Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
david
Postitusi: 3
Liitunud: E, 06 Mai 2019 19:14:04 +0300

Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

#1 Postitus Postitas david » E, 06 Mai 2019 21:38:40 +0300

Tervist.

Olen foorumit aastaste jooksul aegajalt jälginud, aga postituste tegemiseni ei ole jõudnud.
Nüüd tekkis siis tahtmine ka enda auto "check-in" ära teha lõpuks.

Autoks siis 2007 aasta Legacy Spec-B vagun (BPE), 3.0 (EZ30D) ja kuuese manuaaliga.
Sai teine ostetud umbes aastat 5 tagasi ja olen teine omanik, auto ostetud uuena eestist.

Hooldus ca 5 aasta jooskul:
- Mõnisada KM peale ostmist sai vahetatud keskdiffer (visko) uue vastu kuna poos kuumana kinni (läbisõitu oli vast 120k ringis). Eelmise omaniku sõnul 100k kandis vahetatud sidur, oleks võinud ta siis rehvid ka ühesuguste vastu vahetada..
- Esimesed Bilstein B6 vahetatud uute vastu
- Mõlemad Xenonite plokid said Amazonist DENSO asenduse
- Tagumine rattalaager
- Klassika - tagaluugi juhtmekimp lapitud, kojamees lahti-roostetatud, esisillas hunnik pukse, pidurite puhastus aegajalt
- Mootoriõli käib iga 10k järel ja muud difri/kasti õlid, küünlad vastavalt graafikule ja vajadusele
- Muud pisiasjad, rihmad rullikud filtrid jooksvalt, pidurikettad/koltsid jooksvalt jne. Jahutusvedeliku torusid ka vahetatud.
- Starterit turgutatud, külmaga ei tahtnud tagasi tirida, korras

Ei ole hetkel kahjuks ise tegeleda kohta ega aega niiet tööd teostatud teiste poolt.

Mured:
- Hetkel ainuke mittetöötav asi on tehase-navi ekraan. Plaanis, nagu nii mõnelgi teisel, Nexus 7 paigaldamine. Tablet isegi olemas aga lihsalt ei ole praegu elu kõrvalt aega leidnud paigaldamiseks.
- Värv on mitmest kriimustatud ja vajab vast poleerimist ka aga pole hullu. Veljed mullitavad ka mõnest kohast, vaja renoveerida jälle.
- Kerel roostet ei ole aga põhja alt nagu ikka Subarud, väljalase hakkab püttide poolt ühendustest väsima

Üldiselt olen juppide saadavust jälginud ja tule taevas appi kui midagi peaks vaja olema..

Niisama infoks:
- Kütusekulu linnas minimaalselt 12.4, reaalselt 13.6 ringis kui suhteliselt rahulikult kulgeda. Talvel venitab vast 15-17 liitrini välja ka selle.
Maanteel naljalt alla 9 ei saa, samas ei kurda ka, suhteliselt lõbus on. 98 ainult sõitnud kuna 95 üldse ei istunud ikka mootorile.
- Läbisõit mõnikümmend tuhat alla 200k, ise kulgen iga-aastaselt vaid 10-12k ringis, ei tiksu väga kiiresti juurde.
- Katuseluuk olemas, nahksisu olemas, kõik olemas - mida ei ole tellitud on tehase USB/AUX sisend, äitäh. Kuna niikuinii on soov endiselt Nexus 7 sisse torgata siis ei ole hullu.. aga ikkagi.

Üldiselt väga rahul autoga, sõidurõõmu jätkub ja endale meeldib ka 4nda generatsiooni välimus väga, ärge tulge mulle mingitest aknaraamidest rääkima siin!

Pidid:
Pilt

Xanath
Mechanic
Postitusi: 264
Liitunud: N, 21 Juul 2011 01:44:23 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

#2 Postitus Postitas Xanath » E, 06 Mai 2019 22:57:49 +0300

Naissss. :D Fa..ing love it :!: Endal samasugune, 08 mudel, aga sedaan ja hetkel veel automaat, läbisõit pole veel 90t ületanud. Kahjuks või õnneks kaugeltki mitte enam stock ja hetkel käib suurem projekt selle kallal, aga pole just foorumi jutt. Velgede kohapeal - endal olid ka räigelt kobrutanud, värvisin vase värvi, aga noh... ikkagi lõppes see edevamate vastu vahetamisega. :P
Tore kuulda, et meil manuaal ka liigub siiski siin. Kui tahtmist võime kastide vahetust teha :idea: :lol:
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

#3 Postitus Postitas Tubaru » T, 07 Mai 2019 09:04:08 +0300

Njaa.. 3.0 ja 6mt kooslus on mõnus. Mõned aastad tagasi sai ringi uhatud sellisega (küll facelifti-eelsega). Imelik aga su maantee kütusekulu. Ma sain lõdvalt 7,5 tuuri kuluks... Linnas suht sama, mis ise välja tõid.
Kui masin peaks igavaks hakkama muutuma, siis lase uus summuti teha otsast lõpuni ja aju seadistada. Hoopis teine elu tuleb sisse autole. Lisa ca 40hp pole üldse ulme ega keeruline :wink:
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

david
Postitusi: 3
Liitunud: E, 06 Mai 2019 19:14:04 +0300

Re: Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

#4 Postitus Postitas david » T, 07 Mai 2019 09:16:36 +0300

Eks see maanteekulu oleneb ka veidi kiirusest jah. Võib-olla heal juhul saaks kuhugi sinna 8 suurde isegi :)
Praegu igav ei ole, ega ma väga ei ole piinanud ka seda pereautot, igapäevakasutuses ikkagi.

Aga kusjuures eks ma summuti asja pean mingihetk mõtlema hakkama jah. Ei ole veel uurinud, kuidas sellega on üldse? Kohalikult järelturult on midagi mõistlikku leida või peab hakkama suurematsordi impordiga tegelema jälle? Ja noh, kui täispikkus võtta siis seal "hunnik" katalüsaatoreid ja lambdasid, alternatiivid olemas? Katid on eriti meeldivad ilmselt, praegu kõik veel korras aga kui tulevikus peaks vahetust vaja olema siis ilmselt tehase-hindasid ei hakkaks vaatama.. :|

Kasutaja avatar
mart050
Guru
Postitusi: 528
Liitunud: E, 27 Okt 2008 15:07:59 +0300

Re: Subaru Legacy Spec-B 2007, 3.0 MT6

#5 Postitus Postitas mart050 » K, 08 Mai 2019 12:32:49 +0300

Hea, et sa selle 5 aastat tagasi ära ostsid ja minul tookord see ostmata jäi :)
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited

Vasta