. Sellist olematut helikvaliteeti oleks raske isegi ettekujutada.
Loomulikult ma ei oota sellelt klassilt 14st kõlariga Harman Kardoni soundi, kuid ka mitte sellist "topsikut" mida praegu on sinna topitud.
Küünarnukitugi... huvitav kellele see mõeldud oli? Inimesele kelle käed on u. kahemeetrised?
Vahekoht sellest samast küünarnukitoest käigukangi poole on samuti kole kui pommitatud põllumaa... miks peavad need sahtlikesed ja torbikuhoidjad lahtised olema? miks ei ole võimalust katta see ilusa kaanega?
Konsooli keskosa alumises osas, on jäetud samuti haigutama üks kole sahtel, mille jaoks? Ajal mil kõik konkureerivad autotööstused pingutavad ilusa ja kvaliteetse tulemuse saavutamiseks.
Välisdisain. See täitsa meeldib, v.a. tagatuled. Minu arvates oli eelmise põlvkonna impezadel nooblimad tuled, mis koos dioodvalgustusega jätsid väga innovatiivse mulje. Praegused tagatuled on väga tagasihoidlikud ja konservatiivsed.
Meeldis roolitunnetus, väljavaade, vedrustus, käiguvahetus, istmed. Viimased võiksid olla ka nimme piirkonna reguleerimisvõimalusega.
Samuti jäin rahule kütusekuluga. Keskmine tuli 7,6l/100 km`le. Igati ok, arvestades kõiki kütust mittesäästvaid tegureid antud autol.
Kokkuvõtteks.
Jääb mulje, et antud mudeli liinile laskmisega natuke kiirustati. Oleks võinud rohkem panustada siseviimistluse kvaliteeti. Selline toores ja puine tundub ta hetkel. Mootorite valikus võiks olla ka vurriga variant. Ntks vabalthingava 1,6 asemel võikski olla 1,6 + turbo. VAG ja GM on selles osas küll tubli töö teinud.
Mine tea ehk tulevikus Facelift versioon tuleb veidi mõistlikum. Hetkel kulgen edasi oma `07 Outbackiga
P.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Mis kasu on nendest pehmetest materjalidest kui ikkagi varsti salong nagiseb? Olulisem on siiski koostekvaliteet ning see, et ka paari aasta pärast armatuurlaud ei nagiseks. Pealegi on siledat plastikut lihtsam puhtana hoida. Rõve on vaadata lausa neid kallitest materjalidest autode salonge, mis näevad kord 3 aasta jooksul salongipuhastust.
Kõiksugu kaetud luugid ja topsihoidjad on muidu väga toredad, aga nende nurkadesse ja vuukidesse koguneb suurema kasutusega pidevalt mingit sodi, või jäävad luugid rõvedalt lahti. Pigem olgu siis katmata. Maitse asi.
Käetoe kõrgus... mulle on näiteks peaaegu kõigil autodel käetoed liiga kõrgel ning pean kasutama kõrvalistuja oma.
Kõiksugu kaetud luugid ja topsihoidjad on muidu väga toredad, aga nende nurkadesse ja vuukidesse koguneb suurema kasutusega pidevalt mingit sodi, või jäävad luugid rõvedalt lahti. Pigem olgu siis katmata. Maitse asi.
Käetoe kõrgus... mulle on näiteks peaaegu kõigil autodel käetoed liiga kõrgel ning pean kasutama kõrvalistuja oma.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Müra, mis sisse tuleb, on rehvimüra. Sõida mingi peegelsiledal asfaldil ning autos on täielik vaikus. Süüdi võivad olla ka need kahtlase väärtusega Geolanderi rehvid.
Käetoega harjub ära. Eelmine auto oli mul Celica ning seal oli terve käsi kuskile toetada. XVga peab küünarnukki lihtsalt natuke tagapool hoidma, täiesti loomulikuks muutub. Vähemalt pole ta liiga madalal nagu vanemates Legacytes.
Käetoe juures häirib mind vist rohkem see, et selle sees olev laegas on põhjatu Midagi sisse viskad siis annab välja korjata.
Salongi kvaliteedi osas ei vaidle vastu. Tagumised uksepolstrid on naljanumber - painduvad nagu tatt, esimesed on natuke asisemad. Armatuuri kohta ei oska küll kurta. Ülemine osa on pehme, all on küll kõva plastik aga jäik. Keskkonsool on ilusast materjalist. Naginat võib kuulda armaturis olevate kõlarikatete juurest, istme konstruktsioonist (mul on mingi krigin sisse tulnud künklikul teel) ning pagasist. Salongi disaini osa on maitse värk. Minu arust väga konkreetne ja ilus. Öösel on valgustus on kah meeldiv.
Helikvaliteet ei ole makil kehv. Helikvaliteet on raadiol kehv! Ma pole sellest loogikast veel aru saanud aga CD, USB, bluetoothi jms on kvaliteet täiesti normaalne aga raadio on täielik BS.
Muide see suur haigutav auk on jube hea. Mahuvad normaalses mõõdus tänapäevatelefonid ka ära koos rahakoti ja muu kolaga.
Ja nagu eelnevad on öelnud, siis vaata auto hinda. See on konkurentidega võrreldes ikka HEA.
Käetoega harjub ära. Eelmine auto oli mul Celica ning seal oli terve käsi kuskile toetada. XVga peab küünarnukki lihtsalt natuke tagapool hoidma, täiesti loomulikuks muutub. Vähemalt pole ta liiga madalal nagu vanemates Legacytes.
Käetoe juures häirib mind vist rohkem see, et selle sees olev laegas on põhjatu Midagi sisse viskad siis annab välja korjata.
Salongi kvaliteedi osas ei vaidle vastu. Tagumised uksepolstrid on naljanumber - painduvad nagu tatt, esimesed on natuke asisemad. Armatuuri kohta ei oska küll kurta. Ülemine osa on pehme, all on küll kõva plastik aga jäik. Keskkonsool on ilusast materjalist. Naginat võib kuulda armaturis olevate kõlarikatete juurest, istme konstruktsioonist (mul on mingi krigin sisse tulnud künklikul teel) ning pagasist. Salongi disaini osa on maitse värk. Minu arust väga konkreetne ja ilus. Öösel on valgustus on kah meeldiv.
Helikvaliteet ei ole makil kehv. Helikvaliteet on raadiol kehv! Ma pole sellest loogikast veel aru saanud aga CD, USB, bluetoothi jms on kvaliteet täiesti normaalne aga raadio on täielik BS.
Muide see suur haigutav auk on jube hea. Mahuvad normaalses mõõdus tänapäevatelefonid ka ära koos rahakoti ja muu kolaga.
Ja nagu eelnevad on öelnud, siis vaata auto hinda. See on konkurentidega võrreldes ikka HEA.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
To: Marek
Loomulikult on Outbacki salongi materjal parem. Siin pole küsimustki. Katsu XV uksepolstreid ja võrdle OB`i omaga. Eks autoklassid erinevad ja justkui ei tohiks neid omavahel võrrelda, KUID ometi paljude tootjate sama segmendi mudelites on kasutusel palju viisakamad siseviimistlusmaterjalid.
Mind isiklikult häirisid need haigutavad sahtlid, kindlasti on neid mugav kasutada, kuid ilmselt olen jällegi harjunud OB korralikuma lahendusega.
Küünarnuki tugi võiks olla reguleeritav kahes suunas. Isegi Skodal on selline lahendus olemas.
Üks asi veel mis häiris on süütevõtme kuju. No kuulge sellist naasklit tehti 80`te lõpus, kes seda peos on hoidnud saab minust aru.
Eks kõik need häirivad tegurid on väga personaalsed ja lisa raha eest mingil määral ka parandatavad. Küsimus ainult, et miks ma peaks kulutama ekstra tuhandeid eurosid sellele mis tänapäeval võiks olla juba "stock" versioonis.
Ma loodan, et te nõustute minuga, et ajal mil Crossoverite populaarsus aina kasvab ei tohiks üks soliidne autotootja selliseid poolikuid lahendusi lubada.
Paljudel tootjatel on tulemas lähitulevikus pisemaid Crossovereid. Opelil, Suzukil, Skodal, Kia`l jne. Kõik pingutavad selleks, et saada endale suurem turuosa.
Kuigi olen olnud aastaid Subaru austaja kaldun arvama, et XVga lasti kyll rihm lõdvaks mis võib varsti avalduda ka kehvemates müüginumbrites.
Loomulikult on Outbacki salongi materjal parem. Siin pole küsimustki. Katsu XV uksepolstreid ja võrdle OB`i omaga. Eks autoklassid erinevad ja justkui ei tohiks neid omavahel võrrelda, KUID ometi paljude tootjate sama segmendi mudelites on kasutusel palju viisakamad siseviimistlusmaterjalid.
Mind isiklikult häirisid need haigutavad sahtlid, kindlasti on neid mugav kasutada, kuid ilmselt olen jällegi harjunud OB korralikuma lahendusega.
Küünarnuki tugi võiks olla reguleeritav kahes suunas. Isegi Skodal on selline lahendus olemas.
Üks asi veel mis häiris on süütevõtme kuju. No kuulge sellist naasklit tehti 80`te lõpus, kes seda peos on hoidnud saab minust aru.
Eks kõik need häirivad tegurid on väga personaalsed ja lisa raha eest mingil määral ka parandatavad. Küsimus ainult, et miks ma peaks kulutama ekstra tuhandeid eurosid sellele mis tänapäeval võiks olla juba "stock" versioonis.
Ma loodan, et te nõustute minuga, et ajal mil Crossoverite populaarsus aina kasvab ei tohiks üks soliidne autotootja selliseid poolikuid lahendusi lubada.
Paljudel tootjatel on tulemas lähitulevikus pisemaid Crossovereid. Opelil, Suzukil, Skodal, Kia`l jne. Kõik pingutavad selleks, et saada endale suurem turuosa.
Kuigi olen olnud aastaid Subaru austaja kaldun arvama, et XVga lasti kyll rihm lõdvaks mis võib varsti avalduda ka kehvemates müüginumbrites.
Sooviks postkasti avaga kapotti...
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kehvadest müüginumbritest räägiti ka aastal 2009 kui turule tuli uus Legacy/Outback. Mis me hetkel näeme? Numbrid aina kasvavad. Sama seis on hetkel ka XV-ga, nõudlus suurem kui tehas suudab teha. Minu arvates XV sisu on odav ja auto hind võiks odavam olla aga enamus ostab Subarut mitte sellepärast, et on edev välimus ja uhke sisu....
prayer kirjutas:To: Marek
Loomulikult on Outbacki salongi materjal parem. Siin pole küsimustki. Katsu XV uksepolstreid ja võrdle OB`i omaga. Eks autoklassid erinevad ja justkui ei tohiks neid omavahel võrrelda, KUID ometi paljude tootjate sama segmendi mudelites on kasutusel palju viisakamad siseviimistlusmaterjalid.
Mind isiklikult häirisid need haigutavad sahtlid, kindlasti on neid mugav kasutada, kuid ilmselt olen jällegi harjunud OB korralikuma lahendusega.
Küünarnuki tugi võiks olla reguleeritav kahes suunas. Isegi Skodal on selline lahendus olemas.
Üks asi veel mis häiris on süütevõtme kuju. No kuulge sellist naasklit tehti 80`te lõpus, kes seda peos on hoidnud saab minust aru.
Eks kõik need häirivad tegurid on väga personaalsed ja lisa raha eest mingil määral ka parandatavad. Küsimus ainult, et miks ma peaks kulutama ekstra tuhandeid eurosid sellele mis tänapäeval võiks olla juba "stock" versioonis.
Ma loodan, et te nõustute minuga, et ajal mil Crossoverite populaarsus aina kasvab ei tohiks üks soliidne autotootja selliseid poolikuid lahendusi lubada.
Paljudel tootjatel on tulemas lähitulevikus pisemaid Crossovereid. Opelil, Suzukil, Skodal, Kia`l jne. Kõik pingutavad selleks, et saada endale suurem turuosa.
Kuigi olen olnud aastaid Subaru austaja kaldun arvama, et XVga lasti kyll rihm lõdvaks mis võib varsti avalduda ka kehvemates müüginumbrites.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
To: Marek,
Mille pärast siis ostetakse siis Subarut?
Ma ei räägi uhkest sisust. Ka OB on kaugel sellest.
Kusjuures OB`i head müüginumbrid võivad olla tingitud ainult sellest, et antud segmendis konkurents praktiliselt puudub.
Audi Allroad on pea veerandi kallim. Volvo CrossCountry, samuti. Vw Alltrack see jõudis alles hiljuti turule. Samas neil on näidata ette ökonoomsed ja jõulised diislid koos automaadiga, mida Subaru ilmselt ei kavatsegi kunagi tootma hakata. Rohkem konkurente nagu polegi.
XV puhul on asi teine. Igasugu Juked, Qasquaid, Skoda Yeti, Citroen Aircross, Peugeot 4008, Mitsubishi ASX, Toyota RAV4. Tulemas Opel Mokka, Honda crossover Civicu baasil, Suzuki C- Cross, jne jne... (lisaks BMW X1, Audi Q3, Volvo XC40 ok teine hinnaklass, aga siiski) nimekiri on pikk ja kirju. Millega huvitav kavatses Subaru endale kliente võita? Minumeelest puhtalt kõrgema kliirensiga ja ajaloolise nelikveolise tootja taustaga kaugele ei purjeta...
Või mis te arvate?
P.
Mille pärast siis ostetakse siis Subarut?
Ma ei räägi uhkest sisust. Ka OB on kaugel sellest.
Kusjuures OB`i head müüginumbrid võivad olla tingitud ainult sellest, et antud segmendis konkurents praktiliselt puudub.
Audi Allroad on pea veerandi kallim. Volvo CrossCountry, samuti. Vw Alltrack see jõudis alles hiljuti turule. Samas neil on näidata ette ökonoomsed ja jõulised diislid koos automaadiga, mida Subaru ilmselt ei kavatsegi kunagi tootma hakata. Rohkem konkurente nagu polegi.
XV puhul on asi teine. Igasugu Juked, Qasquaid, Skoda Yeti, Citroen Aircross, Peugeot 4008, Mitsubishi ASX, Toyota RAV4. Tulemas Opel Mokka, Honda crossover Civicu baasil, Suzuki C- Cross, jne jne... (lisaks BMW X1, Audi Q3, Volvo XC40 ok teine hinnaklass, aga siiski) nimekiri on pikk ja kirju. Millega huvitav kavatses Subaru endale kliente võita? Minumeelest puhtalt kõrgema kliirensiga ja ajaloolise nelikveolise tootja taustaga kaugele ei purjeta...
Või mis te arvate?
P.
Sooviks postkasti avaga kapotti...