Mõnda aega vaikus olnud, aga eks igal asjal on oma põhjus.
Mõned päevad peale seda, kui sai plaani võetud väike remonduška, leidsin hea hinnaga midagi, mida tükk aega otsinud olin, nimelt uued jalavarjud. Kuna selle poldiaugu valemiga agressiivseid jalavarje leida suht keeruline, siis otsustasin ligi võtta. Sellega seoses tekkis lisa toiminguid, et need jalavarjud auto alla saaks, aga varsti ehk olen valmis näitama, mis ja kuidas.
Eniveis, tegelesin siis ka vahepeal tagumiste coiloverite alla sobitamisega ja mõttetut jebimist rohkem, kui rubla eest. Algne plaan panna originaal amordipadjad coiloveritega läks nihu, sain sama peldiku alt tulnud padjad, millel siis vedrutaldrik ja padi on ühes tükis, peale väikest uurimist ja puurimist jõudsin järeldusele, et mitte mingi valemiga ei saa neid kasutada.
Lõpuks tegin südame külmaks, võtsin akutrelli ja puuri ning tegin amordikannu sisse sobivad augud, et coilide küljes olevad padjad istuks külge, proovisin muidugi võimalikult korrektselt seda teha, et hiljem vähem muretsemist oleks.
Peale seda, kui coilid alla said, vaatasin, et alt tulnnud püstakutel on veel omakorda erinevad amordipadjad, millel tundusid padi ja vedrutaldrik eraldi tükkidena olevat, mis tekitas uusi ideid, aga kuna sellest jebimisest oli kopp ees, mõtlesin et süvenen sellesse asjasse teine kord.
Esmamuljed olid nii ja naa, kogu auto läks tunduvalt jäigemaks, kurve vähe kiiremalt läbida on täitsa lust, aga minu arust võiks tagumine ots nõks pehmem olla, aga eks oma osa annab ka suur velg madala rehviga, originaalidega ilmselt oleks päris okey.
Loodan, et see ei ole kõrvapete, aga oleks nagu üks kõrvaline heli veermikus vähem, mis on igati positiivne, aga eelmine nädal tekkis uus heli ja see juba esisillast ja kerge kobina näol. Kõrva järgi arvasin seda tulevat eest paremalt, seega eile sai auto nurk üles tõstetud ja ratas alt võetud ning ega pikalt ei pidanudki uurima, kui oli juba selge kuhu koer on maetud, terve amort oli korraliku õli kihi all....
Mis siis, et karmimaid lööke väldin, aga näe, kuskil kuidagi ikka piisava põntsu saanud, et 1:0 teha amordiga, egas muud üle ei jää hetkel, kui proovida tootjaga jutule saada ehk on mingil imekombel nõus mind varustama uue amordiga mõistliku summa eest. Elame näeme....