Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
praegu on vaja flantsid 20-30mm
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Ma ei tea, kas see räme strech on taotluslik, aga mina alustaks õiges mõõdus rehvidest ja alles siis vaataks, kui paksu flantsi vaja on. Hetke rehvi-velje kombo on originaalist pea 3cm madalam + venitatud rehv ja see jätab koopa tühjaks.
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Selle jaoks,et koobas tyhjaks ei jääks ongi ju coilidType RA kirjutas:Ma ei tea, kas see räme strech on taotluslik, aga mina alustaks õiges mõõdus rehvidest ja alles siis vaataks, kui paksu flantsi vaja on. Hetke rehvi-velje kombo on originaalist pea 3cm madalam + venitatud rehv ja see jätab koopa tühjaks.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Coil ei muuda ratast suuremaks!
See et sa lased tiivakaare rattale lähemale, see ei täida kogu koobast ära ja auto läheb proportsioonidest välja.
Kui on plaan vedrustuse ja ratastega mängida, siis tuleks jätta kogu ratta suurus samaks nagu tehases ja mängida vedrustuse ja veljega, suured tiivakaared ei muuda kindlasti seda kergemaks, sest teevad koopa visuaalselt veel suuremaks.
Ise oleks vaadanud pigem 255/35 või 245/40 rehvi poole (mõlemat on edukalt sama ajastu Impreza all kasutatud), kui oli juba ka tiivakaarte plaan.
See et sa lased tiivakaare rattale lähemale, see ei täida kogu koobast ära ja auto läheb proportsioonidest välja.
Kui on plaan vedrustuse ja ratastega mängida, siis tuleks jätta kogu ratta suurus samaks nagu tehases ja mängida vedrustuse ja veljega, suured tiivakaared ei muuda kindlasti seda kergemaks, sest teevad koopa visuaalselt veel suuremaks.
Ise oleks vaadanud pigem 255/35 või 245/40 rehvi poole (mõlemat on edukalt sama ajastu Impreza all kasutatud), kui oli juba ka tiivakaarte plaan.
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
blabalbalblabla tekst on ee, tüüpiline subarumehe jutt,et toonklaas on pededele ja madaldus on ka saatanast ja jummala eest ära strechi, sest muidu ei saa kruusapeal kahesajaga sõita.
Sa ikka mõistad,et sinu rehvi mõõtudega strechi saavutamiseks oleks vaja mingit 11 laia velge( mios niikuinii subaru koopasse ära ei mahu) ja ka seda,et strech on taotluslik? Nüüd sa kõüsid,et But why? sellepärast et tuuning suund on selline, igalyhel oma maitse kuidas oma autot ehitada, kes paneb spoilereid kes keerab kilovatti kellel ilged balloonid peal ja kellele meeldib omakorda stock.
Sa ikka mõistad,et sinu rehvi mõõtudega strechi saavutamiseks oleks vaja mingit 11 laia velge( mios niikuinii subaru koopasse ära ei mahu) ja ka seda,et strech on taotluslik? Nüüd sa kõüsid,et But why? sellepärast et tuuning suund on selline, igalyhel oma maitse kuidas oma autot ehitada, kes paneb spoilereid kes keerab kilovatti kellel ilged balloonid peal ja kellele meeldib omakorda stock.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Ohh Toits, ole nüüd täitsa vunts, istu maha, võta klaas suhkruvett ja rahune vähe - ära mine närvi, ära mine noh
Palun näita mulle siin teemas see koht, kus räägitakse, et strech on taotluslik - sellepärast ma ju ütlesingi, et ma ei tea, kas see on omaniku soov või läks rehvi valik vähe nihu ja lihtsalt soovitasin originaalile lähemat kõrgust.
Tean väga hästi kuidas ja milleks rehve strechitakse ja olen üpris kindel, et selle asja mõte ei ole võimalikult väikese ratta auto alla sobitamine vaid originaal kõrgusega rehvi võimalikult laiale veljele sättimine.
Kui omanik ise on rahul, siis ei olegi see kellegi teise asi kommenteerida, et see või teine asi on kole. Kui aga auto pannakse üles foorumisse, siis tuleb ka sellega arvestada, et inimesed avaldavad arvamust ja uurivad, et mis ja milleks.
Palun näita mulle siin teemas see koht, kus räägitakse, et strech on taotluslik - sellepärast ma ju ütlesingi, et ma ei tea, kas see on omaniku soov või läks rehvi valik vähe nihu ja lihtsalt soovitasin originaalile lähemat kõrgust.
Tean väga hästi kuidas ja milleks rehve strechitakse ja olen üpris kindel, et selle asja mõte ei ole võimalikult väikese ratta auto alla sobitamine vaid originaal kõrgusega rehvi võimalikult laiale veljele sättimine.
Kui omanik ise on rahul, siis ei olegi see kellegi teise asi kommenteerida, et see või teine asi on kole. Kui aga auto pannakse üles foorumisse, siis tuleb ka sellega arvestada, et inimesed avaldavad arvamust ja uurivad, et mis ja milleks.
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Konserviavajaga käisid kaare kallal? peace
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Kus kohast neid sobivaid tiivaääri leida võib? Kerevärvi ei plaani neid sättida?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
tellinud juba uued abs plastiku fenderid neid panen kerevarvi (ebay)vaska kirjutas:Kus kohast neid sobivaid tiivaääri leida võib? Kerevärvi ei plaani neid sättida?
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
Kas see on ka osa tuuningust?
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5
Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001
got new Karlton Fender Flares ABS plastic