1. leht 1-st

Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: R, 12 Sept 2014 10:30:26 +0300
Postitas olkapolka
Tervist! Aus olla siis mul jäi karp ikka päris ammuli kui lugesin värskest Autolehest Subaru xv 100 000 kilomeetri testi. Selliseid teste korraldab Autoleht koostöös Auto Bild-iga. Testis hinnatakse auto töökindlust 100 000 km. jooksul ja seejärel võetakse algosadeks lahti, et hinnata kulumisjälgi mootoris, salongis, käigukastis jne.
Kindlasti ei hakka ma seda juttu siia ümber kirjutama, aga mainitud olgu , et xv põrus testis korralikult läbi. Kes Autolehe lugejad, siis nendel on vast kurb uudis juba teada, aga teistel huvilistel soovitan muretseda 10 sept 2014 Autoleht.
Võiksin selle artikli kuidagi siia skannida, aga hetkel ei tea veel kuidas :oops:
Mainin ka, et just täna saab minust uue Foresteri omanik ja loodan siiralt, et Forester on oma töökindlusmaine ikka säilitanud :| .

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: R, 12 Sept 2014 21:12:33 +0300
Postitas marek906
Forester erineb XV- st ainult kere poolest, muud asjad on samad. Pole seda artiklit näinud aga kas 100 000 km pärast auto enam ei sõitnud ? Või oli nii kulunud , et saadeti otse pressi alla ? Ilmselt mitte. Rahune maha ja naudi diisli väänet.
olkapolka kirjutas:Tervist! Aus olla siis mul jäi karp ikka päris ammuli kui lugesin värskest Autolehest Subaru xv 100 000 kilomeetri testi. Selliseid teste korraldab Autoleht koostöös Auto Bild-iga. Testis hinnatakse auto töökindlust 100 000 km. jooksul ja seejärel võetakse algosadeks lahti, et hinnata kulumisjälgi mootoris, salongis, käigukastis jne.
Kindlasti ei hakka ma seda juttu siia ümber kirjutama, aga mainitud olgu , et xv põrus testis korralikult läbi. Kes Autolehe lugejad, siis nendel on vast kurb uudis juba teada, aga teistel huvilistel soovitan muretseda 10 sept 2014 Autoleht.
Võiksin selle artikli kuidagi siia skannida, aga hetkel ei tea veel kuidas :oops:
Mainin ka, et just täna saab minust uue Foresteri omanik ja loodan siiralt, et Forester on oma töökindlusmaine ikka säilitanud :| .

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: L, 13 Sept 2014 00:38:40 +0300
Postitas sulapekk
Võiks ikka enne läbi lugeda ja siis seletada. Kui kaks kolbi neljast on ära sulanud 102kkm'iga siis ega tegelikult palju pressist puudu ei ole arvestades kuipalju on hinnalangus ja mis maksab uus mootor. Teema-algataja murelik küsimus on minu arvates igati põhjendatud. Eriti selles valguses, et garantii on kuni 100kkm.

Parem võiks ausalt kommenteerida esindusepoolseid kogemusi, aga neid asju muidugi ilmselt jälle "kahjuks ei saa avaldada".

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: L, 13 Sept 2014 09:58:40 +0300
Postitas Spitfire
Kolbide servad olid sulanud ja varsti oleks pauguga laiali olnud. Tegemist oli siis diisliga ja arvati, et pihustid olid vigased.

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: L, 13 Sept 2014 13:15:22 +0300
Postitas huviline7
Spitfire kirjutas:Kolbide servad olid sulanud ja varsti oleks pauguga laiali olnud. Tegemist oli siis diisliga ja arvati, et pihustid olid vigased.
võis olla konkreetse mootori praak aga jah...sis pidi ikka karm juhus olema:)
Täis pauk ikka, ju hakatakse neid varsti tagasi kutsuma - ikka juhtub

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: L, 13 Sept 2014 15:24:45 +0300
Postitas Spitfire
Sidur oli 50 kkm peal auto tee serva jätnud, 100 kkm lammutamise järel tõdeti, et oleks juba uuesti vaja vahetada. Väidetavalt polnud maastikku ja rasket treilerit näinud.
Salong olevat nagisev olnud, põhjuseks väga õrnad kinnitused ja korrosioon oli algeid näitamas.

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: L, 13 Sept 2014 18:37:26 +0300
Postitas olkapolka
Suht kurb jah, et selline ebaõnn. Sisimas loodan, et tegu oli ühe ainsa ebaõnnestunud eksemplariga mis paraku sattus testijate kätte.
Aga omale sai ikka vabalthingav bensukas võetud ja esmased muljed on väga positiivsed.

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: P, 14 Sept 2014 20:52:12 +0300
Postitas raig0
Ühel tuttaval pole 200 000 km 2008 Legacy Outbackiga ühtegi probleemi olnud. Aga eks need uue kooli diislid ole sellised rohkem müügimeeste ja roheliste poolt toodetud kaup.

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: P, 14 Sept 2014 21:03:44 +0300
Postitas wiirus77
Mul oli Outback 2008a oma kuni 200k läbisõiduni, mingi 500km enne 200k täitmist oli vaja vahetada klapkaane tihendid, õli hakkas välja immitsema ja see pidi tüüp viga olema mis pidi hakkama esinema 200k ringis.Sähh sulle jaapani kvaliteet - müüt pigem.

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: E, 15 Sept 2014 00:20:42 +0300
Postitas huviline7
wiirus77 kirjutas:Mul oli Outback 2008a oma kuni 200k läbisõiduni, mingi 500km enne 200k täitmist oli vaja vahetada klapkaane tihendid, õli hakkas välja immitsema ja see pidi tüüp viga olema mis pidi hakkama esinema 200k ringis.Sähh sulle jaapani kvaliteet - müüt pigem.
no pea nüüd hoogu, müüt oleks see siis kui sa peale seda läbisõitu peaksid auto emexi viima
aga eks igasugu standartid öko nõuded ja nüüdisaegne metalli ja tööjõu käitlus toodavadki seda jampsi, autode tegemine lõppes 80-ndatega ära
nüüd peabki sisuliselt auto emexi viima peale 10a. ja tuleb uus ettevõtta - see ongi normaalne

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: E, 15 Sept 2014 11:30:48 +0300
Postitas JP
No Opel ju annab ka autodele eluaegse garantii... Lihtsalt auto elueaks arvestatakse tänapäeval 5 aastat..

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: E, 15 Sept 2014 15:12:51 +0300
Postitas huviline7
JP kirjutas:No Opel ju annab ka autodele eluaegse garantii... Lihtsalt auto elueaks arvestatakse tänapäeval 5 aastat..
OT juba aga eelmisele kodanikule võrdluseks tuua, siis tuttava Opel Vectra 2006/7a. vist, sai enne 200tkm vahetada sõna otseses mõttes pooled mootorile külgekäivaid jubinaid, mõnda isegi 2x
Klapikambrikaane tihendid on köömes, oleks siis veel plokikaane tihend (mul käis 1pool maas 250tkm kandis WRXil)
Niipalju veel klapikambrikaane tihendist, et seal võibki tehases mingi aps olla sisselastud, ajapikku muutub rabedaks kätte ja hakkabki lekkima, paljudel automarkidel on seda juhtund j ajuhtub tänini.

Aga tulles tagasi selle konkreetse massina juurde, siis - siin kisub küll karmiks kätte ära, kui see kõik tõsi on, siis ei soovitaks seda masinat kellelegi (või kui, siis aind müneks aastaks pidada)

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

Postitatud: E, 15 Sept 2014 22:01:19 +0300
Postitas Tiit
Kui otsite igikestvaid autosid, siis tuleb vaadata 2000-2007 jaapanlaste poole. Kõik uued autod sisaldavad nii palju igasugu keerulist tehnoloogiat, et ei saa lihtsalt enam kesta. Sidur sõltub kasutajast ja selle kestmine pole auto vastupidavusega seotud.

Osadel diislitel on tehas garantiid pikendanud kui korralikult hooldatud. Usun kui see kolviteema nii tõsine oleks, siis tehakse sama. Põhjamaades müüb Subaru väga hästi ja seal on autodel suured läbisõidud. See 100 000 km on selline 1,5 aasta läbisõit diislile. Alla selle ära ei tasu.