Subaru Impreza WRX 2002
Subaru Impreza WRX 2002
Tervist klubi rahvas!
Jõudsin oma auto ostu järjega lõpuks Subaruni. Eelnev hobiauto mercedes 190E ei pakkunud enam eriti pinget. Nelivedu turbo, ehk siis Evo või Impreza on koguaeg väikseks unistuseks olnud. Kuna raha puu otsas ei kasva ja laenu ei taha selle jaoks võtta sai tehtud optimaalne valik ehk siis WRX.
Olen mõnda aega sellega juba ringi sõitnud ja olen väga rahul, auto on hästi juhitav minekut on ka omajagu, istmed hoiavad mõnusalt kinni. Lumega sõita on väga mõnus.
Aastaks on 2002. Väidetavalt on mootorit veidi näpitud ja saaled ära vahetud, turbo rõhk on 1,1 bar. Peale ostu lasin vahetada rihmad, rullid veepumba õlid jne. subaru originaalide vastu. Käigukast toimib kenasti.
Summutile on igasuguseid vahetükke leiutatud, ilmselt vahetan välja turbost lõpuni japspeed 3" vastu, muidu hääl on juba praegu mõnusalt mahlakas ja bov klapi hääl on nagu kirss tordil.
Kuskile oleks vaja sobitada turbo rõhu, õli temp. ja õlirõhu näidik. Jalamatid on suhteliselt jurad, peaks välja vahetama. Registreerimis numbri vahetan ümber eelmiselt hobi autolt.
Välimuselt tahaks lisada udutuledele katte, stangele väike splitter sti tuled või orig, tuledel sisemus mustaks värvida. Järgmiseks talveks ehk 15-16 tolli ralli stiilis velg panna.
korda olen olen Tartu kokkutulekul käinud, asjalik ja abivalmis seltskond!
Mõned pildid ka
Jõudsin oma auto ostu järjega lõpuks Subaruni. Eelnev hobiauto mercedes 190E ei pakkunud enam eriti pinget. Nelivedu turbo, ehk siis Evo või Impreza on koguaeg väikseks unistuseks olnud. Kuna raha puu otsas ei kasva ja laenu ei taha selle jaoks võtta sai tehtud optimaalne valik ehk siis WRX.
Olen mõnda aega sellega juba ringi sõitnud ja olen väga rahul, auto on hästi juhitav minekut on ka omajagu, istmed hoiavad mõnusalt kinni. Lumega sõita on väga mõnus.
Aastaks on 2002. Väidetavalt on mootorit veidi näpitud ja saaled ära vahetud, turbo rõhk on 1,1 bar. Peale ostu lasin vahetada rihmad, rullid veepumba õlid jne. subaru originaalide vastu. Käigukast toimib kenasti.
Summutile on igasuguseid vahetükke leiutatud, ilmselt vahetan välja turbost lõpuni japspeed 3" vastu, muidu hääl on juba praegu mõnusalt mahlakas ja bov klapi hääl on nagu kirss tordil.
Kuskile oleks vaja sobitada turbo rõhu, õli temp. ja õlirõhu näidik. Jalamatid on suhteliselt jurad, peaks välja vahetama. Registreerimis numbri vahetan ümber eelmiselt hobi autolt.
Välimuselt tahaks lisada udutuledele katte, stangele väike splitter sti tuled või orig, tuledel sisemus mustaks värvida. Järgmiseks talveks ehk 15-16 tolli ralli stiilis velg panna.
korda olen olen Tartu kokkutulekul käinud, asjalik ja abivalmis seltskond!
Mõned pildid ka
Viimati muutis mutrivõti, K, 02 Jaan 2019 22:33:01 +0300, muudetud 2 korda kokku.
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Tore näha, et minu vana WRX veel liigub.
Kui veel minukäes oli, liikus auto 1,3bar rõhuga Nipponis tehtud softil ning all oli 3tolli otseläbi toru.
Edu õnne autoga.
Silver
Kui veel minukäes oli, liikus auto 1,3bar rõhuga Nipponis tehtud softil ning all oli 3tolli otseläbi toru.
Edu õnne autoga.
Silver
2005 spec-c wr limited
- airfrance1
- Guru
- Postitusi: 671
- Liitunud: K, 10 Nov 2010 21:21:21 +0300
- Kontakt:
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Hea reg nr, BLC nagu black. Üks 4 ainult reast puudu
Shwax Autospa, kõik autode iluhooldus teenused! KÜSI PAKKUMIST!
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Impreza WRX/STi Wagon MY06
Mitteametlik ametlik Subaruklubi fotograaf
Re: Subaru Impreza WRX 2002
heh,pole selle peale tulnud.
Viimati muutis mutrivõti, K, 02 Jaan 2019 22:35:28 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Subaru Impreza WRX 2002
TD04L turbo ja 1,3 bari??? Seda on kindlasti palju. 1,1 Bari on viimane piir,kus see turbo ei tööta leegiheitjana.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Ventilaatori sain tööle, reostaato oli läbi põlenud
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Igal neljapäeval. Ametlik algus on 20:00 talveajal. 20:30 peaks olema küll enamus kaadrit kohal juba.
MY09 STi
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Käisin eelmine pühap. Lumerajal ja eile jäärajal, väga rahul ostuga, hetkel all Lamell, kuid ajaliselt erilist vahet ei ole tagaveolise ja korraliku naastuga.
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Soovitan võrrelda ikka nelikutega aegu, siis saad mingi ettekujutuse kui kiire oled Aga kui juba tagaveolisetega samas tempos püsid on ka päris hea alustuseks
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Võimalusel soovitan ka ikka korralikku naastu jäärajal proovida, oled veel rohkem auto ostuga rahul
Ilmatsalus ilmselt nägin sind laupäeva õhtupoole, vahetasin ise parasjagu rehve tagasi tänavasõidu omade vastu.
Ilmatsalus ilmselt nägin sind laupäeva õhtupoole, vahetasin ise parasjagu rehve tagasi tänavasõidu omade vastu.
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Laup õhtupoole olin ma ka, suht koopia mul väljanägemiselt
2002 STI
98 GT (ex)
98 GT (ex)
Re: Subaru Impreza WRX 2002
Kui juba pori pritsib pagasnikusse siis peab kere olema rattakoopast täiesti läbi roostetanud. Kuidas seda üldse remontida saab (sisemine rattakoopa plekk ära vahetada?)? Aga jah eks soovitaks kere enne ette võtta, kui ülejäänud tehnika kallale minnamutrivõti kirjutas: Kere seisukord on subaru kohaselt keskmine, taga tiiva ääred tahavad tegemist, parem sisetiib tahab tegemist (pritsib pori pagasnikusse). Kere alumine osa on kehvasti värvitud, võimalik, et vesilihvist ja poleerimisest piisab, spoiler tahaks ka originaali vastu välja vahetamist või iluravi. Plaan on kerega tegelema hakata kevadel. samuti tahaks põranda vaiba korra välja võtta ja vaadata mis seal all toimub ja teha rooste kindlamaks.