Tabasalu kardirada

Kõik, mis on seotud ringrajal või kardirajal sõitmisega

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
aivo28
Guru
Postitusi: 1076
Liitunud: N, 28 Juul 2011 15:06:24 +0300
Asukoht: Harju/Tln

Re: Erinevad videod Subarutest

#16 Postitus Postitas aivo28 » K, 02 Mai 2012 23:20:59 +0300

G-tech autosse ja vaadake, mis toimub teil seal. STI ja GT trajektoorid paistavad väga erinevad kuidagi (ei pea autosid, vaid juhte silmas). CRX pole enam mänguauto, aga neliveoga peaks iga kell eest ära saama. Arenemisruumi veel isuga.

Sõita ma ise veel nelikuga hästi ei oska, targutada aga kül :mrgreen:
Viimati muutis aivo28, N, 03 Mai 2012 09:43:24 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Varuosad, Motul/Castrol õlid.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#17 Postitus Postitas K24 » N, 03 Mai 2012 01:50:41 +0300

Sponge kirjutas:
sulapekk kirjutas:Mis need rehvirõhud olid siis enne ja pärast et pea 10% ajavahe? :shock:
Enne maeitea, aga pärast läks 2.6 ette ja 2.4 taha ( külmalt ) . Ja päris seda 10% ajavahet kõike ei saa rehvirõhu arvele kirjutada. Inimesed läksid lihtsalt päevapeale kiiremaks :)
Külmalt 2,6 on palju. Ma küll ei näinud mis rehv sul oli, kuna sõitsid just siis kui tulin ühe halli subaruga koos minema, aga arvan, et peaksid just tühjemaks laskma.
Tänavarehv soojeneb kuni 0,5 bari seal raske auto all, seega kui sa sinna juba külmalt 2,6 sisse ajad, tõuseb rõhk rehvis liiga kõrgeks.
46s iseenesest ei ole kindlasti aeglane seal raske neliveolise kohta aga kindlasti saab kiiremini. DS3´le istub see rada ülekannete osas väha hästi (kasutab ainult teist käiku) ja CRX on lihtsalt kerge ja jäik, sealt ka kiiremad ajad. Tabasalus on just kõik kinni kurvides, kuna see on kereautode jaoks ikkagi hästi aeglane rada, millele lisaks veel kolm tagasipööret, seega väga oluline on kurve korrektselt läbida. Siin on eilsest õhtust ds3 46 seki ring vs minu kunagi ammu 140kw accordiga (täisslikiga) 44,4s sõidetud ring. Aga kiiremad autod sõidavad seal ikka 42-43 spets rehviga.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#18 Postitus Postitas K24 » N, 03 Mai 2012 02:05:54 +0300

SiimT kirjutas:Enne 2.2 igalpool. Pärast 2.6 ees ja 2.3 taga külmalt. 2s tuli kindlasti rehvirõhust.
Usu mind, ei tulnud. :) Lase järgmine kord rõhk külmalt 0,1-0,2 bari alla norm rõhu ja mine proovi uuesti.

SiimT
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 233
Liitunud: K, 08 Juul 2009 17:10:24 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#19 Postitus Postitas SiimT » N, 03 Mai 2012 09:24:02 +0300

Täpsust on puudu, kui ees rõhk madal. Aga proovin veel igatepidi kindlasti:) 44 sisse saab minu masinaga/rehviga praegu kindlasti sõita. Usun, et minimaalselt 2s on oskuste ja julguse taga kinni. Ei taha autot ära lõhkuda ja kiiretes kurvides kaotan. Ning pidurdusel - abs on väljas, aga pidurivõim töötab..pidamispunkti on väga raske tabada. Järgmine kord proovin abs sees.
Viimati muutis SiimT, N, 03 Mai 2012 09:26:40 +0300, muudetud 1 kord kokku.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#20 Postitus Postitas Sponge » N, 03 Mai 2012 09:25:32 +0300

K24 kirjutas:
Sponge kirjutas:
sulapekk kirjutas:Mis need rehvirõhud olid siis enne ja pärast et pea 10% ajavahe? :shock:
Enne maeitea, aga pärast läks 2.6 ette ja 2.4 taha ( külmalt ) . Ja päris seda 10% ajavahet kõike ei saa rehvirõhu arvele kirjutada. Inimesed läksid lihtsalt päevapeale kiiremaks :)
Külmalt 2,6 on palju. Ma küll ei näinud mis rehv sul oli, kuna sõitsid just siis kui tulin ühe halli subaruga koos minema, aga arvan, et peaksid just tühjemaks laskma.
Tänavarehv soojeneb kuni 0,5 bari seal raske auto all, seega kui sa sinna juba külmalt 2,6 sisse ajad, tõuseb rõhk rehvis liiga kõrgeks.
46s iseenesest ei ole kindlasti aeglane seal raske neliveolise kohta aga kindlasti saab kiiremini. DS3´le istub see rada ülekannete osas väha hästi (kasutab ainult teist käiku) ja CRX on lihtsalt kerge ja jäik, sealt ka kiiremad ajad. Tabasalus on just kõik kinni kurvides, kuna see on kereautode jaoks ikkagi hästi aeglane rada, millele lisaks veel kolm tagasipööret, seega väga oluline on kurve korrektselt läbida. Siin on eilsest õhtust ds3 46 seki ring vs minu kunagi ammu 140kw accordiga (täisslikiga) 44,4s sõidetud ring. Aga kiiremad autod sõidavad seal ikka 42-43 spets rehviga.
2.6 ja 2.3 oli siis Goodyear F1 -d . Endal on mul selised Pilt Mul hakkab igatahes juhe selle rehvirõhu teemaga vaikselt kokku jooksma, välismaa foorumeid lugedes , siis alla 2.4 pole nagu üldse mõtet kasutada. :roll:
aivo28 kirjutas:G-tech autosse ja vaadake, mis toimub teil seal. STI ja GT trajektoorid paistavad väga erinevad kuidagi (ei pea autosid, vaid juhte silmas). CRX pole enam mänguauto, aga neliveoga peaks iga kell eest ära saama. Arenemisruumi veel isuga.

Sõita ma ise veel nelikuga hästi ei oska, targutada aga kül :mrgreen:
Nujah, ma ei saanud väga palju raja aega eelmine kord, aga ajaga olen enamvähem rahul arvestades palju ma sõitsin ja kui aeglaselt ma kiireid kohti võtsin :oops: ( korra rajalt kahe rattaga lisa võtta, siis võttis ikka asja kõvasti vaiksemaks :lol: ) . Kusjuures, sellisel pisikesel rajal ei ole imo selle awd ga midagi teha, ja CRX pigem sõitis neliveolistelt eest ära :D Aga jah 45s sisse on minu penskariga võimalik kindlasti sõita. Ise ma muidugi sõita ei mõista . CRXi omanik on noor kardisportlane kah, peab mõistma kiiresti sõitmist :)

ikikas kirjutas:Krt, ma käisin eile 3 korda tabasalu, et ehk trehvame, aga ei läinud õnneks.
Mis kell te paugutasite?
Mingi 15.30 - 20.00 olime vist :roll:
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#21 Postitus Postitas K24 » N, 03 Mai 2012 11:22:10 +0300

Nii palju kui sealt klippidest nägin, siis vähemalt kiiretes kurvides, nii sisenedes kui väljudes, jätate mõlemad päris palju raja laiusest kasutamata.
Tagasipööretel on samuti oluline, et kurvi raadiuse võimalikult suuremaks ikka saaks, ehk et sisenemisel võimalikult väljast sisse keerata.
Tagant tulles sellest kiirest laugest kurvist peaks ikka täiega läbi tulema nii palju kui mina mäletan. Loomulikult sõltub palju ka autost kuid kui rehv korralik, siis mingi 80-90ga tuleb sealt läbi küll.
Tänavarehvidega ongi keeruline ja lõpuni paika ilma silda spetsiaalselt seadistamata tänavaautot ei saagi. Aga rehvirõhuga on iseenesest lihtne- kui rehv on töösoe, siis temperatuurid rehvi servades ja keskel peavad olema võimalikult võrdsed. Ilma ratta kallet muutmata, muidugi jääb raskel neilveoliselt alati välisserv rohkem tööd tegema aga sinna pole midagi parata. Kui keskel on madalam kui servades, siis on rõhku vähe, kui keskel on kõrgem kui servades, on rõhku palju. :)

Kui millalgi veel sinna satun teiega samal ajal võin driftboxi peale panna ja siis oskan juba natuke paremini ehk öelda, kus mida teisiti vaja teha.
Muidugi neliveolisega mul endal ringraja kogemus puudub aga esi- ja tagaveolisega on natuke sõidetud. Palju impreza gt ja see uuem kaaluvad?

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#22 Postitus Postitas Sponge » N, 03 Mai 2012 14:49:50 +0300

Võid oma nr jagada PS . Me ikka käima sõitmas. Leidsin netis kolades ühe vana rahvaralli tabeli , http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu180911AG.htm 2.5T -ga peaks ikka alla 44s sõitma :shock: Aga enda GT ajaga võin üpris rahul olla :mrgreen: , kuigi see ei ole kaugeltki "hea " ega kiire ring olnud .

Peab vist eraldi teema tekitama ringraja sõitmise kohta subarutega :) Läheb liiga OT-iks ära juba.

edit : Subaru Forester 2.5T 206kW Erkki, see on see MM motospordi oma eks ? seal 45.2 täitsa olemas, ja slickiga . Juu on need 43s ajad ka slickiga.
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#23 Postitus Postitas K24 » N, 03 Mai 2012 16:45:04 +0300

Mõni lahke administraator võiks selle teema siit jah kusagile mujale splittida.
Panin numbri ka PMi, eks andke siis teada millal minek ja kui aega leian, siis hüppan läbi.

SiimT
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 233
Liitunud: K, 08 Juul 2009 17:10:24 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#24 Postitus Postitas SiimT » N, 03 Mai 2012 18:33:32 +0300

STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#25 Postitus Postitas K24 » N, 03 Mai 2012 23:41:30 +0300

Siis ei olegi nii raske kui ma arvasin. Legacy kaalub 1700kg.:D

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Erinevad videod Subarutest

#26 Postitus Postitas sulapekk » R, 04 Mai 2012 10:40:04 +0300

SiimT kirjutas:STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
1440kg on WRX kaal. STi kaalus mäletamistmööda 1520kg.
MY09 STi

Kasutaja avatar
Sponge
Guru
Postitusi: 1348
Liitunud: T, 06 Juul 2010 15:13:17 +0300

Re: Erinevad videod Subarutest

#27 Postitus Postitas Sponge » R, 04 Mai 2012 10:56:24 +0300

sulapekk kirjutas:
SiimT kirjutas:STI passi järgi mul 1440kg. Kaalusäästu võrreldes originaaliga ei paista olevat tehtud.
1440kg on WRX kaal. STi kaalus mäletamistmööda 1520kg.
see autu ongi passis wrx, millele 100% sti tehnika peale tõstetud (reaal kaalu ei tea, sama lugu minu GT-ga) :twisted: 2.5T ja kõik muu sti tilulilu. Minu juustukere kaalub passijärgi 1310 kg . Eile õhtul hilja pimedas sai jälle natuke tabasalu nühitud, sai niisama proovitud trajektoore joonistada. Peab ju selle GT-ga ikka 45s sisse ära sõitma :)
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.

SiimT
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 233
Liitunud: K, 08 Juul 2009 17:10:24 +0300

Re: Tabasalu kardirada

#28 Postitus Postitas SiimT » R, 04 Mai 2012 11:07:03 +0300

Peab ikka kuskilt kaalu pealt läbi käima..tahaks täitsa teada.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)

fatass
Postitusi: 26
Liitunud: K, 15 Sept 2004 00:03:53 +0300

Re: Tabasalu kardirada

#29 Postitus Postitas fatass » R, 04 Mai 2012 13:35:59 +0300

Sponge kirjutas:Võid oma nr jagada PS . Me ikka käima sõitmas. Leidsin netis kolades ühe vana rahvaralli tabeli , http://www.hot.ee/froxy/tele/tabasalu180911AG.htm 2.5T -ga peaks ikka alla 44s sõitma :shock: Aga enda GT ajaga võin üpris rahul olla :mrgreen: , kuigi see ei ole kaugeltki "hea " ega kiire ring olnud .

Peab vist eraldi teema tekitama ringraja sõitmise kohta subarutega :) Läheb liiga OT-iks ära juba.

edit : Subaru Forester 2.5T 206kW Erkki, see on see MM motospordi oma eks ? seal 45.2 täitsa olemas, ja slickiga . Juu on need 43s ajad ka slickiga.
Selle tabeli võib võrdluse aluseks võtta küll, kuid mis rehvid olid seal figureerivatel meestel all? Jaan K nt sõitis kruusarehviga...
Kahel esimesel mehel oli all väga hea ja pehme slikk, mis ei vähenda tulemuste kaalu. Lisaks ka hästi sõidetud.
Aga varsti on Jõhvi rahvasprint, asfalt, pange ennast seal võrdluseks proovile.

SiimT
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 233
Liitunud: K, 08 Juul 2009 17:10:24 +0300

Re: Tabasalu kardirada

#30 Postitus Postitas SiimT » R, 04 Mai 2012 14:29:31 +0300

Mina karden veel häbisse jääda, et rahvasprindile minna:) Veidike peab harjutama. Kardiga olen küll kiire, aga auto on ikka veits teine teema.
STI 2.5 '03
Range Rover Sport 3.0 TDV6 HSE '10
(Lexus GS450H '07)
(Range Rover Sport 2.7 TDi SE '07)
(Legacy 3.0 '07)
(Legacy 2.5i '05)

Vasta