9. leht 10-st

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 16:18:49 +0300
Postitas syms221
2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 16:27:04 +0300
Postitas Toivoku
syms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jne :)

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 16:40:28 +0300
Postitas syms221
Toivoku kirjutas:
syms221 kirjutas:2005. 2.5 Legacy (121kw) igatahes ilusti jaksas 3. käiguga driftida.
eks vast oleneb rehvist ja kui karedaks on jää lastud piigimeestepoolt jne :)
No see oli ammu Männiku karjääril ja oli väga sile jää. Kiirus oli seal 120 km/h kandis

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 20:50:19 +0300
Postitas tiriliri
Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 27 Veebr 2018 21:19:26 +0300
Postitas Duster
Liigne driftimine on enamuse ajast ja pinnastest mõtetu pidamiseta lohisemine kurvist välja suunal ja ei evi absoluudselt mingit tõde auto sõidetavuse/kiiruse/efektiivsuse kohta. Kunagi oli mul 66kw impreza, mis suutis ka driftida, aga maanteel möödasõita näiteks ei osanud.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: K, 28 Veebr 2018 05:26:24 +0300
Postitas syms221
tiriliri kirjutas:Tegelikult on ju küsimus selles et kas auto jaksab ennast driftides kurvi sisse vedada. Sisuliselt saab ju iga auto igal pinnasel 120 pealt driftima.
No auto oli ikka täiesti risti ja jõud oli taga sellisel kiirusel, ehk ei kiirendand 120 ja ei keeranud risti, vaid reaalselt auto jaksas vedada ka. Samuti on 2005 Legacyl ju aeglusti, aga seda ei soovitaks jäärajal kasutada :) On ju nendel Legacytel keskel ainult visko lSD ja ees ja taga lahtised difrid, et STI veoskeemiga ei anna võrrelda. Samuti oli auto ikka suht alajuhitav ja pidi contraga kurvidesse sisenema. Kuid suurim miinus 2005 Legacyl oli täiesti kohutav ABS mis autot absoluutselt ei pidurdanud jää peal.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: K, 28 Veebr 2018 22:29:00 +0300
Postitas Rauno89
Üldiselt kasutasin teist ja kolmandat, sõltuvalt kohast.

Paaril eriti külmal hommikul on külma mootoriga jõnksutanud madalamatel pööretel. Kui mootori soojaks sai, siis viga enam ei esinenud.
Erinevaid hädasid ikka jagub :D

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: L, 10 Mär 2018 22:33:16 +0300
Postitas Rauno89
Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex :D

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: L, 10 Mär 2018 22:39:20 +0300
Postitas syms221
Rauno89 kirjutas:Täna siis sai Türi jäärajal käidud, pidamine oli hea, sõita mõnus, ainult auto kaal kipub probleeme tekitama käänulisemates lõikudes.
Korra sai ka lähemalt valli vaadatud, mille tagajärjel tagastange otsustas ühelt küljelt eralduda.
Stange alt tuli välja kõigi autojuhtide suur lemmik - makroflex :D
Mis seal Makroflexi all on? Suur auk?

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: P, 11 Mär 2018 04:25:14 +0300
Postitas Deepmaan
Mida see kinni pidi hoidma? Minuteada minuajal oli veel maltofleksi vaba, stangetala sai ainult ühe mersulaatse toote oma vastu vahetatud kuna originaal oli emeksi kaup :)

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: P, 11 Mär 2018 11:53:28 +0300
Postitas Toivoku
see kurvilisemastest probleem lahendatakse vist esimese stabika ära võtmisega?

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: E, 12 Mär 2018 16:21:26 +0300
Postitas Rauno89
Makro eemaldamisega tuli välja üks stange kinnitustest, mille külge sai lastud läbi stange kruvi, mis seda nüüd väga korralikult kinni hoiab. Mingit erilist roppust sealt alt ei tuvastanud.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: P, 01 Apr 2018 21:01:05 +0300
Postitas Rauno89
Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: E, 02 Apr 2018 09:30:59 +0300
Postitas HUNT113
Rauno89 kirjutas:Vahetasin täna puldil patarei ära, kuna viimasel ajal ei tahtnud signa sellele eriti enam reageerida. Enam uksi selle puldiga aga lahti ei tehta - kui puldil nuppu vajutada, siis läheb autol armatuuris signa tuli veidi pikemalt põlema, kuid uksi ei avata. Õnneks on veel üks veidi katkisem pult (ka pooltühja patareiga), millega pääsesin sisse, kuid vahetatud patareiga pult ei toimi.
On kellelgi aimu, mis ette võtta sellega?

Kui on cobra, nagu esinduses neid pandi, siis tuleb uuesti autoga kalibreerida. Mingid nupu kombinatsioonid tuleb all hoida, kodulehel kindlasti kirjas või mine kohale, vanasti asusid ARK-i taga.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: E, 02 Apr 2018 17:34:20 +0300
Postitas TeeeTL
Kunagi 2001a Legacy cobra alarmi puhul sain vist siit abi http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=88858 , Kuhugi asutusse pöörduda eriti ei saanud, sest immo oli peal ja tehase võtmega sai ainult kesklukku lahti.