Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
OT, aga kas Sa oled BRZ sõitnud, et nii kindlasti seda soovid? Manuaalkastiga GT86 suutis 0-100 teha 8,1 sekundiga lubatu 7,6 asemel...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
OT, aga keda kotib, mis sa mõõtsid?
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
OT samuti, kuid nt minumeelest ongi see koht, kus oma muljeid jagada? See nüüd küll halb ei ole, kui kaasvõitleja mõnele auto omadusele, mis oodatust kehvemaks kujunes, tähelepanu juhib. See võib (aga ei pruugi) pakkuda huvi võimalikule ostjale.
Impreza 2.0R '06 (ex)
Impreza 2.0R '06 (ex)
Impreza 2.5 WRX '07
Impreza 2.0R '06 (ex)
Impreza 2.5 WRX '07
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
Ehk oli tihendiviga ? Minu andmetel peaks see masin ikka vähe reipam olema. 0-60 mph ja 0-62 mph vahele pidi käiguvahetus jääma.. . Kuskilt külapealt kuulsin, et GT86 oli juba audrus ära väänatud Juu ikka powerit on kui ajakirjanikud ei suuda talitseda .Tiit kirjutas:OT, aga kas Sa oled BRZ sõitnud, et nii kindlasti seda soovid? Manuaalkastiga GT86 suutis 0-100 teha 8,1 sekundiga lubatu 7,6 asemel...
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
Eks see kiirendus sõltub paljudest asjadest: õhutemp, niiskus, katte haardetegur jne. Logi järgi oli 100 tulnud ikkagi 2. käiguga kätte. Küll aga ei tekitanud see mitte mingit "VAU-efekti". See et autoajakirjanikud sõita ei oska, on avalik saladus.
PS
Äkki saab keegi tõsta selle arutelu õigesse teemasse?
PS
Äkki saab keegi tõsta selle arutelu õigesse teemasse?
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
Räägid sa Eesti omadest või üldiselt?See et autoajakirjanikud sõita ei oska, on avalik saladus.
Re: M: Impreza STi '03, 8300eur+km
Tehtud.Tiit kirjutas:Äkki saab keegi tõsta selle arutelu õigesse teemasse?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
tundub mullegi üsna mõttetu auto. eriti selle hinna eest. usun, et suvaline alates 328 mudelinime kandev (vana) bemm peab sellega rajal kenasti sammu, või näitab tagatulesid. uute autode seas, kus enamus on vastu puud sõitmiseks kohandatud paksud ja rasked kotletid, on BRZ jah täitsa kena ja sale sell.
a sellest pidid ju turboversioonid ka tulema
a sellest pidid ju turboversioonid ka tulema
Varuosad, Motul/Castrol õlid.
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Sirgjooneliselt on brz sti kõrval tõesti võrr. See, mis kiirendusandmeteks saab, sõltub suuresti ka sellest, kuidas moto sisse on sõidetud. BRZ'ga on saadud 0-60mph ka 6.4sek, mis afkoors on ka oluliselt aeglasem kui STi.
Aga see ei olegi selle auto mõte..kurvides käitub see pill nii eeskujulikult kui vähegi annab. Jah, olen proovisõitu teinud.
Ja igapäevaselt elada on temaga lihtsam kui STi'ga. Samuti on sportkupee üks lapsepõlveunistustest (mida oli ka STi), ja praegu on elus aeg, kus ma saan hakkama ka kaheistmelise autoga. (brz tagaistmed ei ole arvestatavad istmetena, minu seljataha ei pressi isegi last.)
Ja üheks põhjuseks on kindlasti ka see, et ma ei suuda püsida kaua ühe autoga - vb ei ole lihtsalt leidnud seda õiget?
Mul on olnud 7 erinevat autot, 3 neist subarud, ma olen 23 aastane..
Eks kui BRZ üle viskab tuleb see välja vahetada:) Aga praegu on mul küll meeletu vaimustus sellest autost. Ja mulle meeldivad pöörded sama palju kui brz'ile. Äkki on just BRZ see auto, millega ma tahan pikemat suhet:)
EDIT: Salamisi loodan, et sellele tuleb muidugi ka PPP vmt. Sealt 30hp juurde saada ei tohiks väga suur probleem olla. Isegi ainult sisselaske modid pidid oluliselt juurde andma. Ost seisab praegu STi müügi taga. Pank tahab suuremat sissemakset, kui arvasin.
EDIT2: BRZ ja GT86 erinevus v.a. välimus peitub minu teada ainult vedrustuses: GT86 ees pehmem, taga jäigem.
Aga see ei olegi selle auto mõte..kurvides käitub see pill nii eeskujulikult kui vähegi annab. Jah, olen proovisõitu teinud.
Ja igapäevaselt elada on temaga lihtsam kui STi'ga. Samuti on sportkupee üks lapsepõlveunistustest (mida oli ka STi), ja praegu on elus aeg, kus ma saan hakkama ka kaheistmelise autoga. (brz tagaistmed ei ole arvestatavad istmetena, minu seljataha ei pressi isegi last.)
Ja üheks põhjuseks on kindlasti ka see, et ma ei suuda püsida kaua ühe autoga - vb ei ole lihtsalt leidnud seda õiget?
Mul on olnud 7 erinevat autot, 3 neist subarud, ma olen 23 aastane..
Eks kui BRZ üle viskab tuleb see välja vahetada:) Aga praegu on mul küll meeletu vaimustus sellest autost. Ja mulle meeldivad pöörded sama palju kui brz'ile. Äkki on just BRZ see auto, millega ma tahan pikemat suhet:)
EDIT: Salamisi loodan, et sellele tuleb muidugi ka PPP vmt. Sealt 30hp juurde saada ei tohiks väga suur probleem olla. Isegi ainult sisselaske modid pidid oluliselt juurde andma. Ost seisab praegu STi müügi taga. Pank tahab suuremat sissemakset, kui arvasin.
EDIT2: BRZ ja GT86 erinevus v.a. välimus peitub minu teada ainult vedrustuses: GT86 ees pehmem, taga jäigem.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Siim, sa kannata selle BRZiga kevadeni, siis saad veel STiga peagi saabuvat talve nautida ja kevadeks loodetavasti pistetakse sellele jõuetule punnile ka turbo külge- siis on õige aeg osta.
Seda BRZi teemat on erinevates foorumites tüdinemiseni käsitletud. Minu isiklik arvamus on endiselt, et selle raha eest on jõudu vähe, muidu kindlasti hea auto. Vabalthingavana sealt odavalt rohkem jõudu välja ei võlu, 30hp väikesest kaheliitrisest lisaks võtta on kallis, see ei ole turbokas kus kirjutad tabelitesse uued väärtused ja 100hp nagu maast leitud. Tahad odavalt pea sama hea juhitavusega tagaveolist, osta kasutatud mx-5, tahad odavalt vähemalt sama kiiret esiveolist, osta kasutatud type-r.
Seda BRZi teemat on erinevates foorumites tüdinemiseni käsitletud. Minu isiklik arvamus on endiselt, et selle raha eest on jõudu vähe, muidu kindlasti hea auto. Vabalthingavana sealt odavalt rohkem jõudu välja ei võlu, 30hp väikesest kaheliitrisest lisaks võtta on kallis, see ei ole turbokas kus kirjutad tabelitesse uued väärtused ja 100hp nagu maast leitud. Tahad odavalt pea sama hea juhitavusega tagaveolist, osta kasutatud mx-5, tahad odavalt vähemalt sama kiiret esiveolist, osta kasutatud type-r.
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Vaevalt, et turboversioon müügile tuleb. BRZ STi on tulekul, aga see on ilma turbota.
Ja ei type-r ega mx-5 ei tekita sellist emotsiooni. Eks paistab - äkki ei tahetagi mu Imprezat osta, ega midagi väga katki ka tõesti ei ole kui Impreza mulle jääb:).
Kui lumi paistma hakkab ja STi veel alles, siis tulevad kindlasti väiksed pidurid+15" veljed hea rehviga ja naudin kevadeni.
Ja ei type-r ega mx-5 ei tekita sellist emotsiooni. Eks paistab - äkki ei tahetagi mu Imprezat osta, ega midagi väga katki ka tõesti ei ole kui Impreza mulle jääb:).
Kui lumi paistma hakkab ja STi veel alles, siis tulevad kindlasti väiksed pidurid+15" veljed hea rehviga ja naudin kevadeni.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Peamine et oled ise proovinud ja tunned, et tahaks.
See arvamus, et autoajakirjanikud sõita ei oska kehtib nii Eesti kui välismaa omade kohta. Eks erandeid leidub, aga need pigem kinnitavad reeglit.
Kalduks ka arvama, et mingit pöörast versiooni BRZ-ist ei tule, sest siis läheks see juba superautode jahimaadele ning siis peaks hinnaklass ka juba midagi muud olema.
See arvamus, et autoajakirjanikud sõita ei oska kehtib nii Eesti kui välismaa omade kohta. Eks erandeid leidub, aga need pigem kinnitavad reeglit.
Kalduks ka arvama, et mingit pöörast versiooni BRZ-ist ei tule, sest siis läheks see juba superautode jahimaadele ning siis peaks hinnaklass ka juba midagi muud olema.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Aga mäletate kuidas BRZ lanseeriti ? Kõigepealt tuli netti mingi JDM BRZ rinka versioon, über turbopüss ja jutud. Ehk on ikkagi lootust näha aasta kahepärast tehase turbo masinat ning äkki see kõige kõigem verioon tuleb STi Racing ? Tegelt on mul üks märg unistus, et brz saaks omale 1.6-2.0 Turbo (300hp ) , nelikveo ja läheks WRC-sse . Ilmselt see minu märjaks unenäoks vaid jääbkiTiit kirjutas:Peamine et oled ise proovinud ja tunned, et tahaks.
See arvamus, et autoajakirjanikud sõita ei oska kehtib nii Eesti kui välismaa omade kohta. Eks erandeid leidub, aga need pigem kinnitavad reeglit.
Kalduks ka arvama, et mingit pöörast versiooni BRZ-ist ei tule, sest siis läheks see juba superautode jahimaadele ning siis peaks hinnaklass ka juba midagi muud olema.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Küll mõni iseehitajate bande selle idee ära teeb. Näiteks Juke GTR sai loa isegi väikeseeriaks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Arvamused BRZ kohta - splititud müügiteemast
Kas Juke-R algatus ei tulnud mitte Nissani enda poolt?vaska kirjutas:Küll mõni iseehitajate bande selle idee ära teeb. Näiteks Juke GTR sai loa isegi väikeseeriaks.
Selle ehitus lihtsalt osteti sisse ja peale tohutult suurt positiivset tagasisidet võeti vastu ka väiksem kogus tellimusi.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf