Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Tervitused siinsele rahvale.
Peale kuut aastat bemmiga sõitmist tekkis vajadus uue igapäevaliikuri järgi, sest aeg ja eesti teehooldus oli kerega oma töö teinud ning raske südamega tuli bemm oma aega ootama jätta. Sellest tingituna sai hakatud otsima uut sõidukit, peamisteks kriteeriumiteks universaal, bensukas ja korralik kere. Olles vaadanud omajagu MCM`i hakkas huvi pakkuma BG kerega Legacy, mis oli siis üks eelistatavatest uutest sõidukitest, päris pikalt sai automüügiportaalidel silma peal hoitud, kuid midagi sobivat silma ei jäänud. Juhuslikult arutades tuttavaga Legacy teemadel, mainis ta mulle, et ta õde soovis enda BG`d maha müüa, mis eelnevalt oli ka ta enda käes olnud. Tuttav õnneks oli selle auto omamise ajal ka kere kriitilise pilguga üle vaadanud ning kinnitas, et kere on kõva ja mingit läbivat roostet pole, seega sai ta õega ühendust võetud, auto üle vaadatud ning sobiva hinna eest ära ostetud.
Peale pikka sissejuhatust räägin siis peakangelasest endast ka lähemalt. Tegemist siis 96 aasta lõpus tehtud Subaru Legacy GX`ga, mida liigutab edasi halva mainega 2.5 110kw bensumootor ning jõudu annab nelja rattasse automaat kast. Eelkõige läksingi hea tooriku peale välja ning eks ole näha, kaua see mootor vastu peab, sest mingi klõbin on juba sees ning on olnud juba oma pool aastat, aga valjemaks pole see läinud, seega võiduka lõpuni. Juhul muidugi kui mootor peaks kotti jooksma, siis ongi põhjust midagi paremat vahele panna või kellegile hea projektikas müüa. Eks näis, elab suve üle ja kui saame autoga hästi läbi, siis jätan pikemaks ajaks omale. Ja ei, ma ei taha et mootor kotti jookseks, sest sõita on vaja.....
Igatahes peategelasest mõni kehv telefoniga tehtud pilt kah :
Pildi pealt näeb asi muidugi tunduvalt siledam välja, kui reaalsuses, eks neid kriipse kraapse ole ikka, kaks mõlki esimese tiiva peal ka ning muidugi stanged, mille peal värv ei taha püsida või on lihtsalt mõrades. Selle eest mingeid suuri rooste kohti pole veel täheldanud ja kui auto ilusti ennast üleval peab, siis ehk saab hiljemalt sügisel siit sealt värvkatet natuke värskendada kah.
Peale korraliku keretooriku on ka lisasid omajagu :
Konditsioneer, püsikiirusehoidja, nahkistmed soojendustega, kärukonks, edevamad originaal stanged vb midagi veel, aga ei tule kohe ette. Kõrguse reguleerimis võimalust enam ei ole, sest tavalised amordid vedrud alla pandud, mingid süsteemi komponendid peaksid veel auto küljes olema, seega kellell huvi ja vajadust võib tulla ja vaadata, kas on midagi vajalikku võtta sellest süsteemist ning küljest kruvida mingi summa eest.
Ahjaa, peamine lisavarustus jäi täitsa mainimata : rätikuhoidja
Keegi on väga palju vaeva näinud, et sellist lollust teha, sest see roostevabast terasest ja kinnitamiseks pidi küll kondiväänaja olema, igatahes praeguseks hetkeks see likvideeritud. Peaks vist mingi salongi pildi ka lisama :
Igatahes autoga siiamaani päris rahul, automaat kast rikub asja ära väheke, a muidu liigutab ennast päris hästi edasi. Sillad tunduvad täitsa tihedad olevat ning pidurid ka korralikud. Plaanis on igatahes selle auto hingeeluga natuke lähemalt tuttavaks saada ning oleks väga tore, kui keegi mingit olulisemat infot selle autoga seoses jagaks.
Samuti oleks vaja nipet näpet asju sellele autole, ehk kellegil on vedelema jäänud pagassikate/ruloo vms, korralikud päiksesirmid ning vasak esimene logar. Ebayst pagassikatte leidsin, aga ehk on kusagil lähemal ka olemas ning logarit saaksin häda pärast varuosa poest kah. Samuti hakkas huvitama, kas tehasest koeravõrku pakuti sellele autole ?
Tehnilise poole pealt vahepeal läheb lühiajaliselt check engine tuli põlema ehk oskab keegi seletada mulle kuidas edasi toimida ? Arvuti sappa ?
Igatahes igasugune info on teretulnud seoses selle autoga ning soovin parimat kõigile.
Peale kuut aastat bemmiga sõitmist tekkis vajadus uue igapäevaliikuri järgi, sest aeg ja eesti teehooldus oli kerega oma töö teinud ning raske südamega tuli bemm oma aega ootama jätta. Sellest tingituna sai hakatud otsima uut sõidukit, peamisteks kriteeriumiteks universaal, bensukas ja korralik kere. Olles vaadanud omajagu MCM`i hakkas huvi pakkuma BG kerega Legacy, mis oli siis üks eelistatavatest uutest sõidukitest, päris pikalt sai automüügiportaalidel silma peal hoitud, kuid midagi sobivat silma ei jäänud. Juhuslikult arutades tuttavaga Legacy teemadel, mainis ta mulle, et ta õde soovis enda BG`d maha müüa, mis eelnevalt oli ka ta enda käes olnud. Tuttav õnneks oli selle auto omamise ajal ka kere kriitilise pilguga üle vaadanud ning kinnitas, et kere on kõva ja mingit läbivat roostet pole, seega sai ta õega ühendust võetud, auto üle vaadatud ning sobiva hinna eest ära ostetud.
Peale pikka sissejuhatust räägin siis peakangelasest endast ka lähemalt. Tegemist siis 96 aasta lõpus tehtud Subaru Legacy GX`ga, mida liigutab edasi halva mainega 2.5 110kw bensumootor ning jõudu annab nelja rattasse automaat kast. Eelkõige läksingi hea tooriku peale välja ning eks ole näha, kaua see mootor vastu peab, sest mingi klõbin on juba sees ning on olnud juba oma pool aastat, aga valjemaks pole see läinud, seega võiduka lõpuni. Juhul muidugi kui mootor peaks kotti jooksma, siis ongi põhjust midagi paremat vahele panna või kellegile hea projektikas müüa. Eks näis, elab suve üle ja kui saame autoga hästi läbi, siis jätan pikemaks ajaks omale. Ja ei, ma ei taha et mootor kotti jookseks, sest sõita on vaja.....
Igatahes peategelasest mõni kehv telefoniga tehtud pilt kah :
Pildi pealt näeb asi muidugi tunduvalt siledam välja, kui reaalsuses, eks neid kriipse kraapse ole ikka, kaks mõlki esimese tiiva peal ka ning muidugi stanged, mille peal värv ei taha püsida või on lihtsalt mõrades. Selle eest mingeid suuri rooste kohti pole veel täheldanud ja kui auto ilusti ennast üleval peab, siis ehk saab hiljemalt sügisel siit sealt värvkatet natuke värskendada kah.
Peale korraliku keretooriku on ka lisasid omajagu :
Konditsioneer, püsikiirusehoidja, nahkistmed soojendustega, kärukonks, edevamad originaal stanged vb midagi veel, aga ei tule kohe ette. Kõrguse reguleerimis võimalust enam ei ole, sest tavalised amordid vedrud alla pandud, mingid süsteemi komponendid peaksid veel auto küljes olema, seega kellell huvi ja vajadust võib tulla ja vaadata, kas on midagi vajalikku võtta sellest süsteemist ning küljest kruvida mingi summa eest.
Ahjaa, peamine lisavarustus jäi täitsa mainimata : rätikuhoidja
Keegi on väga palju vaeva näinud, et sellist lollust teha, sest see roostevabast terasest ja kinnitamiseks pidi küll kondiväänaja olema, igatahes praeguseks hetkeks see likvideeritud. Peaks vist mingi salongi pildi ka lisama :
Igatahes autoga siiamaani päris rahul, automaat kast rikub asja ära väheke, a muidu liigutab ennast päris hästi edasi. Sillad tunduvad täitsa tihedad olevat ning pidurid ka korralikud. Plaanis on igatahes selle auto hingeeluga natuke lähemalt tuttavaks saada ning oleks väga tore, kui keegi mingit olulisemat infot selle autoga seoses jagaks.
Samuti oleks vaja nipet näpet asju sellele autole, ehk kellegil on vedelema jäänud pagassikate/ruloo vms, korralikud päiksesirmid ning vasak esimene logar. Ebayst pagassikatte leidsin, aga ehk on kusagil lähemal ka olemas ning logarit saaksin häda pärast varuosa poest kah. Samuti hakkas huvitama, kas tehasest koeravõrku pakuti sellele autole ?
Tehnilise poole pealt vahepeal läheb lühiajaliselt check engine tuli põlema ehk oskab keegi seletada mulle kuidas edasi toimida ? Arvuti sappa ?
Igatahes igasugune info on teretulnud seoses selle autoga ning soovin parimat kõigile.
Viimati muutis 2bsolut, L, 28 Mai 2016 22:43:53 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
sellel pillil saab diagnosti ka nii teha ,et lühistad ühes pistikus asjad ära ja check engine hakkab vilkuma. Endal näiteks põhjustas check engine põlemist ja jõu kadu detonatsiooni andur.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Lihtsam tundub arvuti sappa lükata. A kus sellel muidu diagnostika pistik asub, pole ise jõudnud seda veel uurida.
Samuti ootab varsti ees mootori õlivahetus, ei tea millist õli sisse panna. Praegu peaks olema sees 5w30 ja odomeeter väidab läbisõiduks 169k km, mis tõenäoliselt õige ei ole arvestades auto vanust.
Samuti ootab varsti ees mootori õlivahetus, ei tea millist õli sisse panna. Praegu peaks olema sees 5w30 ja odomeeter väidab läbisõiduks 169k km, mis tõenäoliselt õige ei ole arvestades auto vanust.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
juhijalgepeal on see pistik vähemalt milles tuleb mingeid klemme lühistada, mul tegi niikuinii Marto seda
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Selline korraliku kerega isend on üsna haruldane leid.
Muuseas selle pagassiruloo äkki saad kasutaja raig0 käest. Ta siin aprillis tegi oma kuudile haiget ja võttis tehnikale doonoriks uue sedaan kere.
Muuseas selle pagassiruloo äkki saad kasutaja raig0 käest. Ta siin aprillis tegi oma kuudile haiget ja võttis tehnikale doonoriks uue sedaan kere.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Eks peab uurima siis, muidu poleks seda katet vaja, aga tavaliselt pagass igast kraami täis ning ei tahaks kurjade silmade alla midagi jätta.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
See on ime, et sa leidsid korraliku kerega sellise legacy.
Soovitaks kohe tagakoopa äärtesse roostemuundurit panna ja mingi mastiika ka peale. Subaru insenerid pole koopa serva peale värvi midagi pannud ja oh imet, sellepärast nad ka sealt ära mädanevad.
Veakoodide lugemiseks on roolisamba all vaja kaks musta pistikut kokku ühendada. Arvutit pole sul sellel autol mitte kuhugi ühendada.
Rohkem infot ja veakoodid: http://legacycentral.org/library/literature/codes.htm
See 2,5 mootor on väga hea. Pigem läheb ta katki mõrapäise omaniku pärast.
Õliks soovitaks ikka midagi 5w-40. Ära kindlasti kasuta mingeid säästuõlisid, nagu king oil vms. Ja õliga sõita max 10 000 km.
Kuna sul on juba sõitnud mootor ja lõtkud mootoris suuremad, siis ..W-30 lõpuga õli ei soovita kasutada.
Klõbin mootoris on külmalt või soojalt ka?
Soovitaks kohe tagakoopa äärtesse roostemuundurit panna ja mingi mastiika ka peale. Subaru insenerid pole koopa serva peale värvi midagi pannud ja oh imet, sellepärast nad ka sealt ära mädanevad.
Veakoodide lugemiseks on roolisamba all vaja kaks musta pistikut kokku ühendada. Arvutit pole sul sellel autol mitte kuhugi ühendada.
Rohkem infot ja veakoodid: http://legacycentral.org/library/literature/codes.htm
See 2,5 mootor on väga hea. Pigem läheb ta katki mõrapäise omaniku pärast.
Õliks soovitaks ikka midagi 5w-40. Ära kindlasti kasuta mingeid säästuõlisid, nagu king oil vms. Ja õliga sõita max 10 000 km.
Kuna sul on juba sõitnud mootor ja lõtkud mootoris suuremad, siis ..W-30 lõpuga õli ei soovita kasutada.
Klõbin mootoris on külmalt või soojalt ka?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Kui võimalust tekib, siis käin kõik olulisemad kohad üle, mis on roostealdid. Ega tegelt ei imesta, et kõva kere on, kunagi see saksast ilmselt toodud on ja seal seda keemiat ei kasutata eriti. Eestis olevat see pill paar aastat seisnud kah ainult vahepeal liigutatud. Värvikihi paksust sai ka mõõdetud kõikidel kereplekkidel, üks uks oli originaalvärvi all isegi ja ülejäänud autot korra ainult üle värvitud . Mootoriklõbinaga selline lugu, et see koguaeg sees, kõige paremini kuulda madalatel pööretel, eriti kuskil 800rpm kandis. Mingi metsikult kõva klõbinaga tegu ei ole, linnaliikluses ikka trehvab bensukaid, mis palju hullemat klõbinat teevad. Kuskil pool aastat kindlasti see klõbin sees olnud ja hullemaks pole läinud.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Siis vast klõbisevad vast klapid või kolvid. Mis selle pilli ls üldse on?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Väidetavalt 169k km, aga ei see ilmselt keritud kunagi.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Nonii, tegin väikse avastuse, nimelt check engine tuli läheb põlema lühiajaliselt just siis, kui mootor saavutab normaalse töötemperatuuri. Kas sel juhul võib olla lambda anduri viga ? Tundub nagu loogiline, sest aju lambda näitu ei tohiks lugeda külma mootoriga või olen väga valel teel ?
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Ei ole väga valel teel, veel õigem tee oleks tegelikult ikkagi need pistikud üles otsida ja kokku lükata, saab rahu maale. Samahästi võib see olla ka mootori temp andur, õhulugejal on ka temp mõõtmis osa, enamik "roheliste" sodist töötab alles soojalt neil. Lambda töölehakkamine ei ole vist seotud mootori temperatuuriga otseselt, vaid ta enda omaga, korrektuurid anduri baasil hakkavad alates 40c juba.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Selged pildid, kui vaba aega tekib, proovin süsteemist aru saada ja ära kontrollida.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Kas samal ajal kaob osa jõudu ka nagu mootorist ära? Kui jah, siis on reeglina detonatiooni andur läbi. Aga, et kindlam oleks, siis vaata veakoodid järgi.2bsolut kirjutas:Nonii, tegin väikse avastuse, nimelt check engine tuli läheb põlema lühiajaliselt just siis, kui mootor saavutab normaalse töötemperatuuri. Kas sel juhul võib olla lambda anduri viga ? Tundub nagu loogiline, sest aju lambda näitu ei tohiks lugeda külma mootoriga või olen väga valel teel ?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
+1 On minu endiselgi olnud selline probleem, deto anduri vahetus lahendas.raig0 kirjutas:Kas samal ajal kaob osa jõudu ka nagu mootorist ära? Kui jah, siis on reeglina detonatiooni andur läbi. Aga, et kindlam oleks, siis vaata veakoodid järgi.2bsolut kirjutas:Nonii, tegin väikse avastuse, nimelt check engine tuli läheb põlema lühiajaliselt just siis, kui mootor saavutab normaalse töötemperatuuri. Kas sel juhul võib olla lambda anduri viga ? Tundub nagu loogiline, sest aju lambda näitu ei tohiks lugeda külma mootoriga või olen väga valel teel ?
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT