Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

XV'ga seonduv
Vasta
Sõnum
Autor
olkapolka
Postitusi: 16
Liitunud: N, 04 Veebr 2010 12:13:00 +0300

Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#1 Postitus Postitas olkapolka » R, 12 Sept 2014 10:30:26 +0300

Tervist! Aus olla siis mul jäi karp ikka päris ammuli kui lugesin värskest Autolehest Subaru xv 100 000 kilomeetri testi. Selliseid teste korraldab Autoleht koostöös Auto Bild-iga. Testis hinnatakse auto töökindlust 100 000 km. jooksul ja seejärel võetakse algosadeks lahti, et hinnata kulumisjälgi mootoris, salongis, käigukastis jne.
Kindlasti ei hakka ma seda juttu siia ümber kirjutama, aga mainitud olgu , et xv põrus testis korralikult läbi. Kes Autolehe lugejad, siis nendel on vast kurb uudis juba teada, aga teistel huvilistel soovitan muretseda 10 sept 2014 Autoleht.
Võiksin selle artikli kuidagi siia skannida, aga hetkel ei tea veel kuidas :oops:
Mainin ka, et just täna saab minust uue Foresteri omanik ja loodan siiralt, et Forester on oma töökindlusmaine ikka säilitanud :| .

marek906
Subaruaff
Postitusi: 54
Liitunud: P, 01 Veebr 2009 10:51:18 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#2 Postitus Postitas marek906 » R, 12 Sept 2014 21:12:33 +0300

Forester erineb XV- st ainult kere poolest, muud asjad on samad. Pole seda artiklit näinud aga kas 100 000 km pärast auto enam ei sõitnud ? Või oli nii kulunud , et saadeti otse pressi alla ? Ilmselt mitte. Rahune maha ja naudi diisli väänet.
olkapolka kirjutas:Tervist! Aus olla siis mul jäi karp ikka päris ammuli kui lugesin värskest Autolehest Subaru xv 100 000 kilomeetri testi. Selliseid teste korraldab Autoleht koostöös Auto Bild-iga. Testis hinnatakse auto töökindlust 100 000 km. jooksul ja seejärel võetakse algosadeks lahti, et hinnata kulumisjälgi mootoris, salongis, käigukastis jne.
Kindlasti ei hakka ma seda juttu siia ümber kirjutama, aga mainitud olgu , et xv põrus testis korralikult läbi. Kes Autolehe lugejad, siis nendel on vast kurb uudis juba teada, aga teistel huvilistel soovitan muretseda 10 sept 2014 Autoleht.
Võiksin selle artikli kuidagi siia skannida, aga hetkel ei tea veel kuidas :oops:
Mainin ka, et just täna saab minust uue Foresteri omanik ja loodan siiralt, et Forester on oma töökindlusmaine ikka säilitanud :| .

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#3 Postitus Postitas sulapekk » L, 13 Sept 2014 00:38:40 +0300

Võiks ikka enne läbi lugeda ja siis seletada. Kui kaks kolbi neljast on ära sulanud 102kkm'iga siis ega tegelikult palju pressist puudu ei ole arvestades kuipalju on hinnalangus ja mis maksab uus mootor. Teema-algataja murelik küsimus on minu arvates igati põhjendatud. Eriti selles valguses, et garantii on kuni 100kkm.

Parem võiks ausalt kommenteerida esindusepoolseid kogemusi, aga neid asju muidugi ilmselt jälle "kahjuks ei saa avaldada".
MY09 STi

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#4 Postitus Postitas Spitfire » L, 13 Sept 2014 09:58:40 +0300

Kolbide servad olid sulanud ja varsti oleks pauguga laiali olnud. Tegemist oli siis diisliga ja arvati, et pihustid olid vigased.

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#5 Postitus Postitas huviline7 » L, 13 Sept 2014 13:15:22 +0300

Spitfire kirjutas:Kolbide servad olid sulanud ja varsti oleks pauguga laiali olnud. Tegemist oli siis diisliga ja arvati, et pihustid olid vigased.
võis olla konkreetse mootori praak aga jah...sis pidi ikka karm juhus olema:)
Täis pauk ikka, ju hakatakse neid varsti tagasi kutsuma - ikka juhtub
nelivedu auto ilu

Spitfire
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 126
Liitunud: N, 31 Okt 2013 14:37:59 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#6 Postitus Postitas Spitfire » L, 13 Sept 2014 15:24:45 +0300

Sidur oli 50 kkm peal auto tee serva jätnud, 100 kkm lammutamise järel tõdeti, et oleks juba uuesti vaja vahetada. Väidetavalt polnud maastikku ja rasket treilerit näinud.
Salong olevat nagisev olnud, põhjuseks väga õrnad kinnitused ja korrosioon oli algeid näitamas.

olkapolka
Postitusi: 16
Liitunud: N, 04 Veebr 2010 12:13:00 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#7 Postitus Postitas olkapolka » L, 13 Sept 2014 18:37:26 +0300

Suht kurb jah, et selline ebaõnn. Sisimas loodan, et tegu oli ühe ainsa ebaõnnestunud eksemplariga mis paraku sattus testijate kätte.
Aga omale sai ikka vabalthingav bensukas võetud ja esmased muljed on väga positiivsed.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#8 Postitus Postitas raig0 » P, 14 Sept 2014 20:52:12 +0300

Ühel tuttaval pole 200 000 km 2008 Legacy Outbackiga ühtegi probleemi olnud. Aga eks need uue kooli diislid ole sellised rohkem müügimeeste ja roheliste poolt toodetud kaup.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#9 Postitus Postitas wiirus77 » P, 14 Sept 2014 21:03:44 +0300

Mul oli Outback 2008a oma kuni 200k läbisõiduni, mingi 500km enne 200k täitmist oli vaja vahetada klapkaane tihendid, õli hakkas välja immitsema ja see pidi tüüp viga olema mis pidi hakkama esinema 200k ringis.Sähh sulle jaapani kvaliteet - müüt pigem.

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#10 Postitus Postitas huviline7 » E, 15 Sept 2014 00:20:42 +0300

wiirus77 kirjutas:Mul oli Outback 2008a oma kuni 200k läbisõiduni, mingi 500km enne 200k täitmist oli vaja vahetada klapkaane tihendid, õli hakkas välja immitsema ja see pidi tüüp viga olema mis pidi hakkama esinema 200k ringis.Sähh sulle jaapani kvaliteet - müüt pigem.
no pea nüüd hoogu, müüt oleks see siis kui sa peale seda läbisõitu peaksid auto emexi viima
aga eks igasugu standartid öko nõuded ja nüüdisaegne metalli ja tööjõu käitlus toodavadki seda jampsi, autode tegemine lõppes 80-ndatega ära
nüüd peabki sisuliselt auto emexi viima peale 10a. ja tuleb uus ettevõtta - see ongi normaalne
nelivedu auto ilu

Kasutaja avatar
JP
Guru
Postitusi: 1618
Liitunud: P, 07 Aug 2005 11:56:41 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#11 Postitus Postitas JP » E, 15 Sept 2014 11:30:48 +0300

No Opel ju annab ka autodele eluaegse garantii... Lihtsalt auto elueaks arvestatakse tänapäeval 5 aastat..
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition

huviline7
Guru
Postitusi: 543
Liitunud: R, 09 Sept 2005 20:39:08 +0300

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#12 Postitus Postitas huviline7 » E, 15 Sept 2014 15:12:51 +0300

JP kirjutas:No Opel ju annab ka autodele eluaegse garantii... Lihtsalt auto elueaks arvestatakse tänapäeval 5 aastat..
OT juba aga eelmisele kodanikule võrdluseks tuua, siis tuttava Opel Vectra 2006/7a. vist, sai enne 200tkm vahetada sõna otseses mõttes pooled mootorile külgekäivaid jubinaid, mõnda isegi 2x
Klapikambrikaane tihendid on köömes, oleks siis veel plokikaane tihend (mul käis 1pool maas 250tkm kandis WRXil)
Niipalju veel klapikambrikaane tihendist, et seal võibki tehases mingi aps olla sisselastud, ajapikku muutub rabedaks kätte ja hakkabki lekkima, paljudel automarkidel on seda juhtund j ajuhtub tänini.

Aga tulles tagasi selle konkreetse massina juurde, siis - siin kisub küll karmiks kätte ära, kui see kõik tõsi on, siis ei soovitaks seda masinat kellelegi (või kui, siis aind müneks aastaks pidada)
nelivedu auto ilu

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Artikkel 10 sept 2014 Autolehes

#13 Postitus Postitas Tiit » E, 15 Sept 2014 22:01:19 +0300

Kui otsite igikestvaid autosid, siis tuleb vaadata 2000-2007 jaapanlaste poole. Kõik uued autod sisaldavad nii palju igasugu keerulist tehnoloogiat, et ei saa lihtsalt enam kesta. Sidur sõltub kasutajast ja selle kestmine pole auto vastupidavusega seotud.

Osadel diislitel on tehas garantiid pikendanud kui korralikult hooldatud. Usun kui see kolviteema nii tõsine oleks, siis tehakse sama. Põhjamaades müüb Subaru väga hästi ja seal on autodel suured läbisõidud. See 100 000 km on selline 1,5 aasta läbisõit diislile. Alla selle ära ei tasu.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Vasta