minu OB12 2.5 CVT

Kasutajate autode tutvustused. Võimalik liigutada postitus klubiliikmete autode alla

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: minu OB12 2.5 CVT

#91 Postitus Postitas Tubaru » N, 14 Jaan 2016 14:27:11 +0300

Kui aku on pikemalt maas olnud, siis esimene käivitus peabki olema pikk.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#92 Postitus Postitas Tarmo » N, 14 Jaan 2016 16:20:09 +0300

555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#93 Postitus Postitas 555qwerty » N, 14 Jaan 2016 18:51:57 +0300

Tarmo kirjutas:
555qwerty kirjutas:Aga ei tea kas peaks ka hakkama tänapäeval pappi radiaatori ette suure külmaga panema
Minu Legacy'l on alumised augud stanges talvel kinni (kaks paksu poroloonitükki). Ja vabalt võiks sinna üles nö. iluvõre ette ka midagi panna.
hoiad terve talve või vaid suurema külmaga ?
555qwerty kirjutas: Peale unustatud raadiojaamaade tuvastasin, et ainuke automaatne aknakergitaja ise akent üles/alla esimesel sõidul ei teinud (parkimismajast sisse-väljasõidul oli mõnus tuulutus). Eks järgmisel sõidul saan uue katse teha. Nagu varem mainitud - ka minul bluetoothiga oli kõik korras aga raadiod kõik unustatud.
hiljem ka ei toiminud. Helistasin Mariinesse. Soovitas, et hoia 2 sec nuppu all/üleval ja siis auto õpib funktsiooni uuesti ära. Nii oli - nüüd toimib jälle ka automaatne akna avamine/sulgemine

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#94 Postitus Postitas Rein » N, 14 Jaan 2016 20:10:15 +0300

Bensukal küll pappi tarvis pole.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: minu OB12 2.5 CVT

#95 Postitus Postitas Tiit » N, 14 Jaan 2016 20:55:03 +0300

Akna saab üles alla AUTO režiimis käima pärast seda, kui lased ükskord täiesti alla ja siis üles tagasi katkestuseta.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#96 Postitus Postitas 555qwerty » N, 14 Jaan 2016 21:23:32 +0300

Tiit kirjutas:Akna saab üles alla AUTO režiimis käima pärast seda, kui lased ükskord täiesti alla ja siis üles tagasi katkestuseta.
just, see on see sama 2sec trikk - katkestuseta all hoides üles lastes :)

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#97 Postitus Postitas 555qwerty » N, 14 Jaan 2016 21:34:48 +0300

Rein kirjutas:Bensukal küll pappi tarvis pole.
Diislil vaja selleks, et mootor kuidagigi soe püsiks ja bensiinil on nagunii pöörded kõrged mis soojendavad ? Maanteel ma olen vaadanud, et tegelikult on OB 2.5 pöörded sama madalal kui mu kunagisel diislil. Samas ei oska ma seda kuidagi praktiliselt hinnata, auto sõidab ju ka nendeta. Aga ma tõesti ei tea mis on mootori temperatuur ning kas pisut vähem alajahtunud mootori kütusekulu ja sõiduomadused /s.h. aku laadimine/ oleks paremad kui niipalju külma peale ei tuleks ? Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#98 Postitus Postitas Rein » N, 14 Jaan 2016 23:05:54 +0300

Vähe jah, kui enamuse aja linnas tiksud. Mul on suht harva, kui peeglid koos tagaaknaga sooja lükkan, või istmesoojendusi järgi. Puhurit ei pane ka max pööretele. 2 x kindlasti, nov- dets, veebruar- märts laen akut järgi.

Kasutaja avatar
Tarmo
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 192
Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#99 Postitus Postitas Tarmo » R, 15 Jaan 2016 10:45:31 +0300

555qwerty kirjutas:Enne kui mu aku tühjaks sai - sai ju tehtud pikk tiir lõunaeestisse ja tagasi. aga võibolla tõesti oli seda lihtsalt liiga vähe - pole uurinud palju generaatorist voolu välja tuleb ja mitu töötundi oleks vaja, et aku külmaga tõesti jõuaks ära laadida tavalise sõiduga.
Selles point ongi, et temperatuuril -20°C ei ole hakka keemiline protsess aku sees enam hästi tööle. Ja sõiduga aku ei soojene - st. kapoti all ei ole nii palju sooja. Kui auto seisma jätad, levib soojus kapoti all ka veidi laiali, enne kui mootor maha jahtub, sealhulgas soojeneb ka aku - aga siis ju enam ei laeta.
555qwerty kirjutas: hoiad terve talve või vaid suurema külmaga?
Terve talve, õigemini kui ööd alla +5°C lähevad. Novembris vist panin see aasta ja kui detsembris oli siin +12 kannatas nendega ringi sõita küll.
Läinud reede hommikul (Ääsmäel näitas -25) sõitsin Pärnusse. Temp osuti jõudis pikkamööda sinna "norm" piirkonna alaserva ja ülespoole maanteesõiduga ei läinudki. Kliima oli +23 ja 3. astme puhumise peal. Autos oli soe, selles mõttes probleemi ei olnud. Aga kui vahepeal veidi seisin (töötava mootoriga), vajus temp seier jälle jõnksu allapoole.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#100 Postitus Postitas Rein » R, 15 Jaan 2016 12:21:09 +0300

Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.

rasmuskarpa
Postitusi: 7
Liitunud: T, 09 Veebr 2016 10:44:37 +0300
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#101 Postitus Postitas rasmuskarpa » T, 09 Veebr 2016 10:59:15 +0300

Rein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olema

555qwerty
Subaruaff
Postitusi: 77
Liitunud: L, 09 Juun 2012 16:55:32 +0300

Re: minu OB12 2.5 CVT

#102 Postitus Postitas 555qwerty » T, 09 Veebr 2016 12:11:43 +0300

rasmuskarpa kirjutas:
Rein kirjutas:Selline pisike huumor, et millest tunned ära, kas tegemist on diisel, või bensiini subaruga?
Diisli omanikud juhivad kindad käes ;)

Ütleme nii, 2,7 CRD Grand Chero hakkas normaalsemat sooja andma alles Peale Pikasillat, kui Tartu poolt tulla. Pm, 60 km sõitu. Eks need tänapäeva dislad ongi sellised. S llest ka paljudel juba tehasest autonoomne ahi kõrval, või hõõguvad traadid soojenduskanalites, mis omakorda siis julmalt akut tapavad külmaga.
Grand Voyageril oli tehasest lisana Webasto küljes ja soojenes hetkega, samuti siis CRD. Minu arvamus on see, et keskkeuroopast väljapoole minevatel autodel, disladel, peaks olema kõigil lisa soojendus juba tehasest külge pandud.
Võib ka nii öelda, kui roolil soojendust ei juhtu olema
minu teada Subarul selliseid vahvaid lisasid ei ole. Samuti ka soojendusega esiklaas. Või saab kusagilt siiski tellida ? :)

Rein
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 235
Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#103 Postitus Postitas Rein » T, 09 Veebr 2016 13:37:49 +0300

Ei saa paraku.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: minu OB12 2.5 CVT

#104 Postitus Postitas Duster » T, 09 Veebr 2016 21:48:07 +0300

Kusagilt kindlasti saab tellida, olen isegi klassik imprezale täis soojendusega esiklaasi müügis näinud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
jkddp0
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 139
Liitunud: L, 03 Mär 2012 20:15:54 +0300
Asukoht: tln-lgr
Kontakt:

Re: minu OB12 2.5 CVT

#105 Postitus Postitas jkddp0 » T, 09 Veebr 2016 23:50:50 +0300

Duster kirjutas:Kusagilt kindlasti saab tellida, olen isegi klassik imprezale täis soojendusega esiklaasi müügis näinud.
kahtlane... vb sobib lihtsalt mõni...?

Vasta