Aega läks aga lõpuks kah Subaru omanik.
Kuna turbotatud versiooni soov oli suur siis leppisin ka universaal kerega.
Kipub ta olema rohkem igapäeva sõiduk.
Vigu esialgu üksjagu, mõni suurem, mõni väiksem, kuid sõidumõnu ei takista.
Tavapäraseks veaks rooste tagakoobastel, selle üritan enne talve ära teha, muidu pole pärast midagi taastada seal.
Leidsin ka värvi murenemise ja rooste täppe juhipool uste ja katusereelingu vahelise ala pealt. Imelik koht veidi minu arvates.
Pildilt isegi pole hästi aru saada aga eelmise omaniku ajal on pihta saanud alla ette nurka, mistõttu eesmine stange katki ja logar minema jalutanud.
Väiksemateks vigadeks pidurite kiiksumine pidurdamisel ja toonkilede õhumullid.
Veaks loen ka kohati info puudulikuse, pole konkreetset kuupäeva ega kilomeetri näitu, millal hammakas vahetati.
Eelmisele omanikule oli öeldud, et rihm oli kontrollimisel uuema poolne paistnud, kuid midagi täpsemat ei teadnud. See oli siis ca 2017 lõpp.
Avastamisrõõmu jätkub ilmselt veel mõneks ajaks.
Hetkel, kui võimalus on kohe rooli taha.
2003 Impreza WRX wagon - KrisC
Re: 2003 Impreza WRX wagon - KrisC
Auto pukkidele aetud pukside vahetuseks. Alla panen StrongFlexi tänava puksid.
Et roostet paistis igaltpoolt kakusin auto rohkem lahti, mis oli tegelikult hea kuna näen selle tegeliku seisu ja ajalugu.
On näha, et keegi on kunagi autost üle käinud ja midagi teinud või vähemalt üritanud.
Tagastange katte eemaldamisel selgus, et mul polegi taga stanget, miskised metalli jäägid küll ulatuvad taladest välja, kuid stanget pole.
Pukside poldid pole vist kunagi välja käinud, kui mutri saan veel lahti siis poltide väljasaamine on juba omamoodi ooper.
Rooste kohad plaanin haljaks ajada ja CRC Zinc PRO ga üle teha. Lisaks peale lasen värvikihi ja kaitselaki vms salongis ja värvi koos kivikaitsega põhja all.
Ja nüüd mõni küsimus, ehk oskab keegi aidata nõu anda:
1) Taga paremal nurgas on 1 üksikuna seisev pistik(pildil), mille jaoks see algselt võis mõeldud olla?
2) Kas pildilt paistva roostega kütuse tankimistoru tuleks võimalikult kiiresti ära vahetada või piisab rooste eemaldamisest?
Et roostet paistis igaltpoolt kakusin auto rohkem lahti, mis oli tegelikult hea kuna näen selle tegeliku seisu ja ajalugu.
On näha, et keegi on kunagi autost üle käinud ja midagi teinud või vähemalt üritanud.
Tagastange katte eemaldamisel selgus, et mul polegi taga stanget, miskised metalli jäägid küll ulatuvad taladest välja, kuid stanget pole.
Pukside poldid pole vist kunagi välja käinud, kui mutri saan veel lahti siis poltide väljasaamine on juba omamoodi ooper.
Rooste kohad plaanin haljaks ajada ja CRC Zinc PRO ga üle teha. Lisaks peale lasen värvikihi ja kaitselaki vms salongis ja värvi koos kivikaitsega põhja all.
Ja nüüd mõni küsimus, ehk oskab keegi aidata nõu anda:
1) Taga paremal nurgas on 1 üksikuna seisev pistik(pildil), mille jaoks see algselt võis mõeldud olla?
2) Kas pildilt paistva roostega kütuse tankimistoru tuleks võimalikult kiiresti ära vahetada või piisab rooste eemaldamisest?
Re: 2003 Impreza WRX wagon - KrisC
Pistik kärukonksu oma.
Re: 2003 Impreza WRX wagon - KrisC
Nonii, sügis käes - subaru ülevaatuskõlbulikuks?