99 Impreza GT
Postitatud: K, 29 Aug 2018 19:51:50 +0300
Tere foorumlased.
Olles pikka aega omale uut autot otsinud ning nähes selle auto kuulutust otsustasin, et kuna siis veel kui mitte praegu omale subaru soetada. Sellest tuli ka soov liituda foorumiga, sest boksermootorid ning subarud on senini minu jaoks olnud täiesti võõrad. Foorum võiks olla selles mõttes hea koht nõu küsimiseks ja info hankimiseks.
Tegemist siis siit samast foorumist pärit GT-ga, mida peamiselt on kasutatud hobiautona ja raja autona, mistõttu viimaste aastate jooksul on läbisõit väga väike olnud.
Eelmine omanik teostas mootoriremondi, mille käigus paigaldati STI kaaned, remonditi käigukast, kuna kolmas käik ei püsinud sees, samuti paigaldati STI pidurid.
Esimeste töödena on vaja ära teha hooldus, vahetada generaatoririhm ja rullikud, sest külma mootoriga teeb päris jubedat häält ning tagadiffer on kergelt märg. Seejärel plaanis enne talve roostetõrje teha, midagi hullu küll pole aga tiibade äärtes on pindmist roostet. Samuti üle käia salong, tagumised aknad käivad vaevaliselt ning katuseluugi kinni panemiseks tuleb veidike kaasa aidata.
Iluvigadele esialgu pole plaanis väga rõhku panna, kuna soov on aegajalt masinat ikkagi sihtotstarbeliselt kasutada, prioriteediks oleks eelkõige tehniline pool.
Olles pikka aega omale uut autot otsinud ning nähes selle auto kuulutust otsustasin, et kuna siis veel kui mitte praegu omale subaru soetada. Sellest tuli ka soov liituda foorumiga, sest boksermootorid ning subarud on senini minu jaoks olnud täiesti võõrad. Foorum võiks olla selles mõttes hea koht nõu küsimiseks ja info hankimiseks.
Tegemist siis siit samast foorumist pärit GT-ga, mida peamiselt on kasutatud hobiautona ja raja autona, mistõttu viimaste aastate jooksul on läbisõit väga väike olnud.
Eelmine omanik teostas mootoriremondi, mille käigus paigaldati STI kaaned, remonditi käigukast, kuna kolmas käik ei püsinud sees, samuti paigaldati STI pidurid.
Esimeste töödena on vaja ära teha hooldus, vahetada generaatoririhm ja rullikud, sest külma mootoriga teeb päris jubedat häält ning tagadiffer on kergelt märg. Seejärel plaanis enne talve roostetõrje teha, midagi hullu küll pole aga tiibade äärtes on pindmist roostet. Samuti üle käia salong, tagumised aknad käivad vaevaliselt ning katuseluugi kinni panemiseks tuleb veidike kaasa aidata.
Iluvigadele esialgu pole plaanis väga rõhku panna, kuna soov on aegajalt masinat ikkagi sihtotstarbeliselt kasutada, prioriteediks oleks eelkõige tehniline pool.