Subaru Impreza WRX 2003
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Suurt plaani pole, aga ilmselt kuskil 500hj.ToomasV kirjutas:Vaadates Raigo ja Joeli tegemisi siis palju jõudu plaanis ?
Re: Subaru Impreza WRX 2003
500hp jah väga suur plaan pole, uut autot vaja ainult, kui tahad pikemalt sõita kui üks dyno tõmme
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Miks see 500hj siis nii ületamatu peaks olema Subaru mootori puhul? Ilmselgelt ei plaani ma seda stock mootoriga saavutada.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Ületamatu pole. Küll aga kulukas.
Alustuseks oleks sul vaja teist mootoriblokki: kas siis closed deck 2.0 või semi closed deck 2.0, või ej22t. Sellise jõu juures oleks mõistlik neid juba strokeriks teha ej25 vändaga. Muidu tuleb korralik läägikunn. Ehk siis blokk, vänt, kepsud, saaled, kolvid, kaantepoldid jms veel, peaks summa juba jääma umbes 4k lähedale. Siis jõuad sa alles peadeni. Suuremad klapid, klapivedrud, taldrikud jms, kangemad nukad, portimine arvesta ca 2.5-3k otsa.
Siis turbo, kütusesüsteem, sisse- ja väljalase, vahejahuti. Mõni kilo ka sinna.
Vajalikuks on selleks hetkeks muutunud ka kuuene käigukast, r180 tag.differ, suured käändmikud, suured poolassid, korralik sidur - see on 3k julgelt.
Igasugu lisanäidikud - ca 400-500
Ja hea seadistus.
Löö summa kokku ja kui sulle tundub mõistlik, siis palun väga.
Alustuseks oleks sul vaja teist mootoriblokki: kas siis closed deck 2.0 või semi closed deck 2.0, või ej22t. Sellise jõu juures oleks mõistlik neid juba strokeriks teha ej25 vändaga. Muidu tuleb korralik läägikunn. Ehk siis blokk, vänt, kepsud, saaled, kolvid, kaantepoldid jms veel, peaks summa juba jääma umbes 4k lähedale. Siis jõuad sa alles peadeni. Suuremad klapid, klapivedrud, taldrikud jms, kangemad nukad, portimine arvesta ca 2.5-3k otsa.
Siis turbo, kütusesüsteem, sisse- ja väljalase, vahejahuti. Mõni kilo ka sinna.
Vajalikuks on selleks hetkeks muutunud ka kuuene käigukast, r180 tag.differ, suured käändmikud, suured poolassid, korralik sidur - see on 3k julgelt.
Igasugu lisanäidikud - ca 400-500
Ja hea seadistus.
Löö summa kokku ja kui sulle tundub mõistlik, siis palun väga.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Mu loetelu kannatab siis juba oluliselt rohkem jõudu muidugi, kui 500hp, pigem 600-700.
See 500hp on siuke nõme piir kus pead juba enamus asju välja vahetama, et asi kestma ka jääks. 400-450hp on oluliselt odavam ehitada.
Ja USA foorumitest leitud hobujõude ei maksa eriti tõepähe võtta, nad kipuvad seal väga optimistlikud olema oma näitudega.
See 500hp on siuke nõme piir kus pead juba enamus asju välja vahetama, et asi kestma ka jääks. 400-450hp on oluliselt odavam ehitada.
Ja USA foorumitest leitud hobujõude ei maksa eriti tõepähe võtta, nad kipuvad seal väga optimistlikud olema oma näitudega.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
+1 Usakate videoid vaadates on ka tihtipeale et väidetavalt "600 jõuline" auto on imekombel alatihti aeglasem kui 450 jõuline auto jne.Tubaru kirjutas: ... USA foorumitest leitud hobujõude ei maksa eriti tõepähe võtta, nad kipuvad seal väga optimistlikud olema oma näitudega.
"Odav, kiire ja töökindel. Vali kaks"
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X
---
50% American / 50% Estonian
-1999 Evo 6.5 TME
-2011 Evo X
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Nagu Lauri juba loetles, saab küll aga kas on mõtet kui originaalasjadest midagi järele ei jää. Ma olen sama tee juba läbi käinud aga type-ra stiga. Osta parem valmis auto, tuleb odavam. Või tule osta minu tehnika koos kõigega ära, hoiad hulga aega kokku ja saad kohe sõitma hakata.Raxx83 kirjutas:Miks see 500hj siis nii ületamatu peaks olema Subaru mootori puhul? Ilmselgelt ei plaani ma seda stock mootoriga saavutada.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
USA foorumite standardite järgi ilmselt oleks minu auto juba praegu seal 500hj kandis . 600-700hj on juba selline number mis on mõistlikult kasutatav ainult dragi sõites nii väikese mootori puhul, sest full boost saabuks ilmselt alles maantee kiirusel tavasõidul.Tubaru kirjutas:Mu loetelu kannatab siis juba oluliselt rohkem jõudu muidugi, kui 500hp, pigem 600-700.
See 500hp on siuke nõme piir kus pead juba enamus asju välja vahetama, et asi kestma ka jääks. 400-450hp on oluliselt odavam ehitada.
Ja USA foorumitest leitud hobujõude ei maksa eriti tõepähe võtta, nad kipuvad seal väga optimistlikud olema oma näitudega.
Olen hobikorras mõned üle 500hj autod ikka ehitanud millest võimsaim oli natuke üle 1000hj ja suvel kasutasin seda autot täitsa igapäevaselt, sõita oli selle autoga leebelt öeldes halb igapäevaselt ja sihtotstarbeliselt kasutades lõppes päev üldjuhul mõne katkise asjaga veoskeemis.
Selle viimase autoga sai selgeks, et igapäevases kasutuses olev hobiauto peab olema nelivedu ja jõudu ei tohi olla rohkem kui 200-250hj 1000cc töömahu kohta, et hobist ei saaks töö ja mure .
Seega peaks vist enda 500hj eesmärgi 50-100hj allapoole tooma, et see auto pakuks rõõmu .
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Ostes pole nii huvitavK24 kirjutas:Nagu Lauri juba loetles, saab küll aga kas on mõtet kui originaalasjadest midagi järele ei jää. Ma olen sama tee juba läbi käinud aga type-ra stiga. Osta parem valmis auto, tuleb odavam. Või tule osta minu tehnika koos kõigega ära, hoiad hulga aega kokku ja saad kohe sõitma hakata.Raxx83 kirjutas:Miks see 500hj siis nii ületamatu peaks olema Subaru mootori puhul? Ilmselgelt ei plaani ma seda stock mootoriga saavutada.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Nõus, kui aega ja huvi on, anna tuld. Lihtsalt ma püüan hea nõu anda, kuna sama tee läbitud. Selleks et subaru rinkal kiireks saada on oluliselt rohkem vaja vaeva näha kui kasvõi näiteks e36 m3ga. Aga jõudu, mul jäigi kiirelt sõitmata eelmise autoga aga mis kehvasti see uuesti.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
See uus eesmärk on tibake ratsionaalsem ja rahakotisõbralikum jah juba.
Selleks leia ej207 mootor (tehasest sepiskolviga ja semi closed deck) koos juhtmestiku ja ajuga, suuremad pihustid, turbo ja seade ning tuld!
Ja kuuene kast ka.
Selleks leia ej207 mootor (tehasest sepiskolviga ja semi closed deck) koos juhtmestiku ja ajuga, suuremad pihustid, turbo ja seade ning tuld!
Ja kuuene kast ka.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Ja vahejahuti, väljalase, õli jahuti, stabikad, kõik puksid, kiire roolilatt, vahepaak, lisa pump, ideaalis kuiv karter, uued kütuselatid, oil catch can ja veel pudi padi. Kast peaks dccdga olema. Ühesõnaga võimalusi aja sisustamiseks leiab. Ja kui raha ikka üle jääb, siis võid Moteci juppe külge kruvima hakata.
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Või võta stock sti ja hakka kruusa sõitma. Elamused ja kulutused samuti garanteeritud
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Impreza WRX 2003
Nii ei tohi öelda! Te solvate kõiki WRX'i omanikke nii! Seda tuletatakse veel aastaid hiljemgi meelde, pange tähele! ( @WRX'i omanikud)K24 kirjutas:Kast peaks dccdga olema.