Nõus- See auto andis palju emotsioone. Eelkõige avastad ennast katsetamas kui kiiresti julged mõnda järsemat jurvi võtta. Kui pöördesse lasta, siis liigub ka igati adekvaatselt edasi ja kiirus tundub suurem kui see tegelikkuses on.lamp55 kirjutas:No idee poolest on toyota suht täpselt sama on gt86-ga mina ja ma arvan et veel möned siit foorumist on seda masinat ka proovinud nii rajal kui rajalt maas. Oma kogemusest ja beffi tundest vöin öelda et no ok jöudu vöiks rohkem olla. Aga noh rajal on auto päris hea liikumisega ja püsivusega (mis siis et pmst tegu kähku söidu priusega) Need autod ongi ju tehtud kätte saadavaks tavalisele diisel passati omanikule. Piisavalt odav ja vöimas et anda korralik sport auto elamus rajal.
Teelpüsivus on ikka tunduvalt paremini kui ühelgi WRXil ja tavaauto roolitunnetus tundub peale seda nagu autobussil. Tore avastus oli, et automaatkastiga versioonid oskavad ise Sport Drive režiimis ise mootoriga pidurdada ja vahegaasi anda, mis on juba rohkem kui nii mõngi juht ise manuaaliga teha oskaks
Möödasõidud ei valmistanud ka mingisuguseid probleeme kuid lisahobijõud oleksid loomulikult tervitatavad.