Subary Legacy GT-B
Re: Subary Legacy GT-B
Kui see oli valge RA siis see liikus küll hästi edasi.
Väike update:
*Auto puhub nüüd ilusti sooja - siseõhuklapi mootori ja soojaklapi mootori pistikud olid omavahel vahetuses.
*Konditsioneeri voolik ja kõik uued tihendid on paigaldatud - homme täidan süsteemi ära ja loodan, et kuskil lekkeid ei ole.
*Õhufiltri kopsik oli lahti ja valesti paigaldatud, võttis peale filtrit õhku - nüüd ilusti kinnitatud.
*VOD veale sain vast jälile, kõik restrictol pillid on puudu - saan aru, et ilma nendeta puhub maks 11psid aga peaks puhuma 16psid.
*Tühikäik on nüüd korras.
Üldiselt on juhtmestikuga igast porri tehtud. Enamik on korrastatud ja pandud nii kuidas peaks olema.
Kui kellelgi on pakkuda siis hetkel otsin:
*Tagumised logarid, parem ja vasak
*Pagasiruloo - musta värvi
*Kõrvalistuja uksepolster - musta värvi
*2 din makile mõeldud puitdekoori ja makiraami
Kristo
Väike update:
*Auto puhub nüüd ilusti sooja - siseõhuklapi mootori ja soojaklapi mootori pistikud olid omavahel vahetuses.
*Konditsioneeri voolik ja kõik uued tihendid on paigaldatud - homme täidan süsteemi ära ja loodan, et kuskil lekkeid ei ole.
*Õhufiltri kopsik oli lahti ja valesti paigaldatud, võttis peale filtrit õhku - nüüd ilusti kinnitatud.
*VOD veale sain vast jälile, kõik restrictol pillid on puudu - saan aru, et ilma nendeta puhub maks 11psid aga peaks puhuma 16psid.
*Tühikäik on nüüd korras.
Üldiselt on juhtmestikuga igast porri tehtud. Enamik on korrastatud ja pandud nii kuidas peaks olema.
Kui kellelgi on pakkuda siis hetkel otsin:
*Tagumised logarid, parem ja vasak
*Pagasiruloo - musta värvi
*Kõrvalistuja uksepolster - musta värvi
*2 din makile mõeldud puitdekoori ja makiraami
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Äge, et see auto ikkagi lähitulevikus sõitma saab nii nagu peab.
Olin ise selle projekti sünni juures ja eks ta lõpuks motivatsiooni või selle puudumise taha ka ära suri.
Õnneks on kõik kallid asjad tehtud ja siit saab ainult paremaks minna.
Jõudu!
Olin ise selle projekti sünni juures ja eks ta lõpuks motivatsiooni või selle puudumise taha ka ära suri.
Õnneks on kõik kallid asjad tehtud ja siit saab ainult paremaks minna.
Jõudu!
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Subary Legacy GT-B
Väike update:
Pidurid on nüüd enam-vähem. Võimendi vaakumvoolikul ei olnud klappi vahel. Nüüd on pidurid vähemalt võimendatud. Parem pidurisupport oli kinni, see sai ilusti liikuma pandud. Manual boost kontroller on eemaldatud ja kõik vaakum voolikud on nii nagu orginaalis. Üllataval kombel oli restrictol pille pandud rohkem kui vaja. Terve posu vaakumvoolikuid sai vahetatud ja vaakumvoolikute must kast puhastatud. Sisselaske vaakum on ka tänu sellele nüüd paigas.
Auto liigub nüüd ilusti ja VOD on ka normaalne. Probleemiks on veel, et 6500rpm kaob jõud ära ja 6800 tuleb jõud tagasi. 4nda ja 5nda käiguga kiirendades teeb väga kergelt fuel cuti. Olen oodatud ideedele mida kontrollida?
Konditsioneer on täidetud, kahjuks üks täiteventiil lekib. Hetkel on kork peal ja eks näeb kui kaua kestab.
Tänase päeva plaan on turbode rõhud ära mõõta ja natuke elektrit korrastada.
Kas kellelgi on diagnostika seadet laenata või saaks korraks ühendada ja vaadata mis seal toimub?
Kulu on hetkel 16.9L/100km - loodan, et see nüüd natuke kukub - pidurid ja vaakum on nüüd korras.
Kristo
Pidurid on nüüd enam-vähem. Võimendi vaakumvoolikul ei olnud klappi vahel. Nüüd on pidurid vähemalt võimendatud. Parem pidurisupport oli kinni, see sai ilusti liikuma pandud. Manual boost kontroller on eemaldatud ja kõik vaakum voolikud on nii nagu orginaalis. Üllataval kombel oli restrictol pille pandud rohkem kui vaja. Terve posu vaakumvoolikuid sai vahetatud ja vaakumvoolikute must kast puhastatud. Sisselaske vaakum on ka tänu sellele nüüd paigas.
Auto liigub nüüd ilusti ja VOD on ka normaalne. Probleemiks on veel, et 6500rpm kaob jõud ära ja 6800 tuleb jõud tagasi. 4nda ja 5nda käiguga kiirendades teeb väga kergelt fuel cuti. Olen oodatud ideedele mida kontrollida?
Konditsioneer on täidetud, kahjuks üks täiteventiil lekib. Hetkel on kork peal ja eks näeb kui kaua kestab.
Tänase päeva plaan on turbode rõhud ära mõõta ja natuke elektrit korrastada.
Kas kellelgi on diagnostika seadet laenata või saaks korraks ühendada ja vaadata mis seal toimub?
Kulu on hetkel 16.9L/100km - loodan, et see nüüd natuke kukub - pidurid ja vaakum on nüüd korras.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Mõõda rõhud ära, WB lambda segukell ei teeks ka paha.LegacyGTB kirjutas:Väike update:
Auto liigub nüüd ilusti ja VOD on ka normaalne. Probleemiks on veel, et 6500rpm kaob jõud ära ja 6800 tuleb jõud tagasi. 4nda ja 5nda käiguga kiirendades teeb väga kergelt fuel cuti. Olen oodatud ideedele mida kontrollida?
Kas kellelgi on diagnostika seadet laenata või saaks korraks ühendada ja vaadata mis seal toimub?
Fuel cut tuleb vast ülerõhust. Said sul sinna need pillid õigetesse kohtadesse(enne WG klappi) ja õigete sisemõõtudega?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Üks pill on vale. Peaks olema 2mm aga on 1.5mm. Vahetan selle täna ära ja mõõdan rõhud ära. Siis vaatab edasi.
Tänud!
Tänud!
Re: Subary Legacy GT-B
Väike puhub 1.1bar ja suur puhub 1.4. ehk siis rohkem kui peaks. 3 käik 6500rpm on rõhk 1.4bar ja siis kukub korraks ära. Alates 6700rpm on 1.3bar lõpuni välja. 5 käik, 3000rpm ja pedaal põhja vajutada, siis puhub 1.3 bar ja teeb fuel cuti. VOD ajal on 0.6bar. Kardan, et selliste rõhkude juures jääb segu lahjaks.
Kui on pakkuda siis wideband lambdast oleks huvitatud.
Googeldades leidsin, et stock rõhk on 0.8(esimene) ja 1.2bar(teine).
Kõik vaakum voolikud ja restrictorid on nüüd nii nagu originaalis.
Kristo
Kui on pakkuda siis wideband lambdast oleks huvitatud.
Googeldades leidsin, et stock rõhk on 0.8(esimene) ja 1.2bar(teine).
Kõik vaakum voolikud ja restrictorid on nüüd nii nagu originaalis.
Kristo
Re: Subary Legacy GT-B
Mul esimese turboga 0,9bar ja teisega 1,1bar. kõik toimib ilusti ei mingit fuel cuti. Mu omal väsis mingi aeg bensupump ära, siis hakkas ka hakkima ja tõmblema rõhu alas. Lõpuks ei võtnud üldse pumpa taha. Sai walbro 255 pandud ja kõik ok.
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Subary Legacy GT-B
Kütusepumb tundub toimivat aga tundub, et on valesti paigaldatud. Kui süüde sees on siis töötab kogu aeg. Või Subarul nii ongi?
Pump peaks olema GTB oma.
Kas keegi teab mis kütuse rõhk olema peab?
Pump peaks olema GTB oma.
Kas keegi teab mis kütuse rõhk olema peab?
Re: Subary Legacy GT-B
Süüde sees, lööb rõhu üles ja jääb pump seisma. Kui auto käib, töötab koguaeg.
Mul oli ka originaal gtb pump aga ikka väsis ära.
Mul oli ka originaal gtb pump aga ikka väsis ära.
(Subaru Legacy Outback EJ25)
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
(Subaru Legacy`92 EJ22)
Subaru Legacy`92 EJ20R 206 kw
Re: Subary Legacy GT-B
Kui õigesti mäletan siis sinna läks uus Deatschwerksi pump külge.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 128
- Liitunud: L, 07 Aug 2010 17:04:38 +0300
Re: Subary Legacy GT-B
Sõitsid mulle Ristil vastu. Scoobiga Legacy jäi kohe silma, kena masin. Ise olin musta Sti-ga.
Re: Subary Legacy GT-B
Üks must STi tuli vastu küll. Ma tegin pikema proovisõidu.
Fuel cuti ei ole enam täheldanud. Aga kolmandaga hakkab jõud peale 6000rpm nüüd ära kaduma. Kahtlustan, et midagi on etteande süsteemis valesti.
NV teen hoolduse, küünlad, õlid, filtrid jne. siis otsin viga edasi. VKM´i panin ka aja, eks vaatab mis nad leiavad.
Pakkuge kust osta ja kuhu paigaldada wideband, boost ja EGT kellad. Piilari külge ei taha, üritaks võimalikult silmapaistmatu lahenduse leida.
Kõik kojamehed vahetasin ära ja katuseluugid sain ilusti tööle. Katuseluugi päiksekatteid on uusi vaja.
Kütusekulu on nüüd normaalne. Viimane paak oli 11.63L/100km.
Fuel cuti ei ole enam täheldanud. Aga kolmandaga hakkab jõud peale 6000rpm nüüd ära kaduma. Kahtlustan, et midagi on etteande süsteemis valesti.
NV teen hoolduse, küünlad, õlid, filtrid jne. siis otsin viga edasi. VKM´i panin ka aja, eks vaatab mis nad leiavad.
Pakkuge kust osta ja kuhu paigaldada wideband, boost ja EGT kellad. Piilari külge ei taha, üritaks võimalikult silmapaistmatu lahenduse leida.
Kõik kojamehed vahetasin ära ja katuseluugid sain ilusti tööle. Katuseluugi päiksekatteid on uusi vaja.
Kütusekulu on nüüd normaalne. Viimane paak oli 11.63L/100km.
Re: Subary Legacy GT-B
Ei jõudnud nädalavahetuseni oodata ja tegin hoolduse ära.
*4x küünlad NGK PFR6G - vanad olid ilusad aga PFR7G.
*õli Addnoil 5w30 - sama mida esindus kasutab.
*Õli ja õhufilter.
*Esimesed klotsid vahetatud
Küünalde vahetus oli suht ebameeldiv, esimest korda tehes läks 2 tundi.
Küünalde vahetamisega sain vahelejätmisest lahti. Endiselt kaob jõud peale 6000rpm ära ja 6800 tuleb tagasi kuni lõpuni välja.
Esimese tuboga on minek väga OK ja VOD on ka talutav. Teise turboga on minek kuidagi loid.
*4x küünlad NGK PFR6G - vanad olid ilusad aga PFR7G.
*õli Addnoil 5w30 - sama mida esindus kasutab.
*Õli ja õhufilter.
*Esimesed klotsid vahetatud
Küünalde vahetus oli suht ebameeldiv, esimest korda tehes läks 2 tundi.
Küünalde vahetamisega sain vahelejätmisest lahti. Endiselt kaob jõud peale 6000rpm ära ja 6800 tuleb tagasi kuni lõpuni välja.
Esimese tuboga on minek väga OK ja VOD on ka talutav. Teise turboga on minek kuidagi loid.
Re: Subary Legacy GT-B
Unusta ära mingi 5w-30 addinol heaga.
Twinturbol on 10 mm õlipumbakesel toita 2 turbot. Lisaks võib arvata,et mootor on ikkagi sõitnud ja kulunud ja lõtkud suuremaks läinud.
Seega pane hääga 5w-40 või 5w-50 õli sisse.
Või on sul õlirõhu kell,mis näitab, et õlirõhuga on kõik superhästi?
Twinturbol on 10 mm õlipumbakesel toita 2 turbot. Lisaks võib arvata,et mootor on ikkagi sõitnud ja kulunud ja lõtkud suuremaks läinud.
Seega pane hääga 5w-40 või 5w-50 õli sisse.
Või on sul õlirõhu kell,mis näitab, et õlirõhuga on kõik superhästi?
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Subary Legacy GT-B
Ca. 5000km tagasi sai see mootor remonditud peale saaleka tekkimist. Sisse läks spec c väntvõll, acl saaled, sti kepsud ja 12mm õlipump.
Seni oli seal sees Motuli mahl...
Seni oli seal sees Motuli mahl...
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited