Mida arvatakse uustulnukast.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Subarut ostetakse jäämäe vee alla jääva osa pärast ehk tehnilise poole pärast.
Pidev nelikvedu(mitte nagu enamus nö. konkurentidel, tagumised rattad hakkavad siis vedama kui juba lootusetult kinni oled jäänud) ja bokser mootor(madalam raskuskese+uued bensukad on suht kütust säästvad).
Kui hinda vaadata, siis minu meelest palju konkurente ei ole ja lõpuks loeb, kes mida auto juures hindab ja natuke ka väljakujunenud eelarvamused.
Mina soovisin jämedalt nelivedust+automaatkast+xenon tuled ja valisin lõpuks XV.
PSA grupi autodesse mul usku pole.
RAV4-l pole xenon tulesid ja taga on lauda uks.
Juke on juba klass väiksem.
Qasquai tuli vist kallim(kui soovida mitte liba neiivedust) ja mootorid lahjemad.
Yeti oli XV-ga samasse auku, aga miskit ei meeldinud.
Lõpuks jäi XV kõrvale kaalukausile KIA Sportage, mis oli odavam, parema varustusega ja võibolla isegi parema salongiga, aga ei meeldinud:
Mõeti kirutud KIA esindus Tallinnas ja KIAt müüb Eestis mitu firmat, aga nad on omavahel Eesti regiooniti ära jaganud, selline kerge kartelli maik. Subarul on sams Tallinnas kaks sõltumatut esindust, kui üks ei meeldi, lähen teise juurde.
Tarneaeg 3 kuud(reaalselt ilmselt kuni 6kuud) vs. XV 2 nädalat.
Lõpuks mina ei võrdlekski nii väga omavahle autosid(valiks nii sisetunde järgi), kuivõrd just esindusi(isiklikud kogemused Info Autoga, mistõttu Fordide poole ei vaadanutki, näiteks).
XV-st(olles omanik nati üle 3 kuu)
Lühidalt iseloomustaks nii: tootearendusega tegeletud nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik, et müüks. Koonukohenduse jaoks on jäetud palju ruumi. Omaosa ole ka ilmselt selles, et ühest küljest on nõudlus suur ja teisest küljest pani Fukushima oma põntsu tootmisele.
Loomulikult meeldib mulle XV väga ja ilmselt laob oma trumbi lagedale alles talvel, aga puudused mis mida häirivad:
Salong on tõesti natuke odav, st materjal mis on pehme tehtu ja peaks hea välja nägema, näeb ikkagi odav välja. Lisaks on tekkinud naginad mida kuulda ei sooviks. Enim häirib kõrval istuja B-piilari sees ja MFD kattest kostuv nagin. Minu silmis pole seni ühegi Subaru armatuurlaud teab mis rätsepa töö olnud, otsene võrdlus on olemes eelmise ja praeguse põlvkonna Outbacki ja praeguse Legacyga.
Juhi istme reguleerimise võimalusi on vähe ja kallima varustusega bensukal võiks ikka elektriga regullitav olla. Näiteks Legacyl on see nii juba odavama varustustaseme juures.
Lühikese võitu käetoega harjub ära. Näiteks peale XV-ga sõitmist tundus Superbi kirjutuslaua mõõtu käetugi kuidagi ebamugav. Eraldi teema on mudugi see, et miks Euroopas just sellise varustustasemaga XV-sid müüakse. Samas kui maakera kukla poolel on olemas ka regullitav käetugi.
Rehvimüra võiks vähem olla ja boxeri urinast tuleb osata lugupidada.
Helisüsteemi puhul on tõesti nii, et raadiot kuulates on suht saast, aga USBilt kuulates pole viga. See on miskine Subaru kiiks nagu ma olen arusaanud. Vanematel Subarutel on "Loud" nupp aidanud.
Räägitud "Easy Touch" suunatuled on vist VAG grupi teema ja väide, et paljudel konkurentdel on see olemas, ei pea ilmselt paika. Kohati on see funktsioon mugav, aga samas kohati see ka häirib.
Värvkate on kuidagi nõrguke.
Esituled tunduvad kuidagi väga kehvad, nii lähituled(xenon) kui ka kaugtuled. Hetkel ütleks, et 2012 VW Caddy H4 halogeenid näitavad paremini.
Kuidas teistele XV omanikudele tundub? Kas võib olla, et tehasest on tuled liiga madalale reguleeritud?
2011/2012 välja tulevalt uuelt mudelilt oleks lisaks oodanud(ruum faceliftiks):
LED tagatulesid(paljudel varem välja tulnud konkurentidel on olemas)
Raadio antenn tagaklaasi sees(nagu näiteks LEgacyl)
Luupidega Xenon tuled, miks ka mitte Bi-xenon.
Kindlasti jäi midagi ütlemata, aga hetkel ei meenu.
Ahjaa, Subarul on ju olemas 1.6 DIT mootor, aga seni ainult näitustel nähtud. Seda kassid ostaksid...... jäädes faclifti ootama.
Pidev nelikvedu(mitte nagu enamus nö. konkurentidel, tagumised rattad hakkavad siis vedama kui juba lootusetult kinni oled jäänud) ja bokser mootor(madalam raskuskese+uued bensukad on suht kütust säästvad).
Kui hinda vaadata, siis minu meelest palju konkurente ei ole ja lõpuks loeb, kes mida auto juures hindab ja natuke ka väljakujunenud eelarvamused.
Mina soovisin jämedalt nelivedust+automaatkast+xenon tuled ja valisin lõpuks XV.
PSA grupi autodesse mul usku pole.
RAV4-l pole xenon tulesid ja taga on lauda uks.
Juke on juba klass väiksem.
Qasquai tuli vist kallim(kui soovida mitte liba neiivedust) ja mootorid lahjemad.
Yeti oli XV-ga samasse auku, aga miskit ei meeldinud.
Lõpuks jäi XV kõrvale kaalukausile KIA Sportage, mis oli odavam, parema varustusega ja võibolla isegi parema salongiga, aga ei meeldinud:
Mõeti kirutud KIA esindus Tallinnas ja KIAt müüb Eestis mitu firmat, aga nad on omavahel Eesti regiooniti ära jaganud, selline kerge kartelli maik. Subarul on sams Tallinnas kaks sõltumatut esindust, kui üks ei meeldi, lähen teise juurde.
Tarneaeg 3 kuud(reaalselt ilmselt kuni 6kuud) vs. XV 2 nädalat.
Lõpuks mina ei võrdlekski nii väga omavahle autosid(valiks nii sisetunde järgi), kuivõrd just esindusi(isiklikud kogemused Info Autoga, mistõttu Fordide poole ei vaadanutki, näiteks).
XV-st(olles omanik nati üle 3 kuu)
Lühidalt iseloomustaks nii: tootearendusega tegeletud nii vähe kui võimalik ja nii palju kui vajalik, et müüks. Koonukohenduse jaoks on jäetud palju ruumi. Omaosa ole ka ilmselt selles, et ühest küljest on nõudlus suur ja teisest küljest pani Fukushima oma põntsu tootmisele.
Loomulikult meeldib mulle XV väga ja ilmselt laob oma trumbi lagedale alles talvel, aga puudused mis mida häirivad:
Salong on tõesti natuke odav, st materjal mis on pehme tehtu ja peaks hea välja nägema, näeb ikkagi odav välja. Lisaks on tekkinud naginad mida kuulda ei sooviks. Enim häirib kõrval istuja B-piilari sees ja MFD kattest kostuv nagin. Minu silmis pole seni ühegi Subaru armatuurlaud teab mis rätsepa töö olnud, otsene võrdlus on olemes eelmise ja praeguse põlvkonna Outbacki ja praeguse Legacyga.
Juhi istme reguleerimise võimalusi on vähe ja kallima varustusega bensukal võiks ikka elektriga regullitav olla. Näiteks Legacyl on see nii juba odavama varustustaseme juures.
Lühikese võitu käetoega harjub ära. Näiteks peale XV-ga sõitmist tundus Superbi kirjutuslaua mõõtu käetugi kuidagi ebamugav. Eraldi teema on mudugi see, et miks Euroopas just sellise varustustasemaga XV-sid müüakse. Samas kui maakera kukla poolel on olemas ka regullitav käetugi.
Rehvimüra võiks vähem olla ja boxeri urinast tuleb osata lugupidada.
Helisüsteemi puhul on tõesti nii, et raadiot kuulates on suht saast, aga USBilt kuulates pole viga. See on miskine Subaru kiiks nagu ma olen arusaanud. Vanematel Subarutel on "Loud" nupp aidanud.
Räägitud "Easy Touch" suunatuled on vist VAG grupi teema ja väide, et paljudel konkurentdel on see olemas, ei pea ilmselt paika. Kohati on see funktsioon mugav, aga samas kohati see ka häirib.
Värvkate on kuidagi nõrguke.
Esituled tunduvad kuidagi väga kehvad, nii lähituled(xenon) kui ka kaugtuled. Hetkel ütleks, et 2012 VW Caddy H4 halogeenid näitavad paremini.
Kuidas teistele XV omanikudele tundub? Kas võib olla, et tehasest on tuled liiga madalale reguleeritud?
2011/2012 välja tulevalt uuelt mudelilt oleks lisaks oodanud(ruum faceliftiks):
LED tagatulesid(paljudel varem välja tulnud konkurentidel on olemas)
Raadio antenn tagaklaasi sees(nagu näiteks LEgacyl)
Luupidega Xenon tuled, miks ka mitte Bi-xenon.
Kindlasti jäi midagi ütlemata, aga hetkel ei meenu.
Ahjaa, Subarul on ju olemas 1.6 DIT mootor, aga seni ainult näitustel nähtud. Seda kassid ostaksid...... jäädes faclifti ootama.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Mina olen XV tuledega väga rahul. Näiteks eelmise põlve Avensise xenonid on OLULISELT kehvemad.
Auto ostmisel oli minu puhul oluline ka emotisoon. Näiteks ASX tundus mulle tõsine peldik. Isegi 17a vanasse Celicasse istudes tundsin, et see Mitsu oli ikka täielik saast. XVga sõita on huvitav. Vajadusel saab linnavahel väga äkiliselt sõita (ka CVTga) ning tavajuhul väga meeldiv ja mugav sõidukogemus.
PS: Jah, sel autol on ka vigasid ja puuduseid, kuid sellepärast ta ei maksagi 40 000€.
Auto ostmisel oli minu puhul oluline ka emotisoon. Näiteks ASX tundus mulle tõsine peldik. Isegi 17a vanasse Celicasse istudes tundsin, et see Mitsu oli ikka täielik saast. XVga sõita on huvitav. Vajadusel saab linnavahel väga äkiliselt sõita (ka CVTga) ning tavajuhul väga meeldiv ja mugav sõidukogemus.
PS: Jah, sel autol on ka vigasid ja puuduseid, kuid sellepärast ta ei maksagi 40 000€.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Nende suunakatega tuli Mersu vist esimesena välja. Mis PSA sse puutub, siis see ju Mitsu, Outlander, mis on ikka päris ebameeldiv massin. Tuttava oma proovitud, tal see töö autoks, pealik oli ostnud hunniku rekkasid, arvas, et ilmselt anti see tasuta kaasa, muidu kindlasti poleks seda võtnud
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Urmas Oja kirjutas esimeses Top Gearis XV kohta:
"Subaru on eestimaalastel peaaegu absoluutne lemmikauto. Tõsi, ega neid osteta kõigist kõige rohkem. Ent see on unistuste auto. Kel on raha, see soetab Subaru. See on kindla peale minek. See on peaaegu esindusauto, praktiline, turvaline ja nelikveoline ning natuke eriline. Kellel on liiga palju raha, see ostab juba BMW. Kellel kukkur õhem, soetab Dacia Dusteri. BMW on liialdus, Duster liiga askeetlik, kokkuhoiumärgiga esiotsal. Ent Subaru - vaat see on kuldne kesktee. Justkui olekski mõeldud asjalikule ja ainult veidi edevale eestimaalasele."
Üldiselt mulle ei istunud tema kirjutised, kuid see oli täpselt naelapea pihta öeldud. Vaadates mis toimub autoturul nii meil kui mujal Euroopas, võib tema kirjutises asendada eestimaalase eurooplasega ja see kehtib ikka. Kõigi siin eelnevalt tähelepanu all olnud pisiasjade kohta... Euroopas on enimmüüdud auto Volkswagen Golf ja seda siis baasvarustuses. Subaru XV baasvarustuses on ca 3000 eurot kallim kui Golf, kuid erinevalt Golfist on XV puhul juba tegemist pärisautoga.
"Subaru on eestimaalastel peaaegu absoluutne lemmikauto. Tõsi, ega neid osteta kõigist kõige rohkem. Ent see on unistuste auto. Kel on raha, see soetab Subaru. See on kindla peale minek. See on peaaegu esindusauto, praktiline, turvaline ja nelikveoline ning natuke eriline. Kellel on liiga palju raha, see ostab juba BMW. Kellel kukkur õhem, soetab Dacia Dusteri. BMW on liialdus, Duster liiga askeetlik, kokkuhoiumärgiga esiotsal. Ent Subaru - vaat see on kuldne kesktee. Justkui olekski mõeldud asjalikule ja ainult veidi edevale eestimaalasele."
Üldiselt mulle ei istunud tema kirjutised, kuid see oli täpselt naelapea pihta öeldud. Vaadates mis toimub autoturul nii meil kui mujal Euroopas, võib tema kirjutises asendada eestimaalase eurooplasega ja see kehtib ikka. Kõigi siin eelnevalt tähelepanu all olnud pisiasjade kohta... Euroopas on enimmüüdud auto Volkswagen Golf ja seda siis baasvarustuses. Subaru XV baasvarustuses on ca 3000 eurot kallim kui Golf, kuid erinevalt Golfist on XV puhul juba tegemist pärisautoga.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
See nagin on mul samuti. Tegemist on küll 4-aastat vana Impreza'ga, kuid paremalt eest kõrvalistuja juurest seda naginat ikka aeg-ajalt tuleb.guugar kirjutas: Salong on tõesti natuke odav, st materjal mis on pehme tehtu ja peaks hea välja nägema, näeb ikkagi odav välja. Lisaks on tekkinud naginad mida kuulda ei sooviks. Enim häirib kõrval istuja B-piilari sees ja MFD kattest kostuv nagin. Minu silmis pole seni ühegi Subaru armatuurlaud teab mis rätsepa töö olnud, otsene võrdlus on olemes eelmise ja praeguse põlvkonna Outbacki ja praeguse Legacyga.
Salong on ka tõesti pläss, võid 18-aastat vana Audi A6 sisse istuda ja tunne on, nagu istuksid kuskil tulevikust. Tõenäoliselt sama odav, kui mitu tärni madalamatel tootjatel (Daewo... tahtsin öelda näiteks Chevrolet). Aga nagu ka mainisid, Subaru müüb sellega, mis autot edasi liigutab (veermik, mootor), mitte luksuslikusega.
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kes tahab easy touch suunatulesi käige esindusest läbi, lahendus on olemas
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Milline (loe: kui kallis) see lahendus oli?marek906@hot.ee kirjutas:Kes tahab easy touch suunatulesi käige esindusest läbi, lahendus on olemas
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
39.- + paigaldus, mis on väga lihtne.kerest kirjutas:Milline (loe: kui kallis) see lahendus oli?marek906@hot.ee kirjutas:Kes tahab easy touch suunatulesi käige esindusest läbi, lahendus on olemas
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Seda lahendust pakutakse kõigile või ainult uuematele?
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kas mõni esindus stabiilsuskontrolli väljalülitamise nuppu ka pakub. Ol.ol nupp võiks pigem veojõukontrolli väljalülitamise nupuks nimetada.
Ehk praegune variant kitsamates oludes libedust nautida ei lase ehk külglibisemist on suht raske kontrollida kui erinevad pidurid, võidu, korda mööda ragistavad.
Praegune välja lülitamise variant valmistas linnas täna pettumuse. Muidu oli awd-ga täna suht ülbe sõita.
Õhtused ummikud Tallinnas ja lähiümbruses sundisid valima, marsuuti, mis viis Piibe mnt-le, kus ei saanud kasutamata jätta võimalust sealsel varu lennuväljal natuke küljetada. Võib öelda, et sihitut küljetamist VDC ei seganud, fun'i sai, kuid seda ikkagi ragistatavate pidurite saatel, lõpuks oli korralik kärsakas üleval. Kõrgest kliirentsist oli ka seal kasu, kui ootamatult ilmus välja vana rehv, millest tundub, et õnnestus puhtalt üle libiseda
Ehk praegune variant kitsamates oludes libedust nautida ei lase ehk külglibisemist on suht raske kontrollida kui erinevad pidurid, võidu, korda mööda ragistavad.
Praegune välja lülitamise variant valmistas linnas täna pettumuse. Muidu oli awd-ga täna suht ülbe sõita.
Õhtused ummikud Tallinnas ja lähiümbruses sundisid valima, marsuuti, mis viis Piibe mnt-le, kus ei saanud kasutamata jätta võimalust sealsel varu lennuväljal natuke küljetada. Võib öelda, et sihitut küljetamist VDC ei seganud, fun'i sai, kuid seda ikkagi ragistatavate pidurite saatel, lõpuks oli korralik kärsakas üleval. Kõrgest kliirentsist oli ka seal kasu, kui ootamatult ilmus välja vana rehv, millest tundub, et õnnestus puhtalt üle libiseda
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kusagilt on levinud jutt, et ohutusnõuded ei luba uuematel igapäevaliikuritel neid päris välja lülitada, seega esinusest vist abi ei saa. Kui targemaks saad ära unusta infi kõigile jagada, abs'i kaitsme väljavõtmine võib aidata, kuid siis on kellad jõulupuu ning miskit muud võib ka seoses sellega kaduda- roolivõim või spido näit või tagavedu(cvt'l).
Mu kirjutis ei pretendeeri absoluudsele tõele, pigem naised saunas rääkisid...
Mu kirjutis ei pretendeeri absoluudsele tõele, pigem naised saunas rääkisid...
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
XV puhul kaitse ei aita. Võtsin välja ABS solenoidi kaitsme ning kellad läksid punaseks, tagurpidi käiku sisse panna ei õnnestunud, rohkem katsetama ei hakanud.
Olen päris palu googeldanud ning pmts külglibisemisvastast kontrolli ei saa kuidagi maha võtta Vb ABS andureid lollitades saaks aga siis oleks garantiiga 0 kah.
Olen päris palu googeldanud ning pmts külglibisemisvastast kontrolli ei saa kuidagi maha võtta Vb ABS andureid lollitades saaks aga siis oleks garantiiga 0 kah.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Proovisin kaa hiljuti seda va drifti värki libeda peal - no polegi võimalik seda VDCd päris välja lülitada. Nupust laseb vaid veidi lõdvemaks kontrolli, aga siiski jääb big brother peale passima ja killib hetk hiljem ABS ragina ja el.gaasi doseerimise piiramisega.
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Kaastundeavaldus.UkIksVee kirjutas:Proovisin kaa hiljuti seda va drifti värki libeda peal - no polegi võimalik seda VDCd päris välja lülitada. Nupust laseb vaid veidi lõdvemaks kontrolli, aga siiski jääb big brother peale passima ja killib hetk hiljem ABS ragina ja el.gaasi doseerimise piiramisega.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Mida arvatakse uustulnukast.
Ainus töötav lahendus on korralikult peal hoida. Miinus on see, et kui saab palju, siis korrigeerimisruumi pole, sest maha lastes sekkub kohe sõber VSA.