Subary Legacy GT-B
Re: Subary Legacy GT-B
Kuna ma ei teadnud millal viimane õlivahetus tehtud sai ja õli oli vaja lisada, siis kasutasin vahetuseks õli, mida Autospirit soovitas.
Õlivahetus on õnneks lihtne.
Milline Motul täpsemalt? mart050, kas sa oskad midagi rohkemat auto kohta rääkida?
Mootorivahetuse registreerimine:
Hetkel on MNT vastus:
´´Sõidukitele Subaru Legacy (BE/BH)(99-03) on valmistaja paigaldanud mootorid töömahuga 2.0 cm3 ja 2.5 cm3 võimsustega vastavalt 92 kW ja 115 kW´´.
Kas keegi oskaks soovitada, kust saaks ametliku või pool-ametliku kirja, kus oleks kirjas mis mootorid vastavale kerele paigaldati?
Kui MNT kaudu ei saa, siis kasutan, kas Läti või raig0 pakutud varianti.
Õlivahetus on õnneks lihtne.
Milline Motul täpsemalt? mart050, kas sa oskad midagi rohkemat auto kohta rääkida?
Mootorivahetuse registreerimine:
Hetkel on MNT vastus:
´´Sõidukitele Subaru Legacy (BE/BH)(99-03) on valmistaja paigaldanud mootorid töömahuga 2.0 cm3 ja 2.5 cm3 võimsustega vastavalt 92 kW ja 115 kW´´.
Kas keegi oskaks soovitada, kust saaks ametliku või pool-ametliku kirja, kus oleks kirjas mis mootorid vastavale kerele paigaldati?
Kui MNT kaudu ei saa, siis kasutan, kas Läti või raig0 pakutud varianti.
Re: Subary Legacy GT-B
Seal oli sees minu teada Motuli 300V 5W50 aga pead ei anna.LegacyGTB kirjutas:Kuna ma ei teadnud millal viimane õlivahetus tehtud sai ja õli oli vaja lisada, siis kasutasin vahetuseks õli, mida Autospirit soovitas.
Õlivahetus on õnneks lihtne.
Milline Motul täpsemalt? mart050, kas sa oskad midagi rohkemat auto kohta rääkida?
Mootorivahetuse registreerimine:
Hetkel on MNT vastus:
´´Sõidukitele Subaru Legacy (BE/BH)(99-03) on valmistaja paigaldanud mootorid töömahuga 2.0 cm3 ja 2.5 cm3 võimsustega vastavalt 92 kW ja 115 kW´´.
Kas keegi oskaks soovitada, kust saaks ametliku või pool-ametliku kirja, kus oleks kirjas mis mootorid vastavale kerele paigaldati?
Kui MNT kaudu ei saa, siis kasutan, kas Läti või raig0 pakutud varianti.
Kuna ma selle ehituse juures suhteliselt tihti viibisin siis olen kursis, mis seal tehti või vahetati.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Subary Legacy GT-B
Milleks seda 12 mm pumpa on vaja???mart050 kirjutas:Ca. 5000km tagasi sai see mootor remonditud peale saaleka tekkimist. Sisse läks spec c väntvõll, acl saaled, sti kepsud ja 12mm õlipump.
Seni oli seal sees Motuli mahl...
Mis saale lõtkud jäeti?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Mina jään vastuse võlgu. Hetkel on odomeetri näit 90055km ja tundub ilusti töötavat.
Täna puhastasin kõik solenoidid ära ja nüüd töötab ilusti ja veab ilusti lõpuni välja.
Mõõtsin uuesti rõhud ära, esimene puhub 0.95 ja teine 1.25bar. Fuel cuti, vahelejäämist ja jõu probleemi ei ole.
Seega tundub, et on korras.
Kliima lõpetas töö - täiteventiil lekib.
Täna puhastasin kõik solenoidid ära ja nüüd töötab ilusti ja veab ilusti lõpuni välja.
Mõõtsin uuesti rõhud ära, esimene puhub 0.95 ja teine 1.25bar. Fuel cuti, vahelejäämist ja jõu probleemi ei ole.
Seega tundub, et on korras.
Kliima lõpetas töö - täiteventiil lekib.
Re: Subary Legacy GT-B
Sellist õli pole olemas.mart050 kirjutas: Seal oli sees minu teada Motuli 300V 5W50 aga pead ei anna.
http://www.rallipood.ee
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
https://www.inspiro.ee - Kodulehed ja veebipoed
https://www.lisatuled.ee - Lai valik lisatulesid
Re: Subary Legacy GT-B
Võibolla on mõeldud kas:
Motul 300V Competition 15W-50 või Motul 300V Power 5W-40
Mõlemad on racing õlid. Kas tavakasutuseks natuke palju ei ole?
Motul 300V Competition 15W-50 või Motul 300V Power 5W-40
Mõlemad on racing õlid. Kas tavakasutuseks natuke palju ei ole?
Re: Subary Legacy GT-B
Ma kasutan 300v 5w40 tavakasutuses
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Subary Legacy GT-B
Motul Sport 5W50 ehk mõeldud. Otseselt 300V 5w50 pole jah aga Sport 5w50 olemas. Kuid isegi kasutan enda foresteris 300V 5w40 õli.LegacyGTB kirjutas:Võibolla on mõeldud kas:
Motul 300V Competition 15W-50 või Motul 300V Power 5W-40
Mõlemad on racing õlid. Kas tavakasutuseks natuke palju ei ole?
Re: Subary Legacy GT-B
Eks ta see Sport oli ikka seega minu paha. Motulile mõeldes kangastub see 300V kirjaga potsik silme-ette mida kunagi oma FXT kõhtu sai valatud.
Õlipumba ja lõtkude osas teavad vastuseid tellija ja teostaja.
Õlipumba ja lõtkude osas teavad vastuseid tellija ja teostaja.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Subary Legacy GT-B
Sõidan sees oleva õliga 1000km ära ja siis vahetan Motuli vastu tagasi.
Update seoses MNTga, sain eitava vastuse, aga lootus sureb viimasena.
Viimases kirjas tunnistati, et on paigaldtud ka EZ30 154Kw mootorit. Kui lubatud on +30% siis jääb lubatud piiriks 200.2Kw. EJ208 on 2.8% võimsam.
Kui 2.8% on liiga suur ületamine, siis jääb variandiks EJ206 mis on 191Kw.
Vahepeal sai auto puhtaks pestud ja uued numbrid külge. Kõrvalistuja el.istme panin ka tööle.
Nimekiri vaikselt väheneb.
Update seoses MNTga, sain eitava vastuse, aga lootus sureb viimasena.
Viimases kirjas tunnistati, et on paigaldtud ka EZ30 154Kw mootorit. Kui lubatud on +30% siis jääb lubatud piiriks 200.2Kw. EJ208 on 2.8% võimsam.
Kui 2.8% on liiga suur ületamine, siis jääb variandiks EJ206 mis on 191Kw.
Vahepeal sai auto puhtaks pestud ja uued numbrid külge. Kõrvalistuja el.istme panin ka tööle.
Nimekiri vaikselt väheneb.
Re: Subary Legacy GT-B
Kuna saale lõtke teab ainult jumal taevas ja kasutusel on 12 mm pump, siis sõida rahulikult 5w-30...40 õliga. See pump lööb nagunii rohkem,kui vaja. Kui sa koormad teda veel paksema õliga,siis midagi paremaks ei lähe.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Sellisel juhul võiks lausa 0W30 õile mõelda? Hetkel oleva 5W30 kohta võib õelda, et käivitus on kergem.
Ukse tihendid olid katki ja kulunud:
Uued:
Tuulemüra läks vaiksemaks aga uksed on vaja veel ära reguleerida.
Esivõre panin tavalise, kuna JDM oma oli väga kehvasti värvitud ja kinnitused katki. Kui aega jääb siis üritan ära taastada.
Mariinest tellisin hunniku uksetihendeid, katuseluugi tihendid ja tüübleid - kogusummas 400.- Nüüd on vaja 4 nädalat oodata kuni varuosad jõuavad.
Otsin talveks velgi, kui on pakkuda siis PS.
Ukse tihendid olid katki ja kulunud:
Uued:
Tuulemüra läks vaiksemaks aga uksed on vaja veel ära reguleerida.
Esivõre panin tavalise, kuna JDM oma oli väga kehvasti värvitud ja kinnitused katki. Kui aega jääb siis üritan ära taastada.
Mariinest tellisin hunniku uksetihendeid, katuseluugi tihendid ja tüübleid - kogusummas 400.- Nüüd on vaja 4 nädalat oodata kuni varuosad jõuavad.
Otsin talveks velgi, kui on pakkuda siis PS.
Re: Subary Legacy GT-B
Täna üritasin ABS süsteemi korda saada ja viga ei ole kuigi meeldiv.
Puudu on parem esimene ABS andur ja mõlemad esimesed rattarummud on valed(Ilma abs rõngata ja ilma abs rõnga aukudeta).
Lisaks avastasin, et generaatori ergutus on võetud ühe ABSi mineva juhtme pealt.
Kas on võimalik, et GTB tuli tehasest ilma ABSita?
Targemad, kirjutage palun mis rummud sinna sobivad ja kust neid saada? Kas võib sobida nn tavalise Legacy või Impreza rumm?
Puudu on parem esimene ABS andur ja mõlemad esimesed rattarummud on valed(Ilma abs rõngata ja ilma abs rõnga aukudeta).
Lisaks avastasin, et generaatori ergutus on võetud ühe ABSi mineva juhtme pealt.
Kas on võimalik, et GTB tuli tehasest ilma ABSita?
Targemad, kirjutage palun mis rummud sinna sobivad ja kust neid saada? Kas võib sobida nn tavalise Legacy või Impreza rumm?
Re: Subary Legacy GT-B
Tere,
Eile tuli järgmine halb üllatus. Tühikäik oli kehva ja jättis vahele. Hakkasin uuesti vaakumvoolikuid kontrollima ja sisselase oli õline.
PCV klapp on jäänud kinni lahtisesse asendisse. Õhuvõtturi ja turbode vahelises plastiktorus on mõra ja üks stuts on murdunud.
Positiivsepoole pealt on turbod kuivad ja ilma lõtkuta. Mõned lõdvikud ja originaal voolikud jõudsik ka kohale.
Kui kellelgi on pakkuda PCV klappi või sisselaske plastik toru, andke teada.
Eile tuli järgmine halb üllatus. Tühikäik oli kehva ja jättis vahele. Hakkasin uuesti vaakumvoolikuid kontrollima ja sisselase oli õline.
PCV klapp on jäänud kinni lahtisesse asendisse. Õhuvõtturi ja turbode vahelises plastiktorus on mõra ja üks stuts on murdunud.
Positiivsepoole pealt on turbod kuivad ja ilma lõtkuta. Mõned lõdvikud ja originaal voolikud jõudsik ka kohale.
Kui kellelgi on pakkuda PCV klappi või sisselaske plastik toru, andke teada.
Re: Subary Legacy GT-B
Tere!
Eile jõudsid varuosad kohale. PCV klapp, originaal voolikud(turbost coolerisse), igast vaakum voolikud jne.
Auto käivitus ja sõitis paremini kui varem. Kõik oli ideaalne.
Õhtul käisin sõitmas ja kolmandaga kiirendades ca.6000rpm tegi boostcuti. Peale mida tuli klobin mootorisse. Külmalt on päris hirmutav. Soojalt kaob pea aegu ära. Karteris survet ei ole. Käivitub ilusti ja jõudu on. Ei suitse.
Pakkuge variante milles viga võib olla:
https://photos.app.goo.gl/FshmZE6pQ6dRHWqUA
Eile jõudsid varuosad kohale. PCV klapp, originaal voolikud(turbost coolerisse), igast vaakum voolikud jne.
Auto käivitus ja sõitis paremini kui varem. Kõik oli ideaalne.
Õhtul käisin sõitmas ja kolmandaga kiirendades ca.6000rpm tegi boostcuti. Peale mida tuli klobin mootorisse. Külmalt on päris hirmutav. Soojalt kaob pea aegu ära. Karteris survet ei ole. Käivitub ilusti ja jõudu on. Ei suitse.
Pakkuge variante milles viga võib olla:
https://photos.app.goo.gl/FshmZE6pQ6dRHWqUA