obkinc kirjutas:Huvitav kas on kellelgi kusagilt infot või kokkuvõtet näiteks Eestist et kui palju variaatorijamasid ette on tulnud. Auto on ju 2010 aastast tänaval, seega paar head talve juba käigus ning agaramatel kindlasti 150K ringis kelladel ees. On mõni Autospiriti või Mariine mees saladusi avaldanud??cpuboy kirjutas:3.6 omab ka käigukasti, mitte seda rolleri variaatorit. Millega on kõvasti mugavam sõita ja talv ning variaator pole küll eriline kooslus.
Heli osas, ei anna väga suurt rolli kui panna ustesse isolatsiooni, kui ka uued kõlarid. See peaseade on alla igasugust arvestust ning kui midagi üldse teha siis otsida sellele alternatiiv.
minu OB12 2.5 CVT
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: minu OB12 2.5 CVT
Neid CVT kaste on kindlasti läinud aga kordades vähem kui MT kaste. Aga see on salainfo
Re: minu OB12 2.5 CVT
Ehk tead ka rääkida mis vanuses autodel need kasti probleemid on olnud ja millised probleemid on levinumad ?marek906@hot.ee kirjutas:Neid CVT kaste on kindlasti läinud aga kordades vähem kui MT kaste. Aga see on salainfoobkinc kirjutas:Huvitav kas on kellelgi kusagilt infot või kokkuvõtet näiteks Eestist et kui palju variaatorijamasid ette on tulnud. Auto on ju 2010 aastast tänaval, seega paar head talve juba käigus ning agaramatel kindlasti 150K ringis kelladel ees. On mõni Autospiriti või Mariine mees saladusi avaldanud??cpuboy kirjutas:3.6 omab ka käigukasti, mitte seda rolleri variaatorit. Millega on kõvasti mugavam sõita ja talv ning variaator pole küll eriline kooslus.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Esimesed lumesõidud tehtud.
Päris esimene kogemus oli siis kui esimene lumetorm see aasta tuli. Tartust õhtul Tallinnase sõit võttis aega 3 ja pool tundi Õnneks said sama päeva lõunal talvekad alla ja vähemalt osa riske oli pikal sõidul vähendatud. Tõenäoliselt oleks saanud linna kiiremini aga igaks juhuks sai teepervel seisjaid kontrollitud. Samal ajal tulid tallinna suunalt vastu koguaeg mõnusad rivid. Hiljem kuulsin, et sellel suunal sai tartusse 4 tunniga. Nähtavus oli mõnus... 80 meetrit.
Tänane päev oli suhteliselt samasugune aga õnneks möödus linnas. Tean, et 2 kolleegi sõitsid täna tartusse ja tartus plaanitud kella 10 ajal oli vist vaid 50% teest läbitud Huvitav seik minu päevast oli see, kui keerasin ühes parkla taganurgas autot ringi ja hetk hiljem mulle järgnenud väike auto jäi korraks sinna kinni. Ei saaks öelda, et kahjurõõm aga ... kudiagi hea meel oli mõelda, et ma ei pidanud ise kiirel päevasel ajal kusagil kaapimisega vaeva nägema.
Küll aga viis lume tulek uute mõteteni. Tunnen huvi kas keegi teeb kusagil ka subarule sõidutreeninguid ? Iga auto on erinev ja iga 4 vedu on erinev. Siiani olen sõitnud esiveolistega ning väike hirm on uute võtete ees. Need pole veres ning situatsioonis võivad olla esimesed reaktsioonid valed. Hea oleks kui oleks kogenud subarusõitja kes oskaks nõu anda ja kellega saaks kusagil koos mõned korrad harjutamas käia. Mitte, et see lõbus poleks aga rohkem ikka turvalisuse kaalutlustel. Sarnane kogemus on varasemast ühest BMW uue autode demo üritusest ja sealt tekkis mõte, et võibolla on ka subarule sarnaseid asju eestis ? auto ostmise ajal jäid silma ka mõned sellised subaru üritused mujalt maailmast... nagu nt:
http://www.youtube.com/watch?v=mryGnENTsoI
vaatasin, et sellel teemal on eraldi teema ka foorumis olemas aga seal kahjuks läks jutt väga mujale... head nõuanded igal juhul oodatud.
Päris esimene kogemus oli siis kui esimene lumetorm see aasta tuli. Tartust õhtul Tallinnase sõit võttis aega 3 ja pool tundi Õnneks said sama päeva lõunal talvekad alla ja vähemalt osa riske oli pikal sõidul vähendatud. Tõenäoliselt oleks saanud linna kiiremini aga igaks juhuks sai teepervel seisjaid kontrollitud. Samal ajal tulid tallinna suunalt vastu koguaeg mõnusad rivid. Hiljem kuulsin, et sellel suunal sai tartusse 4 tunniga. Nähtavus oli mõnus... 80 meetrit.
Tänane päev oli suhteliselt samasugune aga õnneks möödus linnas. Tean, et 2 kolleegi sõitsid täna tartusse ja tartus plaanitud kella 10 ajal oli vist vaid 50% teest läbitud Huvitav seik minu päevast oli see, kui keerasin ühes parkla taganurgas autot ringi ja hetk hiljem mulle järgnenud väike auto jäi korraks sinna kinni. Ei saaks öelda, et kahjurõõm aga ... kudiagi hea meel oli mõelda, et ma ei pidanud ise kiirel päevasel ajal kusagil kaapimisega vaeva nägema.
Küll aga viis lume tulek uute mõteteni. Tunnen huvi kas keegi teeb kusagil ka subarule sõidutreeninguid ? Iga auto on erinev ja iga 4 vedu on erinev. Siiani olen sõitnud esiveolistega ning väike hirm on uute võtete ees. Need pole veres ning situatsioonis võivad olla esimesed reaktsioonid valed. Hea oleks kui oleks kogenud subarusõitja kes oskaks nõu anda ja kellega saaks kusagil koos mõned korrad harjutamas käia. Mitte, et see lõbus poleks aga rohkem ikka turvalisuse kaalutlustel. Sarnane kogemus on varasemast ühest BMW uue autode demo üritusest ja sealt tekkis mõte, et võibolla on ka subarule sarnaseid asju eestis ? auto ostmise ajal jäid silma ka mõned sellised subaru üritused mujalt maailmast... nagu nt:
http://www.youtube.com/watch?v=mryGnENTsoI
vaatasin, et sellel teemal on eraldi teema ka foorumis olemas aga seal kahjuks läks jutt väga mujale... head nõuanded igal juhul oodatud.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Sellise ürituse vastu oleks kindlasti paljudel huvi, kindlalt on väga harivad ühised talvised "paugutamas" käimised näiteks laitse rallypargis. Las talv võtab hoo sisse, küll subaristid ka sellele talvele vastu astuvad, kannatust natuke. Kui veidi tekitab hirmu suure autoga kuhugi rallirajale minek, siis ega keegi sind "joonetaha" ei aja ning midagi teha ei käsi, teadmisi ja huvitavat mölinat saab arvatavasti kuhjaga.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Tahan natuke jagada rõõmu ja natuke toriseda.
Torin kõigepealt:
* parkisin auto parkimiskohale kus ühe esimese ratta alla jäi kerge ebatasasus. Ja kurjam - luuk käis selle peale nii viltu et ma kartsin, et murran midagi ära. Parkisin auto ringi ja asi paranes. Ikka tõeline sült kas kõik subarud on sellised? Mida saaksin teha auto kaitseks? Ei tahaks peale liisingu lõppu suunda kere remonti võtta... Autot ei kiusa aga normaalne see kindlasti pole. Peegelsiledat kohta naljalt ei leia. Huvitav mis veel sõiduajal toimub. Peaks mõne goPro filmima panema.
* luugi ja kere vahele koguneb jää mis kipub luugi avamist segama (kardan kahjustada keret). Kas on häid soovitusi? Mure tõsine sest eile oli kohutav kuulda kuidas jää murdus luugi amordi survel. Kahjustusi õnneks ei leidnud. Olen aga kuulnud, et osadel autodel on ka esi uksi sedasi jääga puruks murtud...
* kojameeste juurde koguneb jää mis sõiduajal koliseb:) kätte ka kõike ei saa - ikka jääb midagi ja vastik kolin kohe
* tagumised veljed koguvad koguaeg lund. Kui tartu mntl teised kraapisid klaasilt jääd siis mina käisin velgi lumest tühjaks kraapimas. 90 peal oli selline resonants ja rool tõmbles nagu vana gaz veokaga sõites. Peale puhastust asi paranes. Mõneks ajaks. Soovitusi?
Niisama:
* soojendjsega esiklaasi pole vist keegi asemele tellinud? Huvitav kuidas jäitega sõita on. Teisipäeval maanteel olin ikka mitu korda seisma jäämise piiril - puhur uhas täiega ja ei midagi. Korra aitas kui panin kylmale õhule - lõi vist jää lahti - aga rõõm oli yyrike - uus enam nii kergelt ei sulanud...
* ega keegi ei tea mis maksavad kõige lihtsamad lubatud led tuled koos paigaldusega? Vist ikka kallimad kui need tulede hacki lahendused mida hiljuti soovitati ? (Esinduses koos paigaldusega 200€). Led aga oleks minuarust parem lahendus - säilib kõik nagu tehasest ja ka automaat lylitused nii väljast kui salongist oleks kohe normaalne. Ei peaks koguaeg tuunima lyliteid salongi heleduse ja välis tuledega
Toredat:
* jube hea tunne kui juhtud teel olude sunnil vaalule sõitma ja tunned nagu sõidaks siledal puhtal teel. see kaub yle k6ik virina. Auto on s6itmkseks. Aga tore kui muud asjad ka korda saaks.
Torin kõigepealt:
* parkisin auto parkimiskohale kus ühe esimese ratta alla jäi kerge ebatasasus. Ja kurjam - luuk käis selle peale nii viltu et ma kartsin, et murran midagi ära. Parkisin auto ringi ja asi paranes. Ikka tõeline sült kas kõik subarud on sellised? Mida saaksin teha auto kaitseks? Ei tahaks peale liisingu lõppu suunda kere remonti võtta... Autot ei kiusa aga normaalne see kindlasti pole. Peegelsiledat kohta naljalt ei leia. Huvitav mis veel sõiduajal toimub. Peaks mõne goPro filmima panema.
* luugi ja kere vahele koguneb jää mis kipub luugi avamist segama (kardan kahjustada keret). Kas on häid soovitusi? Mure tõsine sest eile oli kohutav kuulda kuidas jää murdus luugi amordi survel. Kahjustusi õnneks ei leidnud. Olen aga kuulnud, et osadel autodel on ka esi uksi sedasi jääga puruks murtud...
* kojameeste juurde koguneb jää mis sõiduajal koliseb:) kätte ka kõike ei saa - ikka jääb midagi ja vastik kolin kohe
* tagumised veljed koguvad koguaeg lund. Kui tartu mntl teised kraapisid klaasilt jääd siis mina käisin velgi lumest tühjaks kraapimas. 90 peal oli selline resonants ja rool tõmbles nagu vana gaz veokaga sõites. Peale puhastust asi paranes. Mõneks ajaks. Soovitusi?
Niisama:
* soojendjsega esiklaasi pole vist keegi asemele tellinud? Huvitav kuidas jäitega sõita on. Teisipäeval maanteel olin ikka mitu korda seisma jäämise piiril - puhur uhas täiega ja ei midagi. Korra aitas kui panin kylmale õhule - lõi vist jää lahti - aga rõõm oli yyrike - uus enam nii kergelt ei sulanud...
* ega keegi ei tea mis maksavad kõige lihtsamad lubatud led tuled koos paigaldusega? Vist ikka kallimad kui need tulede hacki lahendused mida hiljuti soovitati ? (Esinduses koos paigaldusega 200€). Led aga oleks minuarust parem lahendus - säilib kõik nagu tehasest ja ka automaat lylitused nii väljast kui salongist oleks kohe normaalne. Ei peaks koguaeg tuunima lyliteid salongi heleduse ja välis tuledega
Toredat:
* jube hea tunne kui juhtud teel olude sunnil vaalule sõitma ja tunned nagu sõidaks siledal puhtal teel. see kaub yle k6ik virina. Auto on s6itmkseks. Aga tore kui muud asjad ka korda saaks.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Seda kere "vedelat" olekut olen ma oma 08 Foresteril ka täheldanud ja kirunud. Eile suutsin end hange kinni sõita (kurikuulus diagonaalne kõikumine) ja, kui pagassi luuki hakkasin avama, vaatasin et nii paindes see masin, et ei avanegi ja pidin auto seest poolt labida välja kaevama.
Kusjuures 07 Foresteriga ei mäleta, et asi oleks nii hull old.
Arvan, et mingil määral aitab ehk, kui strutbarid lisada. Eelmise põlvkonna forekatele tehti ka taha luugi allaserva käivat mingit lisa "jäigestajat"
Kusjuures 07 Foresteriga ei mäleta, et asi oleks nii hull old.
Arvan, et mingil määral aitab ehk, kui strutbarid lisada. Eelmise põlvkonna forekatele tehti ka taha luugi allaserva käivat mingit lisa "jäigestajat"
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: minu OB12 2.5 CVT
Kere pehmus peaks olema teoreetiliselt turvalisuse kaalutlustel tehtud, et enne salong võimalikult suure energia endasse võtaks ning siis salongi osa on eriti tugev, mis kaitseb reisijaid. Kui just Daciaga tegemist pole, siis kõigil uutel autodel on kered suhteliselt vedelad.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: minu OB12 2.5 CVT
võimalik, et turvalisuse kaalutlustel on tõesti vedelus... aga no see on ikka tõesti vedel
Kas muude asjadega kellelgi teisel pole probleemi olnud ? Lumi veljes ? Jää luugivahel ? Mõni hea trikk ? Õhuke silikoni kiht ?
Kas muude asjadega kellelgi teisel pole probleemi olnud ? Lumi veljes ? Jää luugivahel ? Mõni hea trikk ? Õhuke silikoni kiht ?
Re: minu OB12 2.5 CVT
Mul Corollal ol sama probleem - lund korjavad veljed.
Velgedele aitas korralik pigipesu ning vahatamine, et pind siledaks saada.
Sel aastal oli Foresteril ka probleem, et jää oli kogunenud luugi tihendi peale. Kuna sain auto suhteliselt sügis-talvel remondist allest kätte, siis korralikku pesu ei jõudnud teha. Varasemalt olen aga alati käinud need pinnad silikoonõliga üle. Jää mis sinna varem tekkis, on alati kergelt purunenud ja minema lennanud. See aasta ragises aga korralikult ja jääkraabitsal murdsin ka tüki välja et sellest jääst lahti saada.
Silikoonõlina kasutan paksu puhast õli, mitte neid aerosoolpudelisse pandud emulsioone, mis külmuvad veel paremini kui puhas tihend.
Velgedele aitas korralik pigipesu ning vahatamine, et pind siledaks saada.
Sel aastal oli Foresteril ka probleem, et jää oli kogunenud luugi tihendi peale. Kuna sain auto suhteliselt sügis-talvel remondist allest kätte, siis korralikku pesu ei jõudnud teha. Varasemalt olen aga alati käinud need pinnad silikoonõliga üle. Jää mis sinna varem tekkis, on alati kergelt purunenud ja minema lennanud. See aasta ragises aga korralikult ja jääkraabitsal murdsin ka tüki välja et sellest jääst lahti saada.
Silikoonõlina kasutan paksu puhast õli, mitte neid aerosoolpudelisse pandud emulsioone, mis külmuvad veel paremini kui puhas tihend.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: minu OB12 2.5 CVT
tänud. Proovin ka velje vahatamise ära. Millist silikon õli kasutasid ?Tiit kirjutas:Mul Corollal ol sama probleem - lund korjavad veljed.
Velgedele aitas korralik pigipesu ning vahatamine, et pind siledaks saada.
Sel aastal oli Foresteril ka probleem, et jää oli kogunenud luugi tihendi peale. Kuna sain auto suhteliselt sügis-talvel remondist allest kätte, siis korralikku pesu ei jõudnud teha. Varasemalt olen aga alati käinud need pinnad silikoonõliga üle. Jää mis sinna varem tekkis, on alati kergelt purunenud ja minema lennanud. See aasta ragises aga korralikult ja jääkraabitsal murdsin ka tüki välja et sellest jääst lahti saada.
Silikoonõlina kasutan paksu puhast õli, mitte neid aerosoolpudelisse pandud emulsioone, mis külmuvad veel paremini kui puhas tihend.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Kunagi õnnestus osta liitrine http://www.mayeri.ee/tooted/silikonioli ... 36,137,138
Sealt saab ikka mõnuga plödistada.
Sealt saab ikka mõnuga plödistada.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: minu OB12 2.5 CVT
Tsau,
Tahan veits subaru esindusi kiruda. Mul on täiesti kõrini, et ma pean käima igat Kuradi asja mangumas nagu väike laps. Mul pole aega ja tahtmist kusagil 3 korda oma soovi esitada.
Esimese hooga oleks isegi ostmata jäänud kuna lihtst keegi ei vaevunud viisakalt tegelema.
3 kuud tagasi rihtis üks tohlakas mu parema tagumise nurga ära oma peegliga ja pikki suuri vaidlusi erinevates instantsides on lõpuks ka kindlustuselt kinnitus remondi teostuseks ja esindusest ei sa ja ei saa remondi aega. Algul hinnati ära ilusti aga nüüd kõik kirjad lähevad must auku. Kurat küll, kas tõesti on palju oodata ?
Kusjuures päris paljud tuttavad on poole aasta jooksul öelnud, et ka neil jäi subaru klienditeeninduse pärast ostmata.
Kuidas te seda talute ?
Tahan veits subaru esindusi kiruda. Mul on täiesti kõrini, et ma pean käima igat Kuradi asja mangumas nagu väike laps. Mul pole aega ja tahtmist kusagil 3 korda oma soovi esitada.
Esimese hooga oleks isegi ostmata jäänud kuna lihtst keegi ei vaevunud viisakalt tegelema.
3 kuud tagasi rihtis üks tohlakas mu parema tagumise nurga ära oma peegliga ja pikki suuri vaidlusi erinevates instantsides on lõpuks ka kindlustuselt kinnitus remondi teostuseks ja esindusest ei sa ja ei saa remondi aega. Algul hinnati ära ilusti aga nüüd kõik kirjad lähevad must auku. Kurat küll, kas tõesti on palju oodata ?
Kusjuures päris paljud tuttavad on poole aasta jooksul öelnud, et ka neil jäi subaru klienditeeninduse pärast ostmata.
Kuidas te seda talute ?
Re: minu OB12 2.5 CVT
Millisest esindusest juttu on? Mina veerenni esinduse kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda, tuldud isegi rohkem mulle vastu kui oleks vaja olnud. Aga eks olukorrad ja inimesed on erinevad.
Re: minu OB12 2.5 CVT
+1wiirus77 kirjutas:Mina Veerenni esinduse kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda, tuldud isegi rohkem mulle vastu kui oleks vaja olnud. Aga eks olukorrad ja inimesed on erinevad.
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: minu OB12 2.5 CVT
ju mul siis pole vedanud. Või on vanad kogemused mujal niipalju paremad olnud, et olen ära hellitatud...Andy kirjutas:+1wiirus77 kirjutas:Mina Veerenni esinduse kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda, tuldud isegi rohkem mulle vastu kui oleks vaja olnud. Aga eks olukorrad ja inimesed on erinevad.