Subaru Impreza WRX 2003

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
ToomasV
Guru
Postitusi: 545
Liitunud: K, 01 Jaan 2014 23:19:08 +0300
Asukoht: Viljandi

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#46 Postitus Postitas ToomasV » N, 12 Jaan 2017 09:00:35 +0300

Raigol on see Kallite mootorite võimsaks ehitamine juba läbikäidud tee. M3 sai päris hea jõu kätte
Mitsubishi Lancer Evolution VI

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#47 Postitus Postitas K24 » N, 12 Jaan 2017 09:55:46 +0300

BMW mootori ehitamine Eestis on lihtsam, teadmisi- kogemusi rohkem. Lisaks on mootor ise pommikindlam, kui vanos, mille saab muidugi alati uue vastu vahetada, välja arvata.
Suure jõunumbri tagaajamine on Eestis popp, eriti osades töökodades. :) Nagu Raigo ka ise lõpuks vist aru sai, ei suutnud keegi selle autoga normaalselt kurve sõita "1000hp" seades.
Aga ega ma ei taha kuidagi hoogu maha võtta, vastupidi, ootan pikisilmi ühte ~500hp imprezat rajale. Jõudu ehitamisel. :)

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#48 Postitus Postitas Duster » N, 12 Jaan 2017 22:44:03 +0300

Millal keegi ükskord 3l 6silkuse eestis korralikult klassikuvahel ära timmib, saaks igapäeva sõidetavuse ka 500+hp juures väga muheda. dccd ei ole kohustuslik, paljudele on see lihtsalt üks nupp, millega mässata erinevates asendites ja tõdeda, et ikka on sitt, lihtsalt teismoodi sitt :lol:
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Raxx83
Postitusi: 38
Liitunud: K, 01 Juun 2016 03:02:30 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#49 Postitus Postitas Raxx83 » R, 13 Jaan 2017 19:39:01 +0300

Kusjuures endalgi on see mõte peast läbi käinud, et paneks 3,0 H6 mootori vahele hoopis. Huvitav kui palju see juhitavust mõjutaks?

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#50 Postitus Postitas K24 » R, 13 Jaan 2017 20:18:36 +0300

Päris palju ja mitte heas suunas. See r6 on pikk ja kõrge. Tulemüüri tahapoole tuua, siis saaks vast asja aga kas see on vaeva väärt. Lisaks kaotad ju neliveo, mis ongi ju kogu selle auto mõte, muidu oleksid võinud bemmiga edasi uisutada. :)

Kasutaja avatar
Moose
Postitusi: 8
Liitunud: T, 10 Nov 2015 21:57:42 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#51 Postitus Postitas Moose » R, 13 Jaan 2017 21:02:11 +0300

Lihtsalt huvipärast, et millises võrdluses see "päris palju" välja on toodud või kuidas seda suurust arusaadavamalt määratleda? :D
Kerge guugeldamine näitab, et ez30 mootor on vaid mõni sentimeeter pikem kui ej20 tänu väiksematele ning üksteisele ligemal olevatele silindritele.. mistõttu see pisike lisakaal ka erilist mõju seal ei tekita :)

Lisaks ka pagassi viidud aku, pagassis asuv suur tümmikast ja coilid vedrustuse kompenseerimiseks :D Ma arvan, et Raxil aeg mootorit otsima hakata 8)

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#52 Postitus Postitas K24 » R, 13 Jaan 2017 21:31:23 +0300

Tahad cm, kaalu ja uut rakuskeset teada? Kui midagi muud teha poleks, võiks selle isegi välja arvutada, sest mul on mõlemad autod olnud ja nurgakaalude info ka olemas.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#53 Postitus Postitas Tubaru » R, 13 Jaan 2017 22:00:37 +0300

Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Moose
Postitusi: 8
Liitunud: T, 10 Nov 2015 21:57:42 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#54 Postitus Postitas Moose » R, 13 Jaan 2017 22:09:08 +0300

Tubaru kirjutas:Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
EG33 netiavaruste põhjal juba oluliselt pikem mootor ka kui ez30.. selle puhul juba tekivad ruumiprobleemid ja eeldatavasti siis ka kaalujaotusprobleemid, kuna läheb hulga üle esisilla :roll:

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#55 Postitus Postitas Duster » R, 13 Jaan 2017 22:18:37 +0300

ez30 läheb külge nagu naks, kasutaja imprezah6 kapote all, midagi ei ole vaja lõikuda, pikem on mõni cm, lühidalt slim style ventikad ja pralle :D Kui kaalujaotus ja kõik muu nii megasitaks muutuks, siis miks inglismaal väga paljud sellise setupiga rinkat nühivad? Sellepärast, et on sitt? :D
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#56 Postitus Postitas K24 » R, 13 Jaan 2017 22:31:18 +0300

Tubaru kirjutas:Kaaluvahet eriti pole ja tulemüüri ei pea ka mu teada lõhkuma. Mootori tagumine serv on ju samal kaugusel.
Üks variant on veel EG33 mootor (ehk siis subaru svx pealt 3.3liitrine) tollel on samad kolvid/kepsud/saaled, mis EJ22 mootoril. Juppide kättesaadavus ja hind on sõbralikumad.
Lauri, sa mõtled S52 Subaru kasti külge panna või? Peab vist tõesti mootorite mõõdud välja kaevama. Kaaluvahe on 7kg, lisaks käib S52s ka natuke rohkem õli sees.
EZ30 on ma kujutan ette et kordades odavam ja töökindlam vast ka vabalthingavana, sellest ilmselt ka populaarsus. Subaru kaalujaotus on nagunii kehv, iga kg üle esisilla teeb asja ainult hullemaks, siis parem juba kohe audi osta. :)
Keegi võiks selle arutelu Raigo teemast ära splittida äkki?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#57 Postitus Postitas Tubaru » R, 13 Jaan 2017 23:16:39 +0300

Mida mõtled S52 all?

E: sain aru, mingi bemmi kone. Ei, sellist rõvedust ma ei pooldaks Subaru kerel ja ei pakkunud ka välja, pidasin silmas ez30 ja eg33. Et nende tagumine serv on samal kaugusel, mis ej mootoritel.
Viimati muutis Tubaru, R, 13 Jaan 2017 23:20:13 +0300, muudetud 1 kord kokku.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#58 Postitus Postitas K24 » R, 13 Jaan 2017 23:18:07 +0300

Tubaru kirjutas:Mida mõtled S52 all?
S50b32 või või s50b30 vahet pole, kõik kuuesed suht ühepikkused, vanos rihmaratastest nagunii kaugemale ei ulatu. Kohe otsin mootorite pikkused ka, siis saab selle teema lõppenuks lugeda. :)

Kasutaja avatar
Moose
Postitusi: 8
Liitunud: T, 10 Nov 2015 21:57:42 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#59 Postitus Postitas Moose » R, 13 Jaan 2017 23:23:58 +0300

K24 nähtavasti on esimese hooga välja lugenud, et kui bemmimees hakkab subarut ehitama siis pannakse kohe bemmi mootor ka aiste vahele :D Siin ikka H6st jutt mitte R6'st :D

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2003

#60 Postitus Postitas K24 » R, 13 Jaan 2017 23:40:36 +0300

Kui sa teemat tähelepanelikult loed, siis näed, et juttu oli BMW rida kuuest. Subaru H6 toodi sisse jupp maad hiljem. :)
Mootorite pikkuste erinevus on üle 30cm, ma loodan et sellega on kõik öeldud.

Vasta