Esimesed sõidud-remondid tehtud ja praeguseks pilt selge, mis seisus masin täpsemalt on.
Seis ei ole paraku üldse nii hea, kui müüja alguses rääkis ja vigu on tegelikult ämbriga rohkem.
Keretööd on mitmes kohas tehtud, kuigi mitte kõige parema kvaliteediga. Sellest hoolimata roostet jagub, eelkõige; ees vasakul amordikannul, ustel (eriti taga vasakul), tagaluugil, kapotil. Tagaluugi ja tagumise vasaku ukse sai küll kaasa aga värvimist ja paigaldust tahavad needki. Summuti on paras frankensteini koletis, torujuppidest kokku keevitatud aga toimib.
Mootor-kast vähemalt toimetavad kenasti, ning auto liigub nii, nagu peab. Muidu lõbus pill, müdiseb ja liigub kenasti, külg ees läheb ka. Oluliselt vähem igav auto, kui argipäevaliikur Mitsubishi Outlander 2011.
Vigadest:
* Salongimakk ei töötanud ja lõi pidevalt kaitset välja, lahenduseks sai toodud noortehnikust uus Clarioni raadio, ning korda tehtud maki taga olev juhtmestik. Pea iga kasutatud auto ostul on jäänud mulle arusaamatuks, miks hakkavad inimesed oma suva järgi käepäraste vahenditega juhtmeid ümber ühendama. Maki taga juhtmestik oli kinnitatud kasutades valgeid klemmliiste, mis maki eemaldamisel muidugi raami taha kinni jäid ja osa kinnitusi lõhkusid. Tulemuseks tegin kõik ühendused uuesti ja korralikult. Lisaks oli mootoriruumist pagasiruumi veetud bassikõlarile toitekaabel, mis oli lihtsalt jäetud lahtise otsaga vedelema, kaitse sees...
Kaabel sai isoleeritud ja kaitse eemaldatud pesast.
* Klaasipesuri paak oli kunagi purunenud, kuid uus paak pandi lihtsalt lahtiselt vana kohale ja amordikannu küljest ei viitsitud isegi vanu kruve/plastikutükke ära võtta. Üks kruvidest oli sisse pooleks keeratud ja see jäi praegu nii, nagu on. Teine sai lahti meelitatud koos vana paagi tükiga ja uus paak seeläbi kindlamini külge.
* Jahutusradikas lekib, mitte palju aga siiski, tarvis vahetada ilmselt.
* Roolilatt lekib üsna isuga nagu kõigil vanadel Subarutel.
* Mootor alt õline, ilmselt mingid tihendid-simmerid lekivad, õlikulu täheldanud ei ole.
* Taga järsemal kiirendamisel mingi kolks, arvati, et diffril mingid puksid.
* Taga pidurikettad kulunud.
* Käsipiduri "pidurdusjõud" ei ole ühtlane vasaku ja parema poole vahel
* Taga kojamees ei tööta
* Rool rämedalt kulunud
* Jahutusnuppudel lõviosa tulesid ei põle
Esimese "remondiga" tehtud:
* Õlivahetus koos filtriga. 2017 aastal autol õlivahetust ei teostatudki (viimati tehtud 2016 lõpp), üsna hoolimatu kohtlemine ühele Subarule. Tegin mina siis Jaanuaris 2018, kui auto juba minu kätte sai.
* Käigukangi puksid, et kang oleks natuke konkreetsem, mitte lõdva nuudel.
* Esisillas üks puuduv stabika kont paigaldatud. Muuhulgas tuli välja, et stabika kondi ühe poole kinnituses on tehtud paksemat sorti seibist
* Sai vahetatud ka mootori õhufilter uuel katsel. Esimesel katsel andis Motonet vale filtri.
Järgmisena vaja teha:
* Tagasillas "kolks" (diffripuksid??) kõrvaldada
* Radika leke kõrvaldada
* Küünlad ja juhtmed vahetada, et ehk natuke särtsu juurde saada
* Põhjakaitse (Ravolarist komposiit), kuna seda ei ole ja kogu sopp lendab kapotialla
* Eriti mädanenud uks ja tagaluuk vahetada, saab vast ka tagakojamehe tööle
* Põhja alla Krowni möks vms, et aeglasemalt roostetaks (on keegi ehk proovinud, teab kommenteerida?)
* Käsipidur "ühtlaseks teha"
Pikem-lühem perspektiiv on see, et paar aastat ringi sõita, Subarut meelde tuletada ja siis turboka vastu välja vahetada.
Põhjalikke keretöid ilmselt tegema ei hakka (ehk pole vaja ka), mootori-roolilati lekkeid esialgu samuti mitte, kuna intensiivselt vedelikke ei välju.
Ühesõnaga jälle üks paras auk, kuhu raha sisse kallata.
Kaks klõpsu kah
https://imgur.com/a/CSpbj