7. leht 10-st

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: E, 02 Okt 2017 18:35:29 +0300
Postitas Tubaru
Tuunisid dislaks? :/

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: N, 26 Okt 2017 15:58:28 +0300
Postitas SiiM1991
Ei. Seda häält tegi väntvõlli otsas see rihmaratas. Uus tellitud.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: P, 12 Nov 2017 11:58:23 +0300
Postitas SiiM1991
Sai siis selline asi tellitud. Alumiiniumist rihmaratas. Nii ilus, et ei raatsi Legacyle seda panna :lol: Aga ei, las olla. Kes Legacy ära ostab, saab siis selle "ilu" nautida :P

Nüüd tuleb see veel külge panna...

https://www.upload.ee/image/7654242/IMG ... 172736.jpg
Pilt

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: P, 12 Nov 2017 14:40:47 +0300
Postitas raig0
Raskel ja kummileevendiga rihmarattal on oma eesmärk. See punane võib ilus olla,aga kas ta leevendab igasugu vibratsioone ka sama hästi kui orginaal?
http://www.atiracing.com/products/dampe ... subaru.htm

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: L, 18 Nov 2017 12:55:26 +0300
Postitas SiiM1991
Ei leevenda ilmselt jah. Aga mis ta ikka seal halba teeb? Bokserid on üsna tasakaalus. Lisaks kestab see ratas ilmselt kauem, kui B osa rihmaratas - kuna selle pole vulkaniseeritud(või liimitud) kummi, mis aja jooksul lihtsalt irdub.
Üldiselt keskendun rohkem Imprezale ja Legacy müün talvel maha. Legacy on supper hea auto, aga kuna autot olen omanud juba 2 aastat, siis tahaks edasi liikuda. Sellepärast teen mõned viimased kulutused ja annab ta järgmisse perre. Ja ilmselt siis koos müügiga läheb ka see teema kinni. Legacy müügi pärast lasin ka selle teema "kasutajate autod" teemasse liigutada.
Praegu on Legacy remondis - esimene parem (kõrvalistuja poolne) amordikann taastatakse, lisaks pandi see rihmaratas külge ja veel nipet-näpet tehakse (ees stange kinnitused, vasak esimene stabika kont). Järgmine nädal saab Impreza ilmselt valmis ja siis tahaks Legacy maha müüa. Eks uus omanik otsustab siis, kas ta tahab seda alumiiniumist rattast seal näha või ostab veidi kallima kummi leevendiga ratta. See ratas polnud kuigi odav ja lisaks peaks see enamikele EJ mootoritele sobima. Kui tahab, müüb ratta kellegile "kaalusäästu friigile" maha ja paneb siis ise kummi leevendiga raskema rihmaratta.
Olge mõnusad!

Edit: Lisaks tsiteerin seal lingilt teksti "The ATI Super Damper is a critical component for all high performance cars to help protect against engine harmonics" - ehk siis, mul pole high performace masin. Teiseks, kui mootor tugevalt forsseeritud, siis kipub mootor veidi ebaühtlasemalt käima ja pole nii tasakaalus - olen kuulnud ja näinud, kuidas "viilitud" mootorid töötavad. Mul puhas stock mootor, mis käib nagu siidi. Ehk siis usun et midagi halba see jäik rihmaratas ei tee. Peace!

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: N, 23 Nov 2017 21:10:15 +0300
Postitas Duster
Sama lalin käib ka kergemate hoorataste kohta, et ei saa minema ja dildotseb ja midaiganes, mul sai ikka korralikult seda hooratast kastreeritud ja tulem on sigahea, kulub marjaks ära eriti kui tahad käike vahegaasiga sujuvalt alla vahetada ja selleks mitte üleliia palju aega raisata. Parem on ka kiire ülesvahetus, jõnks, mis käib on ikka oluliselt väiksem. Viimane on muidugi 5'se kastiga ja kulunud rihmamajandusega suht riskiga värk.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX by SiiM1991

Postitatud: L, 13 Jaan 2018 18:15:47 +0300
Postitas SiiM1991
MÜÜDUD

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: E, 15 Jaan 2018 20:59:34 +0300
Postitas Rauno89
Auto nüüd minu valduses, tegemist ikka jagub aga vaikselt hakkame peale.

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: E, 15 Jaan 2018 23:18:13 +0300
Postitas sulapekk
Muutsin teema ära - saab siin samas jätkata. Edu!

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 16 Jaan 2018 10:09:48 +0300
Postitas HUNT113
Nähtud Nõmmel. :wink:

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 30 Jaan 2018 01:32:00 +0300
Postitas Rauno89
Esimesed sõidud-remondid tehtud ja praeguseks pilt selge, mis seisus masin täpsemalt on.
Seis ei ole paraku üldse nii hea, kui müüja alguses rääkis ja vigu on tegelikult ämbriga rohkem.

Keretööd on mitmes kohas tehtud, kuigi mitte kõige parema kvaliteediga. Sellest hoolimata roostet jagub, eelkõige; ees vasakul amordikannul, ustel (eriti taga vasakul), tagaluugil, kapotil. Tagaluugi ja tagumise vasaku ukse sai küll kaasa aga värvimist ja paigaldust tahavad needki. Summuti on paras frankensteini koletis, torujuppidest kokku keevitatud aga toimib.

Mootor-kast vähemalt toimetavad kenasti, ning auto liigub nii, nagu peab. Muidu lõbus pill, müdiseb ja liigub kenasti, külg ees läheb ka. Oluliselt vähem igav auto, kui argipäevaliikur Mitsubishi Outlander 2011.

Vigadest:
* Salongimakk ei töötanud ja lõi pidevalt kaitset välja, lahenduseks sai toodud noortehnikust uus Clarioni raadio, ning korda tehtud maki taga olev juhtmestik. Pea iga kasutatud auto ostul on jäänud mulle arusaamatuks, miks hakkavad inimesed oma suva järgi käepäraste vahenditega juhtmeid ümber ühendama. Maki taga juhtmestik oli kinnitatud kasutades valgeid klemmliiste, mis maki eemaldamisel muidugi raami taha kinni jäid ja osa kinnitusi lõhkusid. Tulemuseks tegin kõik ühendused uuesti ja korralikult. Lisaks oli mootoriruumist pagasiruumi veetud bassikõlarile toitekaabel, mis oli lihtsalt jäetud lahtise otsaga vedelema, kaitse sees...
Kaabel sai isoleeritud ja kaitse eemaldatud pesast.

* Klaasipesuri paak oli kunagi purunenud, kuid uus paak pandi lihtsalt lahtiselt vana kohale ja amordikannu küljest ei viitsitud isegi vanu kruve/plastikutükke ära võtta. Üks kruvidest oli sisse pooleks keeratud ja see jäi praegu nii, nagu on. Teine sai lahti meelitatud koos vana paagi tükiga ja uus paak seeläbi kindlamini külge.

* Jahutusradikas lekib, mitte palju aga siiski, tarvis vahetada ilmselt.
* Roolilatt lekib üsna isuga nagu kõigil vanadel Subarutel.
* Mootor alt õline, ilmselt mingid tihendid-simmerid lekivad, õlikulu täheldanud ei ole.
* Taga järsemal kiirendamisel mingi kolks, arvati, et diffril mingid puksid.
* Taga pidurikettad kulunud.
* Käsipiduri "pidurdusjõud" ei ole ühtlane vasaku ja parema poole vahel
* Taga kojamees ei tööta
* Rool rämedalt kulunud
* Jahutusnuppudel lõviosa tulesid ei põle


Esimese "remondiga" tehtud:
* Õlivahetus koos filtriga. 2017 aastal autol õlivahetust ei teostatudki (viimati tehtud 2016 lõpp), üsna hoolimatu kohtlemine ühele Subarule. Tegin mina siis Jaanuaris 2018, kui auto juba minu kätte sai.
* Käigukangi puksid, et kang oleks natuke konkreetsem, mitte lõdva nuudel.
* Esisillas üks puuduv stabika kont paigaldatud. Muuhulgas tuli välja, et stabika kondi ühe poole kinnituses on tehtud paksemat sorti seibist :)
* Sai vahetatud ka mootori õhufilter uuel katsel. Esimesel katsel andis Motonet vale filtri.

Järgmisena vaja teha:
* Tagasillas "kolks" (diffripuksid??) kõrvaldada
* Radika leke kõrvaldada
* Küünlad ja juhtmed vahetada, et ehk natuke särtsu juurde saada
* Põhjakaitse (Ravolarist komposiit), kuna seda ei ole ja kogu sopp lendab kapotialla
* Eriti mädanenud uks ja tagaluuk vahetada, saab vast ka tagakojamehe tööle
* Põhja alla Krowni möks vms, et aeglasemalt roostetaks (on keegi ehk proovinud, teab kommenteerida?)
* Käsipidur "ühtlaseks teha"

Pikem-lühem perspektiiv on see, et paar aastat ringi sõita, Subarut meelde tuletada ja siis turboka vastu välja vahetada.
Põhjalikke keretöid ilmselt tegema ei hakka (ehk pole vaja ka), mootori-roolilati lekkeid esialgu samuti mitte, kuna intensiivselt vedelikke ei välju.
Ühesõnaga jälle üks paras auk, kuhu raha sisse kallata.

Kaks klõpsu kah
https://imgur.com/a/CSpbj

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 30 Jaan 2018 10:59:37 +0300
Postitas raig0
Rauno89 kirjutas: Vigadest:
* Salongimakk ei töötanud ja lõi pidevalt kaitset välja, lahenduseks sai toodud noortehnikust uus Clarioni raadio, ning korda tehtud maki taga olev juhtmestik. Pea iga kasutatud auto ostul on jäänud mulle arusaamatuks, miks hakkavad inimesed oma suva järgi käepäraste vahenditega juhtmeid ümber ühendama. Maki taga juhtmestik oli kinnitatud kasutades valgeid klemmliiste, mis maki eemaldamisel muidugi raami taha kinni jäid ja osa kinnitusi lõhkusid. Tulemuseks tegin kõik ühendused uuesti ja korralikult.
Ma mõtlesin,et ma olen ainuke,kellel iga "uue" autoga selline asi juhtub. Kuna ma olen elektrialal tegev,siis selline asi ajab mind ülinärvi.
Kas on raske soetada siis kabandusvõrgust üleminek vms. Alati on mingi spetsialist juhmed maha lõiganud ja mingit ratsi teinud.

Aga einoh, edu!

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 30 Jaan 2018 11:35:37 +0300
Postitas Toivoku
Edu autoga, arvan,et enamus neist vigadest on suhteliselt lihtsalt korrastatavad :)
oi see maki värk on parim :D üleminek maksab alla 10ne euri, aga vennikesed ikka keeravad kokku ja lapivad maalriteibiga juhtmeid, krt pärast tahtes normaalseks teha siis mõistata kus mis kõlar asub.
MInu viimase orgunnitud auto maki juhtmed spetsialistipoolt tehtud.

Pilt

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 30 Jaan 2018 18:13:40 +0300
Postitas MargusR
Kõik vähegi kättesattunud teibid-kleeplindid on käiku läinud vist!Tegelt väga vastutustundetu käitumine vara vastu.See pruun on voolujuhe?

Re: 99' Subaru Legacy 2.5GX -- Rauno89

Postitatud: T, 30 Jaan 2018 18:55:30 +0300
Postitas merchant
MargusR kirjutas:Kõik vähegi kättesattunud teibid-kleeplindid on käiku läinud vist!Tegelt väga vastutustundetu käitumine vara vastu.See pruun on voolujuhe?
Juhtmete järgi vaadates tundub tegu olevat bemmiga ja sel on pruun mass.