subaru impreza GX 2005
subaru impreza GX 2005
Tervist.
Üle 6 kuu nüüd juba subaru roolis ja mõtlesin et teeks siia ka teema ära.
Autoks siis 2005 aasta impreza, millel 92 kw, millest siiani pole veel väheks jäänud.
Mootor ja käigukast korras, kerel esineb mõni väike mõlk ja parklates saadud kriim.
Üheks esimeseks asjaks kui selle auto ostsin oli see et vahetusse läks summuti, kuna see hernepüss, mis originaalis all oli, ei teinud mitte mingit häält ja päris palju tuli kommentaare et kõlab nagu siguli. Alla läks prodrive pütt, ning autol kohe palju mahedam ja parem hääl . Hetkeseisuga olen juurde valanud 1 liitri õli 10 tuhande kilomeetri peale . Läbisõit on 212000.
Mõni päev tagasi sai alla pandud kunagi mingi sti all olnud porilapid, sest originaal porilapidega nägi auto kuidagi väga tagasihoidlik välja.
Varsti lähevad vahetusse tagumised amordid, kuna need on täiesti läbi(piisab kui 2 inimest taga istub ja juba on ratas koopas)
Käsipiduri klotsid tahavad ka kunagi vahetust saada.
Pikk jutt, sitt jutt, tänud kes lugeda viitsis.
Paar pilti kah:
Üle 6 kuu nüüd juba subaru roolis ja mõtlesin et teeks siia ka teema ära.
Autoks siis 2005 aasta impreza, millel 92 kw, millest siiani pole veel väheks jäänud.
Mootor ja käigukast korras, kerel esineb mõni väike mõlk ja parklates saadud kriim.
Üheks esimeseks asjaks kui selle auto ostsin oli see et vahetusse läks summuti, kuna see hernepüss, mis originaalis all oli, ei teinud mitte mingit häält ja päris palju tuli kommentaare et kõlab nagu siguli. Alla läks prodrive pütt, ning autol kohe palju mahedam ja parem hääl . Hetkeseisuga olen juurde valanud 1 liitri õli 10 tuhande kilomeetri peale . Läbisõit on 212000.
Mõni päev tagasi sai alla pandud kunagi mingi sti all olnud porilapid, sest originaal porilapidega nägi auto kuidagi väga tagasihoidlik välja.
Varsti lähevad vahetusse tagumised amordid, kuna need on täiesti läbi(piisab kui 2 inimest taga istub ja juba on ratas koopas)
Käsipiduri klotsid tahavad ka kunagi vahetust saada.
Pikk jutt, sitt jutt, tänud kes lugeda viitsis.
Paar pilti kah:
Re: subaru impreza GX 2005
Äkki sul on liiga suur rehv all, et koopasse käib?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: subaru impreza GX 2005
Vedrud ikka korras? Ega amort j üksi autot üleval ei hoia. Kui on ülespoole töötav amort, siis selle surud ju lahedalt ühekäega kokku? Kui muidugi Nivomatik amort pole.
Re: subaru impreza GX 2005
See pilt tehtud Juuli lõpus, paar päeva hiljem kui sai uus summuti alla pandud tõstuki peal ja seal märkasingi et mõlemad amordid ajavad õli välja , praegusel hetkel on peale vaadates kohe näha et amordid täiesti õlised. Täna saab uued amordid alla.
Autos istus pildi tegemise ajal 3 sportlasest meest. kogukaal 188 kilo nagu tolhetkel välja sai arvutatud.
Autos istus pildi tegemise ajal 3 sportlasest meest. kogukaal 188 kilo nagu tolhetkel välja sai arvutatud.
Re: subaru impreza GX 2005
[quote="subrist"]
Autos istus pildi tegemise ajal 3 sportlasest meest. kogukaal 188 kilo nagu tolhetkel välja sai arvutatud.
Mul on üks tuttav mittesportlane kogukaaluga 168 kg ja väga vale arvamus et amort kuidagi seda tagaosa kõrgemaks teeb kui seal sportlased istuvad.
[
Autos istus pildi tegemise ajal 3 sportlasest meest. kogukaal 188 kilo nagu tolhetkel välja sai arvutatud.
Mul on üks tuttav mittesportlane kogukaaluga 168 kg ja väga vale arvamus et amort kuidagi seda tagaosa kõrgemaks teeb kui seal sportlased istuvad.
[
Re: subaru impreza GX 2005
Amort jah ei tõsta autot vaid hoiab autot vedrudel üles-alla hüplemast.
Legacy `05
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: subaru impreza GX 2005
Gaasika surud ju ka kätevahel kokku. Arvestades juba auto enda kaalu, siis ega ikka ei tõsta, kui ei kasutata Nivomatikuid, nagu eespool juba mainisin.
Re: subaru impreza GX 2005
Autot tõstad käsitsi kõrgemale ka
Endal samuti kogemus olemas esiamortide vahetusega, vana Legacy koopavahe suurenes silmaga nähtavalt.
Endal samuti kogemus olemas esiamortide vahetusega, vana Legacy koopavahe suurenes silmaga nähtavalt.
Re: subaru impreza GX 2005
Kas sa oled vana ja lekkiva amordi vahetanud uue vastu kunagi. Või oled teoreetik?Rein kirjutas:Gaasika surud ju ka kätevahel kokku. Arvestades juba auto enda kaalu, siis ega ikka ei tõsta, kui ei kasutata Nivomatikuid, nagu eespool juba mainisin.
Seda ma tean ise ka et gaasiamorti saab käe vahel kokku suruda, kuid gaasikas surub end uuesti välja tagasi. Õliamort näiteks ei suru.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: subaru impreza GX 2005
Ei ole ühte amorti vahetanud, seda tehakse paarikaupa ikka Või kõik korraga.
http://pilt.delfi.ee/picture/8768883/
Sellel autol nüüd tagumised amordid suhteliselt pehmed juba, kuid koopakõrgus jätkuvalt sama. Cadillac' idel mul kõigil autodel tagumised lisa õhuga ja need siis tõstavad küll kompressori abil nivoo paika. Chevy Silverado Z71 sai ka uued amordikad alla, aga kõrgus sai ikka torsoon vedrustusest paika pandud. Mul on olnud vägapalju kasutatud autosid ja kõigil olen vähemalt korra kasutusaja jooksul terve amordiringi vahetanud tava amortidel pole olnud tõstet, ka gaasikaltel. On tulnud ikka vedrud ka siis järgi vahetanud. Mossel ja Lada 08 on küll kõrgemaks tõusnud, tänu siis Koni ja Bilstein võstlus amordile, või siis hoopis sellest, et autod on oluliselt kergemaks läinud.
http://pilt.delfi.ee/picture/8768883/
Sellel autol nüüd tagumised amordid suhteliselt pehmed juba, kuid koopakõrgus jätkuvalt sama. Cadillac' idel mul kõigil autodel tagumised lisa õhuga ja need siis tõstavad küll kompressori abil nivoo paika. Chevy Silverado Z71 sai ka uued amordikad alla, aga kõrgus sai ikka torsoon vedrustusest paika pandud. Mul on olnud vägapalju kasutatud autosid ja kõigil olen vähemalt korra kasutusaja jooksul terve amordiringi vahetanud tava amortidel pole olnud tõstet, ka gaasikaltel. On tulnud ikka vedrud ka siis järgi vahetanud. Mossel ja Lada 08 on küll kõrgemaks tõusnud, tänu siis Koni ja Bilstein võstlus amordile, või siis hoopis sellest, et autod on oluliselt kergemaks läinud.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: subaru impreza GX 2005
Aga võimalik, et siis Subarutel teistmoodi amordid. Subarud kõik uuena ostetud ja pole niipalju sõidetud, et vahetama peaks. DeVillel kirusin ennast maapõhja, et ei vahetanud vedrudega koos, no grammi ka ei tõstnud.
Re: subaru impreza GX 2005
Tere jälle, pole pikalt midagi postitanud siia, aga nüüd tekkis aeg ja mõtlesin et kirjutan natukene.
Üldjoontes sai auto selle lumise ja külma perioodiga igatigi hästi hakkama. 2 autot sai hangest välja veetud ja probleeme pole teel püsimisega olnud . Amordid sai ka vahetatud mariines ja auto tundub palju jäigem kui enne. Enam ei käi nii hullusti koopasse kui varem, ehk siis ikkagi rehv liiga lai ...
Siis kui oli miinus 20 kraadi suutis auto üllatada mind sellega, et poole paagi 95miles plus bensiiniga sain läbitud ainult 112 km , pole sellist nalja veel näinud et kütusekulu külma tõttu nii suureks läks. Mingi anomaalia on tekkinud ka kunde poolse lähitulega, jaanuaris olen vahetanud juba 3 korda pirni, sest järjest põlevad läbi. Samuti on lekkima hakkanud enne väljalaske resonaatorit olev üleminek(see mis on 2 vedruga mis peaks temperatuuri muutudes kinni pigistama ennast).
1 pilt kah
Üldjoontes sai auto selle lumise ja külma perioodiga igatigi hästi hakkama. 2 autot sai hangest välja veetud ja probleeme pole teel püsimisega olnud . Amordid sai ka vahetatud mariines ja auto tundub palju jäigem kui enne. Enam ei käi nii hullusti koopasse kui varem, ehk siis ikkagi rehv liiga lai ...
Siis kui oli miinus 20 kraadi suutis auto üllatada mind sellega, et poole paagi 95miles plus bensiiniga sain läbitud ainult 112 km , pole sellist nalja veel näinud et kütusekulu külma tõttu nii suureks läks. Mingi anomaalia on tekkinud ka kunde poolse lähitulega, jaanuaris olen vahetanud juba 3 korda pirni, sest järjest põlevad läbi. Samuti on lekkima hakkanud enne väljalaske resonaatorit olev üleminek(see mis on 2 vedruga mis peaks temperatuuri muutudes kinni pigistama ennast).
1 pilt kah
Re: subaru impreza GX 2005
See kütte kulu on küll ulmeline. Ei tea küll paagi suurust a mul sama mootori ja 64L paagiga saan poole peale ca.280km külmaga ja 320km suvel
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: subaru impreza GX 2005
Tervist.
Jälle pikk aeg möödas kui pole postitanud.
võtan siis teema lühidalt kokku. Üldjoontes masin sai jälle talvega ilusti hakkama. Sai paar korda jäärada nautida ning puksiiri mängida.
Tehtud tööd siis siiamaani:
1)Vahetatud TAAS 1 tagumine amort.
2)Keevitatud otsast lõpuni CUSTOM väljalase, 2 resonaatorit vahelt ära võetutud ning asendatud 2.8 tollise roostevaba toruga, katalüsaatorite vaheline toru jämedama vastu vahetatud 2,8 tollise vastu, lõpupütt PRODRIVE
3)Tegin ka õlivahetuse, 10tuhat sõitnud õlil oli tugev bensiini lõhn juures
4)Paigaldatud HID lähituled
5)Auto põhjaalune kaetud bituumenkihiga.
Murekohad:
1)Sidur hakkab ära lõppema
2)Esisillas puksid ära vahetada
3)Pidurisupporti liugurid nii kulunud et support kõvasti kinni keerates ikka loksub, lasin need liuguri augud tavottti täis ja ikka sama nali , seega uusi suppordeid ka mingi aeg vaja(esimesi)
4)Klapikaane tihendid tuleks ära vahetada, küünla aukudesse lekib õli, mujalt kuiv.
LÄBISÕIT hetkeseisuga 233335km
Panen siis hetke summutihäälest väikse video ka, üpris okei hääl vabalthingava kohta. Aga eks oma kõrv on kuningas.
https://www.youtube.com/watch?v=NRhGFx9 ... e=youtu.be
Jälle pikk aeg möödas kui pole postitanud.
võtan siis teema lühidalt kokku. Üldjoontes masin sai jälle talvega ilusti hakkama. Sai paar korda jäärada nautida ning puksiiri mängida.
Tehtud tööd siis siiamaani:
1)Vahetatud TAAS 1 tagumine amort.
2)Keevitatud otsast lõpuni CUSTOM väljalase, 2 resonaatorit vahelt ära võetutud ning asendatud 2.8 tollise roostevaba toruga, katalüsaatorite vaheline toru jämedama vastu vahetatud 2,8 tollise vastu, lõpupütt PRODRIVE
3)Tegin ka õlivahetuse, 10tuhat sõitnud õlil oli tugev bensiini lõhn juures
4)Paigaldatud HID lähituled
5)Auto põhjaalune kaetud bituumenkihiga.
Murekohad:
1)Sidur hakkab ära lõppema
2)Esisillas puksid ära vahetada
3)Pidurisupporti liugurid nii kulunud et support kõvasti kinni keerates ikka loksub, lasin need liuguri augud tavottti täis ja ikka sama nali , seega uusi suppordeid ka mingi aeg vaja(esimesi)
4)Klapikaane tihendid tuleks ära vahetada, küünla aukudesse lekib õli, mujalt kuiv.
LÄBISÕIT hetkeseisuga 233335km
Panen siis hetke summutihäälest väikse video ka, üpris okei hääl vabalthingava kohta. Aga eks oma kõrv on kuningas.
https://www.youtube.com/watch?v=NRhGFx9 ... e=youtu.be