Mida arvatakse uustulnukast.

XV'ga seonduv
Vasta
Sõnum
Autor
K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#91 Postitus Postitas K24 » T, 30 Okt 2012 17:08:11 +0300

guugar kirjutas:.....Lõpuks jäi XV kõrvale kaalukausile KIA Sportage, mis oli odavam, parema varustusega ja võibolla isegi parema salongiga, aga ei meeldinud:
Mõeti kirutud KIA esindus Tallinnas ja KIAt müüb Eestis mitu firmat, aga nad on omavahel Eesti regiooniti ära jaganud, selline kerge kartelli maik. Subarul on sams Tallinnas kaks sõltumatut esindust, kui üks ei meeldi, lähen teise juurde.
Tarneaeg 3 kuud(reaalselt ilmselt kuni 6kuud) vs. XV 2 nädalat.
......
Huvi pärast küsin, mis sportage juures ei meeldinud, kuna sai ka üks tellitud kaks kuud tagasi (lubatud tootmisaeg oktoober, tarneaeg november, saab siis näha, mitme kuuga üle läheb)?
XV testisõit jättis muidu hea mulje aga seest on väike ja mootor tundus natuke jõuetu, ehkki igapäevaseks kulgemiseks on seal minekut küll ja veel tegelikult.

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#92 Postitus Postitas guugar » T, 30 Okt 2012 19:00:31 +0300

K24 kirjutas:
guugar kirjutas:.....Lõpuks jäi XV kõrvale kaalukausile KIA Sportage, mis oli odavam, parema varustusega ja võibolla isegi parema salongiga, aga ei meeldinud:
Mõeti kirutud KIA esindus Tallinnas ja KIAt müüb Eestis mitu firmat, aga nad on omavahel Eesti regiooniti ära jaganud, selline kerge kartelli maik. Subarul on sams Tallinnas kaks sõltumatut esindust, kui üks ei meeldi, lähen teise juurde.
Tarneaeg 3 kuud(reaalselt ilmselt kuni 6kuud) vs. XV 2 nädalat.
......
Huvi pärast küsin, mis sportage juures ei meeldinud, kuna sai ka üks tellitud kaks kuud tagasi (lubatud tootmisaeg oktoober, tarneaeg november, saab siis näha, mitme kuuga üle läheb)?
XV testisõit jättis muidu hea mulje aga seest on väike ja mootor tundus natuke jõuetu, ehkki igapäevaseks kulgemiseks on seal minekut küll ja veel tegelikult.
Hetkel ei meenugi, et nüüd otseselt KIA, kui auto juures oleks olnud midagi sellist, mis konkreetselt ei meeldinud. Tehniline pool on lihtsalt Subarul parem ja need mõned KIA plussid ei kaalunud piisavalt neid eespool välja toodud miinuseid üle.

G60
Postitusi: 21
Liitunud: L, 03 Jaan 2009 20:26:08 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#93 Postitus Postitas G60 » P, 09 Dets 2012 16:36:35 +0300

Mingi juutuubi video peal Subaru esindaja selgitas, et ESP OFF või mis iganes selle nupu nimi oli lülitab välja AINULT mootri jõu langetamise aga ABS kontroll jääb täpselt sama algoritmi abil tööle. Ühesõnaga see nupp sees enam mootorit ei piirata ja kõik. Kui leian tolle video üles, siis postitan lingi, seal käis küll jutt Foresterist aga neil sama süsteem ilmselt.
Väga mudastes oludes XV'ga ise testisõitu tehes tundus väga ahistav ja igasugune mõte oma 2000 aasta turbo Foresterit vahetada kadus.

Edit: leidsin.
http://www.youtube.com/watch?v=mryGnENTsoI

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#94 Postitus Postitas guugar » N, 10 Jaan 2013 09:22:27 +0300

Eile avastasin, et süüte sisse keeramisel ilmub muuhulgas näidikute bloki ekraanile kiri "sport". Tärkas väike lootus, et äkki on kuskil aramtuurlaua all "nupuke", mis lülitaks ka töötava mootoriga selle kirja särama ja sealjuures rahustaks maha natuke ka stabiilsuskontrolli. :twisted:
Teab keegi sellest "sport" kirjast midagi rääkida?

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#95 Postitus Postitas Blacku » N, 10 Jaan 2013 12:33:38 +0300

Olen ise ka seda vaadanud...äki see on mingi 1.6 või diisli funktsioon? 2.0 igastahes ei leia nuppu, mis selle sisse lülitaks.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1254
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#96 Postitus Postitas BlackRabbit » N, 10 Jaan 2013 17:17:29 +0300

guugar kirjutas:Eile avastasin, et süüte sisse keeramisel ilmub muuhulgas näidikute bloki ekraanile kiri "sport". Tärkas väike lootus, et äkki on kuskil aramtuurlaua all "nupuke", mis lülitaks ka töötava mootoriga selle kirja särama ja sealjuures rahustaks maha natuke ka stabiilsuskontrolli. :twisted:
Teab keegi sellest "sport" kirjast midagi rääkida?
Eesti vanasõna: Õige mees ei loe kunagi manuaali

:)

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#97 Postitus Postitas guugar » N, 10 Jaan 2013 19:24:38 +0300

BlackRabbit kirjutas:
guugar kirjutas:Eile avastasin, et süüte sisse keeramisel ilmub muuhulgas näidikute bloki ekraanile kiri "sport". Tärkas väike lootus, et äkki on kuskil aramtuurlaua all "nupuke", mis lülitaks ka töötava mootoriga selle kirja särama ja sealjuures rahustaks maha natuke ka stabiilsuskontrolli. :twisted:
Teab keegi sellest "sport" kirjast midagi rääkida?
Eesti vanasõna: Õige mees ei loe kunagi manuaali

:)
Manualist ma selgitust sellele kirjale ei leidnud. Kui siis ainult seda, et manuali järgi on see "sport" kiri ainult diisel mootoriga variandil, kuigi mul bensukas(CVT).

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#98 Postitus Postitas Blacku » N, 10 Jaan 2013 22:01:25 +0300

Ainult diisel autol saad sa selle sisse lülitada. Spido displeid on autodel ikka ühised.

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#99 Postitus Postitas guugar » N, 10 Jaan 2013 22:35:12 +0300

Blacku kirjutas:Ainult diisel autol saad sa selle sisse lülitada. Spido displeid on autodel ikka ühised.
Kui sa seda nüüd kindlalt tead siis küll. Aga mida see "sport" selle diisliga siis teeb?
Samas bensuka displeil "diesel" kirja ei ole, võinuks ju selle "sport" kirja ka sealt ära kaotada.
Äkki ikka näiteks vene turul müüdavatel variantidel on võimalik selle "spordiga" stabiilsuskontrolli kärpida. Müüakse ju laias maailmas väga erineva varustustasemega XV'sid, Eestis saadav valik oli alguses ikka suht nutune. Samas heledat sisu või reguleeritavat käetuge pole meil vist endiselt, rääkimata distantsi hoidvast püsikiirushoidjast.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#100 Postitus Postitas Tiit » N, 10 Jaan 2013 22:54:23 +0300

Sport tähendab enamasti seda, et käiguvahetused toimuksid kiiremini ja pöördeid lastakse kõrgemale. Vb mootorile ka teine tabel ette.

Stabiilsuskontrolli ja veojõukontrolli jaoks on enamasti teised nupud.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#101 Postitus Postitas Duster » R, 11 Jaan 2013 12:49:15 +0300

Diislid on ju siiani olnud ainult manuaalid, kuidas manuaalil käiguvahetuse kiirust reguleeritakse, juhile särtsu istmest? :D
Küllap ta ikka mootori juhtimises midagi muudab?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#102 Postitus Postitas guugar » L, 19 Jaan 2013 17:20:29 +0300

Eile sai XV-ga(2012 a) ja täna Legacy-ga(2010 a) jäärajal käidud. Mõlemad 2.0 ja CVT.
Mõlemaga oli fun, aga tõsiseks "pühapäeavaiti jääraja käimise" autoks ei kõlba kumbki.
XV häda on stabiilsuskontroll, mida ei saa välja lülitada ja mis üritab kurvides rattaid pidurdades autot otseks ajada, tulemuseks on kurvist välja kaldumine. Samuti ei saa XV-l CVT manuaalrežiimis pöördeid kõrgel hoida(CVT vahetab ikkagi käike üles). Vähemalt on XV-l käsipidur hoovaga, mis võimaldab liikumissuunda korrigeerida. Veendumaks, et "piduriks" on ikka stabiiluskontroll, selleks saigi täna Legacy-ga rajal käidud. Legacy miinus on nupuga käsipidur.
Natuke takistab jäärajal sõitmist ka CVT, mis ei lase automaat režiimis gaasipedaaliga täpselt mängida. Tihti sai kurvi keskel avastatud, et pöörded on liiga madalale langenud ja korralikult vedu taga polegi. Manuaal režiimi on gaasi tunnetus parem, aga pöörete, rooliasendi(käiguvahetus hoovad on rooli, mitte roolisamba küljes) ja raja samaaegne jälgimine osutus suht keeruliseks.
Legacy-l lubas CVT elektroonika M asendis pöördeid piirajasse lasta, XV-l vahetati suht varakult käik ülesse.

Ahjaa, esimest korda talvel sain XV salongi soojaks ka, mootori temp tõusis rajal üle 100 'C, kõrgeim mis nägin oli 106 'C, sealjuures väljas oli temp -16 'C. Ja iga natukese aja tagant süttis "A/T oli temp" hoiatustuli. :D
Legacy-l mingeid hoiatustulesid süttimas ei näinud, kuigi sai rohkem vatti. Võibolla tal polegi neid. :P

Kasutaja avatar
Blacku
Subaruaff
Postitusi: 96
Liitunud: E, 29 Mär 2010 13:39:32 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#103 Postitus Postitas Blacku » L, 19 Jaan 2013 19:07:16 +0300

guugar kirjutas:Samuti ei saa XV-l CVT manuaalrežiimis pöördeid kõrgel hoida(CVT vahetab ikkagi käike üles).
Misasja...mul küll sellist asja pole. Ei lumel/jääl ega männikul liivas mürades...

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#104 Postitus Postitas guugar » L, 19 Jaan 2013 19:31:03 +0300

Blacku kirjutas:
guugar kirjutas:Samuti ei saa XV-l CVT manuaalrežiimis pöördeid kõrgel hoida(CVT vahetab ikkagi käike üles).
Misasja...mul küll sellist asja pole. Ei lumel/jääl ega männikul liivas mürades...
Äkki hakkab elektroonika nii käituma, siis kui A/T temp hakkab kriitilise temperatuurini jõudma?

guugar
Postitusi: 19
Liitunud: K, 27 Apr 2011 12:16:03 +0300

Re: Mida arvatakse uustulnukast.

#105 Postitus Postitas guugar » P, 20 Jaan 2013 22:39:01 +0300

guugar kirjutas:
Blacku kirjutas:
guugar kirjutas:Samuti ei saa XV-l CVT manuaalrežiimis pöördeid kõrgel hoida(CVT vahetab ikkagi käike üles).
Misasja...mul küll sellist asja pole. Ei lumel/jääl ega männikul liivas mürades...
Äkki hakkab elektroonika nii käituma, siis kui A/T temp hakkab kriitilise temperatuurini jõudma?
Täna niisama proovides toimis jälle kõik nii nagu peab, CVT ise toimetama ei hakanud.

Vasta