Eesti Subaru Foorum :: subaruclub.NET

Vaata ja loe. Vaheta kogemusi või muljeta niisama.
Tänane kuupäev Pühapäev, 19 Aug 2018 15:11:38 +0000

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Mai 2018 19:12:50 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Eelmise punase Legacy'ga tegelemisest sai siis kriitiline mõõt täis ja hakkasin midagi asemele otsima.
Raha just jalaga segada ei olnud, seega esialgu vaatasin "alumise otsa" hinnaklassi turbokaid, kuid ostu hetkel oli valik üsna kesine. Käisin kõigepealt kaemas ühte Hiiu autopoe punnsilma ( http://www.auto24.ee/used/2261688 ), kuid selle ost jäi eelkõige müüja taha - ma ei ole siiani kohanud sellel planeedil ühtki veel ülbemat ja ennasttäis inimest, eriti veel mõne "poe" esindajat. Auto ideepoolest pakkus huvi, kuid see kogemus, mis kohapeal sain ei pane enam kunagi jalgu sinnapoole seadma.

Kuna ükski teine turbokas mulle väga hinnaklassi ei mahtunud (2000-3000€ plussmiinus paarsada), siis langetasin standardeid ja vaatasin ka ilma turbota manuaale. Varasemalt on olemas kogemus Subaru automaatkastiga 3.0L 2007 Legacy näol, millel see oli ülemõistuse aeglane, ning lõpuks kooles sootuks ära, makstes mulle üle 2000€ remondi.

Silma jäi üks 2999€ hinnaga 2004 aasta neljanda põlvkonna Legacy. Selle põlvkonna kerega Legacy on minu arvates kõige kenama kerega Subaru üldse, eriti sedaanversioon. Läbisõit oli küll soliidsed 299000KM aga võtsin endale siiski selle riski.
Ülevaatusel paistis asi okei, roostet esineb, nagu eestis sõitnul autol kohaselt, kuid midagi läbi mädanenud ega auklik ei ole. Kuna proovisõidul jäi kõrvu tagant tulev klobin kohalt ära minnes, siis sai hinda veel allapoole räägitud, ning lõpuks jäi see 2700€ juurde. Lootuses, et see heli ei ole midagi muud, kui kardaani muhv.

Head:
* Mootor veab kenasti, käigukast vahetab sujuvalt ja käigud lülituvad kenasti
* Kõigil ratastel on uued klotsid/kettad
* Kere selle aasta kohta üsna okeis seisus
* Sisu heas korras kui juhiistme külg välja arvata.

Tahavad tegemist:
* Kardaanimuhv vahetada (ilmselt)
* Esisillas mingid puksid klobisevad
* Taga stabikakondid vahetada (uued sai kaasa)
* Jahutusvedelik vahetada, kuna omab pruunikat tooni, ilmselt vanusest, plokikaanetihendi läbiminekuga seotud tunnuseid pole.
* Tagumine parem uks ei tule kesklukust lahti (kinni läheb)
* Akuklemm veidi oksüdeerunud
* Kerel kergemaid kahjustusi ja kriime, tahab poleerimist. Lisaks paar roostekohta
* Tuled poleerida

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Laupäev, 12 Mai 2018 19:21:59 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Esimesena sai ette võetud sisse ehitatud handsfree süsteemi likvideerimine, kuna keskkonsoolis olev näidik kuvas aeg-ajalt ACC viga, ning kõlarite helikvaliteet oli väga kehv isegi originaalide kohta. Samuti kustub vahel raadio ekraan.
Lisaks ei hakanud süsteem minu telefoniga korralikult toimima ja võttis keskkonsooli panipaigas asjatult ruumi.

Töö kallale:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Korralik meduus tuli armatuuri seest välja.
Paraku handsfree eemaldamine ACC probleemi ei kõrvaldanud, küll aga sai kõlarite heli kõvasti normaalsemaks.
Makil samuti kustub ekraan endiselt vahel, kuid makk on plaanis nagunii välja vahetada korralikuma vastu.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 13 Mai 2018 19:03:53 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Täna sai siis ette võetud esmalt akuklemmide puhastamine. Puhastamise käigus tuli välja, et miinusklemm oli täitsa lahti peal ja loksus. Klemmid puhtad ja korralikult kinni pandud, pole siiani enam ka ACC veateadet näinud, kuid raadio ekraan kustub ikkagi suvalisel hetkel ära, paistab aina kindlamini, et raadio viga.

Lisaks otsustasin ära poleerida ka esituled. Ei ole seda kunagi varasemalt teinud, seega oli väike hirm sees, kuid appi sai võetud internet ja poest toodud järgnevad asjad:
* Liivapaber 1500-2000-2500 jämedusega (1500 ei kasutanud, oli liiga jäme), lihvisin veega.
* Abrasiivne poleerimispasta
* Poleerimiskäsnad (erineva karedusega)

Pilt

Alustuseks teipisin tulede ääred, et mitte kere kahjustada.

Pilt

Pärast kõvemat käsitööd oli esimene tuli tehtud.
Ei ole võibolla ideaalne aga parem, kui enne.

Pilt
Pilt

Kahjuks selgus, et tuled on ka seest tolmused. Kui on kellelgi aimu, mis sellega ette võtta, siis võib teada anda.
Tuledel klaasi eemaldamine tundub väga tõsine ettevõtmine.

Paar klõpsu peale pesu.

Pilt
Pilt

Lisaks avastasin, et keegi on tagatule sisse ära surnud.
Ideid, kuidas laibad sealt kätte saada?

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 14 Mai 2018 11:04:37 +0000 
Eemal
Sõõrikujoonistaja

Liitunud: Neljapäev, 04 Juun 2009 09:09:29 +0000
Postitusi: 186
Esitulede klaasi eemaldamine:
1. tuled autolt maha (ka esipamper tuleb osaliselt või täielikult ära võtta)
2. tuled veerand tunniks ahju
3. tulede esi- ja tagaosa laiali kangutada
Pärast teistpidi jälle tagasi... Esmakordselt tehes läheb ilmselt mitu tundi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 10 Juun 2018 10:59:31 +0000 
Eemal
Subaruaff

Liitunud: Laupäev, 28 Mai 2016 15:20:47 +0000
Postitusi: 79
See klaasi ääres olev rooste tundub päris inetu, võimalik et peale rooste maha käiamist on auk sees, a eks seda ole näha siis kui tegemiseks läheb. Klaas tuleks ka kindlasti eest ära võtta, muidu pole nagu väga mõtet teha seda. :mrgreen: Muidu päris kobe pill, a seda ma küll kuskilt välja ei lugenud, mis moto see on või olen lihtsalt pime. :roll:


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Pühapäev, 01 Juul 2018 23:36:30 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Pealkirjas on iseenesest kirjas 2.5 :)
Roostega ilmselt tegeleb järgmisel aastal ja teeb siis kõik korraga ära. Originaalväljalase on jube vaikne ja võtab kogu mõnusalt müdiseva bokseri ära. On kellelgi aimu, kuskohast sellele natuke mõnusamat väljalaset saada võiks?


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Esmaspäev, 02 Juul 2018 23:23:28 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 19 Veebr 2018 11:19:46 +0000
Postitusi: 4
Kuidas esimeste ustel servad on?

Mis värvi isend on? Tumesinine või must? Tagatuled küll karjuvad :D Ma endal tegin helemusta tulede toonimise kilega üle, jäi palju soliidsem..

Enne ja pärast pilt: https://www.instagram.com/p/BhODcSmF-EU ... utokile.eu

_________________
Subaru Legacy 2005 wide body model


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Teisipäev, 10 Juul 2018 23:29:40 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Ustega on see, et millalgi tuleks tegeleda, jälgi on näha aga metall pehme ei ole. Värv on muidu tumesinine, toonimiskile kohapealt ei teagi, ma olen traditsiooniliselt olnud üsna tulede toonimise vastu. Ilmselt see on sellepärast, et meenuvad kohe "väikelinna bemmi" mustaks võõbatud tagatuled :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: Neljapäev, 09 Aug 2018 21:58:27 +0000 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev, 20 Veebr 2012 00:07:47 +0000
Postitusi: 42
Asukoht: Tallinn
Kuna kellapaneel ei toiminud korralikult juba pikemat aega, siis hakkasin uurima, milles probleem.
Paneel maha võetud eemaldasin trükkplaadi ja asusin uurima. Kellapaneeli eemaldamine armatuurist oli muide äärmisel lihtne, ning vaja läks vaid kahte kätt :)

Pilt

Kuna enamik komponente asus LCD all, siis jootsin lahti LCD 2 jalga ühes ääres ja painutasin ekraani õrnalt eemale. Kui seda ettevaatlikult teha, siis ühendusjalad ei murdu.
Pilt

Silma jäigi võibolla osadele juba tuttav takisti R4, mille alumisel jootel on isegi kehva pildiga näha selge mõra.
Pilt

Jootsin takisti mõlemad otsad värske tinaga üle ja lappasin kokku tagasi.
Pilt

Kellapaneel ärkas tänu sellele taas ellu. Paraku jäi endiselt pimedaks raadioekraan, mis vaid harva võtab pildi ette.
Pilt

Kui kellelgi raadioekraaniga kogemusi on, siis oleks tore neid kuulda :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
phpbb.ee
AutoFutur