Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Teisipäev, 17 Juul 2018 14:54:54 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev, 13 Veebr 2018 12:07:34 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
lepapriit kirjutas:
Sõnastasin vb valesti, mitte clutch dropi vaid kiirendas esimese käiguga peaaegu "punaseni". Paigalt liikumine oli rahulik.

No selge :D see natuke teine teema jah. Auto tervisele kasulik kui piirajani lasta vahetevahel. Selle masinaga seal kõvasti viibitud, vähemalt kui ma roolis olin :D Ma sõitsin selle autoga kuni 2014 pärast seda läks ema ja venna kasutusse(nad rahuliku sõidustiiliga). Auto mida ma hetkel oman on piiraja 8500 ja siiamaani pole midagi hullu juhtunud kui seal viibida :) Ma lisasin sellele autole:
1)Kollased udutuled
2)Tegin karbon kilega esivõre
3)Metallist lävepakud
4)Tumedad suunatuled küljepeeglitel
5)RECARO korvistmed (need müüsime eraldi)
5)OZ veljed, aga need ei tulnud selle autoga kaasa (Enne seda olid 18 tolli Corazonid)
6)...


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 28 Veebr 2018 22:51:11 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Dets 2017 00:09:52 +0000
Postitusi: 16
Tere

Pole siia päris pikalt kirjutanud.
Vahepeal nii mõndagi ära tehtud mis häiris.

Sai lõpuni tehtud siis stabikapukside vahetus. Ees said nad suht peale ostu vahetatud aga tagumiste oli kala.
Nimelt üks polt otsustas vastu hakata ja ei olnud nõus lahti tulema. Ja suure jõuga keerates sai pea keeratud võtmega korralikult siledaks. See rohkem minu enda süü ka, ei pannud võtit korralikult peale ja libises ära ja keeras siledaks.
Lahendus oli see, et stokkerisse sealt sai ostetud korralikult lukustustangid ning need siis korralikult poldi peale kinni ja siis poole pöörde kaupa sain lõpuks kätte selle õnnetu poldi. Ruumi ju taga rattakoopas pole!!!
Eniveis sai ka taga ära vahetatud, sellega korras!

Siis nagu ma kirjutasin, et juhi ukse n.ö piiraja ei tööta ja uks käib edasi tagasi nagu tallesaba.
Proovisin lammareid. Kust tuli vastus, et ei ole kuna antud jupid lähevad nagu soojad saiad ja ühest lammarist tuli eriti hea vabandus miks hetkel juppi ei saa.
Nimelt auto tõstetud üles teiste peal ja see nii taga, et sealt lumi lükkamata ja ei pääse ligi. Öeldi, et noh tule tagasi siis kui lumi sulanud. Soovisin neile kena päeva ja lahkusin end kirudes, et kurat vaja käia ikka sellistes kohtades.
Mõtlesin mis teha.....
Lahendus tuli saidilt https://partsouq.com/
Lõin VIN koodi sisse ja sealt saab pms tervele autole jupid.
Tellisin siis tutika uksepiiraja. Jupi hind oli ca 15 + saatmine ka teine 15 ja asi oli minu käes 4 päevaga.
FedEx oli veel nii tore, et tõi mulle töö juurde ära. Linnast 40 km. Pole paha ma ütleks (Y)
Õhtul vahetasin ära ja asi töötab nagu uus asi ikka, korralikult. Harjumatu kohe :D

Kõrvaistuja aken käis nagu tigu üles ja alla.
Uurisin foorumeid. Võimalikud probleemid, et liugurid väsinud ja vaja määrida. Lammutasin ukse paneeli küljest ja tegin seda, ei aidanud.
Siis avastasin, et klaas ülesse liikudes teeb imeliku nõksu. Liigub peaaegu ülesse välja ja siis justkui nõks ettepoole tihendi vahel.
Lasin uuesti alla ja mis ma avastasin oli see, et uksehinge poolne akna kinnitus liugur oli PESAST VÄLJAS?!?!?! Kuidas see juhtunud ja kes see idioot üldse selle nii kokku pani, võib ainult spekuleerida.
Probleem võib olla ka selles, et väidetavalt kui autole omal ajal tehti helisüsteemi ehitus pandi ustesse uued kõlarid millel suuremad magnetid taga. Ja silmaga oli näha kuidas magnet jääb akna kinnitus liugurile ette kui liigub ülesse alla. Ju siis see võis ta pesast välja lükata.
Aga fix oli easy! Lasin siini mis ukse küljes kus liugur liigub lahti, lasin akna ülesse ja panin liuguri ilusti siini sisse tagasi. Viga jääb küll see, et alla lastes kuni magnetini liigub ilusti aga sealt edasi rohkem ei lähe. Lõplikult lahendus oleks tuua kõlar mingisuguse alusega ettepoole ja akna liikumis teelt eest, siis läheks täitsa alla välja. Aga hetkel see kõlbab, sest aken liigub nii nagu peab. Ja tihend ka peab! Üks mure vähem.

Tagurdustuli ei põlenud kui rally käik sisse panna ja kojamees taga ei tööta
Jällegi foorumitest uurides tuli välja, et võimalik probleem on juhtmed mis jooksevad kerelt taha luugi sisse. Ehk siis murduvad mingid juhtmed seal ära ja ongi viga olemas.
Õnneks lahendus lihtsam.
Taga luugilt seest plastik kate maha, ning tagurdustule pirn koos pesaga välja. Vaatepilt mis avanes oli lihtsal ahhetama panev :D
Jällegi keegi tarkapea?! oli nahka teinud.
Nimelt isane pistik oli ära kaotatud/murtud/lõhtud ning juhtmed lihtsalt lükatud pirni pesasse ja siis see pidi kuidagi kontakti andma aga mida ta tegelt ei teinud. Lisaks oli ohtralt teipi kasutatud kinnitamiseks :D Keegi on ikka leiutanud seda autot tehes :D :D :D
Lahendus lihtne. Sebisin isase pistiku, juhtmed korralikult sisse sinna ja siis klõps pistik kokku ja asi töötab!!!
Lähiaja jooksul ostan ka uuekojamehe mootori taha kuna praegune täitsa kutu, vool sisse tuleb aga edasi on 0.

Lisaks puhastasin akna tihendeid suruõhuga, mustust ja pisikesi kive ja pori tuli korralikult. Aga nüüd aknad liiguvad ilma krigisemata.

Juhiistme soojendus ei töödanud. Võtsin istme seest välja ning avastasin, et üks pisitik mis ühendab omavahel istme ja seljatoe soojendus elementi oli lahti. Lahti tulnud selliselt, et juhe rippus kergelt ja igakord iste liikudes ette jäi istme siini taha kinni. Panin kokku aga tööle ei hakanud. Kahtlustan, et selle edasi tagasi liikumisega igakord on ilmselt tõmmanud seest istmelt kusagilt midagi ühendusest lahti. Käisin ka kõik muud ühendused üle aga ikka ei tööta. Vaatab mis sellega saab, hetkel pole prioriteet, kuna nõuab pikemat nokitsemist ja sooja garaazi, mida hetkel pole.

Dashi kompu näidiku lammutasin küljest lahti ja võtsin laiali ning tinutasin probleemsed kohad üle. 2 nädalat töötas ilma probleemideta nüüd aegajalt viskab ikka villast. Tahab vist mingite takistite vahetust juhtplaadi peal... Sebin vajalikud asjad ja siis teeb sellegi ära.



Kojamehed ees endiselt loksuvad ja tahavad saada värskendust teatud plastik detailide näol. Hetkel kiiret pole ja uurin maad kust neid saaks. Ei näe vajadust osta uut mehhanismi.

Enne lund sai käidud natuke maastikul temaga ja tulemuseks see, et stange nurgast lahti ja põhjakaitse jäi rippuma.
Fix oli lihtne. Tellisin uued tüüblid ning vahetasin need välja mis purunesid. Nüüdseks stange ilusti kinni ja põhjakaitse tagasi mootori alla oma koha leidnud. Lisaks vahetasin stange sees välja ka muud tüüblid mis tundusid poolpidused. Lõpuks jäi 20 tk tellitud tüüblidest alles ca 10 tk. Seega nüüd asi hea ja viisakas ja korralikult kinni. Sama tööd tehes vahetasin ka udutule pirnid, kuna üks neist otsustas mõned nädalad ennem seda läbi põleda.

Selle kuu teemaks siis lõpuks esimesed õõtsapuksid ja taha uued vedrud, tagumik ikka väga maas võrreldes ninaga ja vaadates teisi selliseid Legacy`si.


Vaikselt nokitsen edasi ja tundub, et hakkab saama ree peale tagasi.Vaja veel teha tagumised õõtsapuksid ja kauge tulevik aga ehk suvel oleks keretööd. Peale seda on täitsa vinks vonks!!!

Sai siin ka suurema lumega käidud jäärajal kus vajus mõned tunnid ennem seda kui peale läksin üks Subaru läbi jää :D
Ütleme nii, et 4wd oli väga FUN FUN FUN!!! Esimene auto mis sellise veoga siis võttis natuke aega harjumine, et kuidas käitub aga kui see juba käes siis talla ja keera rooli ning naeratus kõrvuni :D

Olen temaga rahul, küttekulu küll muidugi ikka sinna 9.5 - 10 l/100km aga noh mis nuriseda. Jalg ka raske ning vedu ka vastav!
Kuna seda soola meie teedel ikka jagatakse siis nädalas korra käin survega pesemas. Ca nädal tagasi käisin AUTOFRESH OÜ`s ning lasin teha korraliku välispesu ning lisaks lasin ka esituled ära poleerida.
Tulede klaas kordades selgem ja kriimuvaba ning tuled valgustavad nüüd päris hästi, sisse võiks veel panna vähe paremad pirnid siis oleks väga timm!!!


Manused:
Faili kommentaar: Peale korraliku välipesu
Pesu.jpg
Pesu.jpg [ 247.6 KB | Vaadatud 1812 korda ]
Faili kommentaar: Uksepiiraja
Piiraja.jpg
Piiraja.jpg [ 205.01 KB | Vaadatud 1812 korda ]


Viimati muutis Dariusboy, Kolmapäev, 28 Veebr 2018 23:06:22 +0000, muudetud 1 kord kokku.
Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Kolmapäev, 28 Veebr 2018 23:01:39 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
Täitsa sile näeb pill välja. See kõrvalistuja uks sai kunagi parklas kõksu. Ei mäletagi kus see korda tehtud sai aga pärast seda see enam hästi ei käinud. Ise ei viitsinud tegeleda. Kusagil kindlustuse kaudu. Tagaluugi juhtmeid ei oska ise kommenteerida. Kunagi see taguots tehti Mariines. Ei usu et nad porri tegid. See tagurdustuli töötas täiuslikult 10 aastat pärast remonti. Kuid viimane remonditöö kindlustuse kaudu tegi sellele autole halba. See remont tehti 2015 aasta lõpp. Nii halba keretööd polegi näinud. 6 kuud pärast remonti mullitas juba. Veel pandi vale tagastange ja veel ei hajutatud värvi ära. Ühesõnaga oli tegemist pettusega. Isa mul ei osanud kohe neid vaadata ja pärast kui ma olin auto üle vaadanud siis ta ei viitsinud võidelda. Ütleme siis nii et see keretöökoda asub ARK kandis ja tundub välimuselt soliidne aga töö täitsa masendav. Arvan et nemad korraldasid ka selle juhtme porri. Igatahes edu autoga ja TUBLI TÖÖ siiamaani :) Leidsin ka pildi viimasest õnnetusest, mille taastasid järelikult sosssepad. See juhtme teema ikka viimane piir. Kuidas sellised kohad saavad tegutseda? Veel need sosssepad keerasid originaal Subaru kärukonksu metsa. Tagusid vist seda kuvaldaga sinna sisse. Vennad ei saanud aru, et tuleb nuppu vajutada. Nad salgasid ka seda, aga lõpuks sai ikka selle uue. Aga ma arvan et sa saad ilusti asja pillist veel, et EDU :)


Manused:
crash.jpg
crash.jpg [ 52.71 KB | Vaadatud 1810 korda ]
Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 01 Mär 2018 08:07:16 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
Veel selle tagumiku kohta. See tüüpviga selle generatsiooni Lecacyl. 2016 tehti see täiesti korda. Pandi uued tagumised vedrud ja amordid ja samuti uus tagumine stabikas. Võid arvete pealt vaadata, millal see tehtud sai. Soovitaks mingi järelturu variandi vaadata, kuna näha ju on, et tehase lahendus ei kesta :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 31 Mär 2018 18:57:24 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
No kuidas Subaru elab? Mu isa on seda paar korda linna peal näinud :) Tuleb suveks veits edevam velg ka alla?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 16 Apr 2018 17:23:53 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Dets 2017 00:09:52 +0000
Postitusi: 16
Tere.

Pole jällegi päris pikalt siin sõna võtnud.
Räägin siis natuke sellest mis vahepeal tehtud ja mille poole püüdlen.

Veebruaris siis kui enam vähem lumi ära vahepeal sulas lõi tee peal sõites põlema check engine light tule ja cruise lakkas ka töötamast. Mõtlesin kohe kõige hirmsamat ja kontrollisin vedelikud üle. Kuna teen seda nädalas vähemalt 2x siis mõtlesin kohe, et selles küll asi ei saa olla aga kindluse mõttes ikkagi. Vedelikud korras ja olemas.
Järgmiseks lootsin, et ehk lihstalt mingi segadus auto ajul, võtsin aku maha 15 minutiks aga ka see ei aidanud.
Edasi läbi kasutaja Toivoku`ga suheldes sain soovituse pöörduda Nippon Autosse. Sinna sõites sai ka uuritud, et mis võiks viga olla tulenevalt sümptomeid arvestades ja erinevaid välismaa ja eesti foorumeid lugedes tuli võimalikuks vastuseks, et õhuklapp katki ja parandus ca 300-600 raha.
Õnneks Nipponi poisid tuvastasid selle, et sisselase must ja sodine ning puhastasid ka õhuklapi ära ning maksin neile 55 raha ja küttekulu langes 1 liitri võrra nagu niuhhti!
Nüüd sõites näeb ka selliseid numbreid linnas ja maanteel nagu 5 ja 6 sajale ning keskmine kulu kukkus 9.5 pealt ca 8.5l/100 km mis on minu jaoks vägagi okei sellise veoskeemiga auto puhul. Olen rahul. (Y)

Mis veel...

Kuna Toivoku`ga sai suhtlema hakatud ka teemal, et ees ja taga sillas kolksud siis ehk viitsib ette võtta siis praeguseks on sillad tihked ja kolksu vabad ning ees vahetatud sarniirid ja õõtsapuksid ning taga esimesed suured õõtsa ja diffripuksid. Lisaks kuna tagumik ei olnud kõrguselt sama ninaga siis paigaldasime taha tugevdatud Lesjöfors`i vedrud kuna originaalid ja muud väsivad ruttu ja ei pea vastu. Hetkel ikka seis see, et tagumik ikka nata liiga madal aga amordid ise korras, siis tuleb ilmselt mingi aeg taha HDPE tõstepuksid millega tõstab ca 2-2.5 cm. Siis peaks hea saama.
Nädalavahetusel sai velgedele külge poogitud suverehvid.
Lisaks sai täna käidud sillastendis Aalux rehvides Allani juures. Tulemus titimiti ja hea sõita jälle! :)

Siis kui lumi sulamas sai käidud Männikul turnimas.
Ütleme nii, et olenemata sellest, et on madal ning päris ikka mitte maastur, ronib hästi ja läbib ning võtab päris korralike tõuse.
Nädalavahetusel sai uuesti käidud. Olukord teine, pinnas pehme ja mõnusalt liivane. Tasase peal liigub vabalt aga tõuse lahtise liiva puhul peab ikka mõned korrad proovima kui ülesse saab ja probleem selles, et lihtsalt põhja peale tõmbab kinni.
Vahepeal käis ka mõte läbi peast, et tõsta ca 5 cm ja vähe vihasemad rehvid alla ning saaks ehk maastikul ka mehisemalt ringi sõita. :twisted:
Aga reaalsus on ikkagi see, et sellisel juhul hakkab vahekast valu saama ja läheb juba pooltelgede ja muude juppide lõhkumiseks. Seega otsus ei, pole mõtet, pole selle jaoks mõeldud.

Märtsis vaatasin, et pagan tuled küll poleeritud aga pirnid nagu eelmistes postitustes rääkisin jamad. Panin ca 80 raha hakkama ja tutikad korralikud Philipsi toodangust kaug ja lähitule pirnid sisse. Valgustab oluliselt paremini, ost õigustas end!

Mille poole püüdlen...

Tahaks ära teha tagumised tiivad, kuna olenemata talvel hoolsast pesemisest läks ikka rooste edasi. Midagi läbivat hetkel pole seega saab veel õigel ajal jaole.
Siis poleerida ja ilmselt suvel panen ta müüki kuna jääb minu huvide jaoks ikka liiga madalaks. Asemele tahaks kas Foresteri või siis mõnd Cherokeed.

Edevamat velge ei pane ega tule. Pole selle autoga sellised prioriteedid, pigem hoian teda sellisena nagu on.

Lisan siia ka mõned pildid.


Manused:
Faili kommentaar: Männikul kergemat tõusu võttes tõmbas tagumiku liiva sisse ja lõhkus natuke stanget.
30708341_2010239635672007_1628128686374912000_n.jpg
30708341_2010239635672007_1628128686374912000_n.jpg [ 6.52 KB | Vaadatud 1326 korda ]
Faili kommentaar: Stange küljest võtmine oli paras peavalu kuna üks koopa polt kinni roostetanud. Hakkas vastu ca 45 minti aga lõpuks tuli.
30725146_2011455375550433_5214188067979526144_n.jpg
30725146_2011455375550433_5214188067979526144_n.jpg [ 121.1 KB | Vaadatud 1326 korda ]
Faili kommentaar: Stange fix nipukatega. Esimene kord teha ja olen tulemusega rahul.
30726639_2011454958883808_4231314781161652224_n.jpg
30726639_2011454958883808_4231314781161652224_n.jpg [ 93.52 KB | Vaadatud 1326 korda ]
Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 17 Apr 2018 09:07:21 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
See auto pole jah mõeldud Männikul turnimiseks. Sa ostsid meie perelt vale auto, Oleksid pidanud Cherokee ostma :D

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=5d28

Sellel Quadra drive, mis tähendab ees ja taga LSD-D pluss keskel lukustatav keskdiferentsiaal koos 4.7 aeglustusega. Selle pilliga väga kinnijäämisohtu pole. Sai Just alla keeratud 600 eurosed Offroad Heavy Duty kollased Bilstein amordid ka talle. Kui huvi Selle Cherokee vastu, võid ühendust võtta :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 22 Apr 2018 10:15:54 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Dets 2017 00:09:52 +0000
Postitusi: 16
Küsimus suurele ringile. Kas boxer mootori puhul on see tavaline ja normaalne, et õli varras ei näita kui palju TÄPSELT õli sees on vaid on see laiali hajutatult varda peal?
Tean, et õli on normis aga kui palju seda varras ei näita.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 22 Apr 2018 12:30:22 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Laupäev, 03 Juun 2017 22:22:52 +0000
Postitusi: 134
Asukoht: Rakvere
Kui varda kuivaks teed ja uuesti vaatad,kas siis ka ei ole selget piiri näha?

_________________
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 22 Apr 2018 15:42:11 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Dets 2017 00:09:52 +0000
Postitusi: 16
Jah. Ei näita ka siis midagi. Olen proovinud ka nii, et varras sisse tagasi ja kiirelt välja aga ei miskit.
Jääb justkui mulje, et õli poleks aga ma tean, et on, sest kui olen juurde valanud siis näitab, et õli liiga palju, üle maksimumi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 22 Apr 2018 20:04:43 +0000 
Eemal

Liitunud: Laupäev, 27 Aug 2016 12:28:30 +0000
Postitusi: 27
Enda 2.0 WRX-i mootor tegi enam vähem samu trikke.
Mõnikord oli varras isegi praktiliselt kuiv, tegid lühikese sõidu või lasid natuke aega kohapeal töötada, kontrollisid umbes 30 minuti pärast õli ja siis oli täiesti normis :lol:
See oli üsna tavaline kui pidin 5-6 korda õlivarda uuesti sisse panema, et saaks enam vähem õige taseme kätte.
Kui välismaa foorumeid lugeda siis ka teised kurdavad, et õlivarras näitab ebaühtlaseid tulemusi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 23 Apr 2018 08:55:36 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
Dariusboy kirjutas:
Küsimus suurele ringile. Kas boxer mootori puhul on see tavaline ja normaalne, et õli varras ei näita kui palju TÄPSELT õli sees on vaid on see laiali hajutatult varda peal?
Tean, et õli on normis aga kui palju seda varras ei näita.


Polnud kunagi probleeme selle autoga õlitaseme jälgimisel. Nipp selles, et pead otse välja tõmbama pulga, muidu näitab tõesti aiateibaid. Õli kontrollitakse sooja mootoriga, ja pärast 5 minutit seismajäämisest. (lased õlil karterisse voolata)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 26 Apr 2018 16:50:44 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 13 Juun 2016 17:01:52 +0000
Postitusi: 4
2008 2,5i sarnane nähe. Varras on kergelt õline vaid servadest, nii külma kui sooja mootori puhul. Selle järgi näib õlitase normis olevat, hääl ja muu ei viita samuti õli vähesusele. Peagi teen õlivahetuse, eks ole siis näha.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 26 Apr 2018 18:41:24 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Kolmapäev, 17 Mär 2010 14:48:39 +0000
Postitusi: 50
Minu kogemus ikka see, et kui õli pole näha, siis reaalselt pole õli ka :D Kalla pool liitrit peale õli ja ma suht kindel et see on varda peal ka näha. See kui varda äärtes on õli see tuleb sellest kui varrast välja tõmmates korjab varras selle toru seinte pealt. Ega kui isegi 1 liiter alla miinimumi siis võib mootor veel normaalselt töötada, lihtsalt kurvis võib õlivõttur kuivale jääda. Ka selle auto mootoriga kogemus, et oli alla miinimumi õli, kuigi servades näitas ilusti õlitaset. Kallasin liitri peale ja ilusti oli õlitase miinimumi ja maksimumi vahel:) See 2,5 võtab õli, peab lihtsalt jälgima seda.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Reede, 27 Apr 2018 12:33:27 +0000 
Eemal

Liitunud: Reede, 15 Dets 2017 00:09:52 +0000
Postitusi: 16
See on mul üldse selline esimene mootor millega selline jama.

Aga kallasin õli peale ca 0.5L ja laksti oli üle maksimumi. Nagu ennist ütlesin siis teadsin, et õli on ja tase ka korras aga häirib see mitte korralikult arusaamine varda pealt vaadatuna.
Aga saab hakkama, elame edasi :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur