3. leht 6-st

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: P, 25 Nov 2012 15:32:25 +0300
Postitas Tubaru
Kerge pettumus jah...

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: P, 25 Nov 2012 18:18:42 +0300
Postitas BlackRabbit
GKevin kirjutas:STI nimi vääriks minu meelest küll suuremat jõu kasvu kui suht kesised 23-33hj..
No kui nad tahavad, et auto juhitavus säiliks ettearvatavana, mitte ei viiks saba ootamatult põõsasse, siis oleks rohkemate hobujõudude pealekeeramine ilmselgelt liiast.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: E, 28 Jaan 2013 11:04:36 +0300
Postitas JP

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: K, 06 Veebr 2013 13:38:52 +0300
Postitas airfrance1
BRZ ja sõsarad vähemalt uut 2.0 turboboxerit, mis esimesena Foresterile paigaldatakse, ei saa. Probleemiks ebapiisav ruum kapoti all, et see 2.0 turboga jõuallikas ära mahutada.

Hetkel on aftermarket tuunijad juba tehasele pika puuga kündnud oma turbokittidega.

Kes tahab lugeda: http://carscoop.blogspot.com/2013/02/br ... sters.html

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: N, 07 Veebr 2013 13:16:53 +0300
Postitas KaidoS
BlackRabbit kirjutas:
GKevin kirjutas:STI nimi vääriks minu meelest küll suuremat jõu kasvu kui suht kesised 23-33hj..
No kui nad tahavad, et auto juhitavus säiliks ettearvatavana, mitte ei viiks saba ootamatult põõsasse, siis oleks rohkemate hobujõudude pealekeeramine ilmselgelt liiast.
Mulle tundub pigem vastupidi – mitte just väga jaksukate tagaveoliste põhiprobleem seisneb selles, et libisemise ajal saab jõud otsa ning pidamine taastub äkki & reeglina vales kohas – tagarataste haare käib ootamatult esirataste omast üle, korrigeerimiseks ruumi ei ole ning jõulibisemise asemel viskub liikur risti üle tee võpsikusse. Vabalthingava mootoriga on küllaldase jõuvaru korral kaunis lihtne autot soovitud asendis hoida, jõudu lisandub lineaarselt ning pära ei tohiks ootamatult alt ära minna.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: N, 07 Veebr 2013 14:06:42 +0300
Postitas BlackRabbit
KaidoS kirjutas:
BlackRabbit kirjutas:
GKevin kirjutas:STI nimi vääriks minu meelest küll suuremat jõu kasvu kui suht kesised 23-33hj..
No kui nad tahavad, et auto juhitavus säiliks ettearvatavana, mitte ei viiks saba ootamatult põõsasse, siis oleks rohkemate hobujõudude pealekeeramine ilmselgelt liiast.
Mulle tundub pigem vastupidi – mitte just väga jaksukate tagaveoliste põhiprobleem seisneb selles, et libisemise ajal saab jõud otsa ning pidamine taastub äkki & reeglina vales kohas – tagarataste haare käib ootamatult esirataste omast üle, korrigeerimiseks ruumi ei ole ning jõulibisemise asemel viskub liikur risti üle tee võpsikusse. Vabalthingava mootoriga on küllaldase jõuvaru korral kaunis lihtne autot soovitud asendis hoida, jõudu lisandub lineaarselt ning pära ei tohiks ootamatult alt ära minna.
Jah eks see vanemate tagaveolistega on tavaliselt nii tõesti olnud ja BRZiga ei ole samas sellistes ekstreemoludes kunagi sõitnud.
Samas on testvideote järgi BRZil originaalrehvidega (suhteliselt kitsad) piisavalt jõudu, et jõulibisemine läbi vedada.
Kui sinna alla nüüd laiemad ja madalamad rehvid alla keeratakse, siis paraneb küll üldine pidamine, aga jõulibisemisega on ilmselgelt veidi nutusemad lood.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: R, 08 Veebr 2013 01:19:03 +0300
Postitas KaidoS
Toyota analoog driftib nende Priuse alt kistud uiskudel ikka õige vastumeelselt ja vajab selleks kogenud sohvrit. Kui sinna nüüd mingi kleepuv tänavaslikk alla tõsta, ei drifti see enam kuhugi. Või kui driftib, siis jalga gaasilt tõsta ei tohi - pidamise taastumine on jõulisem ning närvilisem.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: R, 15 Veebr 2013 23:24:49 +0300
Postitas JP
Pilt

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: L, 16 Veebr 2013 00:10:40 +0300
Postitas Eugam1
streetfire.net...sealt top gear season 19 episode 3..härra tutvustab päris pikas lõigus antud isendit ja tolle kaksikõde.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: L, 09 Mär 2013 01:27:50 +0300
Postitas JP
Talking to Toyota chief engineer Tetsuya Tada, Autocar has learned that the automaker is considering an electrical motor assist for the sporty coupe to improve performance without harming fuel economy.

http://www.autoblog.com/2013/03/08/toyo ... 86-hybrid/

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: K, 15 Mai 2013 14:23:14 +0300
Postitas Sponge
Pilt

NAISSS :twisted:

Pilt
:roll: :|

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: T, 28 Mai 2013 12:51:30 +0300
Postitas BlackRabbit
KaidoS kirjutas:Toyota analoog driftib nende Priuse alt kistud uiskudel ikka õige vastumeelselt ja vajab selleks kogenud sohvrit. Kui sinna nüüd mingi kleepuv tänavaslikk alla tõsta, ei drifti see enam kuhugi. Või kui driftib, siis jalga gaasilt tõsta ei tohi - pidamise taastumine on jõulisem ning närvilisem.
Tänavaslikiga on seda autot tõesti väga raske libisema saada. Priuse rehve neil Eestis siiski all ei ole ja manuaaliga on driftimine veidi lihtsam, siis automaatkastiga kui automaatkastiga versioon on, siis hakkab see libisema alles esimese käiguga ja teiste käikude juures on palju suuremat kiirust vaja (kõik veojõu ja stabiilsuskontrollid väljas ja manuaalrežiimis) .
Näiteks teise käiguga driftimiseks pidi 180 kraadisesse kurvi minema ca 70km/h ja pidamine taastus väga kiirelt.
"Automaat" on tegelikult päris tark tegelane ja suudab käigud korralikult piirajasse lasta ja PIDURDAB ISE käiguga!
Ringrada annab sellise kastiga ikka täitsa sõita ja kehvemast juhist vahetab see ilmselt paremini käike :)

Teiseks peab mainima, et libisemine on ikka väga ettearvatav (suur osa on selles ka vedrustusel) ja põõsasse see auto sind ikka väga kergelt ei viska.

Kütusekulu on kogu selle loo juures fantastiline- Keskmine 8,2 ja rahulikuma sõidumaneeriga on see kindlasti veelgi madalam (maanteel võtab ca 5,6l/100).
Kannatab täiesti normaalselt igapäevaselt liigelda, ainult lamavate (ja püstiste) politseinikega ja suurte aukudega peab ettevaatlik olema.
Kui alguses tundus auto liiga jäik, siis praeguseks on tegu väga nauditava autoga.

Ajakirjanikud on oma arvamust avaldanud:
http://youtu.be/6xAVE6V7Zu4

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: T, 28 Mai 2013 18:42:17 +0300
Postitas JP
BlackRabbit kirjutas: Näiteks teise käiguga driftimiseks pidi 180 kraadisesse kurvi minema ca 70km/h ja pidamine taastus väga kiirelt.
180° kurv, kust sa sellise imelooma leidsid :roll:

Aga tundub huvitav aparaat, peab ka ikka Ardus ära proovima.

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: K, 29 Mai 2013 09:59:56 +0300
Postitas 000000
selle auto puhul oleneb v2ga palju rehvidest, kolleegil on toyotsi m2rgiga isend... mida rohkem s6ita saan, seda rohkem hakkab meeldima :twisted:

Re: Uus Mudel Subaru BRZ

Postitatud: K, 29 Mai 2013 15:52:14 +0300
Postitas BlackRabbit
JP kirjutas:
BlackRabbit kirjutas: Näiteks teise käiguga driftimiseks pidi 180 kraadisesse kurvi minema ca 70km/h ja pidamine taastus väga kiirelt.
180° kurv, kust sa sellise imelooma leidsid :roll:

Aga tundub huvitav aparaat, peab ka ikka Ardus ära proovima.
Neid kurve saab ise tekitada :)
Näiteks loomaia juures olev tagasipööre oli selleks piisavalt lai ja kiire koht :P