https://www.emta.ee/et/eraklient/maa-so ... ud-soidukiTüübikinnitus peab Eestis olema alates 01.01.1998 esmaregistreeritud sõiduautol, alates 01.01.2001 haagisel, alates 01.01.2003 traktoril ning alates 01.01.2004 mootorrattal. Väljapoole ELi toodetud sõidukid võivad küll olla registreeritud mõnes liikmesriigis, kuid see ei tähenda veel automaatselt, et Eesti sõiduki sealset üksiksõiduki kinnitust tunnustada saaks, kuna nõuded üksikkinnitusele on riigiti erinevad.
Subaru Legacy GTB
Re: Subaru Legacy GTB
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subaru Legacy GTB
Kuna ma kindlustan seda risu ERGOS ja saan seda teha oma UK registris olevana, siis peaks ma ka saama ju teha ülevaatust kui residendina
Up joors Kaljulaid ja ARK.Oü
PS. Kas neljakolvilise peale mahub ainult 17 tuumane ratas või saab tollivõrra vähema ka milliga peale ???
Tu Teet : ma lõhun natukene maja hetkel ja remondin seda, isegi nüüdsama sain maha istuda aga kell on 2200 ja ma ei hakka ju helistama ja mööda küla taga ajama ja teisi segama.
Teised äkki ei ehita vaid ajavad lilli taga koos naisega mööda magamistoa põrandat, või arutavad saunas suvikõrvitatse läbimõõtu ja pagulaste...
Up joors Kaljulaid ja ARK.Oü
PS. Kas neljakolvilise peale mahub ainult 17 tuumane ratas või saab tollivõrra vähema ka milliga peale ???
Tu Teet : ma lõhun natukene maja hetkel ja remondin seda, isegi nüüdsama sain maha istuda aga kell on 2200 ja ma ei hakka ju helistama ja mööda küla taga ajama ja teisi segama.
Teised äkki ei ehita vaid ajavad lilli taga koos naisega mööda magamistoa põrandat, või arutavad saunas suvikõrvitatse läbimõõtu ja pagulaste...
Re: Subaru Legacy GTB
arelaur kirjutas: PS. Kas neljakolvilise peale mahub ainult 17 tuumane ratas või saab tollivõrra vähema ka milliga peale ???
.
16" istub vabalt, teatud velgedega ka 15".
Re: Subaru Legacy GTB
Kuule mine tee nüüd oma telliskivi või kartuliga 2-3 pilti ka pillist, pean muidu seal instagrammis imetlema seda pilli
Varuosad ja pisemad remonttööd 58344541 või toigiputka@gmail.com
Re: Subaru Legacy GTB
Iga suvaline 16" ikkagi alla ei lähe! Oleneb velje disainist. Soovitan alati proovida.Deepmaan kirjutas:arelaur kirjutas: PS. Kas neljakolvilise peale mahub ainult 17 tuumane ratas või saab tollivõrra vähema ka milliga peale ???
.
16" istub vabalt, teatud velgedega ka 15".
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GTB
Ta soojendab peegleid, koos tagaklaasi soojendamisega
Üks pisike asi saab nii ilus rõõm olla, unustasin kohe sekspeaministri sandaali ära
A
Üks pisike asi saab nii ilus rõõm olla, unustasin kohe sekspeaministri sandaali ära
A
Re: Subaru Legacy GTB
Natuke täpsustaks su auto andmeid,see pole 206 kw mootor,vaid 191 kw: EJ208
Kindlasti ei tule ka seda kw välja selle toreda koonusfiltriga,mis võtab kapoti alt "hääd" kuuma õhku.
Aga ära nüüd väga kurvasta,pill on äge.
Kindlasti ei tule ka seda kw välja selle toreda koonusfiltriga,mis võtab kapoti alt "hääd" kuuma õhku.
Aga ära nüüd väga kurvasta,pill on äge.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GTB
Nagu siin enne keegi hõikas,siis sulepea peale pole elevant tõesti astunud sul :
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Re: Subaru Legacy GTB
Tere,
Siis saaks pooled hobused ka üless aetud kui ahi soe
See 191kw ja kõik see mis sellest alles on, kärab kah. Bensiinijaamad üle Lääne-Harju kubermangu mu nägu selle 15 kilovati pärast niipea ei unusta. Teeks nüüd ilmataat ka koostööd koos bensukalonkadega. Saaks paagitäiega vähem sõita aga läbivust tahaks proovida. Ükspäev oli palju suuri sõnu ilma mingi olulise mõtteta, vajutasin peeglireguleerimisnupu liiga sügavale. See urood solvus ja lappis peeglid kokku nagu solvunud taksikoer, hetkega panin hinnalipikule +100€ juurde. Selgus, et kedagi ei koti.
Peab tegema väljasõidu Lõunaosariikidesse, seal pidavat olema mingid kodustatud Bi’d kes olla rõhku tõstnud ja vaakumvolladega tetrist teinud.
Iga hommik peab selle riistaga ärkama nagu reisskaardraiver, munad seal roolitaga ja oledki käiguvahetusega lörris ja häbis.
Peab tahomeetrile meeldetuletus valguse lisama
Eile istusin arvutusmasina taga ja kujundusprogramm jäi ette, disainisin riistale kleepsu, korralik Subaru ju on ikka “555”, ma massist ikka teinemoodi. Sama font leidus internetisügavustest ja kuna suurem kere ka ja ikkagi, nagu nüüd selgus, 206kw on mingi pseudo mul old - sai tuunitud kleps teise numbriga.
Suurem kere vähem watte ja kilosi: “555” + 4WD - 11KW + Xkg + Panoraamluuk = “666”
Magnetoola on ka autos, eile siis hakkasin kuulama ka korra kas töötab. Töötas, tuli väikse rassisti kadeduslaul: “hommikuti Must asja ei saa”, laulsin kaasa nagu valgeinimene ikka, panin tagaklaasi soojendi sisse ja sahises nii nagu oleks Siberi taigas - 500km kagusel esimesest raadiolevist.
Sallivus massidesse ja raadio kinni, ilmselt ei kuula järgmised 2 kuud jälle. Ega seal midagi väga kuulata polegi, seni kuni tuleb välja Ratta väike audiodemagoogijaraamat
Enivei, vahetanud ainult õli ja muid muresi nagu polegi, ropsisin kolm korda üle õla ka, et asi nii seisaks.
ps. See paks põrsas on müüa ka, kätemeri.
Sellest "hääst öhust" olen teadlik, kui keegi mees pakuks mulle originaalõhuvõtu kasti asemele, teeks kohe kalliNatuke täpsustaks su auto andmeid,see pole 206 kw mootor,vaid 191 kw: EJ208
Kindlasti ei tule ka seda kw välja selle toreda koonusfiltriga,mis võtab kapoti alt "hääd" kuuma õhku.
Siis saaks pooled hobused ka üless aetud kui ahi soe
See 191kw ja kõik see mis sellest alles on, kärab kah. Bensiinijaamad üle Lääne-Harju kubermangu mu nägu selle 15 kilovati pärast niipea ei unusta. Teeks nüüd ilmataat ka koostööd koos bensukalonkadega. Saaks paagitäiega vähem sõita aga läbivust tahaks proovida. Ükspäev oli palju suuri sõnu ilma mingi olulise mõtteta, vajutasin peeglireguleerimisnupu liiga sügavale. See urood solvus ja lappis peeglid kokku nagu solvunud taksikoer, hetkega panin hinnalipikule +100€ juurde. Selgus, et kedagi ei koti.
Peab tegema väljasõidu Lõunaosariikidesse, seal pidavat olema mingid kodustatud Bi’d kes olla rõhku tõstnud ja vaakumvolladega tetrist teinud.
Iga hommik peab selle riistaga ärkama nagu reisskaardraiver, munad seal roolitaga ja oledki käiguvahetusega lörris ja häbis.
Peab tahomeetrile meeldetuletus valguse lisama
Eile istusin arvutusmasina taga ja kujundusprogramm jäi ette, disainisin riistale kleepsu, korralik Subaru ju on ikka “555”, ma massist ikka teinemoodi. Sama font leidus internetisügavustest ja kuna suurem kere ka ja ikkagi, nagu nüüd selgus, 206kw on mingi pseudo mul old - sai tuunitud kleps teise numbriga.
Suurem kere vähem watte ja kilosi: “555” + 4WD - 11KW + Xkg + Panoraamluuk = “666”
Magnetoola on ka autos, eile siis hakkasin kuulama ka korra kas töötab. Töötas, tuli väikse rassisti kadeduslaul: “hommikuti Must asja ei saa”, laulsin kaasa nagu valgeinimene ikka, panin tagaklaasi soojendi sisse ja sahises nii nagu oleks Siberi taigas - 500km kagusel esimesest raadiolevist.
Sallivus massidesse ja raadio kinni, ilmselt ei kuula järgmised 2 kuud jälle. Ega seal midagi väga kuulata polegi, seni kuni tuleb välja Ratta väike audiodemagoogijaraamat
Enivei, vahetanud ainult õli ja muid muresi nagu polegi, ropsisin kolm korda üle õla ka, et asi nii seisaks.
ps. See paks põrsas on müüa ka, kätemeri.
Re: Subaru Legacy GTB
Suvalise vabalthingava õhuvõtt peaks klappima. Mõni kodanik ikka vast lammutab sellise kerega kärakat, äkki antakse soodsalt ära.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Legacy GTB
Sinised vaakumvoolikud ning "NSS" kleeps solenoidikarbil viitab sellele, et autol on tehtud Nutbeam'i mod, mis mõeldud kahe turbo vahelist "valley of death'i" vähendama.
Samuti tundub kapoti all vaadates, et tehtud on ka "grounding mod" sinu mainitud käivitusprobleemide vähendamiseks.
Ilus auto, edu!
Samuti tundub kapoti all vaadates, et tehtud on ka "grounding mod" sinu mainitud käivitusprobleemide vähendamiseks.
Ilus auto, edu!