6. leht 9-st

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: N, 06 Dets 2018 22:35:48 +0300
Postitas raig0
Mismoodi sul auto üldse sõitis,kui MAF-i taga pole? Safe(limp) mode ju ainult.

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: R, 07 Dets 2018 11:04:46 +0300
Postitas LegacyGTB
Jään vastuse võlgu. Töötamise osas ma midagi kurta ei saa. Liigub ilusti ja kütusekulu on ka OK.

Uute juhtmetega on nüüd nii:
Kui MAF tagant ära võtta hakkab mootori tuli põlema ja sureb välja. Eelnevalt ei olnud mingit muutust.

Intake temp on -40 seega uut andurit ikka vaja.

Igav ei hakka. Väiksed asjad on veel jäänud. Juhtmestiku probleemid on lihtsalt lahendatavad, ainult aega vaja.

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: N, 13 Dets 2018 23:37:02 +0300
Postitas LegacyGTB
Väike tõestus, et sõidab:


Subary Legacy GT-B

Postitatud: T, 29 Jaan 2019 15:55:25 +0300
Postitas LegacyGTB
Tere!

Pole pikalt kirjutanud. Mõne asjaga olen nokitsenud. Armatuur on nüüd tervenisti must, põhjamatt veel vahetada siis on terve sisu must. Kõrvalistuja ei saa enam kõiki aknaid juhtida. Õhulugeja pistik on uus. Kuna enamus kuumakaitseid(turbode ja summuti) omad olid puudu siis ´´heat soak´´ andis jäärajal tunda. Turbodel nüüd kotid ümber ja enamik summutit kuumakaitse lindiga üle tehtud ja tulemus on väga hea. Uus õli ja filter.

Kahjuks närib üks suurem probleem, külmkäivitus on peaaegu võimatu. Lõpiks läheb küll käima aga viga ei ole suutnud leida.

Kas kellegil on soovitusi mida veel kontrollida?

Hetkel tehtud:
*Uued küünlad
*Ühtegi viga ajus ei ole ja andmed tunduvad õiged
*aku ja starter on korralikud

Viga on ainult külmalt. Kui lõpuks käima läheb käib ilusti ei puterda jne.

Kristo

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: T, 29 Jaan 2019 22:22:10 +0300
Postitas Duster
Temperatuuri sensor? Viga ei pea näitama selline andur, kuna tal ei ole millegist kontrollida, kood visatakse, kui andur olematu takistusega või lühises, valetamist ei suuda ta kontrollida. P.S pahatihti eksisteerib andureid 2, üks näidikutele ja teine ajule, kui näidik on loogiline, ei tähenda, et mootoril ka loogiline kõik on.

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: R, 01 Veebr 2019 12:01:25 +0300
Postitas Toivoku
pole küll suabruga tegemist aga ühel audil oli probleem kütusepumba juhtimisega, külmalt käiad terveigaviku, ja siis kutid mõõtsid bensurõhu ära ja külmalt käivitumisel läks miskipärast terveigavik ae ga,et kütusesurve ülesse saada.

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: R, 01 Veebr 2019 13:55:36 +0300
Postitas LegacyGTB
Tänud vihjete eest!

Kütuserõhku ma mõõtnud veel ei ole. Alates -10 on probleem. Käivitades on tugev bensiini lõhn, (aegajalt lubab ja paugub). Kohati tuleb üks pütt järgi ja pika väntamise peale käivitub. Kui käib siis on kõik OK.

Hetkel ootan temp. ja MAF andurit. Originaalide tellimine on ca 1 nädal.

Praeguse temperatuuriga ei ole probleemi - vutvut ja käib.

Vahepeal katsetasin ka erinevaid vaakumvoolikute modifikatsioone. NSP ja ECV mod toimisid ilusti. NSPga on boost cut väga kerge tulema. ECV mod oli väga mõistlik ja oli natuke äkilisem. Kõrge käiguga aegajalt tegi ikka boost cuti. Kokkuvõttes mõtetud tegevused ja originaal seades on palju meeldivam sõita. ECV aktuaatori reguleerisin ka ära - avanes liiga vara.

Kristo

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: T, 05 Veebr 2019 15:58:47 +0300
Postitas LegacyGTB
Tere!

Kas kellegil on kogemusi plugnplay ajudega. Olen pikalt otsinud ja olen leidnud ainult ühe variandi: http://sporttiauto.com/kauppa/wrx6

Link ECU enamus pinnid kattuvad ja tundub sobivat. MAP ja IAT andurid tuleb lisaks panna.

On kellegil kogemusi Link ECUga? Kes Eestis seadistaks jne. Või on mõnda paremat varianti pakkuda?
Eesmärk ei ole jõudu juurde saada vaid vastupidavamaks muuta.

Kristo

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: T, 05 Veebr 2019 16:39:05 +0300
Postitas t6nis1234
Vaata parem Eculabsi https://eculabs.com/#product poole. Jääb alles originaalaju koos kõikide oma andurite ning ohutusfunktsioonidega + oluliselt soodsam, kui mingi aftermarket aju. Pole kordagi seda aju seadistanud, aga olen piisavalt originaalajuga Subaruid seadistanud ning tõenäoliselt saaksin ka sellega hakkama :wink: .

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: L, 09 Veebr 2019 00:08:39 +0300
Postitas Duster
Ei leidnud, et knock control oleks seadistatav/muudetav, mu enda esl'ga sama jama, väike kubatuuri muutus ja knock on kasutu...
Ise läheksin tegelikult heameelega hoopis EMU peale, klassikule on neil olemas ka vaheadapter, et juhtmestikuga jändamine kiirem ja lihtsam oleks, võimalik, et on ka uuematele plug and play või adapteri variante, pole uurinud. Halb külg on see, et seadistus oleks nullist, kuid "piiranguid" jällegi poleks ja hiljem saad aju ka mujal kasutada. Miinuseks oluliselt kõrgem hind, kui pakutud lingil.

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: L, 09 Veebr 2019 00:51:04 +0300
Postitas KungLao
Üldiselt on kõigil uutematel aftermarket ajudel base mapid olemas.
PnP adapteri saad ise teha, kui leiad samasuguse pistikuga aju mis hetkel kasutusel.
Kõik seadistajad kes jagavad asja saavad link aju seadistamisega hakkama.
EMU kindlasti odavam kui linkg4. Pead endale listi tegema mida ajult ootad ja selle järgi valima.
EMU on muidugi odav ja pop asi hetkel :)

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: L, 09 Veebr 2019 14:02:22 +0300
Postitas LegacyGTB
Vahepeal vahetatud MAF ja jahutustemp. andur. Käivitusel mingit muutust ei ole. Jahutustemp andurit vahetades leidsin katkise roolivõimu lüliti juhtme. Tänu juhtme remondile on tühikäigul vibratsioon väiksem ja rooli keerates rpm ei lange enam. Vähemalt midagi positiivset.

Hetkel arvan, et kehva käivituse probleemiks on pihustid või kütuserõhk.

Ajude kohta olen ka natuke uurinud:
ECULABS - võimaldab parameetrite muutmist ja juhtmestikuga ei pea midagi tegema.
A new firmware is installed into the ECU, there is no hardware modification. It can be reverted back to stock is needed.
The software will allow to change all the parameters and write them to the ECU, either with live-tuning (without stopping the engine) for the most used parameters or a full reflash. The OpenPort is used to write to the ECU thanks to its integrated voltage regulator, and to monitor parameters with RomRaider, FreeSSM or EcuEdit.


LinkECU:
*Pistikud on samad, juhtmeid tuleb ümber tõsta. Arvatavasti palju seadistamist, et 2 turbot ilusti toimima saada.

WRX STI ecu ja teha ühe turbopeale ümber - seadistamise probleem jääb ikka.

EMU toodet uurinud ei ole.

Olen kõik võimalikud foorumid läbilugenud kus EJ208 mootorist räägitakse ja suurimaks probeemiks on väidetavalt see, et tehase seadistus on oktaaniarvule 102. Sellest tulenevalt on detonatsiooni oht päris suur.

Plaan ei ole jõhkralt jõudu juurde saada vaid leida hea optimaalne variant. Hetke seisuga 2 turbo setup toimib ilusti. Kui sellega peaks nüüd midagi juhtuma st. turbo lendama siis tahan kindlasti ühe turbo peale ümber teha.

Kristo

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: P, 10 Veebr 2019 19:44:29 +0300
Postitas raig0
Ma ei tea mis aasta pill sul on,aga äkki on siin listis aju olemas. Siis saab ju togida su stock aju ka :)
http://www.romraider.com/forum/viewtopi ... =35&t=7591

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: E, 11 Veebr 2019 12:20:19 +0300
Postitas LegacyGTB
Tänud!

Kunagi ammu leidsin ka selle nimekirja aga auto on aastast 1999. Selle aja aju on nn lukus ja keegi parameetried muuta ei saa. Selle aju puhul aitab ECULABS, kus pannakse uus soft mille map jääb samaks aga on seadistatav(süüde, pihustid jne). Siis saaks nt VKM seadistada või ise proovida.

Hetke sisuga ma proovin selle variandi ära ja loodame, et toimib.

Kristo

Re: Subary Legacy GT-B

Postitatud: E, 11 Veebr 2019 19:16:01 +0300
Postitas raig0
Kui sa tahad pädevat tänavasõidu seadet dünos,siis tuleb ikka ES racingus käia. Paljud kiidavad ka Tõnist foorumis, ta tõenäoliselt saab ka hakkama.