Subaru Legacy 2.5 2004 - Rauno89
Postitatud: L, 12 Mai 2018 19:12:50 +0300
Eelmise punase Legacy'ga tegelemisest sai siis kriitiline mõõt täis ja hakkasin midagi asemele otsima.
Raha just jalaga segada ei olnud, seega esialgu vaatasin "alumise otsa" hinnaklassi turbokaid, kuid ostu hetkel oli valik üsna kesine. Käisin kõigepealt kaemas ühte Hiiu autopoe punnsilma ( http://www.auto24.ee/used/2261688 ), kuid selle ost jäi eelkõige müüja taha - ma ei ole siiani kohanud sellel planeedil ühtki veel ülbemat ja ennasttäis inimest, eriti veel mõne "poe" esindajat. Auto ideepoolest pakkus huvi, kuid see kogemus, mis kohapeal sain ei pane enam kunagi jalgu sinnapoole seadma.
Kuna ükski teine turbokas mulle väga hinnaklassi ei mahtunud (2000-3000€ plussmiinus paarsada), siis langetasin standardeid ja vaatasin ka ilma turbota manuaale. Varasemalt on olemas kogemus Subaru automaatkastiga 3.0L 2007 Legacy näol, millel see oli ülemõistuse aeglane, ning lõpuks kooles sootuks ära, makstes mulle üle 2000€ remondi.
Silma jäi üks 2999€ hinnaga 2004 aasta neljanda põlvkonna Legacy. Selle põlvkonna kerega Legacy on minu arvates kõige kenama kerega Subaru üldse, eriti sedaanversioon. Läbisõit oli küll soliidsed 299000KM aga võtsin endale siiski selle riski.
Ülevaatusel paistis asi okei, roostet esineb, nagu eestis sõitnul autol kohaselt, kuid midagi läbi mädanenud ega auklik ei ole. Kuna proovisõidul jäi kõrvu tagant tulev klobin kohalt ära minnes, siis sai hinda veel allapoole räägitud, ning lõpuks jäi see 2700€ juurde. Lootuses, et see heli ei ole midagi muud, kui kardaani muhv.
Head:
* Mootor veab kenasti, käigukast vahetab sujuvalt ja käigud lülituvad kenasti
* Kõigil ratastel on uued klotsid/kettad
* Kere selle aasta kohta üsna okeis seisus
* Sisu heas korras kui juhiistme külg välja arvata.
Tahavad tegemist:
* Kardaanimuhv vahetada (ilmselt)
* Esisillas mingid puksid klobisevad
* Taga stabikakondid vahetada (uued sai kaasa)
* Jahutusvedelik vahetada, kuna omab pruunikat tooni, ilmselt vanusest, plokikaanetihendi läbiminekuga seotud tunnuseid pole.
* Tagumine parem uks ei tule kesklukust lahti (kinni läheb)
* Akuklemm veidi oksüdeerunud
* Kerel kergemaid kahjustusi ja kriime, tahab poleerimist. Lisaks paar roostekohta
* Tuled poleerida
Raha just jalaga segada ei olnud, seega esialgu vaatasin "alumise otsa" hinnaklassi turbokaid, kuid ostu hetkel oli valik üsna kesine. Käisin kõigepealt kaemas ühte Hiiu autopoe punnsilma ( http://www.auto24.ee/used/2261688 ), kuid selle ost jäi eelkõige müüja taha - ma ei ole siiani kohanud sellel planeedil ühtki veel ülbemat ja ennasttäis inimest, eriti veel mõne "poe" esindajat. Auto ideepoolest pakkus huvi, kuid see kogemus, mis kohapeal sain ei pane enam kunagi jalgu sinnapoole seadma.
Kuna ükski teine turbokas mulle väga hinnaklassi ei mahtunud (2000-3000€ plussmiinus paarsada), siis langetasin standardeid ja vaatasin ka ilma turbota manuaale. Varasemalt on olemas kogemus Subaru automaatkastiga 3.0L 2007 Legacy näol, millel see oli ülemõistuse aeglane, ning lõpuks kooles sootuks ära, makstes mulle üle 2000€ remondi.
Silma jäi üks 2999€ hinnaga 2004 aasta neljanda põlvkonna Legacy. Selle põlvkonna kerega Legacy on minu arvates kõige kenama kerega Subaru üldse, eriti sedaanversioon. Läbisõit oli küll soliidsed 299000KM aga võtsin endale siiski selle riski.
Ülevaatusel paistis asi okei, roostet esineb, nagu eestis sõitnul autol kohaselt, kuid midagi läbi mädanenud ega auklik ei ole. Kuna proovisõidul jäi kõrvu tagant tulev klobin kohalt ära minnes, siis sai hinda veel allapoole räägitud, ning lõpuks jäi see 2700€ juurde. Lootuses, et see heli ei ole midagi muud, kui kardaani muhv.
Head:
* Mootor veab kenasti, käigukast vahetab sujuvalt ja käigud lülituvad kenasti
* Kõigil ratastel on uued klotsid/kettad
* Kere selle aasta kohta üsna okeis seisus
* Sisu heas korras kui juhiistme külg välja arvata.
Tahavad tegemist:
* Kardaanimuhv vahetada (ilmselt)
* Esisillas mingid puksid klobisevad
* Taga stabikakondid vahetada (uued sai kaasa)
* Jahutusvedelik vahetada, kuna omab pruunikat tooni, ilmselt vanusest, plokikaanetihendi läbiminekuga seotud tunnuseid pole.
* Tagumine parem uks ei tule kesklukust lahti (kinni läheb)
* Akuklemm veidi oksüdeerunud
* Kerel kergemaid kahjustusi ja kriime, tahab poleerimist. Lisaks paar roostekohta
* Tuled poleerida