99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89
Tervist!
Sa siis ligi võetud (tuntud?) punane Legacy. Üsna värvikas ajalugu sellel seljataga ja käinud aastate jooksul käest kätte palju kordi. Viimane Legacy sai mul avariis hukka, kui tagant sisse põrutati. Nüüd siis 1.5 aastat hiljem tekkis võimalus siis uuesti Subaru soetada.
Läbisõit on soliidne 300 000. Tehnika poole pealt pole viga, kuid rooste teeb liiga. Kõige rohkem vajavad tähelepanu taga poolraamid. Sai remonditud veidi käsipidurit - üks vedru oli puudu ja regulaatorid olid kinni. Sõidab hästi ja teeb head häält
Eks soov oleks enne täiesti korda teha, enne kui midagi "tuunima" hakkab. Välimust väga ei teekski. Pigem tahaks tehnikat veidi värskendada.
Tahtsin täna paigaldada esimese põhjakaitse (mingi alumiinium sulamist äkki?), mis mul eelmisest Subarust alles jäi. Esimesed poldiaugud kattuvad 1:1 aga tagumised kinnitused... Pole nagu kusagile riputada seda. Ei mäleta ka kuidas see eelmisel Subarul kinni oli. Tagumised augud ovaalsed, et ju siis mingite ekstsentrikega kinni. Ei tea. Kui oskab keegi nõu anda, siis abi teretulnud Kui vaja, saab pilte ka põhjakaitsest.
Lisan õhtul siis paar pilti ka, mis ostupäeval tegin. Mõned müügikuulutuse pildid saan lisada.
Sa siis ligi võetud (tuntud?) punane Legacy. Üsna värvikas ajalugu sellel seljataga ja käinud aastate jooksul käest kätte palju kordi. Viimane Legacy sai mul avariis hukka, kui tagant sisse põrutati. Nüüd siis 1.5 aastat hiljem tekkis võimalus siis uuesti Subaru soetada.
Läbisõit on soliidne 300 000. Tehnika poole pealt pole viga, kuid rooste teeb liiga. Kõige rohkem vajavad tähelepanu taga poolraamid. Sai remonditud veidi käsipidurit - üks vedru oli puudu ja regulaatorid olid kinni. Sõidab hästi ja teeb head häält
Eks soov oleks enne täiesti korda teha, enne kui midagi "tuunima" hakkab. Välimust väga ei teekski. Pigem tahaks tehnikat veidi värskendada.
Tahtsin täna paigaldada esimese põhjakaitse (mingi alumiinium sulamist äkki?), mis mul eelmisest Subarust alles jäi. Esimesed poldiaugud kattuvad 1:1 aga tagumised kinnitused... Pole nagu kusagile riputada seda. Ei mäleta ka kuidas see eelmisel Subarul kinni oli. Tagumised augud ovaalsed, et ju siis mingite ekstsentrikega kinni. Ei tea. Kui oskab keegi nõu anda, siis abi teretulnud Kui vaja, saab pilte ka põhjakaitsest.
Lisan õhtul siis paar pilti ka, mis ostupäeval tegin. Mõned müügikuulutuse pildid saan lisada.
Viimati muutis SiiM1991, L, 13 Jaan 2018 21:23:59 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Kahjuks kollased udukad puudu. On tavalised. Olid need kiletatud või olidki kollase klaasiga?
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Kile oli peal. Minukäest lahkus sellises seisus : http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=cc8fSiiM1991 kirjutas:Kahjuks kollased udukad puudu. On tavalised. Olid need kiletatud või olidki kollase klaasiga?
Aga ma ei mäleta kas see oli eelmine või üleeelmine kevad . Poolraami otsad olid juba siis mittekõigeparemas seisus, tagastangetala oli üldse olematu ja selleasemele sai mingi teise masina tala aretatud . Tagakoopad võiksid seespoolt igaksjuhuks üle kontrollida. Polnud väga kiita needki. Tüüpiline vana Subaru ühesõnaga roostepoolelt
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Koopa ääred üsna korras. Taga põll ja taga vasak poolraam üsna jamas seisus. Ees vasak poritiib ka stange liitumis kohast läbi roostetanud - värv veel peal, aga pehme on. Üritan esimesel võimalusel selle kõik ära teha. Muidu pudiseb koost. Peaasi et tagasild all niikaua püsib, kuni tegemisele läheb. Aga mis muutunud on su ajast - jap-style pütt on lisandunud ja udukad on tavalised.
Värsked pildid
Täna õhtul tehtud
http://www.upload.ee/image/5308532/2015 ... 004_1_.jpg
----
Ostu päeval tehtud...
http://www.upload.ee/image/5308551/PB010027.JPG
http://www.upload.ee/image/5308552/PB010025.JPG
Värsked pildid
Täna õhtul tehtud
http://www.upload.ee/image/5308532/2015 ... 004_1_.jpg
----
Ostu päeval tehtud...
http://www.upload.ee/image/5308551/PB010027.JPG
http://www.upload.ee/image/5308552/PB010025.JPG
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Niisiis. Jutuks natuke. Kavatsen teha ära selle, mida eelmised omanikud tegemata jätsid - tagumised poolraamid. Olen otsinud samaväärset autot Lätist, Soomest, Saksamaalt jne. Ei leia sellist, või paremat. Ja kuna ostsin selle Legacy üsna odavalt, siis julgen sinna veidi investeerida. Otsin pakkumisi taga poolraamide taastamiseks. Enda pole aega ja kohta, kus teha. Üks töökoda hüppas alt, kuna pidas liiga töömahukaks. Hinnapakkumine oli hea. Aga see enam ei loe. Hetkel on sõna lendu lastud Haapsalus, Pärnus ja Tartus. Kui midagi selgub, kirjutan kohe siia.
---
Siis veel "laia ringi" küsimus. Seda Subarut on VÄGA paljud omanud - mina peaks olema vist 13. omanik. Kui keegi siit seda Subarut kunagi omanud, kirjutage siia, mida olete teinud mida tegemata jätnud. Sest mulle tundub, et mootoriga midagi tehtud - kõik mootori juhtmestik ja pistikud näevad välja nagu äsja pakendist välja võetud. Kas on mootorit kunagi vahetatud? MIdagi mootoriga tehtud? Nii palju tean, et hammasrihm vahetatud üsna hiljuti. Igatahes, kõik info on teretulnud!!
EDIT: Rääkige veidi aeglustist. Mul tunne, et see mul ei tööta. Seisu ajal vajutan siduri alla, tõmban aeglusti hoova töö asendisse ja kollane tuli "4WD LO" süttib, kuid "minekus" mingit vahet ei märka. Aeglustiga peaks auto minema kohalt ära ilma gaasi puutumata. Ei tööta ilmselgelt! Keegi teab, kust viga otsima hakata?
Värskemad pildid ka.
http://www.upload.ee/image/5373760/IMG_ ... 145206.jpg
---
Siis veel "laia ringi" küsimus. Seda Subarut on VÄGA paljud omanud - mina peaks olema vist 13. omanik. Kui keegi siit seda Subarut kunagi omanud, kirjutage siia, mida olete teinud mida tegemata jätnud. Sest mulle tundub, et mootoriga midagi tehtud - kõik mootori juhtmestik ja pistikud näevad välja nagu äsja pakendist välja võetud. Kas on mootorit kunagi vahetatud? MIdagi mootoriga tehtud? Nii palju tean, et hammasrihm vahetatud üsna hiljuti. Igatahes, kõik info on teretulnud!!
EDIT: Rääkige veidi aeglustist. Mul tunne, et see mul ei tööta. Seisu ajal vajutan siduri alla, tõmban aeglusti hoova töö asendisse ja kollane tuli "4WD LO" süttib, kuid "minekus" mingit vahet ei märka. Aeglustiga peaks auto minema kohalt ära ilma gaasi puutumata. Ei tööta ilmselgelt! Keegi teab, kust viga otsima hakata?
Värskemad pildid ka.
http://www.upload.ee/image/5373760/IMG_ ... 145206.jpg
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Peast ei mäleta, aga umbes 265000nde ja 27000nde vahel sai minukäes masin sellise listi :vahetatud lamda, termostaat, küünlad, küünlajuhtmed, kütusefilter, mootori õli, filter, pidurivedelik, jahutusvedelik, siduriõli, hammasrihm koos sinnajuurde kuuluvate pingutite rullikute ja veepumbaga. Ees rooliotsad, zarniirid, ees ja taga kõik stabikapuksid. Kõik piduriklotsid. Ma millegipärast arvan, et peale seda pole peale õli väga muud midagi vahetatud. minukäest läks auto Tallinnasse kasutajale ArthurG. Aeglusti minukäes igatahes toimis, ehk siis tõstis mootori põõrdeid tunduvalt. Kui mälu ei peta siis targemad mehed rääkisid omalajal et aeglustiga sõites on 5nda käigu lõpp seal 80ne ringis. Ise ei proovinud kuna tegu on siiski kohaltäramineku abi mitte kastilõhkujaga . Ahjaa, selles, et vasakult esistangenurk roostetab olen mina ka natuke süüdi, sai ronimas käidud ja tagurdades stange taguspidi tõmmatud, kuna kinni oli vaja saada siis sai kohapeal suvaline kruvi läbi stange tiiba kinni lastud. Umbes 275000nde juures said uue värvi katus ja tagumised porikoopad, üks pool sai ka vahetatud, teine lapitud, kuna lihtsalt ei leidnud õiget plekki. Seespoolt jäid siis tegemata kuna remondimehel polnud aega ja ka tahtmist seal jamada.
Üks pilt ka siis sellest ajast veel .
Üks pilt ka siis sellest ajast veel .
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Subaru aeglusti polegi väga maasturlik, mul endal oli ka Foresteriga sama hämming, et kas üldse töötab. Sõitma hakates on näha, et sama kiiruse juures on ühel juhul pöörded kõrgemad.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
[quote="Deepmaan"]Aeglusti minukäes igatahes toimis, ehk siis tõstis mootori põõrdeid tunduvalt. Kui mälu ei peta siis targemad mehed rääkisid omalajal et aeglustiga sõites on 5nda käigu lõpp seal 80ne ringis. Ise ei proovinud kuna tegu on siiski kohaltäramineku abi mitte kastilõhkujaga .
Huvitav et autot omand inimene ei tea kuidas aeglusti tõõtas.Näiteks sajaga sõites on 85 kw mootoriga autol põõrded seal 3000 lähedal ja kui tõmmata aeglusti sisse siis põõrded tõusevad vaid 500 põõret.Maastikul siiski on abiks just sihipärasel kasutusel.
Huvitav et autot omand inimene ei tea kuidas aeglusti tõõtas.Näiteks sajaga sõites on 85 kw mootoriga autol põõrded seal 3000 lähedal ja kui tõmmata aeglusti sisse siis põõrded tõusevad vaid 500 põõret.Maastikul siiski on abiks just sihipärasel kasutusel.
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
@Deepmaan - Pärast sind on auto vähem kui 30 000 sõitnud - praegu ees 302 000km kuskil. Ise olen veidi üle 1000km sõitnud kuu ajaga. Eelmine omanik vahetas õli ca. 2000km tagasi, niiet jah õli on vahetatud hiljuti. Hetkel ongi autol ainuke mure kere. Esimese asjana tahan tagumised poolraamid elamisväärseks saada. Kuna ise töötan ülevaatuses, siis ei laseks sellist liikurit läbi ülevaatusel - parem sillatala kinnitus ripub õhus! Sillatala taga tühi auk. Ja eesmised raami otsad, mis üle põhjaks lähevad...need on voolitud ehitusvahust ja bituumen mastiksist.
http://www.upload.ee/image/5374321/IMG_ ... 175403.jpg
http://www.upload.ee/image/5374321/IMG_ ... 175403.jpg
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
sarnase legacy omanikuna kohe huvitab,et mis asja stanged need küljes on. Mis kerepakett või millistelt legacytelt sellist leiduda võiks?
Endal kõige tavalisem GL ja mul raamid ja põhi tugev, ainult tagatiiva ääred on läinud, aga see lihtsasti lahendatav probleem, huvitav kas pill siis sul taha mingi hea paugu saanud ,et niiviisi sealt roostetab? Ilus näeb välja.
Endal kõige tavalisem GL ja mul raamid ja põhi tugev, ainult tagatiiva ääred on läinud, aga see lihtsasti lahendatav probleem, huvitav kas pill siis sul taha mingi hea paugu saanud ,et niiviisi sealt roostetab? Ilus näeb välja.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Sellel masinal on Legacy GT stanged.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
vist on suht haruldane asi ja b osana kuskilt tellida ei saa ning varuosadena selliseid ka vist ei leidu?raig0 kirjutas:Sellel masinal on Legacy GT stanged.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
cancer kirjutas:Deepmaan kirjutas:Aeglusti minukäes igatahes toimis, ehk siis tõstis mootori põõrdeid tunduvalt. Kui mälu ei peta siis targemad mehed rääkisid omalajal et aeglustiga sõites on 5nda käigu lõpp seal 80ne ringis. Ise ei proovinud kuna tegu on siiski kohaltäramineku abi mitte kastilõhkujaga .
Huvitav et autot omand inimene ei tea kuidas aeglusti tõõtas.Näiteks sajaga sõites on 85 kw mootoriga autol põõrded seal 3000 lähedal ja kui tõmmata aeglusti sisse siis põõrded tõusevad vaid 500 põõret.Maastikul siiski on abiks just sihipärasel kasutusel.
Mul on peale selle auto omamist olnud päris mitmeid erinevaid autosi, ilmselgelt ma ei mäleta iga auto kohta igat asja. Eriti veel sellist asja mida kaautada polnud vajalik . Meil Eestis pole ju lund ja talve . Metsa ja kruusa autod minukäes üldjuhul ei saa
Värvipoolest siiani enim meeldinud Subaru, teist sama tooni Eestis igatahes kohanud ei ole
Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991
Kindlasti ei leidu.Toivoku kirjutas:vist on suht haruldane asi ja b osana kuskilt tellida ei saa ning varuosadena selliseid ka vist ei leidu?raig0 kirjutas:Sellel masinal on Legacy GT stanged.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B