Subaru Impreza WRX 2002a.

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Subaru Impreza WRX 2002a.

#1 Postitus Postitas Laskarpoiss » L, 11 Nov 2017 23:54:09 +0300

Tere tere!!!

Olen siin natukene aega juba verem ringi vaadanud ja mõningast infot korjanud ning näpunäiteid, kuna omal pole varem eriti yhtegi bensiinimootoriga turbomasinat olnud, ja subarut pole ka kunagi omanud, kuid lapsepõlvest saati on se nagu yks unistus olnud. Kuid nyyd on ta olemas ja olen igati rahul sellega mida se auto mulle anda suudab. Olen varem peaasjalikult sõitnud saksa autodega, Bmw ja VV ning mersu jne, neid on ikka olnud, kui ei eksi siis yle 40-ne eksemplari. Aga sellist kogemust veel ei ole olnud ja milline juhitavus ...

Autost siis:


Subaru
Impreza Wrx
2002a.
Must (Tumesinine metallik minu meelst)
160kw (tehasest)

Auto ostsin soomest yhelt automyygiplatsilt, ajalugu ei ole eriti hea, kuid mingid raamatud paberid on isegi olemas. Väidetavalt on auto dynopingis seadistatud ja tulemus oli 196kw ja 415Nj rattast. Paberit selle kohta pole kuid liigub päris viisakalt mu meelest. (Kunagi omasin GTO 3,0 twin turbo ja sealt tuli rattast 280kw, kuid subaru ei ole väga lahjem justkui). Kere on minu arust suht hea, roostet leidub vaid taga kaarte äärest kus stange ja taga tiib kokku saavad, seal on mõningad peened mullid värvi all, kevadel teeb need korda, põhi ilus ja hea.
Peale on istutatud talle STI turbo ja mingid suuremad pihustid (Roosad). Rõhku puhub umbes 1,5-1,7 vähemalt selle poolpiduse näidiku järgi mis sinna paigaldatud on. Mõningased tagasilöögid on olnud, kuid sellest on juba juttu olnud siin.
Auto on põhimõtteliselt igapäevasõiduks ja talvel kindlasti vähe jääradasid piigiga nyhkida (Siiani E36 selleks olnud). Eks näis mis siia juurde hakkab kirjutama ja joonistama. Hetkel nagu ei oskagi miskit kirjutada. Eks hakkan nagu päevikut pidama vaikselt, endal kah hea vaada et mis ja millal tehtud, ning nii edasi.
Nyyd aga mõned pildid autost:


Nagu just selgus siis polegi arvutis pilte :D ainult kaks tykki. Esimene pilt siis ostes ja teine pilt juba kergest modifikatsioonist, nimelt said tuled tumeda tooni peale. Eks teen mingiaeg pilte juurde, ning telefonis peaks veel leiduma iskit.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#2 Postitus Postitas raig0 » P, 12 Nov 2017 14:43:44 +0300

Viiekäiguline wrx kast on all?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#3 Postitus Postitas Laskarpoiss » P, 12 Nov 2017 18:40:18 +0300

raig0 kirjutas:Viiekäiguline wrx kast on all?
Veel on viiene jah :D Eks peaks vist otsima igaks juhuks 6se riiulisse valmis nagu aru saan. Kas istub otsa 1:1-le või peab miskit ringi kah tegema. Kust mõistlik oleks kuuest kasti otsida ja mis hinda ned jäävad umbes. mingit täpsemat markeeringut mis sobib???

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#4 Postitus Postitas Duster » P, 12 Nov 2017 20:34:31 +0300

Ole nii karmi seadega masinaga ettevaatlik, 1,7bari on sti turbole suht ülevõlli rõhk, seade ilmselt suht piiri peal, soovitaksin lasta see meie bensiinile vastavaks teha, kui ka eestis tankima juhtud ja piiki sõita tahad. P.S olen imestunud kui sul sellise jõuga üldse 5'se kastiga pikemalt sõita kannatab, kuid piiki...6ne kast on ca 3k eur koos kardaani, käiguhoovastiku ja tagumiste võllide ning käänadega.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#5 Postitus Postitas Laskarpoiss » P, 12 Nov 2017 22:24:50 +0300

Duster kirjutas:Ole nii karmi seadega masinaga ettevaatlik, 1,7bari on sti turbole suht ülevõlli rõhk, seade ilmselt suht piiri peal, soovitaksin lasta see meie bensiinile vastavaks teha, kui ka eestis tankima juhtud ja piiki sõita tahad. P.S olen imestunud kui sul sellise jõuga üldse 5'se kastiga pikemalt sõita kannatab, kuid piiki...6ne kast on ca 3k eur koos kardaani, käiguhoovastiku ja tagumiste võllide ning käänadega.

Eestis õnneks ei tangi, sõidan kas 98-ga või shelli V-SuperPoweriga. Aga seda rõhu asja saab täpsemalt siis täpsustada kui saab korraliku kella autosse, tuleb mingipäev miskit osta ja paigaldada. Hetkel mingi digitaalne seal orig kella augus ja sealt kah osa ekraanist pekkis. Ning siis vaja veel ka korralik segu näidik salongi saada.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#6 Postitus Postitas Laskarpoiss » K, 26 Sept 2018 22:06:29 +0300

Peaks vahepealsetest muudatustest ja toimetustest kah siia märkima.

Mootori tuli põleb ikka ja jäädavalt, kuna sisselaskest ned liblik klapid eemaldatud ja võll koos mootorite ja anduritega omal paigal. Ühe anduri viga näitab (juhupoolse), tellisin küll kuskilt hiinast uue, kuid se ei toimi üldse :D Peab hakkama tegelema originaali otsimisega, ehk siis kui kellegil olemas, võib pakkuda. Mis siis veel, talvel sai hullatud ja möllatud korralikult, nii tänavarehviga kui ka piigiga. Kõik kestis ja toimis ilusti, kuniks radika eest lund täis ahmis ja keema läks, ning seejärel radika ülevalt puruks lõi, õnneks sel hetkel juba avastasin et keeb ja auto juba suretasin välja. Kuna aga nii kuumalt sai seisma jäetud, siis nagu ikka sellistel puhkudel, arvas ta veel et oleks mõistlik natukene põlema kah minna kapoti alt. Tule võttis siis külge parema poole hammasrihma katted alt, sealt kus kollele päris lähedal on. Nyyd tuleb sellele asjale lahendus leida, ning samas ka oleks veel vaja uusi plastikuid sinna, kuna alla on auk sisse põlenud. Sai siis uus rihm peale, uus radikas ette, kokku 325.- ja mõned tunnid higistamist, ning taas masin liikvel. Hetkel siis autole vaikselt otsin ja uurin seda andurit libliklapile, ning parema poole hammasrihma plastikuid. Summuti sai alt tyhjaks kõik, 2,5" toru ilma kattide ja asjadeta ning lõpus yks paun. Kolle jäi samaks, originaal siis, mootorist turboni.

Välimuse poole pealt, tooniring uus, vana oli kole ja kriibitud. Mustast autost teipisin sinise (subaru peab olema sinine) ning nyyd hiljuti veel hiinast tellitud odavad kollased kleepsud kah :D

Aga panen paar pilti siia, ned siis nüüd tehtud ja hetkel ta selline on. Talveks on Stilauto 16 veljed, kuldsed.

Suvel auto enamus aega seisis, nüüd hiljuti võtsin taas kasutusse, talv pole mägedetaga :D



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#7 Postitus Postitas Tubaru » N, 27 Sept 2018 07:43:40 +0300

Selle liblik klappide vea saab ajust välja kirjutada, mul andurid ja mootorid kõik eemaldatud, ning koodid välja progetud.
Kollektorit polegi mõtet vahetada, see originaal on väga hea. Kunagisel 2,5L forekal sai kerge portimisega ca 430hp nende kolledega (up-pipe oli teine ainult, kuna originaal pooldus mingil hetkel).
Välimus on kena, mulle meeldib. 8)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#8 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 27 Sept 2018 20:06:23 +0300

Tubaru kirjutas:Selle liblik klappide vea saab ajust välja kirjutada, mul andurid ja mootorid kõik eemaldatud, ning koodid välja progetud.
Kollektorit polegi mõtet vahetada, see originaal on väga hea. Kunagisel 2,5L forekal sai kerge portimisega ca 430hp nende kolledega (up-pipe oli teine ainult, kuna originaal pooldus mingil hetkel).
Välimus on kena, mulle meeldib. 8)

Peab jah otsima kellegi kes ned välja kirjutab, kirjutasin ennem yhte teemasse kus keegi seadistab subaruid. progeb ja teeb kõikke yhesõnaga. Mingi aeg tuleb se Eestireis ette võtta ja asi yle vaadata. Talvel vaja ylevaatusele kah minna, siis peaks ikka tuled viled kustu saama armatuuris :D

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#9 Postitus Postitas Tubaru » N, 27 Sept 2018 21:29:39 +0300

Helsinkis leiaksin ka sulle mehe, kes saab seda teha. Seadistamine ilmselt kallim natu, aga selle veakoodi känseldamine on lihtne tegevus. (Mul endalgi kaabel olemas)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#10 Postitus Postitas Laskarpoiss » R, 28 Sept 2018 22:51:37 +0300

Me siin paljuneme vaikselt :D

Ykspäev peaks kõik siin minu tutvusringkonnas olevad kokku ajama yhele pildile. Neid hetkel 6tk.

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#11 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 18 Okt 2018 12:29:34 +0300

Tere taas. Küsiks üle veel siit, et mis ned kõigeparemad NGK küünlad olid mida siin soovitati 2,0 wrx 2002 mootorile, pisut järgi aidatud. Leidsin kaks variantti mida soovitavad interneeduses. NGK PFR 6B ja NGK PFR 6G Mis neil vahet on ja mis oleks mu masinale parim???

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#12 Postitus Postitas raig0 » N, 18 Okt 2018 17:24:04 +0300

Kui on järgi aidatud ja tulistad kõvasti minna ka,siis võta juba kuumusastmega 7(ehk jahedamad küünlad). Hind on sama.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#13 Postitus Postitas Laskarpoiss » R, 19 Okt 2018 17:40:48 +0300

Läksid peale siiski NGK PFR6G 4793 Laser Platinum Premium küünlad. 14,90 tüki hind siis nendel.
Tuleb tunnistada et ned küünlad toimivad paremini kui densod. Tyhikäik parem nagu ja auto on erksam ning käib igas poosis pehmemalt justkui.

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#14 Postitus Postitas Laskarpoiss » T, 01 Jaan 2019 19:11:47 +0300

Nonii, tänud suured veelkord Tõnisele, kes viitsis ja tahts mässata minu Autoga vahepeal siin jõulute aegu. Nimelt sai siis täieliklt uus soft tehtud autole. Eesmärgiks saada jõugraafik ettepoole, õnnestus. Yhtlasi eemaldatud TGV vead igaveseks, strdi abi paigaldatud ja veel nipet näpet. Panen ka graafiku siia Pärast vs ennem. Tabelis siis andmed rattast. kw oleks rohkemgi saanud lõpp tulemusest, kuna graafik tõusvas joones, kuid lõpetasin varem tõmbe, kuna minujaoks pole oluline palju max on lõpus, vaid et ned numbrid oleks head võimalikult vara. kokkuvõtteks, kilovatid jäid samaks suht, kuid väänet juurde ja seda kõike allapoole. Eks tegeleme vaikselt edasi, ning vaatame mis sealt veel tuleb. Kytuseks oli 95E ;)

Pilt

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Subaru Impreza WRX 2002a.

#15 Postitus Postitas raig0 » N, 03 Jaan 2019 10:35:26 +0300

STI turbo,piik ja E95??? Nagu milleks see e95 seal hea on? 98 on tõesti liiga kallis?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Vasta