Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#76 Postitus Postitas 2bsolut » E, 27 Veebr 2017 13:19:14 +0300

Pole tükk aega midagi kribanud, aga peale selle, et täna sai esimene parem välimine veovõlli ots ära vahetatud, pole suurt muud midagi raporteerida. Endiselt liigub igapäevaselt ilma suuremate probleemideta, üleliigselt vedelikke ei tarbi, seega võib hetkel rahul olla. Uue hoolsa omaniku leidmisega pole ka läinud nii sujuvalt, kui oleks ehk soovinud, huvilised võib ühe käe sõrmedel pmst üles lugeda. :lol: Aga mis seal ikka, ilmad hakkavad soojemaks minema ja mõtted liiguvad juba suvehooaja poole, milleks võiks ka natuke ettevalmistusi teha, elame näeme, seniks päikest. :wink:

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#77 Postitus Postitas 2bsolut » P, 19 Mär 2017 11:33:11 +0300

Nonii, peale parema esimese veovõlli otsa vahetamist tekkis väike anomaalia nimelt vasakule pöörates hoo pealt lööb paremale ette päris korraliku vibra sisse. :roll: Suure hirmuga sai muidugi korra parem esimene nurk üles tõstetud ja kontrollitud, kas kõik on kinni ilusti ja ega mingeid suuri lõtke ei ole, aga peale väikse rooliotsa lõtku küll midagi ei täheldanud. Plaanis tuleval nädalal rooliotsad ära vahetada, aga ehk kellegil ideid, mida veel kontrollida, kui tegemiseks juba läheb ? Samuti tuleb soojemate ilmadega mingit imelikku kolksu põhja alt, täpselt selline tunne nagu väljalase oleks lahti, aga no krt, päris palju seda igatepidi loksutanud ja ei tohiks kolksuda, Oleks siis igast august läbi sõites, aga suht nagu jumal juhatab, seega ideid ? :mrgreen:
Aga jamh, kuna velgedest sobiva hinna eest sobival ajal lahti ei saanud, siis sai eelmine reede alla visatud ning suvehooaega alustatud :
Pilt

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#78 Postitus Postitas Toivoku » P, 19 Mär 2017 12:45:34 +0300

Arvatavasti kuna sul on ta ilgelt madal siis tänu sellele on see uus veovõll veits pinges seal ja sellepärast vibrabki, Ronaldil oli kunagi sarnane probleem.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#79 Postitus Postitas 2bsolut » P, 19 Mär 2017 12:55:18 +0300

Ilgelt madal ei ole veel, täitsa paras, aga suht huvitav variant igatahes. Sellest kuidagi lahti ei saa muud moodi, kui autot kõrgemaks tõstes ? :roll:

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#80 Postitus Postitas Toivoku » P, 19 Mär 2017 17:13:56 +0300

2bsolut kirjutas:Ilgelt madal ei ole veel, täitsa paras, aga suht huvitav variant igatahes. Sellest kuidagi lahti ei saa muud moodi, kui autot kõrgemaks tõstes ? :roll:
või siis pikema sõitmise peale kulub sisse. Ford focustel kui madalaks lasid oli sama teema.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#81 Postitus Postitas 2bsolut » P, 19 Mär 2017 18:25:09 +0300

No nüüd jälle targem, siis proovin mitte muretseda selle pärast. Kui veel kolksumise põhjuse ka üles leiaks oleks päris hästi. :mrgreen:

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#82 Postitus Postitas djxpsubaru » P, 19 Mär 2017 22:23:00 +0300

Mul kaa tagasillas see kolks. Vahetasin ära kõik puksid, aga ikka alles. Kont ei saa olla. Ise kaldun arvama, et tugilaager, aga tugilaagrid ei tohiks olla eriti subaru teema :roll:
Üldiselt anna teada, kui korda saad.

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#83 Postitus Postitas 2bsolut » P, 19 Mär 2017 23:39:45 +0300

Naljakas on asja juures see, et külmema kraadiga pole mitte üks kolks. Talve alguses, kui töökojas auto üles soojenes, siis oli kolks tagasi, aga järgmine päev jälle vaikus. :mrgreen: Ise mõtlesin, et ehk kardaani vahepukk vb väsinud, aga kui tõenäoline see on, ei tea. :roll:

Kasutaja avatar
djxpsubaru
Guru
Postitusi: 974
Liitunud: K, 27 Veebr 2008 19:21:58 +0300
Asukoht: Kose

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#84 Postitus Postitas djxpsubaru » P, 19 Mär 2017 23:44:54 +0300

Lugesin just välismaa foorumit ja seal sai üks kutt oma taolisele murele lahenduse. Keeras tagavararatta korralikult oma kohale kinni :)

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#85 Postitus Postitas 2bsolut » T, 16 Mai 2017 21:01:46 +0300

Mõnda aega vaikus olnud, aga eks igal asjal on oma põhjus. :lol: Mõned päevad peale seda, kui sai plaani võetud väike remonduška, leidsin hea hinnaga midagi, mida tükk aega otsinud olin, nimelt uued jalavarjud. Kuna selle poldiaugu valemiga agressiivseid jalavarje leida suht keeruline, siis otsustasin ligi võtta. Sellega seoses tekkis lisa toiminguid, et need jalavarjud auto alla saaks, aga varsti ehk olen valmis näitama, mis ja kuidas. 8)
Eniveis, tegelesin siis ka vahepeal tagumiste coiloverite alla sobitamisega ja mõttetut jebimist rohkem, kui rubla eest. Algne plaan panna originaal amordipadjad coiloveritega läks nihu, sain sama peldiku alt tulnud padjad, millel siis vedrutaldrik ja padi on ühes tükis, peale väikest uurimist ja puurimist jõudsin järeldusele, et mitte mingi valemiga ei saa neid kasutada. :mrgreen: Lõpuks tegin südame külmaks, võtsin akutrelli ja puuri ning tegin amordikannu sisse sobivad augud, et coilide küljes olevad padjad istuks külge, proovisin muidugi võimalikult korrektselt seda teha, et hiljem vähem muretsemist oleks. :roll: Peale seda, kui coilid alla said, vaatasin, et alt tulnnud püstakutel on veel omakorda erinevad amordipadjad, millel tundusid padi ja vedrutaldrik eraldi tükkidena olevat, mis tekitas uusi ideid, aga kuna sellest jebimisest oli kopp ees, mõtlesin et süvenen sellesse asjasse teine kord.
Esmamuljed olid nii ja naa, kogu auto läks tunduvalt jäigemaks, kurve vähe kiiremalt läbida on täitsa lust, aga minu arust võiks tagumine ots nõks pehmem olla, aga eks oma osa annab ka suur velg madala rehviga, originaalidega ilmselt oleks päris okey. 8)
Loodan, et see ei ole kõrvapete, aga oleks nagu üks kõrvaline heli veermikus vähem, mis on igati positiivne, aga eelmine nädal tekkis uus heli ja see juba esisillast ja kerge kobina näol. Kõrva järgi arvasin seda tulevat eest paremalt, seega eile sai auto nurk üles tõstetud ja ratas alt võetud ning ega pikalt ei pidanudki uurima, kui oli juba selge kuhu koer on maetud, terve amort oli korraliku õli kihi all.... :evil: Mis siis, et karmimaid lööke väldin, aga näe, kuskil kuidagi ikka piisava põntsu saanud, et 1:0 teha amordiga, egas muud üle ei jää hetkel, kui proovida tootjaga jutule saada ehk on mingil imekombel nõus mind varustama uue amordiga mõistliku summa eest. Elame näeme....

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#86 Postitus Postitas 2bsolut » T, 23 Mai 2017 22:11:04 +0300

Oeh, pill tuleb pika ilu peale ja sellest tingituna auto hetkel müügis. Kaanetihendi probleem oli vahepeal suutnud minna tõsisemaks, kui arvasin, linnavahel kannatab probleemideta sõita, pikemad maantee otsad pole mõistlikud. Sellest ka hind 600euri, külge jätan coilid ja 18" veljed, kui tõsine huvi kõvemat sorti kere peale midagi ehitada, siis kindlasti annab kuidagi hinna veel paremaks teha. :roll:

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#87 Postitus Postitas 2bsolut » P, 21 Jaan 2018 19:07:42 +0300

Tere jälle üle pika aja, viimasest postitusest alates üht koma teist juhtunud, millest nüüd paras aeg juttu teha.

Igatahes, peale viimast postitust, mis oli suve alguses muutus selle autoga sõitmine suht keeruliseks, aga kuna suvel väga palju sõitmist, siis sai hakatud erinevaid variante kaaluma. Sõita oli vaja ja nii palju finantsi parasjagu ei olnud, et subarut korda teha, seega sai tagasihoidliku summa eet ajutine liikur ostetud, mis siiamaani oma eesmärki täidab. :lol: Kuna aega ja vaba raha polnud ning subaru oli üleliigne, proovisin seda väikest viisi müüa, aga ei tahnud keegi teda oma hõlma alla võtta. Suvi läks mööda ja talv hakkas lähenema ning mõlkusid mõtted ikkagi subaru korda teha ning peale mõningate asjade maha müümis ja vabade vahendite tekitamist otsustasin ka selel reaalsuseks teha. Jõudsin järgmise probleemi ette, kes selle töö küll ette võtaks, sest mul endal vastavad oskused ja teadmised puuduvad. Ühest kohast oli hinnaprognoos teada, aga kuna tegemist ikkagi ettevõttega, siis hind oli liiga kirves minu jaoks. Seega otsisin abi ainuõigest kohast, siis samast foorumist. 8) Esimese asjana turgatas pähe raig0, kellega kunagi eelnevalt olin selle autoga seonduvatel teemadel rääkinud ja nagu välja tuli, siis polnud talle selline ettevõtmine võõras teema. Sain temaga kaubale ning nii viisingi eelmise aasta novembris auto tema kätte.
Esialgne plaan oli siis kaaned korda teha, tihendid vahetada nagu ikka nendel mootoritel, aga kuna mootor tuli nkn vahelt ära tõsta, siis palusin tal selle laiali võtta ja üle kaeda, et kõik muu ka ornungis oleks. Esmane vaade, kui peamised pahalased maha oli võetud, ei olnud just meeldiv :

Pilt

Aga see ei olnud veel kõik, mida rohkem mootor lahti võetud sai, seda suurem klimp kurku tekkis, mootoris kolksu tekitaja tuli ka välja :

Pilt

Kõige nutusem lugu oli mootori südames :

Pilt

Eniveis, loodan, et raig0`l tekib viitsimist siia kerge lühikokkuvõte teha, mis siis lõpuks tehtud sai, ei hakka ise kokku luuletama seda juttu. :mrgreen: Eile õhtul sain igatahes auto kätte, aga tänavaid vallutama ta veel ei hakka, sest ülevaatust pole ja vaja natuke taastuda sellest mootori remondi laksust enne kui sellega tegelema hakkan. Ilmselt kasutan hetkel võimalust ja teen väikse iluvigade paranduse, a eks elame näeme. 8) Igatahes suuuuuuured suuured tänud raig0le, et moootori korda tegi, nüüd pean subaru kauemaks endale jätma. :mrgreen:

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#88 Postitus Postitas Toivoku » E, 22 Jaan 2018 20:09:31 +0300

Nüüd peaks end liigutama ka nii nagu peab, mitte nagu 2 liitrine D
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

2bsolut
Subaruaff
Postitusi: 80
Liitunud: L, 28 Mai 2016 15:20:47 +0300

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#89 Postitus Postitas 2bsolut » E, 22 Jaan 2018 22:04:19 +0300

Tonksavat jah päris hästi, ise pole saanudki veel väga sõita ja ega veel nii pea ei saa ka ilmselt. :D

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Legacy GX 96 - 2bsolut

#90 Postitus Postitas raig0 » T, 23 Jaan 2018 21:58:26 +0300

Sai tehtud:
1 kolb ära vahetatud. Silindrid hoonitud,uued rõngad,saaled. Lõtkud üle mõõdetud. Kõik detailid pestud.
Tihendid kõik orginaalid, lisaks oli lõhki deto andur,see sai ka uus.
Mootori plokk üle lihvitud. Kaaned,mis peale läksid olid varem remonditud, pordid üle käidud, klapid tehtud.
Uus veepump,Gatesi rihm SKF rullid.
Generaator sai ka uued laagrid ja harjad. Roolivõimu pump uue kummitihendi ja õli.
Mingid valed VAG grupi küünlad läksid vanarauda ja peale said NGK iriidiumid.
Õliks Motul 5w-50 sport.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta