OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Esimesed ca 2000km on möödunud rahulikult ja sujuvalt, nagu minu arvates on ka selle auto iseloom.
Tegin ka esimesed katsetused kergel maastikul, et tajuda kõrgemat kliirensit ja 4x4. No ega nüüd päris läbi jõe ei julenud sõita, aga korralik pehme liivarada koos tõusudega on küll proovitud. Kohta ei julge öelda, sest eneselegi ootamatult tundus, et vahepeal sattusin kellegi eramaale....
Aga sõita oli avar ja julge tunne. Sellist tunnet, et võiks kinni jääda ei olnud ja nähtavus on ka ikka eeskujulik.
Ei taha väga keset suve seda öelda, aga ootan ja loodan juba täna lumerohket talve (esimest korda elus, mitte murdmaasuusaradade tõttu)
Tegin ka esimesed katsetused kergel maastikul, et tajuda kõrgemat kliirensit ja 4x4. No ega nüüd päris läbi jõe ei julenud sõita, aga korralik pehme liivarada koos tõusudega on küll proovitud. Kohta ei julge öelda, sest eneselegi ootamatult tundus, et vahepeal sattusin kellegi eramaale....
Aga sõita oli avar ja julge tunne. Sellist tunnet, et võiks kinni jääda ei olnud ja nähtavus on ka ikka eeskujulik.
Ei taha väga keset suve seda öelda, aga ootan ja loodan juba täna lumerohket talve (esimest korda elus, mitte murdmaasuusaradade tõttu)
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Edu! Ostsin omale 2013 aastal Civicu asemel Outbacki. Tänaseni ootan korralikku talve.
Ja ometigi oli 2012a veel see aasta kus oma Civicuga Tallinnas kõik sisehoovide rööpad siledaks pidin sõitma
Ja ometigi oli 2012a veel see aasta kus oma Civicuga Tallinnas kõik sisehoovide rööpad siledaks pidin sõitma
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Tänud! No kui lund ei tule, eks tuleb siis kuhugi põhja trippima sõita... eks ühel hetkel ikka lumi vastu tulebLjeeppa kirjutas:Edu! Ostsin omale 2013 aastal Civicu asemel Outbacki. Tänaseni ootan korralikku talve.
Ja ometigi oli 2012a veel see aasta kus oma Civicuga Tallinnas kõik sisehoovide rööpad siledaks pidin sõitma
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Paar kuud juba sõitnud, alles nüüd sattusin sõitma maanteel pimedas ja sain testida automaatselt vahetuvaid kaugtulesi.
Ei saa salata, mugav on küll ja vahetab tagasi üllatavalt kärmelt, kui nurga tagant auto vastu tuleb. Mingil hetkel, kui hoog liialt väike (oli vist ca 40 km/h) vahetab igal juhul kaugtuled välja - sellist olukorda muidugi ka raske ette kujutada, et nii väikesel kiirusel kaugtulesi tarvis. Aga kes teab, pikk ja pime talv tulekul... eks siis peab käsitsi lappama.
Lähituledel hakkas silma väga järsk ülemise poole valgusvihu lõpp/serv. See on esialgu harjumatu. Samas mõtlesin, et talvel pimedas tiheda lumesajuga sõites võiks see olla isegi kasuks. Aga see hetkel puhas teoreetiline oletus.
Lisaks tahtsin eraldi välja tuua selle, et autos on ruumi. Tõesti on ruumi kohe palju. Ma ei mõtle sellist ruumi, mida sa joonlauaga mõõdad. (eelmine auto oli Volvo V70 ja pagasiruum oli pikem) Ma mõtlen seda ruumi, mida sa tajud enda ümber, pea ja lae vahel, ümber jalgade, last turvatooli pannes, tagaistme seljatoe kallet liigutades, kohvitopse hoidjasse pannes jne. Ehk siis selline "user experience" on ruumi poolest väga hea. Lisan ka juurde, et olen 192 cm pikk ja puuduliku ruumi pärast on nii mõnigi auto jäänud ostamatta.
Ei saa salata, mugav on küll ja vahetab tagasi üllatavalt kärmelt, kui nurga tagant auto vastu tuleb. Mingil hetkel, kui hoog liialt väike (oli vist ca 40 km/h) vahetab igal juhul kaugtuled välja - sellist olukorda muidugi ka raske ette kujutada, et nii väikesel kiirusel kaugtulesi tarvis. Aga kes teab, pikk ja pime talv tulekul... eks siis peab käsitsi lappama.
Lähituledel hakkas silma väga järsk ülemise poole valgusvihu lõpp/serv. See on esialgu harjumatu. Samas mõtlesin, et talvel pimedas tiheda lumesajuga sõites võiks see olla isegi kasuks. Aga see hetkel puhas teoreetiline oletus.
Lisaks tahtsin eraldi välja tuua selle, et autos on ruumi. Tõesti on ruumi kohe palju. Ma ei mõtle sellist ruumi, mida sa joonlauaga mõõdad. (eelmine auto oli Volvo V70 ja pagasiruum oli pikem) Ma mõtlen seda ruumi, mida sa tajud enda ümber, pea ja lae vahel, ümber jalgade, last turvatooli pannes, tagaistme seljatoe kallet liigutades, kohvitopse hoidjasse pannes jne. Ehk siis selline "user experience" on ruumi poolest väga hea. Lisan ka juurde, et olen 192 cm pikk ja puuduliku ruumi pärast on nii mõnigi auto jäänud ostamatta.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Mõnikord juhtub looduses sõites nii, et ka Subaruga ei pääse edasi....
- Manused
-
- SUB.png (189.78 KiB) Vaadatud 17066 korda
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Ma viisin Outbacki järgmine päev peale kättesaamist Männikule testimiseks. Ainuke, millest puudu jäi oli kliirens ja pidamist rehvidel, muidu läbis samasid kohti, kus ma olen varem nt Pajeroga sõitmas käinud
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Saabusin just puhkusereisilt, kus sõitsin 1700km rendi VAG toodanguga. Nüüd kodus OB-sse tagasi istudes on rool harjumatult raske, manööverdades vajas ikka tagasi harjumist. Esimese hooga mõtlesin, et miskit viga...
Teine asi, mõne nädalaga harjusin diisli tankimisega nii ära, et olen juba kaks korda diisli püstolit oma bensiini masinasse torgata üritanud - õnneks ei mahu
Harjumuse jõud on suur!
Teine asi, mõne nädalaga harjusin diisli tankimisega nii ära, et olen juba kaks korda diisli püstolit oma bensiini masinasse torgata üritanud - õnneks ei mahu
Harjumuse jõud on suur!
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Summit on OBK puhul igati õige valik. Saan igapäevaselt neid varustustasemeid omavahel kõrvutada ning kuigi ka Base ja Ridge omavad mingisugust asjalikku tehase varustust on Summit tugevalt üle.
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Oleneb jah millega võrrelda. Ridge ju tegelikult üsna hea varustusega, ainult helisüsteem üllatavalt kehv. Siiski tundus ka mulle, et need lisad mida Summit pakub, on lisaraha väärt.airfrance1 kirjutas:Summit on OBK puhul igati õige valik. Saan igapäevaselt neid varustustasemeid omavahel kõrvutada ning kuigi ka Base ja Ridge omavad mingisugust asjalikku tehase varustust on Summit tugevalt üle.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Järgmine keeruline valik, millega viimased nädalad oma pead olen vaevanud. Kas naast või lamell!?
Teadlikult sõitsin lamelliga viimati 2009 - 2011 talved. Vahepeal sattus küll ühel euroopast toodud autol lamellid olema, kuid need ei olnud mõeldud meie kliimasse ja sai kiirelt naastude vastu vahetatud.
Aga mälestused on jäänud lamellist head ja kui otsustasin 4x4 auto kasuks mõtlesin kohe, et võiks uuesti lamelli võtta. Vaikne ja pehme sõit on märksõnad.
Tänaseks rehvid tellitud ja valituks osutus Bridgeston VRX Blizzak.
Teadlikult sõitsin lamelliga viimati 2009 - 2011 talved. Vahepeal sattus küll ühel euroopast toodud autol lamellid olema, kuid need ei olnud mõeldud meie kliimasse ja sai kiirelt naastude vastu vahetatud.
Aga mälestused on jäänud lamellist head ja kui otsustasin 4x4 auto kasuks mõtlesin kohe, et võiks uuesti lamelli võtta. Vaikne ja pehme sõit on märksõnad.
Tänaseks rehvid tellitud ja valituks osutus Bridgeston VRX Blizzak.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Kirjuta siis talvel kindlasti, kuidas rahul oled.
Ise olen aastaid GY kasutanud ja väga head rehvid on (pidamine + vaikne), kahju ainult, et OB mõõtu ei tehta. Sellele võtsin Hankook Winter I*Cept EVO2 W320 ja peavad väga hästi, ainult müra oli oodatust suurem
Ise olen aastaid GY kasutanud ja väga head rehvid on (pidamine + vaikne), kahju ainult, et OB mõõtu ei tehta. Sellele võtsin Hankook Winter I*Cept EVO2 W320 ja peavad väga hästi, ainult müra oli oodatust suurem
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
OB-l on 18 mõõt keeruline jah, kõike pole saada. Valikus oli veel Maxxis SS01, Michelin X Ice3 ja Conti VC 6merchant kirjutas:Kirjuta siis talvel kindlasti, kuidas rahul oled.
Ise olen aastaid GY kasutanud ja väga head rehvid on (pidamine + vaikne), kahju ainult, et OB mõõtu ei tehta. Sellele võtsin Hankook Winter I*Cept EVO2 W320 ja peavad väga hästi, ainult müra oli oodatust suurem
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Kuna endal ka esimest aastat subaru, siis mis OB rehvi mõõt on? Tribecal on 255/55/18 ja ei suuda ka otsustada, naast või lamell... 235/60/18 annab asendus mõõdu kui tabelitest vaadata, aga auto paberites ainult üks mõõt, kas võib jamasid tulla?
B9 Tribeca, õpin alles.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Varajane sügis on toonud kaasa mõningase kütusekulu tõusu. Kui terve suvi näitas 7,8 keskmist, siis nüüd on tõusnud 9 peale. Loomulikult ei ole süüdlane sügis, vaid harvemaks on jäänud pikemad maantee sõidud. Asemele on tulnud igal hommikul kodu-lasteaed-töö-lasteaed-kodu lõigud .
Teine asi, ma väga tahaks istme esimest osa kõrgemale liigutada. Kas keegi teab kuidas seda teha, et elektrimootor nina kõrgemale lubaks?.... ok, see viimane oli nali. Tegelikult on põhjus minu 2m kasvus ja pikkades jalgades. See mure mul pm igas autos. Ainus erand oli kunagi Saab 9-5, kus seda muret ei olnud ja istme esimene osa liikus piisavalt kõrgele, et minu pikki jalgu toetada.
Üks asjalikum küsimus ka, kas keegi on tellinud subaru.ee lisavarustuse alt pakutavat ühekohalist koerapuuri? Oleks huvitatud kasutajakogemusest.
Teine asi, ma väga tahaks istme esimest osa kõrgemale liigutada. Kas keegi teab kuidas seda teha, et elektrimootor nina kõrgemale lubaks?.... ok, see viimane oli nali. Tegelikult on põhjus minu 2m kasvus ja pikkades jalgades. See mure mul pm igas autos. Ainus erand oli kunagi Saab 9-5, kus seda muret ei olnud ja istme esimene osa liikus piisavalt kõrgele, et minu pikki jalgu toetada.
Üks asjalikum küsimus ka, kas keegi on tellinud subaru.ee lisavarustuse alt pakutavat ühekohalist koerapuuri? Oleks huvitatud kasutajakogemusest.
Re: OUTBACK 2,5 Summit, Ets78
Variocage'i on mõtet otse maaletoojalt osta: http://epood.smartdog.ee/15-variocage-uhe-koera-puur