Re: Audruring
Postitatud: R, 02 Mai 2014 11:10:35 +0300
Kui mul masin valmis saab ja mõni siuke üritus veel tuleb, siis olen kohal. Seekord sai taevasse vaadates otsustatud, et tegelen kodus sissesõidu tee ehitamisega.
Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
https://www.subaruclub.net:443/foorum/
https://www.subaruclub.net:443/foorum/viewtopic.php?f=48&t=6490
Treeninglaagri üritus kestab laupäevani ja sellele otsa pühapäeval (04.05) kohe Opentrack:Tubaru kirjutas:Kui mul masin valmis saab ja mõni siuke üritus veel tuleb, siis olen kohal.
Reaalsuses on peaaegu 2x odavam võtta omale 2 tunni pileti 20+10 + 10 (ajavõtt) . 2h rajal viibimise aega on enam kui küll + aeglaseid/kiireid autosi pole ees segamas.Tarmo kirjutas:Treeninglaagri üritus kestab laupäevani ja sellele otsa pühapäeval (04.05) kohe Opentrack:Tubaru kirjutas:Kui mul masin valmis saab ja mõni siuke üritus veel tuleb, siis olen kohal.
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1482
Pühapäevasest järgmine Opentrack on alles juulis, 27.07.2014:
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=1457
Mnjah, mul masin ei ole veel rajakõlbulik selleks hooajaks, aga ehk varsti varsti...Tarmo kirjutas:Tulemus = 0 Subarut. Aga selle eest palju vanu sõpru, külm tuul, märg&niiske rada, mis lõunaks ära kuivas jne.K24 kirjutas:No nii rinkaässad, kasutage võimalust, Tarmo oskab kindlasti head nõu anda, kuidas ringile võimalikult kiirelt tiiru peale saaks tehtud.
100% nõus antud jutuga... nii kahjuks on.no1 kirjutas:Tänaval ju palju vingem rallitada..See on tegelikult halenaljakas, kuidas inimesed arendavad liikluses meeletuid kiiruseid ja manöövreid, aga kui neilt küsida või pakkuda, et lähme rajale "lõbutsema", siis tuleb sealt ainult mökk-mökk!? Loodan, et keegi nüüd isiklikult ei võtnud!
Võta nüüd keskmine tänavauto - mitu ringi kannatab sellega teha ilma, et...?no1 kirjutas:Tänaval ju palju vingem rallitada..See on tegelikult halenaljakas, kuidas inimesed arendavad liikluses meeletuid kiiruseid ja manöövreid, aga kui neilt küsida või pakkuda, et lähme rajale "lõbutsema", siis tuleb sealt ainult mökk-mökk!? Loodan, et keegi nüüd isiklikult ei võtnud!
Tead, sellise lolluse peale ei oska midagi kosta. Pea-asi, et ise (endaga) rahul oled.HMartin kirjutas:Mina ei nõustu eelkõnelejatega kohe üldse.
iga tehniliselt korras autoga saab rajal sõita/lõbutseda. Samuti saab rajal iga auto perse keerata. Kõike tuleb lihtsalt mõistusega võtta.
Keegi ei käsi ju esimesel korral rajale sattudes autol rattad alt ära sõita. Ma kahtlustan, et seda kipuvadki just need "parkla kunnid" tegema.
Wrx'i/gt omanikel, kes ei julge oma stock autoga rajale minna, soovitan soojalt Justy't...ja auol jääb teie jaoks potensiaali ülegi.
Samas võite parklates oma wrx'ide ja gt'dega lihtsalt edasi kõvatada kah....vaba maa ju ikkagi
Kärss kärnas ja maa külmand? Kannatab ikka rohkem, kui 5 ringi. Kui ei kannata, siis saad vähemalt teada, et vahel võiks pidurivedelikku vahetada (NB! soovitus iga 2 aasta tagant) ja uued piduriklotsid osta, see pole ka mingi kosmoseteadus. Külgpidamine - on täpselt selline nagu on. Päris ringrajaautod kasutavad tänavarehvi (BMW Cupis sellel aastal Kumho) ja pole nagu probleemi. Probleem on rohkem selles, et Sul on peas külgpidamist vähe, vabandused otse väljaütlemise eest. Just oli siin ürituste all teemas Forester slikkidega kardirajal. Oh-jah, kui see slikk õigesti tööle panna siis peaks see Forester igas kurvis kummuli olema. Õnneks ei ole kardirajal seda ohtu, rada on must, rehvid külmad & sodised jne. Sa võid auto 1 ringiga rajal ära kustutada, mõni teine võib sellega terve päeva sõita. Ka see käib autosõidu "ei oska - oskab" alla.JoonasJJ kirjutas: Võta nüüd keskmine tänavauto - mitu ringi kannatab sellega teha ilma, et...? Pidurid kannatavad kuni 5 ringi? Keskmise tänavarehvi külgpidamine on kui hea?
Kindlasti on. Ainult kumba varianti sa mõtled - et lihtsalt sõitma minna või et oleks keegi instruktor ka olemas. Kui rajal mingit üritust ei ole (tasub kodulehelt vaadata & helistada) siis saab kogu aeg sõita (suvel 10:00-20:00), hinnakirjas on esimene tund 20€ ning iga järgnev 10€ ja pane kasvõi non-stop. Minul hetkel Pärnu poole asja ei ole. Kuid kui teada saan, et Pärnusse asja on siis saan kasvõi siinsamas teatada, uurida sõiduvõimaluste kohta ja siis saaks rajal kokku.MartinRa kirjutas:Tarmo: kas tulevikus on sellist võimalust veel tulemas?
Aga miks mitte rahul olla. Martinil on täiesti stock XT forester, millega sõitis audrus 1:38 aegu (OT üritusel). Kasvõi eilse opentracki põhjal on see väga kõva aeg, eriti 169kw maasturi kohta Jutu point oli pigem see, et GT/Wrx jms masinatega võib vabalt rajale ronida. Nagu ka Tarmo toonitanud, pidurivedeliku vahetus, normaalne klots ja ongi auto rajakõlbulikJoonasJJ kirjutas:Tead, sellise lolluse peale ei oska midagi kosta. Pea-asi, et ise (endaga) rahul oled.HMartin kirjutas:Mina ei nõustu eelkõnelejatega kohe üldse.
iga tehniliselt korras autoga saab rajal sõita/lõbutseda. Samuti saab rajal iga auto perse keerata. Kõike tuleb lihtsalt mõistusega võtta.
Keegi ei käsi ju esimesel korral rajale sattudes autol rattad alt ära sõita. Ma kahtlustan, et seda kipuvadki just need "parkla kunnid" tegema.
Wrx'i/gt omanikel, kes ei julge oma stock autoga rajale minna, soovitan soojalt Justy't...ja auol jääb teie jaoks potensiaali ülegi.
Samas võite parklates oma wrx'ide ja gt'dega lihtsalt edasi kõvatada kah....vaba maa ju ikkagi
Mind huvitaks just instruktori kohalolu kes selgitaks kuidas peaks sõitma ning mida jälgida/mida teha.Tarmo kirjutas:Kindlasti on. Ainult kumba varianti sa mõtled - et lihtsalt sõitma minna või et oleks keegi instruktor ka olemas. Kui rajal mingit üritust ei ole (tasub kodulehelt vaadata & helistada) siis saab kogu aeg sõita (suvel 10:00-20:00), hinnakirjas on esimene tund 20€ ning iga järgnev 10€ ja pane kasvõi non-stop. Minul hetkel Pärnu poole asja ei ole. Kuid kui teada saan, et Pärnusse asja on siis saan kasvõi siinsamas teatada, uurida sõiduvõimaluste kohta ja siis saaks rajal kokku.MartinRa kirjutas:Tarmo: kas tulevikus on sellist võimalust veel tulemas?