Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Ega ma mingi võimsuse juurde saamise jaoks seda pütti ei pannud sinna, ikka hääle pärast. Minu arust huvitav see, et nii suure kubatuuriga pillil nii kitsas väljalase on, mõõtsin sealt lõpupüti juurest ca 45mm välisdiameeter. No krt, mu mahlapakiga bemmil sama jäme väljalase.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Mu 3.0 aftermarket torustik on kõige peenemast kohast 2" ja sellega paranes jõunäitaja kindlasti võrreldes originaaliga, mis on muidu 2,25"
Ei ole see asi midagi nii lihtne, et suurem toru = power.
Kasutaja xanath, sama mootoriga masinale lasi teha 2.5" ja tema sõnul kaotas jõudlust vs stock torustikuga. Pani lõpuks originaali tagasi.
Ei ole see asi midagi nii lihtne, et suurem toru = power.
Kasutaja xanath, sama mootoriga masinale lasi teha 2.5" ja tema sõnul kaotas jõudlust vs stock torustikuga. Pani lõpuks originaali tagasi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Vabalthingaval peab õige tagasisurve ja muud spetsiifilised asjad olema. Turbokal aitab otsetoru rohkem.Tubaru kirjutas:Mu 3.0 aftermarket torustik on kõige peenemast kohast 2" ja sellega paranes jõunäitaja kindlasti võrreldes originaaliga, mis on muidu 2,25"
Ei ole see asi midagi nii lihtne, et suurem toru = power.
Kasutaja xanath, sama mootoriga masinale lasi teha 2.5" ja tema sõnul kaotas jõudlust vs stock torustikuga. Pani lõpuks originaali tagasi.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
No kui asja tahta veel keerulisemaks ajada, siis sisselase ja väljalase peavad olema tehtud koos töötama. Vaba väljalase vabalthingaval linna sõiduks suht mõttetu, kui alt poolt kaob natuke jõudu ära, aga üles otsa tuleb juurde. Tehasest ikka suhteliselt optimaalselt tehtud sisselase ja väljalase, et ka linnas oleks hea sõita. Kindlasti piisavate teadmistega saab asja veel optimaalsemaks teha saades nõks jõudu juurde, nii et ka dünaamika säilib, aga selle paari kw pärast ilmselt suht mõttetu tegemine. Suht kindel, et selle solgitoruga midagi ei kaotanud ega ka võitnud, peale hääle, seega suht suva.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Me siin maal arvutame ka vähe:
Mingi hetk vist tuleks uuesti ja veel ägedam teha, kuna teadmisi tuleb vaikselt juurde.
Mingi hetk vist tuleks uuesti ja veel ägedam teha, kuna teadmisi tuleb vaikselt juurde.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
See tundub küll palju lärmi tegevat. Mingit vahet ka tunda on ? Sisselaset kannataks ka kindlasti paremaks teha.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Võrreldes orginaaliga tuli alumist otsa kui ka lõppu kõvasti ikka juurde. Ega ta väga ei lärma, lõpupütt on täiesti subaru orginaal. Reso võiks vahel olla, aga see ei mahu hästi ära. Autot kasutatakse sportimiseks, seega vahet pole.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Nonii, subaru hakkab iseloomu näitama, manööverdades vasakult eest tuleb kerget ragina laadset häält, seega eeldan, et veovõlli ots läbi ? Ei tea kaua kannatab sellega sõita ilma laiali lendamata, see nädal pole küll võimalust sellega tegeleda, häält teeb tõesti minimaalselt ainult siis kui rattad risti keerates ukerdada. Samuti täheldasin, et manööverdades taga ratas kaabib kergelt, see ilmselt midagi head ei tähenda ?
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Kas see tagaratta kakkumine on suurem peale maanteesõitu (või siis üldse rohkemat sõitu, kui mõni km tööle/koju/poodi)?
Kui jah, siis lõhnab keskmise viskodiffri järgi.
Kui jah, siis lõhnab keskmise viskodiffri järgi.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Äkki on sul STI tagadiffer See tähendab küll head.2bsolut kirjutas:Samuti täheldasin, et manööverdades taga ratas kaabib kergelt, see ilmselt midagi head ei tähenda ?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Raig0, äkki juhtub ainult üks asi. Siiralt kahtlen selles joppamises, aga ei tea kuidas tuvastada selliseid asju. Samuti kuidas saaks kontrollida keskmise diffri korrasolekut ? Või on ainuke variant laiali kakkuda ? Iseenesest ega polegi veel seda korrapärasust tuvastanud, millal kakub ja millal mitte, kuulen seda ainult siis kui aken lahti, muud moodi ei teakski ilmselt. Kerget raginat kuulen koha peal pöörates ka ainult lahtise aknaga, peab vist hakkama kuulama, millal miski häält teeb.
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Tõstuki peal tõstad üles ja siis on vaja võlle keerutada. Siis saab teada.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
ei saa ju, automaadiga tegemist, või siis mu pill imelik ja tõstuki peal rattaid keerutades ei toimu midagi. Mul ka manööverdades on keskelt nagu lukus, aga siiani toimib kenastiraig0 kirjutas:Tõstuki peal tõstad üles ja siis on vaja võlle keerutada. Siis saab teada.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Autoks 2005 2,0 mp Legacy. Mul ka nagu maja ees ringi keerates võtaks sisemise tagumise ratta libedamatel pinnastel kergelt kaapima, asfaldil mitte, ja alati ka mitte. Pole nagu sellest probleemi teinud, äkki peaks?
Legacy `05
Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut
Ärge nüüd kõik põdema hakake, autod lasevad ikka ketsi, see on jumala ok Niikaua kui tuled vaba veerega ja keerad rattad kiirelt lõpuni välja ja tunned ainult gjõude mitte konkreetset pidurdamist ja ragisemist, ei ole mõtet keskdifrit süüdistada.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.