Subaru Impreza WRX bugeye 2001

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#16 Postitus Postitas o0qb0o » L, 22 Apr 2017 20:32:38 +0300

praegu on vaja flantsid 20-30mm

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#17 Postitus Postitas Type RA » P, 23 Apr 2017 11:59:41 +0300

Ma ei tea, kas see räme strech on taotluslik, aga mina alustaks õiges mõõdus rehvidest ja alles siis vaataks, kui paksu flantsi vaja on. Hetke rehvi-velje kombo on originaalist pea 3cm madalam + venitatud rehv ja see jätab koopa tühjaks.

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#18 Postitus Postitas Toivoku » P, 23 Apr 2017 12:30:43 +0300

Type RA kirjutas:Ma ei tea, kas see räme strech on taotluslik, aga mina alustaks õiges mõõdus rehvidest ja alles siis vaataks, kui paksu flantsi vaja on. Hetke rehvi-velje kombo on originaalist pea 3cm madalam + venitatud rehv ja see jätab koopa tühjaks.
Selle jaoks,et koobas tyhjaks ei jääks ongi ju coilid :)
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#19 Postitus Postitas Type RA » P, 23 Apr 2017 13:17:55 +0300

Coil ei muuda ratast suuremaks!
See et sa lased tiivakaare rattale lähemale, see ei täida kogu koobast ära ja auto läheb proportsioonidest välja.
Kui on plaan vedrustuse ja ratastega mängida, siis tuleks jätta kogu ratta suurus samaks nagu tehases ja mängida vedrustuse ja veljega, suured tiivakaared ei muuda kindlasti seda kergemaks, sest teevad koopa visuaalselt veel suuremaks.
Ise oleks vaadanud pigem 255/35 või 245/40 rehvi poole (mõlemat on edukalt sama ajastu Impreza all kasutatud), kui oli juba ka tiivakaarte plaan.

Kasutaja avatar
Toivoku
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 482
Liitunud: L, 27 Veebr 2010 21:41:35 +0300

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#20 Postitus Postitas Toivoku » P, 23 Apr 2017 23:04:18 +0300

blabalbalblabla tekst on ee, tüüpiline subarumehe jutt,et toonklaas on pededele ja madaldus on ka saatanast ja jummala eest ära strechi, sest muidu ei saa kruusapeal kahesajaga sõita.
Sa ikka mõistad,et sinu rehvi mõõtudega strechi saavutamiseks oleks vaja mingit 11 laia velge( mios niikuinii subaru koopasse ära ei mahu) ja ka seda,et strech on taotluslik? Nüüd sa kõüsid,et But why? sellepärast et tuuning suund on selline, igalyhel oma maitse kuidas oma autot ehitada, kes paneb spoilereid kes keerab kilovatti kellel ilged balloonid peal ja kellele meeldib omakorda stock.
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com

Type RA
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 254
Liitunud: P, 09 Dets 2007 23:06:43 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#21 Postitus Postitas Type RA » E, 24 Apr 2017 00:12:58 +0300

Ohh Toits, ole nüüd täitsa vunts, istu maha, võta klaas suhkruvett ja rahune vähe - ära mine närvi, ära mine noh :)
Palun näita mulle siin teemas see koht, kus räägitakse, et strech on taotluslik - sellepärast ma ju ütlesingi, et ma ei tea, kas see on omaniku soov või läks rehvi valik vähe nihu ja lihtsalt soovitasin originaalile lähemat kõrgust.
Tean väga hästi kuidas ja milleks rehve strechitakse ja olen üpris kindel, et selle asja mõte ei ole võimalikult väikese ratta auto alla sobitamine vaid originaal kõrgusega rehvi võimalikult laiale veljele sättimine.
Kui omanik ise on rahul, siis ei olegi see kellegi teise asi kommenteerida, et see või teine asi on kole. Kui aga auto pannakse üles foorumisse, siis tuleb ka sellega arvestada, et inimesed avaldavad arvamust ja uurivad, et mis ja milleks.

o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#22 Postitus Postitas o0qb0o » T, 25 Apr 2017 00:03:38 +0300


Holmes
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 316
Liitunud: N, 16 Sept 2004 21:25:15 +0300

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#23 Postitus Postitas Holmes » N, 27 Apr 2017 13:58:47 +0300

Konserviavajaga käisid kaare kallal? :D peace

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#24 Postitus Postitas vaska » R, 28 Apr 2017 13:14:22 +0300

Kus kohast neid sobivaid tiivaääri leida võib? Kerevärvi ei plaani neid sättida?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#25 Postitus Postitas o0qb0o » R, 28 Apr 2017 14:02:47 +0300

vaska kirjutas:Kus kohast neid sobivaid tiivaääri leida võib? Kerevärvi ei plaani neid sättida?
tellinud juba uued abs plastiku fenderid neid panen kerevarvi (ebay)

o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#26 Postitus Postitas o0qb0o » R, 28 Apr 2017 14:05:20 +0300


o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#27 Postitus Postitas o0qb0o » L, 29 Apr 2017 22:07:58 +0300

Pilt
Pilt
Pilt

mehine2
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 231
Liitunud: P, 03 Aug 2014 14:03:27 +0300

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#28 Postitus Postitas mehine2 » P, 30 Apr 2017 15:44:11 +0300

Kas see on ka osa tuuningust?

Pilt
09 Impreza GH7 LPG
04 Mazda RX-8 HP
ex 08 Forester SG5 LPG
ex 02 Legacy BH5

o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#29 Postitus Postitas o0qb0o » L, 26 Aug 2017 19:09:14 +0300

got new Karlton Fender Flares ABS plastic
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

o0qb0o
Postitusi: 30
Liitunud: K, 18 Jaan 2017 18:20:13 +0300
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX bugeye 2001

#30 Postitus Postitas o0qb0o » L, 04 Nov 2017 13:27:51 +0300

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vasta