minu OB12 2.5 CVT

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

minu OB12 2.5 CVT

#1 Postitus Postitas 555qwerty » T, 06 Nov 2012 02:30:22 +0300

Hey,

Tänaseks ~8K kilomeetrit läbitud ja otsustasin teiega jagada oma OB mõtteid ja kogemusi.

=== Ostmine ===
Ostmine oli keeruline. Alustades sellest, et valisin pikalt mitme erineva auto vahel ning lõpetades asjaoluga, et Subaru ostja väga küsimusi ei küsi - läheb salongi ja võtab omale tuimalt auto. Vähemalt erinevate müügimeeste arvates. Mina olin eriline frukt - kauplesin, tundsin igasuguste asjade vastu huvi, tahtsin proovida (üllatus üllatus), ja pärast kauplesin veel. Tõenäoliselt müügimeeste õudusunenägu.

Alles kolmas mees suutis mulle leida võimaluse auto proovimiseks. Kahjuks küll vaid pooleks päevaks aga asi seegi. Pean silmas nii, et lähen ise sõitma ja tunnen ennast autos vabalt. Müügimees ei hinga kuklasse ja ei küsi koguaeg - kas läheme juba vormistama ? Mulle tõesti tundus, et ma olen ikka väga ebaviisakas ja segan teisi inimesi oma muredega keset rasket tööpäeva. Pole väga sellise asjaga harjunud. Oluline on siinkohal mainida, et kolmanda müügimehega suhtlemine tuli mängu oluliselt hiljem - ajal kui ma olin juba Subaru plaanid kindlalt välistanud.

Jättes aga kõik muu kõrvale - antud poolepäevane proovisõit saigi määravaks. Avastasin, et kõrge auto annab liikumisvabaduse, pidev nelikvedu annab meie kliimas meeletu eelise ja asjad said oluliselt selgemaks. Oli palju asju mis häirisid aga lõppude lõpuks - auto on sõitmiseks ja peab vastama meie elukeskkonnale. Otsustatud.

Mis olid peamised vastuargumendid ?
Esiteks kütuse kulu ja Teiseks - antud raha eest vähem mugavusi kui mujal.

Mugavused kärpisin oma peas ratsionaalselt praktilisuse kasuks aga kütuse kulu ... ütleme nii, et kui uuel autol paned paagi täis (65L) ja arvesti lubab sulle julgelt "400km" siis see on ikka päris õudne. Eriti arvestades, et eelmise auto paak oli 50L ja reaalselt sai paagiga alati minimaalselt 600km sõita - ükskõik kas tallates või rahulikult sõites. Linnas.

Lisaks kõigele on 2.5 CVT Oluliselt uimasem kui minu eelmine 2.0 DSG TDI aga see ei olnud omaette eesmärk.


=== Minu OB. 2.5 CVT ===
Lisad:

* metallist koeravõrk
minu kiiks - tahtsin, et sõitjate ruum oleks rohkem turvatud. Ei transpordi mingeid loomi. Lihtsalt tundus elementaarne. Mulle meeldiks muidugi oluliselt rohkem kui võrgu saaks lakke ruloolt kergesti lahti-kokku ja kerida aga kuna sellist varianti subaru valikus polnud siis läks käiku metallist raam. Ei ole liiga keeruline maha võtta aga pärast pole seda lihtsalt kuhugi paigutada.

* täiendavad parkimisandurid
tore küll, et tagurdamise kaamera on kohe komplektis aga kõrvad on ikkagi täiendavaks silmapaariks. Lisaks läheb see kaamera koguaeg mustaks. Olen väga rahul, et võtsin. Häirib ainult, et piiksu tugevust ei saa reguleerida ja need piuksud karjuvad päris kõvasti. Minuarust eriti siis kui laps autos magab.

* täismõõdus tagavararatas
jällegi minu kiiks. ei leppinud selle rehviparandus komplektiga. Sellega oli naljakas lugu. Autol on vaikimisi all 225x65R17 ning see ei mahu pagassis olevasse avasse. Vähemalt nii väideti. Aga juhuslikult üks mees ütles, et kui rehv natuke tühjaks lasta siis mahub ära ja kompressor on nagunii rehviparandus komplektiga kaasas. Lasin esinduses ära proovida ja nii saigi täiesti korralik varuratas pagassi ära mahutatud.

* talverehvid
eraldi velgedel 215x65R16 HKPL 7. Spidomeeter valetab nüüd muidugi eriti hullult. Alguses plaanisin suverehviga samas mõõdus rehvid. Et varuratas klapiks jne. Kui aga uurisin mis on erinevate talverehvide hindade vahesid siis ütleme lühidalt - eraldi velgedega väiksem rehv tuli ... kõvasti odavam ja mõistlikum - arvestades juurde, et kitsam rehv võiks paremini teel püsida jms. Kahju ainult, et auto langes täiendavalt 2cm ja spidomeeter valetab nüüd eriti hullusti.

* suverehvid
Yokohama Geolandar 225x65R17

* täiendav signalisatsioon
kohustuslik. kritiseeriksin paigaldust aga pigem mitte foorumis.

* koledad turvapoldid :)
* kummimatt pagassis
* kummist salongimatid.
* toonitud klaasid



=== Lisad mida ei võtnud aga oleks võinud ===

* led tuled
lahendab ära absurdse tuledelülituse probleemi

* kärukonks
isegi kui käru ei plaani vedada siis antud autol võiks see standardis olla. Teisaldatav siis loomulikult. Uskuge mind - kui teil on selline auto siis varem või hiljem tunnete sellest puudust :)


=== Mis mind natuke häiris ===

ps, enne kui loete edasi - väike kriitika ei tähenda, et mulle üldse midagi ei meeldi. Muidu poleks ju ostnud. Lihtsalt väike kriitika :)

* spidomeeter
mind häirib, et palju mööda näitab. Kas keegi teab kus saaks kalibreerida ? Esindusest ei saanud.

* puldist pagasiluugi luku avamine
vaid pagasiluugi lukust avamine ei võta maha signat. Päris ootamatu oli autot häiresse lasta :)

* raadio mängib ainult võti sees
mis automaatselt tähendab, et ilusal suvepäeval lähed autosse kedagi ootama, paned raadio käima ja unustad tuled põlema - kes siis ikka seda märkab, et tuled samal hetkel põlema lähevad kui võtme sisse pistad. Rääkimata sellest, et ei saa kedagi autosse jätta võtmeteta.

* uksed ei lähe automaatselt sõiduajal lukku.
Minu kiiks aga mulle ei meeldi, et mul on sõiduajal uksed lukust lahti. Alles siin varastati ummikutes tagant istmelt arvuteid. Kunagi üks loll isegi üritas mingis hoovis süüdimatult minu autosse istuda. Õnneks olid uksed lukus.

* dimmer ja makk.
Dimmerist tulesid maha keerates läheb makk tumedamaks vaid ühe nõksu. Edasi lähevad tumedamaks kõik muud lambid peale maki ekraani. Maki pead tumedamaks tegema eraldi menyyst mille unustad/ei viitsi hiljem tagasi keerata :) (alternatiiv on maki ekraan välja lülitada. hea feature.)

* bluetooth
Vaid üks telefon bluetoothiga korraga ja ühenduses olevate telefonide vahetamine on tõeline vaev. Samuti ei oska ta kontakte sünkroniseerida.

* istmete kõrgus
tahaks istet maanteesõidul madalamale lasta kui saab. Ei taha lebotada aga kuidagi ruttu tuleb see madalaim asend kätte :)

* võrgud ja eraldajad pagassis.
Võiks olla vaikimisi sees külgede võrgud. Praegu aretasin ise väikese võrgu koeravõrgu külge - vastu tagumist istet. Saan siis istme ja võrgu vahele oma träni panna. Samas võiks olla ka mingid uksed/võrgud külgedes olevates avaustes. Saaks põhi asjad kuidagi turvaliselt kaasas veetud. Oleks kudiagi mõnus kui asjad ei pea mööda pagassi koguaeg ringi hõljuma. Kui kellegil on häid lahendusi või mõtteid siis teretulnud :)

* püsikiiruse hoidja
Hakkan vaikselt ära harjuma aga siiski endiselt häirib, et pean püsikiiruse hoidja enne kasutamist eraldi sisse lülitama. Harjunud saksa autoga kus sisselülituseks oli füüsiline nupp. Lisaks veel asjaolu, et kruiis oli vasakul, mitte paremal :)

* maki ekraan ja raadio kanalite loetelu puudumine.
Esiteks mulle ei mahu pähe miks see ekraan nii tilluke peab olema :) Teiseks mind häirib, et kui tihti kanaleid ei vaheta siis otsi koguaeg taga mis nupu all mis raadio on. Vahel tahad ruttu kusagilt uudiseid kuulata ja siis otsi taga. Saksa autodel kuidagi väga loogiliselt lahendatud :)


* pagassis koti konksud.
Täiesti kasutamatud võrreldes mu eelmise autoga mille pagassi konksu külge sai mitu korraliku toidukoti rippu panna :) Tore, et olemas aga siiski - väga nõrgalt lahendatud. Toidukotile on nad esiteks liiga madalal ja teiseks on konks nii väike, et sama hea kui seda seal polegi :)

* istmeventilatsiooni puudumine
suhteliselt paha kui suviti pikemal sõidul ikka jalad ja selg täiesti märjad. Pole ju palju tahetud ? :)


=== Mis mind palju häiris ===

* kandevõime.
Naljakas küll, aga kui salong täiskasvanud reisijäid täis siis passi järgi pagasit autosse panna ei tohiks. Rääkimata katuseboxist. Absurdne. Hea, et ostmata ei jätnud kui seda fakti lugesin :)

* tulede automaatne lülitus.
Kui juhtun kedagi autos seisatud mootoriga ootama siis unustan kas tuled põlema või pärast sõidan tuledeta. Tegin sellest kunagi ka eraldi teema. See on täiesti absurdne, et tuled lülituvad sisse juba sellel hetkel kui võti sisestatakse.

* valged plastikud uksepakul
valge sisuga käisid kaasas ka valged plastikust uksepaku katted mida on Võimatu kaitsta määrdumise ja kulumise eest. Kui kellegil on tõesti häid mõtteid või veel parem - näiteid siis olen väga huvitatud. Kleepsud igatahes laideti esinduses maha...

* maki heli kvaliteet
Tõeliselt kohutav. Kui kuulan raadiot siis enamasti on bassid üle. kui kuulan plaati/usb'd/bluetoothi siis on bassid puudu. Samuti pole võimendus ühtlane. Paned volüümi juurde ja kõik läheb jälle paigast ära. Ma ei ole suutnud siiani leida sellist asendit kus ma tõesti rahul oleks. Samuti mulle ei meeldi, et ees on paremad kõlarid kui taga. Kas kellegil on ka HK helisüsteemiga auto ? Kas see on parem ? Või see on vaid ameeriklaste luksus mida euroopa mudelitele ei pakuta ? Igatahes suvalises muus autos on kindlasti oluliselt parem heli.
ps, olen välja lülitanud kõik effektid ja lisaks kõigele ka basse miinusesse keeranud.

* soojendusega esiklaasi puudumine
... Tahaks. Väga! Eriti kui jäidet sajab. See on Kohutav kui sa pead autost sõiduajal välja tulema selleks, et jäidet kraapida. Olen jõudnud juba korra ka see aasta selles situatsioonis olla. Ning teeb kadedaks kui naabrimees paneb auto käima, paar min hiljem lükkab kojamehega klaasi puhtaks ja sõidab minema. Väike sport ei tee paha aga noh... mis ma sellest klaasist ikka koguaeg kraabin kui saaks ka ilma kriipse vedamata klaasi puhtaks.

* peegli soojenduse lülitamine
need on järel vaid siis kui tagumise klaasi soojendus on järel. Absurd. Ma ei kasuta peaaegu kunagi tagumise klaasi soojendust ja nüüd hoia koguaeg järel. mnjah.

* pagasiruum
eelmisse autosse mahtus suur ja väike lapsevanker kõrvuti tuimalt sisse. Suur emmaljunga ja väike maxi-cosi. Nüüd mahub risti vaid emmaljunga ja natukene muid asju veel. Lisaks pole pagassil sügavust aga selle kompenseerib sile põrand millest räägin hiljem.

* reisiarvesti
Saksaautol oli väga lahe see, et lisaks 2'le oli olemas ka "jooksev" mis töötas täpselt jooksval päeval ja jätkas ennast kui mitme sõidu vahele ei jäänud üle tunni(vist). Suhteliselt harjumuspärane oli see, et A oli kuuläbisõit, B oli paagiläbisõit ja jooksev rääkis lihtsalt kuidas üldine olukord täna oli.
Kellejaoks on see väärtus, kellejaoks mitte aga mulle väga meeldis.

Kusjuures XV'l paistis silma mingisugune sõidu ökonoomsuse graafik. See tundus päris edev aga proovida pole saanud. OB'l võiks ka midagi sellist olla :) Eriti arvestades hinnataseme vahesid jms.



=== Mis meeldib ===

* Helisüsteemi liidesed.
Tõesti kõik variandid on kaetud :)
- USB (toetab nii iphonet kui mälupulka. kõik makilt juhitav. 100% vägev)
- 3.5" sisend
- bluetooth. Nii telefon kui audio. s.h. mõlemalt poolt juhtimisega[makist/iphonest]. 100% viimasepeal)
- loomulikult mp3 toega cd mängija
- kõik roolilt juhitav.
5+

* Reguleeritavad tagumised istmed.
Mõnes mõttes võibolla vähe oluline juhile aga minuarust suur väärtus. Koeravõrk muidugi takistab neid täitsa lebosse laskmast aga ikkagi - ka tagaistmel sõitja on inimene ja väärib mugavust. Pikemal sõidul väga abiks.

* Sile põrand
Kui tagumised istmed kokku klappida siis on tulemuseks täiesti sile põrand. Kes vihmase ilmaga ikka väga telki püsti tahab panna. Kui tahad kasvõi korra aastas linnast kuhugi metsa põgeneda siis sileda põrandaga autos võib nädalavahetuse päästa :)

* 3 hooldust hinna sees.
Täitsa arvestatav lisaväärtus.

* Müra tase.
Täiesti rahuldav. Maanteel CVT kastiga gpsi järgi 90ga sõites on pöördeid ~1900.

* Kõrgus kõrgus kõrgus ja 4 vedu. 20cm maast on ikka midagi muud kui 10 :) on palju põnevaid kohti ka väljaspool maanteed mis nüüd tõmbavad ligi. Varem pole olnud suuremat stressi kui mingid põhja kraapivad teekõrgendused võiveel hullem - ebatasased teed. Kõrgema autoga seda muret pole. Sõida või heinamaal. Lisaks veel 4 vedu ja 100% meie ilmastiku- ja teeoludele vastav auto.

* Esimeste istmete kuju.
Esimeste istmete kuju on väga ergonoomiline tagumisel istmel sõitjate. See väljendub selles, et ka üsna pikal inimesel mahuvad põlved normaalselt ära kuna iste on spetsiaalselt õige kujuga. Pole mujal nii head lõpptulemust kohanud. 5+

* Salongi kujundus
lihtsalt meeldib :) Ilus, moodne. Ei midagi liiga uhket.

* Varustuse komplekt
Mulle meeldib, et erinevalt saksaautost ongi valida vaid tekstiili ja naha vahel.
See on lausa kohutav kui auto hinnale tuleb elementaarsete asjade valikuga teise auto hind otsa mida mitte keegi hiljem enam ei väärtusta. Oma viga, et kallilt ostsid. Sellepärst ongi tore, et seda autot ongi vaid üks. Ja koos kõige väärtuslikuga. Alustades elektrilisest juhiistmest ja lõpetades kahetsoonilise kliimaga. Kõik bluetooth HF, 4 vedu, tagurdamise kaamera... Kõik sees. Tõeliselt mõnus. Kohutav kemplemine muidu koguaeg nende tilulilude ümber :)



=== pikk lugu sai. Võiks veel pikemalt aga jätame midagi ka järgmiseks korraks ===

mõned pildid:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

sheik
Subaruaff
Postitusi: 65
Liitunud: E, 06 Mär 2006 17:51:45 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#2 Postitus Postitas sheik » T, 06 Nov 2012 10:46:53 +0300

Pmst oled sa üles loetlenud klassikalised plussid/miinused, mida saksa autost Subarusse istuv inimene tavaliselt plussiks/miinuseks peab:). Subaru ei ole tõesti mingi tehnika viimane sõna, aga eks see kõik ole töökindluse pant. OBKist paremaid ja mugavamaid autosid on lademetes, kuid mis raha eest...

Mis puudutab heledat uksepakku, siis mu arvates on see parem kui tume, sest eriti suvel varjab tolmu paremini. Eelmise põlve OBKil oli heleda naha puhul ka vaip hele, mis oli tegelikult väga praktiline. Tumedalt vaibalt paistab iga kübe hästi välja ja kogu aeg tahaks koristada.

El. tennidega esiklaasi ma ka ei tahaks - segab vaadet, eriti lume taustal.

Ainus asi, millest ma OBK puhul päriselt puudust tunnen, on elektriline tagaluugi avamine ja sulgemine...on ikka eriline kolakas tehtud. Kahjuks ei saa seda lisada. Muud puudused on rohkem harjumise asi.

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#3 Postitus Postitas obkinc » T, 06 Nov 2012 10:50:07 +0300

Enda oma sain kätte aprillis, ees ca 20 000km.
Küttekulust saad julgelt alla kui veel 8000 km otsa lased. Seda muidugi annab täiesti vaevavabalt uuesti nullida kerge varbavajutusega. Paar närvilisemat otsa ja kõik sulle heameelt pakkuvad kütusestatistikad on pea peale pööratud.
Mis muusikasse puutub siis saast mis saast, AGA asjast saab üle (või noh, ütleme et petad ära) kui lähed ostad Noorest Tehnikust 20 EURi eest neli "pigitahvlit" ja kleebid uste sisse.
Inetrjööriplastik ja laiemalt ka kõik ülejäänud materjalid on ikka totaalne põhk. Käetuge katva imeõhukese vakstu lasin Viimsi meestel kohe välja vahetada, ukseservad on sama teema aga seda vast ei vaheta.
See võtme-tulede-maki teema on muidugi komöödia omaette.
Ühesõnaga, kere on vedel ja kõik mis auto külge kruvitud nagiseb, muusika on jama, kompuuter on jama, materjalid on jama, sisu disain on jama, elektriluugi puudumine on jama, jama-jama-jama.....

Aga kui paar nädalat tagasi esimese lumega suvalise foori tagant nagu suvel minema pühkisin ja mööda teeperve läbi lumevaalude kinnijäänud rekkast "üle sain" siis tõmbas suu naerule ja kaalukauss õigele poole kallutatud:)

btw, kus need pildid on tehtud?

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#4 Postitus Postitas K24 » T, 06 Nov 2012 12:10:19 +0300

Kas Outbackile seda naviga makki ei saa siis? Ma loen teie kommentaare ja imestan, mul on sound legacys ikka väga ok ja materjalide üle ka väga ei kurda- jah, kindalsti on paremaid aga nii hull nüüd ka ei ole.:)

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#5 Postitus Postitas obkinc » T, 06 Nov 2012 12:47:21 +0300

K24 kirjutas:Kas Outbackile seda naviga makki ei saa siis? Ma loen teie kommentaare ja imestan, mul on sound legacys ikka väga ok ja materjalide üle ka väga ei kurda- jah, kindalsti on paremaid aga nii hull nüüd ka ei ole.:)
Naviga maki saab ikka, köhid täiendavad ~1500 EURi ja tuled säravad. Häda ainult selles elemendid ustes jäävad samaks ja uksed ise on endiselt paberist ja kõmisevad kõlaritega kaasa. Ja noh eks see materjaliteema on täpselt see et kes mis masinaga võrdleb, kellel millised kogemused eelnevate aparaatidega. Ja ega ta ei olegi "nii hull", lilhtsalt pakun et ca 30 000 EURi eest nii närakat plastikut ühestki teisest margiesindusest võimalik saada ei ole. Samas, 30 000EURi eest ei saa ilmselt ühestki teisest margiesindusest nii head mehaanikat. A võibolla eksin ja kohe tulevad kivi alt välja vennad kes hakkavad Saksast toodud ainult pensionäri käes olnud ühe-omaniku allroadidest ja muust säärasest rääkima:)

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: minu OB12 2.5 CVT

#6 Postitus Postitas Tubaru » T, 06 Nov 2012 13:13:53 +0300

obkinc kirjutas:btw, kus need pildid on tehtud?
Ei tea aga kahtlaselt sarnane mu maakoha lähedase rannamaastikuga (vihterpalu-nõva)?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#7 Postitus Postitas 555qwerty » T, 06 Nov 2012 21:38:51 +0300

sheik kirjutas:Pmst oled sa üles loetlenud klassikalised plussid/miinused, mida saksa autost Subarusse istuv inimene tavaliselt plussiks/miinuseks peab:). Subaru ei ole tõesti mingi tehnika viimane sõna, aga eks see kõik ole töökindluse pant. OBKist paremaid ja mugavamaid autosid on lademetes, kuid mis raha eest...

Mis puudutab heledat uksepakku, siis mu arvates on see parem kui tume, sest eriti suvel varjab tolmu paremini. Eelmise põlve OBKil oli heleda naha puhul ka vaip hele, mis oli tegelikult väga praktiline. Tumedalt vaibalt paistab iga kübe hästi välja ja kogu aeg tahaks koristada.

El. tennidega esiklaasi ma ka ei tahaks - segab vaadet, eriti lume taustal.

Ainus asi, millest ma OBK puhul päriselt puudust tunnen, on elektriline tagaluugi avamine ja sulgemine...on ikka eriline kolakas tehtud. Kahjuks ei saa seda lisada. Muud puudused on rohkem harjumise asi.
See elektriline tagaluuk oleks tegelikult tõesti päris nice to have feature. Kord suvel vihma käes asju autosse laadides ja luuki kinni tõmmates sain ilge sahmaka vett kaela. Selgus, et numbrimärgi avausse oli kogunenud päris suur hulk vett...

Samuti on päris kohutav see, et luuk vaikselt kinni pannes kinni ei jää ja kohe avades ja uuesti lüües hoiab elektriline avamismehanism veel lukustuse lahti (tuleb pidada paus enne kui luuki uuesti sulgeb). Annaks parandada :)


obkinc kirjutas:Enda oma sain kätte aprillis, ees ca 20 000km.
Küttekulust saad julgelt alla kui veel 8000 km otsa lased. Seda muidugi annab täiesti vaevavabalt uuesti nullida kerge varbavajutusega. Paar närvilisemat otsa ja kõik sulle heameelt pakkuvad kütusestatistikad on pea peale pööratud.
Mis muusikasse puutub siis saast mis saast, AGA asjast saab üle (või noh, ütleme et petad ära) kui lähed ostad Noorest Tehnikust 20 EURi eest neli "pigitahvlit" ja kleebid uste sisse.
Inetrjööriplastik ja laiemalt ka kõik ülejäänud materjalid on ikka totaalne põhk. Käetuge katva imeõhukese vakstu lasin Viimsi meestel kohe välja vahetada, ukseservad on sama teema aga seda vast ei vaheta.
See võtme-tulede-maki teema on muidugi komöödia omaette.
Ühesõnaga, kere on vedel ja kõik mis auto külge kruvitud nagiseb, muusika on jama, kompuuter on jama, materjalid on jama, sisu disain on jama, elektriluugi puudumine on jama, jama-jama-jama.....

Aga kui paar nädalat tagasi esimese lumega suvalise foori tagant nagu suvel minema pühkisin ja mööda teeperve läbi lumevaalude kinnijäänud rekkast "üle sain" siis tõmbas suu naerule ja kaalukauss õigele poole kallutatud:)

btw, kus need pildid on tehtud?

Kas sa panid pigimatid ja andis tunda ? Ma oleks rohkem arvanud, et maki võim ongi lootusetu juhtum. Eriti selles osas, et raadio ja muude inputide bassi tase on erinev. Tugevalt raadio kasuks.

Sõiduomaduste suhtes samad sõnad. Nagu ka oma pikas postitusest ütlesin - see sai ka minul määravaks samuti muude mugavuste arvelt :)
K24 kirjutas:Kas Outbackile seda naviga makki ei saa siis? Ma loen teie kommentaare ja imestan, mul on sound legacys ikka väga ok ja materjalide üle ka väga ei kurda- jah, kindalsti on paremaid aga nii hull nüüd ka ei ole.:)

Kas sinul on Legacys naviga makk ? Huvitav oleks kõrvutada. Legacys on minuarust muidu by default see tekstiribaga makk mis sisaldas 6cd vahetit aga muus osas oli väga samasugune.
obkinc kirjutas:
K24 kirjutas:Kas Outbackile seda naviga makki ei saa siis? Ma loen teie kommentaare ja imestan, mul on sound legacys ikka väga ok ja materjalide üle ka väga ei kurda- jah, kindalsti on paremaid aga nii hull nüüd ka ei ole.:)
Naviga maki saab ikka, köhid täiendavad ~1500 EURi ja tuled säravad. Häda ainult selles elemendid ustes jäävad samaks ja uksed ise on endiselt paberist ja kõmisevad kõlaritega kaasa. Ja noh eks see materjaliteema on täpselt see et kes mis masinaga võrdleb, kellel millised kogemused eelnevate aparaatidega. Ja ega ta ei olegi "nii hull", lilhtsalt pakun et ca 30 000 EURi eest nii närakat plastikut ühestki teisest margiesindusest võimalik saada ei ole. Samas, 30 000EURi eest ei saa ilmselt ühestki teisest margiesindusest nii head mehaanikat. A võibolla eksin ja kohe tulevad kivi alt välja vennad kes hakkavad Saksast toodud ainult pensionäri käes olnud ühe-omaniku allroadidest ja muust säärasest rääkima:)
tulles saksaautolt siis mul on tõesti suured ootused mehaanikale. eelmisel autol sai 60 000 pealt vahetatud hooratast. See oli pehmelt öeldes shokk. Garantii oli läbi ja esindus küsis tuima näoga 1000€... õnneks RSA toetas.


Tubaru kirjutas:
obkinc kirjutas:btw, kus need pildid on tehtud?
Ei tea aga kahtlaselt sarnane mu maakoha lähedase rannamaastikuga (vihterpalu-nõva)?

Need esimeses postituses olnud pildid tegin suvel loksalt läbisõites. Ma ei oodanud, et seal kohe rada liiva sisse viib aga umbes nii läks. Täitsa ootamatult. Analoogset randa aga muidugi leiab tõesti päris paljudest kohtadest. Nõva on ka väga ilus koht.

---

ahja, üks asi mis veel natuke häirib - Saksaautol sai panna uksed lukku enne, kui uksed sulged (v.a. juhi uks). Ehk siis - avad pagassi, paned auto lukku, haarad kompsud, sulged luugi ja jalutad tuppa. Nüüd peab veel kusagil käes võtmeid hoidma... :)

---

Lisaks mõned natuke värvilisemad pildid:



Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#8 Postitus Postitas wiirus77 » T, 06 Nov 2012 23:31:00 +0300

Outbackidel soovitan tweeterid väljavahetada, see annab kõvasti juurde. Muidugi kui ruumi puudust pole siis ka subwoofer sisseehitatud võimuga ja muusika missugune, võin enda OB '07 lasta muusikat :) Või nuh väikse video teha muusikast :)

Kas antud OB on ikka turvarihma suhteliselt lõtv ,et ise automaatselt täitsa algusesse ei keri? Miks muidu 3.6R ei valinud? Liiga kalliks jäi?

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#9 Postitus Postitas 555qwerty » K, 07 Nov 2012 01:19:02 +0300

wiirus77 kirjutas:Outbackidel soovitan tweeterid väljavahetada, see annab kõvasti juurde. Muidugi kui ruumi puudust pole siis ka subwoofer sisseehitatud võimuga ja muusika missugune, võin enda OB '07 lasta muusikat :) Või nuh väikse video teha muusikast :)

Kas antud OB on ikka turvarihma suhteliselt lõtv ,et ise automaatselt täitsa algusesse ei keri? Miks muidu 3.6R ei valinud? Liiga kalliks jäi?
Subwoofer vist täna väga teema pole. Perega pigem eelistaks lihtsalt kvaliteetset tulemust. Kui on keegi kuskil midagi välja vahetanud või täiendanud siis kuulaks ära küll. Samas mingeid suuri kulusi teha ei viitsi - pole nii kriitiline mure. Hea meelega asjatult üleliigseid kulusid autosse ei tee. Heli on ka pigem nice to have.

Kui sa oma autos mingit täiendust tegid siis iseenesest võiks kunagi kuulata küll. Samas ma ei tea kui palju eelmine ja praegune juba algupäraselt võrreldavad on...

3.6 ei tulnud isegi mõttesse. Väga kõrge hind (+25%?). Võimatu saadavus. Õudne kytusekulu.

Turvarihma lõtvus pole küll silma jäänud ega häirinud. Spetsiaalselt kontrollinud ka pole.

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#10 Postitus Postitas obkinc » K, 07 Nov 2012 10:35:12 +0300

Juhtseade on nii või naa krapp raadio, ongi nii et erinevatest sisenditest tuleb erineva matsuga. Ja mitte ainult matsuga aga CD funktsioon üleüldse on selline...no nagu teiseltpoolt seina kuulaks muusikat.
Mis pigimattidesse puutub siis melomaanidel ja muidu kõlarifanattidel on selline ütlus et ega võimsus ja vatid ei mängi, kast mängib. Pane tähele, pillimehed räägivad samamoodi kõlalauast ja kastist. Auto kõlarid reeglina on üles ehitatud nn. free-air põhimõttele, kus siis kõlarielemendi/polstri tagust ruumi kasutatakse ära kastina/kompenseeriva õhkvedruga kui soovid. Kui veab siis mingi insener on kokku löönud ukse sisu mahu ja umbes rusikareegli järgi sinna elemendi siis valinud. Ainult et kuna plekk on hinnas siis ta on õhuke ja nüüd su uksest tehtud kast mängib elemendiga kenasti kaasa. Et maht samaks jätta siis tuleb lihtsalt ukseplekile veidi tummisust juurde anda. Agaramad muidugi rebivad originaalid välja ja ehitavad ukse sisse oma pisema "päris kasti" koos juba sinna sobiva elemendiga.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: minu OB12 2.5 CVT

#11 Postitus Postitas Tubaru » K, 07 Nov 2012 10:56:17 +0300

Ma teeks ettepaneku see teema klubiliikmete/lugejate autode alla tõsta.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#12 Postitus Postitas K24 » K, 07 Nov 2012 11:30:56 +0300

Naviga helisüsteemi puhul on woofer juba originaalis olemas ja täidab oma rolli täiesti ok´lt.
Mina käisin 3.6 proovimas- oli jah märgatavalt erksam kui 2,5 tavaline aga GT on ikka sama kütusekulu juures kiirem. :)

cpuboy
Postitusi: 46
Liitunud: L, 28 Veebr 2009 00:49:26 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#13 Postitus Postitas cpuboy » K, 07 Nov 2012 12:56:27 +0300

3.6 omab ka käigukasti, mitte seda rolleri variaatorit. Millega on kõvasti mugavam sõita ja talv, ning variaator pole küll eriline kooslus.
Heli osas, ei anna väga suurt rolli kui panna ustesse isolatsiooni, kui ka uued kõlarid. See peaseade on alla igasugust arvestust, ning kui midagi üldse teha, siis otsida sellele alternatiiv.
Viimati muutis cpuboy, K, 07 Nov 2012 17:05:22 +0300, muudetud 1 kord kokku.

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#14 Postitus Postitas obkinc » K, 07 Nov 2012 13:05:32 +0300

cpuboy kirjutas:3.6 omab ka käigukasti, mitte seda rolleri variaatorit. Millega on kõvasti mugavam sõita ja talv ning variaator pole küll eriline kooslus.
Heli osas, ei anna väga suurt rolli kui panna ustesse isolatsiooni, kui ka uued kõlarid. See peaseade on alla igasugust arvestust ning kui midagi üldse teha siis otsida sellele alternatiiv.
Huvitav kas on kellelgi kusagilt infot või kokkuvõtet näiteks Eestist et kui palju variaatorijamasid ette on tulnud. Auto on ju 2010 aastast tänaval, seega paar head talve juba käigus ning agaramatel kindlasti 150K ringis kelladel ees. On mõni Autospiriti või Mariine mees saladusi avaldanud??

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#15 Postitus Postitas Rein » K, 07 Nov 2012 17:24:20 +0300

Tuleval nädalal ka siis Tribecalt OB peale kolimine ees. Minu saksa toodangu auto mälestused viivad ainult servisest servisesse. :wink:

Vasta